The House Of Night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Mest aktive brugere
Elizabet (1664)
hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate I_vote_lcaphvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate I_voting_barhvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate I_vote_rcap 
Rosa (1572)
hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate I_vote_lcaphvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate I_voting_barhvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate I_vote_rcap 
Alma (1559)
hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate I_vote_lcaphvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate I_voting_barhvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate I_vote_rcap 
Ciel (1525)
hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate I_vote_lcaphvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate I_voting_barhvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate I_vote_rcap 
kattriona (1467)
hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate I_vote_lcaphvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate I_voting_barhvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate I_vote_rcap 
Perceval (1358)
hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate I_vote_lcaphvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate I_voting_barhvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate I_vote_rcap 
Wodtcagt (1326)
hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate I_vote_lcaphvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate I_voting_barhvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate I_vote_rcap 
Rosiie (1000)
hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate I_vote_lcaphvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate I_voting_barhvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate I_vote_rcap 
amiana (903)
hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate I_vote_lcaphvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate I_voting_barhvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate I_vote_rcap 
Kayla (861)
hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate I_vote_lcaphvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate I_voting_barhvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?

Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Kommentarer: 1

Seneste emner
» en ny tøs? - samera
hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate I_icon_minitimeTors Jan 29, 2015 3:43 pm af Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:21 pm af Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:13 pm af Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 2:27 pm af Hayate

» Tilbage, og søger emne
hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 1:48 pm af Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 12:00 pm af Hayate

Top posting users this week
Ingen bruger


hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate

2 deltagere

Go down

hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate Empty hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate

Indlæg  Samera Lør Sep 20, 2014 2:21 pm

D: da Samera lige var kommet.
S: gårdspladsen
O: får elever der går rundt for at finde det sted de skal være til næste time.
T: 20:30
V: det er stille vejr, men lunt.

Samera stod og så lidt forvirret ude  da hun lige var kommet, det var hendes første da på skolen hun kunne ikke finde ud af hvor hun skulle gå hen eller hvad hun skulle, hendes pande svig da hun var blevet mærket i morges og hendes moster havde taget hende hele vejen fra Denver til nattens hus. Det havde være så mærkeligt en dag at hun ikke fattede hat og briller da hvad der var sket i nu eller hvad der var der nu skulle ske. Samera kørte en hånd genmen hendes hår så man kunne se aftegningen af halvmånen i hendes pande som de alle havde, som også gøre ondt bag den,  hun så sig om for at finde den person der skulle vise hende rundt, men hun viste ikke hvem det var eller hvordan persoen eller hvad man nu skulle sige det var, hvad var hun eller de, hun var helt forvirret.
Samera
Samera
Yngling

Nye navn : Samera Alexandra rosewood
Url Alder : 17
Antal indlæg : 65
Vampyr Erfaring : 9311
Respekt : 0
Skoleuniformen : http://assets-s3.usmagazine.com/uploads/assets/article_photos/annasophia-robb-bongo-ad-inline-2.jpg mærket på hendes bluse er det mærke som hør til hendes trin.
Join date : 01/09/11
Geografisk sted : på skolen

Tilbage til toppen Go down

hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate Empty Sv: hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate

Indlæg  Hayate Lør Sep 20, 2014 2:27 pm

Hayate kom gående, med sit lange blå/sorte hår hængende ned af ryggen. Han så rundt, og så den fremmed pige. Han gik hen til hende og bukkede høfligt. "Velkommen til, jeg er Hayate, og er 5-trins" sagde han blidt og venligt.
Hayate
Hayate
Yngling

Nye navn : Hayate
Url Alder : 19
Antal indlæg : 616
Vampyr Erfaring : 9957
Respekt : 0
Skoleuniformen : lyseblå skjorte, og mørke blå bukser
Join date : 08/08/11
Geografisk sted : skolen

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum