The House Of Night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Mest aktive brugere
Elizabet (1664)
tell me what to do -Ciel - Page 5 I_vote_lcaptell me what to do -Ciel - Page 5 I_voting_bartell me what to do -Ciel - Page 5 I_vote_rcap 
Rosa (1572)
tell me what to do -Ciel - Page 5 I_vote_lcaptell me what to do -Ciel - Page 5 I_voting_bartell me what to do -Ciel - Page 5 I_vote_rcap 
Alma (1559)
tell me what to do -Ciel - Page 5 I_vote_lcaptell me what to do -Ciel - Page 5 I_voting_bartell me what to do -Ciel - Page 5 I_vote_rcap 
Ciel (1525)
tell me what to do -Ciel - Page 5 I_vote_lcaptell me what to do -Ciel - Page 5 I_voting_bartell me what to do -Ciel - Page 5 I_vote_rcap 
kattriona (1467)
tell me what to do -Ciel - Page 5 I_vote_lcaptell me what to do -Ciel - Page 5 I_voting_bartell me what to do -Ciel - Page 5 I_vote_rcap 
Perceval (1358)
tell me what to do -Ciel - Page 5 I_vote_lcaptell me what to do -Ciel - Page 5 I_voting_bartell me what to do -Ciel - Page 5 I_vote_rcap 
Wodtcagt (1326)
tell me what to do -Ciel - Page 5 I_vote_lcaptell me what to do -Ciel - Page 5 I_voting_bartell me what to do -Ciel - Page 5 I_vote_rcap 
Rosiie (1000)
tell me what to do -Ciel - Page 5 I_vote_lcaptell me what to do -Ciel - Page 5 I_voting_bartell me what to do -Ciel - Page 5 I_vote_rcap 
amiana (903)
tell me what to do -Ciel - Page 5 I_vote_lcaptell me what to do -Ciel - Page 5 I_voting_bartell me what to do -Ciel - Page 5 I_vote_rcap 
Kayla (861)
tell me what to do -Ciel - Page 5 I_vote_lcaptell me what to do -Ciel - Page 5 I_voting_bartell me what to do -Ciel - Page 5 I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?

Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Kommentarer: 1

Seneste emner
» en ny tøs? - samera
tell me what to do -Ciel - Page 5 I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
tell me what to do -Ciel - Page 5 I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
tell me what to do -Ciel - Page 5 I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
tell me what to do -Ciel - Page 5 I_icon_minitimeTors Jan 29, 2015 3:43 pm af Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
tell me what to do -Ciel - Page 5 I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:21 pm af Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
tell me what to do -Ciel - Page 5 I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:13 pm af Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
tell me what to do -Ciel - Page 5 I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 2:27 pm af Hayate

» Tilbage, og søger emne
tell me what to do -Ciel - Page 5 I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 1:48 pm af Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
tell me what to do -Ciel - Page 5 I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 12:00 pm af Hayate

Top posting users this week
Ingen bruger


tell me what to do -Ciel

2 deltagere

Side 5 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5

Go down

tell me what to do -Ciel - Page 5 Empty Sv: tell me what to do -Ciel

Indlæg  Elizabet Søn Nov 25, 2012 12:58 am

Hun hviskede søde ting mod hans hals, mens hun lod ham glide længere ind i hende. For hver centimeter spændte hun yderligere i skuldrene, da hun havde placeret en hånd på hver side af karret for at støtte sig.

Det var vidunderligt, bare at være så tæt på ham, uden at frygte at hun gjorde noget forkert. Uden at være bange for at folk opdagede dem.
Hun gispede nydende da han var i bund, og slikkede ham forsigtigt over hans strube.
"Ciel..." Hviskede hun, mens hun aede hans kind med sin næsetip.
"Hvordan kan det være at du føles så meget bedre for hver gang vi er sammen?" Hun nappede ham blidt men drillesygt i øret, og begyndte at bevæge underlivet i rytmiske bevægelser, halvvejs i cirkler.
Hun lod ham glide lidt ud, og derefter i bund igen. Så lidt ud igen.
Hun klynkede stille, af ren fornøjelse.
Elizabet
Elizabet
Yngling

Nye navn : Elizabeth Nowren
Url Alder : 23 år
Antal indlæg : 1664
Vampyr Erfaring : 11114
Respekt : 8
Skoleuniformen : Ingen uniform
Join date : 30/07/11
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

tell me what to do -Ciel - Page 5 Empty Sv: tell me what to do -Ciel

Indlæg  Ciel Søn Nov 25, 2012 8:01 am

Han stønnede højt, da han var gledet helt op i hende første gang. Det føltes vidunderligt. Og det varme vand omkring dem føltes næsten som et skjold for omverdenen.
"Elizabeth, du er vidunderlig ... " Han kyssede hendes kraveben. Han forgudede virkelig hendes krop. Lige meget hvor mange ar, hun så havde.

Ciel
Ciel
Yngling

Nye navn : Ciel Jared Moreau
Url Alder : 18
Antal indlæg : 1525
Vampyr Erfaring : 11042
Respekt : 23
Skoleuniformen : Gudindens tegn på brystet. En almindelig sort skjorte og mørke jeans. Til tider går han dog også med sin mørke hættetrøje. Derudover har han piecings i tungen, øjenbrynet, øret og så har han snakebite.
Join date : 05/07/11
Geografisk sted : Nattens hus, Tulsa

Tilbage til toppen Go down

tell me what to do -Ciel - Page 5 Empty Sv: tell me what to do -Ciel

Indlæg  Elizabet Søn Nov 25, 2012 8:24 am

''Monseiur Moreau... hvordan er det dog De taler til Deres elever..?'' hviskede hun drilsk, mellem hendes små støn.
Hun bukkede sig lidt ned, og kyssede ham inderligt på munden, lod deres tunger lege.
Elizabet
Elizabet
Yngling

Nye navn : Elizabeth Nowren
Url Alder : 23 år
Antal indlæg : 1664
Vampyr Erfaring : 11114
Respekt : 8
Skoleuniformen : Ingen uniform
Join date : 30/07/11
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

tell me what to do -Ciel - Page 5 Empty Sv: tell me what to do -Ciel

Indlæg  Ciel Man Nov 26, 2012 2:21 pm

"Hvilke elever. Du er den eneste, jeg snakker sådan her til." Han grinede svagt - halvkvalt fordi han stønnede samtidigt. Han gengældte hendes kys.
Ciel
Ciel
Yngling

Nye navn : Ciel Jared Moreau
Url Alder : 18
Antal indlæg : 1525
Vampyr Erfaring : 11042
Respekt : 23
Skoleuniformen : Gudindens tegn på brystet. En almindelig sort skjorte og mørke jeans. Til tider går han dog også med sin mørke hættetrøje. Derudover har han piecings i tungen, øjenbrynet, øret og så har han snakebite.
Join date : 05/07/11
Geografisk sted : Nattens hus, Tulsa

Tilbage til toppen Go down

tell me what to do -Ciel - Page 5 Empty Sv: tell me what to do -Ciel

Indlæg  Elizabet Tirs Nov 27, 2012 3:32 am

Hun smilede, forsatte kysset, inden hun satte farten lidt op.
Hun stønnede mod hans mund.
Elizabet
Elizabet
Yngling

Nye navn : Elizabeth Nowren
Url Alder : 23 år
Antal indlæg : 1664
Vampyr Erfaring : 11114
Respekt : 8
Skoleuniformen : Ingen uniform
Join date : 30/07/11
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

tell me what to do -Ciel - Page 5 Empty Sv: tell me what to do -Ciel

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 5 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum