The House Of Night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Mest aktive brugere
Elizabet (1664)
Kender jeg dig? (Xiēzi) - Page 6 I_vote_lcapKender jeg dig? (Xiēzi) - Page 6 I_voting_barKender jeg dig? (Xiēzi) - Page 6 I_vote_rcap 
Rosa (1572)
Kender jeg dig? (Xiēzi) - Page 6 I_vote_lcapKender jeg dig? (Xiēzi) - Page 6 I_voting_barKender jeg dig? (Xiēzi) - Page 6 I_vote_rcap 
Alma (1559)
Kender jeg dig? (Xiēzi) - Page 6 I_vote_lcapKender jeg dig? (Xiēzi) - Page 6 I_voting_barKender jeg dig? (Xiēzi) - Page 6 I_vote_rcap 
Ciel (1525)
Kender jeg dig? (Xiēzi) - Page 6 I_vote_lcapKender jeg dig? (Xiēzi) - Page 6 I_voting_barKender jeg dig? (Xiēzi) - Page 6 I_vote_rcap 
kattriona (1467)
Kender jeg dig? (Xiēzi) - Page 6 I_vote_lcapKender jeg dig? (Xiēzi) - Page 6 I_voting_barKender jeg dig? (Xiēzi) - Page 6 I_vote_rcap 
Perceval (1358)
Kender jeg dig? (Xiēzi) - Page 6 I_vote_lcapKender jeg dig? (Xiēzi) - Page 6 I_voting_barKender jeg dig? (Xiēzi) - Page 6 I_vote_rcap 
Wodtcagt (1326)
Kender jeg dig? (Xiēzi) - Page 6 I_vote_lcapKender jeg dig? (Xiēzi) - Page 6 I_voting_barKender jeg dig? (Xiēzi) - Page 6 I_vote_rcap 
Rosiie (1000)
Kender jeg dig? (Xiēzi) - Page 6 I_vote_lcapKender jeg dig? (Xiēzi) - Page 6 I_voting_barKender jeg dig? (Xiēzi) - Page 6 I_vote_rcap 
amiana (903)
Kender jeg dig? (Xiēzi) - Page 6 I_vote_lcapKender jeg dig? (Xiēzi) - Page 6 I_voting_barKender jeg dig? (Xiēzi) - Page 6 I_vote_rcap 
Kayla (861)
Kender jeg dig? (Xiēzi) - Page 6 I_vote_lcapKender jeg dig? (Xiēzi) - Page 6 I_voting_barKender jeg dig? (Xiēzi) - Page 6 I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?

Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Kommentarer: 1

Seneste emner
» en ny tøs? - samera
Kender jeg dig? (Xiēzi) - Page 6 I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
Kender jeg dig? (Xiēzi) - Page 6 I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
Kender jeg dig? (Xiēzi) - Page 6 I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
Kender jeg dig? (Xiēzi) - Page 6 I_icon_minitimeTors Jan 29, 2015 3:43 pm af Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
Kender jeg dig? (Xiēzi) - Page 6 I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:21 pm af Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
Kender jeg dig? (Xiēzi) - Page 6 I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:13 pm af Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
Kender jeg dig? (Xiēzi) - Page 6 I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 2:27 pm af Hayate

» Tilbage, og søger emne
Kender jeg dig? (Xiēzi) - Page 6 I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 1:48 pm af Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
Kender jeg dig? (Xiēzi) - Page 6 I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 12:00 pm af Hayate

Top posting users this week
Ingen bruger


Kender jeg dig? (Xiēzi)

2 deltagere

Side 6 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Go down

Kender jeg dig? (Xiēzi) - Page 6 Empty Sv: Kender jeg dig? (Xiēzi)

Indlæg  Xiēzi Tors Mar 21, 2013 2:03 pm

Xiëzi så på hende og grinte kort over hende og rystede på hovedet ”seriøst, troede du jeg var yngre?” spurgte han så med et smil, han kunne se hun rødemde, og da hun kløede sig i nakken, rystede han endnu en gang på hovedet over hende ”nej, jeg er skam 18, det var blev jeg i hver fald, sidst jeg havde fødselsdag” sagde han så og smilede, han rystede endnu en gang på hovedet over hende. ”hvorfor skulle det provokere mig at du ikke kunne bestemme min alder?” spurgte han så med et lille skævt smil.
”ja du må gerne spørge om noget” sagde han, stadig med et lille skvæt smil på læben, han betragtede hende, ”bare spørg løs, jeg skal nok svare hvis det er noget jeg kan svare på” sagde han så og lagde hænderne bag nakken, han betragtede hende kort, da han så fjernede hænderne fra nakken, lagde han dem ned i sine lommer, han hade bare blikket rettet mod hende, med et afventende udtryk, malet i ansigtet.
Xiēzi
Xiēzi
Yngling

Nye navn : Xiëzi Löng Xïn
Url Alder : 18
Antal indlæg : 221
Vampyr Erfaring : 8614
Respekt : 3
Join date : 04/12/12
Geografisk sted : Oklahoma City og nu Nattens hus I Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Kender jeg dig? (Xiēzi) - Page 6 Empty Sv: Kender jeg dig? (Xiēzi)

Indlæg  kattriona Tors Mar 21, 2013 2:24 pm

"Sjovt." hun puffede til ham med skulderen og grinede til ham.
"Det er bare at der er nogen der ikke ligefrem tager det pænt når man ikke skyder det til den rigtige alder." Hun trak på skulderne og smilede lidt genert og grinede let.
Hun elskede simpelhen den måde han tog alting så så afslappet. "Kan jeg stole rigtig på dig? Ikke fordi jeg tror du er en der sladre eller noget, men kan jeg virkelig stole på dig?" hun skævede til ham for at se hvad han ville udtrykke og reaktionen i hans ansigt. 'Slap af din klap hat!' Skreg en stemme i hendes hoved.
kattriona
kattriona
Yngling

Nye navn : Kattriona Night
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1467
Vampyr Erfaring : 10348
Respekt : 11
Skoleuniformen : det forskelligt så det vil altid stå i emnet
Join date : 17/05/12
Geografisk sted : Nattens hus Tulsa

http://newworld.danskforum.net/u88

Tilbage til toppen Go down

Kender jeg dig? (Xiēzi) - Page 6 Empty Sv: Kender jeg dig? (Xiēzi)

Indlæg  Xiēzi Tors Mar 21, 2013 2:41 pm

Xiëzi så på hende og løftede det ene øjenbryn, ”siger du det er sjovt?” spurgte han så og smilede kort.
”jeg er lidt lige glad, med sådan noget, så længe det ikke er langt ved siden af, hvis du havde sagt, 15 eller 20 havde jeg nok taget det lidt mere nært” sagde han så med et lille smil, mens han så på hende.
”jeg siger det ikke til nogen hvis det er det du tror, bare kom med det” sagde han så og smilede til hende, han havde ikke tænkt sig at svigte hende, på nogen måde, det lå bare ikke til ham, at forråde nogen, det lå ikke i hans opførsel eller opvækst. Han så på hende og smilede kort til hende.
Xiēzi
Xiēzi
Yngling

Nye navn : Xiëzi Löng Xïn
Url Alder : 18
Antal indlæg : 221
Vampyr Erfaring : 8614
Respekt : 3
Join date : 04/12/12
Geografisk sted : Oklahoma City og nu Nattens hus I Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Kender jeg dig? (Xiēzi) - Page 6 Empty Sv: Kender jeg dig? (Xiēzi)

Indlæg  kattriona Tors Mar 21, 2013 2:53 pm

"Grunden til at jeg blev så bange tidligere er at..." Hun kunne ikke rigtigt finde ud af hvad hun skulle sige. "Jeg blev måske overrasket over at du kunne så meget om mig. Også er der nogen der er... ømm.. Ja jeg ved ikke hvordan jeg skal forklare det uden at det lyder som noget jeg bare finder på, men jeg har haft det her job før jeg blev mærket i Florida og... ømm... Det var ikke noget normalt job... Men de har altså fundet mig, og efter at jeg havde mødt dem for noget tid siden snød jeg dem og kom lidt i fedtefadet på dem... Så jeg er ret nærtagende lige i den her periode... Men jeg har på fornemmelsen af at de er her omkring. Så hvis jeg på nogen tidspunkter bliver tavs og går i en anden retning er det der for, og det er ikke noget nogen skal vide noget om... Kun dig og Kayla ved noget om det." Hun rødmede og lyttede efter noget andret tegn på bevægelse.
kattriona
kattriona
Yngling

Nye navn : Kattriona Night
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1467
Vampyr Erfaring : 10348
Respekt : 11
Skoleuniformen : det forskelligt så det vil altid stå i emnet
Join date : 17/05/12
Geografisk sted : Nattens hus Tulsa

http://newworld.danskforum.net/u88

Tilbage til toppen Go down

Kender jeg dig? (Xiēzi) - Page 6 Empty Sv: Kender jeg dig? (Xiēzi)

Indlæg  Xiēzi Tors Mar 21, 2013 3:18 pm

”Jeg dømmer dig ikke om du så rendte rundt som en anden billig ting, der bare sov med de drenge du kunne komme til at sove med” sagde han med et skævt smil, ”du er et menneske, og menneske laver fejl, det er menneskeligt, og jeg vil sige at det du lavede før, er ikke noget der betyder noget for mig, det er en del af dig og din fortid” sagde han så og smilede kort til hende, hen betragtede hende bare ”og hvis de kommer efter dig skal du bare sige til, så skal jeg nok hjælpe dig” sagde han så kort og smilede lidt, han lagde hovedet på skrå og betragtede hende bare, og smilede så trak hænderne op af sine lommer og lagde dem bag nakken, ”alle har vel gjort noget de ikke var været stolte af, eller jeg har gjort ting jeg ikke ville gøre igen, jeg ville ikke gøre det om, men jeg fortryder det heller ikke” sagde han så.
Xiēzi
Xiēzi
Yngling

Nye navn : Xiëzi Löng Xïn
Url Alder : 18
Antal indlæg : 221
Vampyr Erfaring : 8614
Respekt : 3
Join date : 04/12/12
Geografisk sted : Oklahoma City og nu Nattens hus I Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Kender jeg dig? (Xiēzi) - Page 6 Empty Sv: Kender jeg dig? (Xiēzi)

Indlæg  kattriona Fre Mar 22, 2013 2:21 am

"Ømm... Hvad snakker du om? Jeg har ikke været prostitueret. det er ikke det jeg snakker om.... Jeg har været narkohanler. Eller jeg har solgt det..." Hun så ned. "Jeg kunne ikke finde på at sælge min egen krop... Det er sq min." hun smilede kort og så på ham. "Min tideligere chef fandt mit nye nummer og har sporet mig her til." hun pegede på skolen og så tilbage på ham.
'Det her er meget kombliseret det du laver lige nu, Kattriona... Pas på med hvad du siger, pas på.' Den lille stemme i hendes sind snakkede og forsvandt aldrig rigtigt. Hun kiggede på sine negle for ikke at kigge på Xiëzi.
kattriona
kattriona
Yngling

Nye navn : Kattriona Night
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1467
Vampyr Erfaring : 10348
Respekt : 11
Skoleuniformen : det forskelligt så det vil altid stå i emnet
Join date : 17/05/12
Geografisk sted : Nattens hus Tulsa

http://newworld.danskforum.net/u88

Tilbage til toppen Go down

Kender jeg dig? (Xiēzi) - Page 6 Empty Sv: Kender jeg dig? (Xiēzi)

Indlæg  Xiēzi Fre Mar 22, 2013 2:35 am

”det sagde jeg heller ikke at du var.” sagde han så og smilede kort til hende. ”jeg siger at jeg ville ikke dømme dig, om så du havde været det” sagde han så venligt med et smil. ”Det er en anden måde at sige til dig at jeg er ligeglad hvad det var du lavede før” sagde han så og smilede kort ”jeg siger ikke at du er billig, søde ven, jeg siger bare at jeg ikke vil dømme dig for hvad du lavede inden du blev mærket” sagde han så og så bestemt på hende, han ville ikke dømme hende, han var ligeglad med det var fortiden. ”jeg skal nok være her for dig hvis du har brug for dig” sagde han så kort og silede så opmuntrende og lagde hovedet på skrå.
Han så bekymret på hende og lagde armene over kors, ”er du okay?” spurgte han så så på hende, stadig med et bekymret ansigt, han kunne ikke finde noget på hende, og vidste ikke hvad han skulle sige mere til hende, han ville ikke såre hende, så han holdt sig lidt tilbage holden.
Xiēzi
Xiēzi
Yngling

Nye navn : Xiëzi Löng Xïn
Url Alder : 18
Antal indlæg : 221
Vampyr Erfaring : 8614
Respekt : 3
Join date : 04/12/12
Geografisk sted : Oklahoma City og nu Nattens hus I Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Kender jeg dig? (Xiēzi) - Page 6 Empty Sv: Kender jeg dig? (Xiēzi)

Indlæg  kattriona Tirs Mar 26, 2013 3:32 pm

"Det må jeg sige, du er sq en af de venner man har resten af livet, og det siger ikke så lidt." Hun grinede kort og kiggede ned på hendes sko. Alt det han sagde, det fik hende til at have det bedre med sig selv. At der der var fortid bare skulle forblive fortid. Et smil kom frem på hendes læber der fortalte mere end man kunne forestille sig. 'Jeg vil gerne væde med at Xiëzi, er en af dem man møder og aldrig giver slip på igen, aldrig.'
"Tak, det skal jeg huske." sagde hun stille, og ret lavt.
"Det er bare... Der køre så mange tig rundt i mit hoved, og det forvirre mig, ret så meget. Ikke andet." Hun så på ham og smilede stille. Hendes hænder begyndte at slappe af, og musklerne i skulderne holdte også op med at spænde, bare sådan lige. 'Det var rat at få det sagt til ham.' Inden i hendes krop begyndte en varme at spræde sig.
kattriona
kattriona
Yngling

Nye navn : Kattriona Night
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1467
Vampyr Erfaring : 10348
Respekt : 11
Skoleuniformen : det forskelligt så det vil altid stå i emnet
Join date : 17/05/12
Geografisk sted : Nattens hus Tulsa

http://newworld.danskforum.net/u88

Tilbage til toppen Go down

Kender jeg dig? (Xiēzi) - Page 6 Empty Sv: Kender jeg dig? (Xiēzi)

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 6 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum