The House Of Night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Mest aktive brugere
Elizabet (1664)
Kender jeg dig? (Xiēzi) I_vote_lcapKender jeg dig? (Xiēzi) I_voting_barKender jeg dig? (Xiēzi) I_vote_rcap 
Rosa (1572)
Kender jeg dig? (Xiēzi) I_vote_lcapKender jeg dig? (Xiēzi) I_voting_barKender jeg dig? (Xiēzi) I_vote_rcap 
Alma (1559)
Kender jeg dig? (Xiēzi) I_vote_lcapKender jeg dig? (Xiēzi) I_voting_barKender jeg dig? (Xiēzi) I_vote_rcap 
Ciel (1525)
Kender jeg dig? (Xiēzi) I_vote_lcapKender jeg dig? (Xiēzi) I_voting_barKender jeg dig? (Xiēzi) I_vote_rcap 
kattriona (1467)
Kender jeg dig? (Xiēzi) I_vote_lcapKender jeg dig? (Xiēzi) I_voting_barKender jeg dig? (Xiēzi) I_vote_rcap 
Perceval (1358)
Kender jeg dig? (Xiēzi) I_vote_lcapKender jeg dig? (Xiēzi) I_voting_barKender jeg dig? (Xiēzi) I_vote_rcap 
Wodtcagt (1326)
Kender jeg dig? (Xiēzi) I_vote_lcapKender jeg dig? (Xiēzi) I_voting_barKender jeg dig? (Xiēzi) I_vote_rcap 
Rosiie (1000)
Kender jeg dig? (Xiēzi) I_vote_lcapKender jeg dig? (Xiēzi) I_voting_barKender jeg dig? (Xiēzi) I_vote_rcap 
amiana (903)
Kender jeg dig? (Xiēzi) I_vote_lcapKender jeg dig? (Xiēzi) I_voting_barKender jeg dig? (Xiēzi) I_vote_rcap 
Kayla (861)
Kender jeg dig? (Xiēzi) I_vote_lcapKender jeg dig? (Xiēzi) I_voting_barKender jeg dig? (Xiēzi) I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?

Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Kommentarer: 1

Seneste emner
» en ny tøs? - samera
Kender jeg dig? (Xiēzi) I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
Kender jeg dig? (Xiēzi) I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
Kender jeg dig? (Xiēzi) I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
Kender jeg dig? (Xiēzi) I_icon_minitimeTors Jan 29, 2015 3:43 pm af Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
Kender jeg dig? (Xiēzi) I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:21 pm af Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
Kender jeg dig? (Xiēzi) I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:13 pm af Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
Kender jeg dig? (Xiēzi) I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 2:27 pm af Hayate

» Tilbage, og søger emne
Kender jeg dig? (Xiēzi) I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 1:48 pm af Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
Kender jeg dig? (Xiēzi) I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 12:00 pm af Hayate

Top posting users this week
Ingen bruger


Kender jeg dig? (Xiēzi)

2 deltagere

Side 1 af 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Go down

Kender jeg dig? (Xiēzi) Empty Kender jeg dig? (Xiēzi)

Indlæg  kattriona Tors Dec 06, 2012 2:52 am

O: Mange forskellige ynglinge.
S: Spisesalen
P: Skoleuniform
V: Skyet
T: Frokerst

Den bakke der var blevet fyldt med mad, vin og blod. Hun kiggede rundt om i salen og så, alle de søde par der var sammen. "Hvorfor er der så mange som er kærester?!" Mumlede hun letter sur. Hun satte sig ned henne i hjørnet og begyndte at spise, da hun fandt ud af at hun manglede det glas. Hurtigt rejste hun sig og tog et glas da hun fik øje på en ny dreng komme gående. 'Hvem er han? og ser hen ikke lidt bekendt ud?!' tænkte hun på.
kattriona
kattriona
Yngling

Nye navn : Kattriona Night
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1467
Vampyr Erfaring : 10348
Respekt : 11
Skoleuniformen : det forskelligt så det vil altid stå i emnet
Join date : 17/05/12
Geografisk sted : Nattens hus Tulsa

http://newworld.danskforum.net/u88

Tilbage til toppen Go down

Kender jeg dig? (Xiēzi) Empty Sv: Kender jeg dig? (Xiēzi)

Indlæg  Xiēzi Tors Dec 06, 2012 4:53 am

Xiëzi kom gående med en bakke med lidt mad, maden var som hos en atlet, de kalorier og proteiner som han nu engang havde brug for. Han så sig omkring efter et afsides bord hvor han kunne sidde i fred, og nyde sin mad, uden at han ville blive forstyrret af alle de kærestepar der nu engang var. Han havde aldrig rigtig søgt efter at få en kæreste, og hans gamle venner havde da også spurgt om han ikke følte det snart var tid, men han havde ikke rigtig lysten eller tiden til det, da han brugte meget tid, på træning og turneringer Han opdagede en pige der sad alene, og gik hen mod hende ”må jeg sætte mig her?” spurgte han og betragtede hende.
Xiēzi
Xiēzi
Yngling

Nye navn : Xiëzi Löng Xïn
Url Alder : 18
Antal indlæg : 221
Vampyr Erfaring : 8614
Respekt : 3
Join date : 04/12/12
Geografisk sted : Oklahoma City og nu Nattens hus I Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Kender jeg dig? (Xiēzi) Empty Sv: Kender jeg dig? (Xiēzi)

Indlæg  kattriona Tors Dec 06, 2012 5:06 am

"Ja, klart." hun smilede og så på ham. Lidt af den mad hun havde sat på bakken, var salat og kød. Da hun havde tygget af munden spurgte hun. "Er du ny her? eller har du gemt dig et eller andet sted her på skolen?" hun smilede drillende. De sidste par dage havde hun befundet sig i fægtesalen og biblioteket. smilet der havde været drilsk var blevet til et sødt og venligt smil.
kattriona
kattriona
Yngling

Nye navn : Kattriona Night
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1467
Vampyr Erfaring : 10348
Respekt : 11
Skoleuniformen : det forskelligt så det vil altid stå i emnet
Join date : 17/05/12
Geografisk sted : Nattens hus Tulsa

http://newworld.danskforum.net/u88

Tilbage til toppen Go down

Kender jeg dig? (Xiēzi) Empty Sv: Kender jeg dig? (Xiēzi)

Indlæg  Xiēzi Tors Dec 06, 2012 5:11 am

Xiëzi nikkede som tak ”mange tak” sagde han inden han satte sig ned, han satte sig og begyndte at spise, der var noget kød, og groft pasta. Da han så på hende, efter hun havde spurgt ind til om han var ny, ”jeg holder mig mest for mig selv, tilbringer meget tid udenfor, når tiden er der, eller på mit værelse” sagde han, hvilket var sandt, han havde holdt sig meget for sig selv, og sådan havde han det bedst, når han ikke var omgivet af så mange som der var nu, men han var blevet sulten og følte han blev nød til bare at få noget at spise.
Xiēzi
Xiēzi
Yngling

Nye navn : Xiëzi Löng Xïn
Url Alder : 18
Antal indlæg : 221
Vampyr Erfaring : 8614
Respekt : 3
Join date : 04/12/12
Geografisk sted : Oklahoma City og nu Nattens hus I Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Kender jeg dig? (Xiēzi) Empty Sv: Kender jeg dig? (Xiēzi)

Indlæg  kattriona Tors Dec 06, 2012 8:20 am

hun lagde hovedet lidt på skrå. "Hvorfor holder du dig mest for dig selv? og Hvad er dit navn?" Hun grinede en mild og rar latter. "Og du må undskylde hvis jeg stiller for mange spørgsmål." hendes smil faldmed lidt da hun så sig om. "Og hvad sker der lige mad alle de kæreste par over det hele?!" hun rystede på hovedet og vente sin opmærksomhed mod drengen igen. maden gled stille ned sammen med vinen og blodet. "Har du kun gået her eller kommer du fra et andet NH?" Spurgte hun, nysgerrig som altid.
kattriona
kattriona
Yngling

Nye navn : Kattriona Night
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1467
Vampyr Erfaring : 10348
Respekt : 11
Skoleuniformen : det forskelligt så det vil altid stå i emnet
Join date : 17/05/12
Geografisk sted : Nattens hus Tulsa

http://newworld.danskforum.net/u88

Tilbage til toppen Go down

Kender jeg dig? (Xiēzi) Empty Sv: Kender jeg dig? (Xiēzi)

Indlæg  Xiēzi Tors Dec 06, 2012 12:11 pm

"jeg kan godt lide freden og roen, og det er egentligt derfor" sagde han og smilede til hende. "hvad mit navn angår, bare kald mkg Xiëzi" sagde han hans stemme rungede med en kinesisk accent. Han grinte kort over hende, "nej det går nok, at stille spørgsmål og være nysgerrig kan være en god ting" sagde han og så rundt, "hvad med dig, hvad er dit navn?" spurgte han og betragtede hend kort. " Jeg ved ærligtalt ikke hvad der sker for dem, det er vel bare homomerne der pumper rundt" han så rundt igen, mens han tyggede på maden. Da han var færdig med at tygge vendte han sig mod hende og smilede." jeg har kun gået her, hvad med dig?" spurgte hen så
Xiēzi
Xiēzi
Yngling

Nye navn : Xiëzi Löng Xïn
Url Alder : 18
Antal indlæg : 221
Vampyr Erfaring : 8614
Respekt : 3
Join date : 04/12/12
Geografisk sted : Oklahoma City og nu Nattens hus I Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Kender jeg dig? (Xiēzi) Empty Sv: Kender jeg dig? (Xiēzi)

Indlæg  kattriona Lør Dec 08, 2012 6:48 am

Hun nikkede og smilede. "Jeg hedder Kattriona." Hun så rundt på ynglingende igen. "Jeg har kun gået her, men jeg er oprindeligt fra Florida." hun trak på skulderne, som hun gjorde tit og når hun følte sig utilpas.
Da hun havde spist alt på bakken spurgte hun: "Vil du med udenfor eller?" Kattriona smilede. Hurtigt rejste hun sig op og gik hen mod udgangen.
kattriona
kattriona
Yngling

Nye navn : Kattriona Night
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1467
Vampyr Erfaring : 10348
Respekt : 11
Skoleuniformen : det forskelligt så det vil altid stå i emnet
Join date : 17/05/12
Geografisk sted : Nattens hus Tulsa

http://newworld.danskforum.net/u88

Tilbage til toppen Go down

Kender jeg dig? (Xiēzi) Empty Sv: Kender jeg dig? (Xiēzi)

Indlæg  Xiēzi Lør Dec 08, 2012 8:02 am

Xiëzi så på hende og nikkede ”mig en ære at møde dig” sagde han og fulgte hendes blik rundt på yndlingene igen ”altså jeg har kun gået, her, det er ikke forfærdeligt længe siden jeg blev mærket” sagde han så ”hvordan kan det være du går her så?” spurgte han og smilede ”hvis du er fra Florida?” tilføjede han spørgende.
Han havde stadig noget på bakken og nikkede så ”ja lad os bare gå udenfor” sagde han og rejste sig, han havde bakken med, da han virkelig havde brug for den næring som han kunne få lige i tiden.
Xiēzi
Xiēzi
Yngling

Nye navn : Xiëzi Löng Xïn
Url Alder : 18
Antal indlæg : 221
Vampyr Erfaring : 8614
Respekt : 3
Join date : 04/12/12
Geografisk sted : Oklahoma City og nu Nattens hus I Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Kender jeg dig? (Xiēzi) Empty Sv: Kender jeg dig? (Xiēzi)

Indlæg  kattriona Lør Dec 08, 2012 10:02 am

Hendes smil forsvandt da han spurgte til hvorfor hun ikke gik i Florida. "Jeg stak af hjemme fra." hun så den anden vej. en tåre trillede ned af hendes kind. Himlen var over skyet og det blæste hårdt. "Jeg stak af hjemme fra, fordi.... fordi...." hun stammede og slog armende om sig, det var ikke fordi hun kunne mærke kulden. Hun så på Xiëzi. "Jeg kan ikke sige det før jeg kender dig rigtigt, det er ikke fordi du ikke må vide det... men jeg skal først lærer dig at kende, men det korte af det lange er at jeg stak af hjemme fra." hun hulkede lidt og kunne skimte månen bag skyerne.
kattriona
kattriona
Yngling

Nye navn : Kattriona Night
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1467
Vampyr Erfaring : 10348
Respekt : 11
Skoleuniformen : det forskelligt så det vil altid stå i emnet
Join date : 17/05/12
Geografisk sted : Nattens hus Tulsa

http://newworld.danskforum.net/u88

Tilbage til toppen Go down

Kender jeg dig? (Xiēzi) Empty Sv: Kender jeg dig? (Xiēzi)

Indlæg  Xiēzi Søn Dec 09, 2012 2:49 am

Xiëzi så hendes smil forsvinde og betragtede hende kort ”jeg siger ikke du skal fortælle mig det vis du ikke kan” sagde han lavt og betragtede hende ”du skal ikke presse dig selv, hvis du ikke kan” sagde han og så på hende, kort efter vendte han blikket mod himlen og betragtede den. ”det er helt okay, hvis du vil lære mig bedre at kende inden du fortæller mig mere om dig selv” sagde han og smilede til hende ”du behøver ikke at fortælle mig mere” sagde han venligt og så på hende. Han stillede maden fra sig på et bord, og stillede sig hen til hende ”det er helt okay” sagde han venligt.
Xiēzi
Xiēzi
Yngling

Nye navn : Xiëzi Löng Xïn
Url Alder : 18
Antal indlæg : 221
Vampyr Erfaring : 8614
Respekt : 3
Join date : 04/12/12
Geografisk sted : Oklahoma City og nu Nattens hus I Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Kender jeg dig? (Xiēzi) Empty Sv: Kender jeg dig? (Xiēzi)

Indlæg  kattriona Søn Dec 09, 2012 3:02 am

"Tak." Hun så på ham og smilede lidt. Kort efter kunne hun mærke noget ved hendes ben. Et Kort nys og et mijau, så viste hun hvem der var. "Hey mis." Hun satte sig på hug og samlede katten op. "Det her er trille." Hun agede den sorte kat på hovedet og smilede, imens hun smug kiggede på Xiëzi. "Og tak, igen, fordi du er så forstående."
kattriona
kattriona
Yngling

Nye navn : Kattriona Night
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1467
Vampyr Erfaring : 10348
Respekt : 11
Skoleuniformen : det forskelligt så det vil altid stå i emnet
Join date : 17/05/12
Geografisk sted : Nattens hus Tulsa

http://newworld.danskforum.net/u88

Tilbage til toppen Go down

Kender jeg dig? (Xiēzi) Empty Sv: Kender jeg dig? (Xiēzi)

Indlæg  Xiēzi Søn Dec 09, 2012 4:13 am

Xiëzi nikkede til hende ”altid, og skulle det være en anden gang” sagde han og smilede til hende. Han betragtede katten der var kommet og smilede da han henvendte sig til ham, og fortalte hvem katten var ”okay, det der med katte rundt omkring skal jeg nok lige vænne mig til ” sagde han og betragtede hende mens hun kælede for katten ”det var så lidt som jeg sagde før, man behøver ikke presse sig selv, hvis man ikke kan og vil” sagde han og smilede skævt til hende, ”jeg ville have det på samme måde, så jeg ved hvordan jeg ville have det” smilede han.
Xiēzi
Xiēzi
Yngling

Nye navn : Xiëzi Löng Xïn
Url Alder : 18
Antal indlæg : 221
Vampyr Erfaring : 8614
Respekt : 3
Join date : 04/12/12
Geografisk sted : Oklahoma City og nu Nattens hus I Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Kender jeg dig? (Xiēzi) Empty Sv: Kender jeg dig? (Xiēzi)

Indlæg  kattriona Søn Dec 09, 2012 4:54 am

Kattriona trak på smilebåndet og kiggede ned i jorden. "Det med kattene vender du dig hurtigt til. De er over alt... jeg jeg faldt direkte over Trille. Helt seriøst." hun grinede let, "og andgående dyr, kan du så lide at ride?" hun så på Xiëzi. "Og hvis du kan skal vi så smutte over til hestene?" hun drejede hovedet lidt på skrå og smilede skævt til ham med venlige øjne.
kattriona
kattriona
Yngling

Nye navn : Kattriona Night
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1467
Vampyr Erfaring : 10348
Respekt : 11
Skoleuniformen : det forskelligt så det vil altid stå i emnet
Join date : 17/05/12
Geografisk sted : Nattens hus Tulsa

http://newworld.danskforum.net/u88

Tilbage til toppen Go down

Kender jeg dig? (Xiēzi) Empty Sv: Kender jeg dig? (Xiēzi)

Indlæg  Xiēzi Søn Dec 09, 2012 5:21 am

Xiëzi smilede da hun gjorde, da han så hun vendte blikket mod jorden lagde han hænderne i lommerne. ”det må man få at se om jeg gør” sagde han og smilede, han kunne lige se det for sig, hvordan man var væltet over hen kat, han grinte kort for sig selv. ”jeg er ikke den helt store rytter, og det er nok ikke det jeg kommer til at lave allermest af, mens jeg er her” sagde han så og så på hende ”men hvis det er noget du vil, så kan vi godt, gå derover og være der” sagde han og så ind i hendes øjne, han kunne se hendes venlige blik og smilede kort over hende.
Xiēzi
Xiēzi
Yngling

Nye navn : Xiëzi Löng Xïn
Url Alder : 18
Antal indlæg : 221
Vampyr Erfaring : 8614
Respekt : 3
Join date : 04/12/12
Geografisk sted : Oklahoma City og nu Nattens hus I Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Kender jeg dig? (Xiēzi) Empty Sv: Kender jeg dig? (Xiēzi)

Indlæg  kattriona Søn Dec 09, 2012 6:00 am

"Yay." Hun tog hans hånd, satte trille ned og løb af sted med ham hen i mod engen hvor alle hestende var blevet sat ud.
Efter en kort løbetur var de ved stalen. hun slap hans hånd og gik hen til indhegningen og kaldte:" MOON?" En hvid skimmel kom galoprene hen mod dem. "Har du haft ridning endnu?" Hun agede hestens mule og åbnede indhegningen. Kattriona så på Xiëzi, og begyndte at gå hen mod stalen hvor hun bandt Moon fast.
kattriona
kattriona
Yngling

Nye navn : Kattriona Night
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1467
Vampyr Erfaring : 10348
Respekt : 11
Skoleuniformen : det forskelligt så det vil altid stå i emnet
Join date : 17/05/12
Geografisk sted : Nattens hus Tulsa

http://newworld.danskforum.net/u88

Tilbage til toppen Go down

Kender jeg dig? (Xiēzi) Empty Sv: Kender jeg dig? (Xiēzi)

Indlæg  Xiēzi Søn Dec 09, 2012 6:26 am

Xiëzi mærkede hendes hånd og så hun satte hendes kat ned, han mærkede hun trak af sted med ham i løb, han fulgte med hende ned mod engen. Han så på hestene.
Han så på stalden, mærkede hendes slippe hans hånd og han så på hende, han ventede da hun kaldte, og han så hesten der kom mod dem og betragtede bare hesten inden han vendte blikket mod hende, han rystede på hovedet til hendes spørgsmål ”nej jeg har ikke ridning, jeg valgte et andet fag i stedet, noget det passede mig en del bedre” sagde han og smilede kort. Han fulgte med hende og så på hesten og lagde hænderne i sine lommer igen, ”jeg valgte ikke at lave om på det jeg lavede før, så de fag der passede bedst på mig, var det jeg valgte” sagde han venligt og smilede.
Xiēzi
Xiēzi
Yngling

Nye navn : Xiëzi Löng Xïn
Url Alder : 18
Antal indlæg : 221
Vampyr Erfaring : 8614
Respekt : 3
Join date : 04/12/12
Geografisk sted : Oklahoma City og nu Nattens hus I Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Kender jeg dig? (Xiēzi) Empty Sv: Kender jeg dig? (Xiēzi)

Indlæg  kattriona Søn Dec 09, 2012 6:34 am

"Okay, men nu skal du så vælge en hest. Stil dig ved en af boksende så ved vi hvilken hest du får." hun smilede og gik ind i sadelrummet. hun tog Moons sorte sadel og hovedetøj. Da hun stod i døren betragtede hun Xiëzi og smilede. 'Jeg tror jeg har set ham før.' Tænkte hun for sig selv, imens hun stadig kiggede på ham.
Kort efter at have stået og kigget på ham gik hun ind og sadlede Moon op. "Har du valgt en endnu?"
kattriona
kattriona
Yngling

Nye navn : Kattriona Night
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1467
Vampyr Erfaring : 10348
Respekt : 11
Skoleuniformen : det forskelligt så det vil altid stå i emnet
Join date : 17/05/12
Geografisk sted : Nattens hus Tulsa

http://newworld.danskforum.net/u88

Tilbage til toppen Go down

Kender jeg dig? (Xiēzi) Empty Sv: Kender jeg dig? (Xiēzi)

Indlæg  Xiēzi Søn Dec 09, 2012 6:55 am

Xiëzi så på hende og løftede et øjenbryn ”du beder mig vælge en hest?” spurgte han og så på hestene, han lagde hovedet på skrå ”du hørte altså ikke hvad jeg sagde, jeg har ikke redet før, så det kommer nok ikke til at gå” sagde han og fulgte hende med øjnene da hun gik ind i sadelrummet og betragtede hende, han kunne se hun stod og tænkte ”hvad er det der går dig på?” spurgte han og løftede det ene øjenbryn og betragtede hende kort igen, han sendte hende et elevator blik og rystede kort på hovedet og smilede.
”nej jeg har ikke valgt endnu” sagde han og vendte opmærksomheden tilbage mod hestene og smilede kort og sukkede så.
Xiēzi
Xiēzi
Yngling

Nye navn : Xiëzi Löng Xïn
Url Alder : 18
Antal indlæg : 221
Vampyr Erfaring : 8614
Respekt : 3
Join date : 04/12/12
Geografisk sted : Oklahoma City og nu Nattens hus I Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Kender jeg dig? (Xiēzi) Empty Sv: Kender jeg dig? (Xiēzi)

Indlæg  kattriona Søn Dec 09, 2012 7:09 am

"Der er ikke noget der går mig på... Det er nogen." hun rødmede lidt. "Det kan godt være du ikke har redet før, men så kan du få noget undervisning, så vælg en hest og kom med ud." hun grinede. og gik ud med Moon. "Kald når du har valgt en hest." Hun svang sig op på Moon og red ind på banen. først en let skrit, så lidt hurigere trav og til sidst en kort galop hun pressede Moon hårdt. "Kom så min tøs, kom så!" Hun kunne mærke Moon arbejde hårde og hurtigere.
kattriona
kattriona
Yngling

Nye navn : Kattriona Night
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1467
Vampyr Erfaring : 10348
Respekt : 11
Skoleuniformen : det forskelligt så det vil altid stå i emnet
Join date : 17/05/12
Geografisk sted : Nattens hus Tulsa

http://newworld.danskforum.net/u88

Tilbage til toppen Go down

Kender jeg dig? (Xiēzi) Empty Sv: Kender jeg dig? (Xiēzi)

Indlæg  Xiēzi Søn Dec 09, 2012 7:23 am

Xiëzi så på hende og løftede et øjenbryn ”hvad mener du?” spurgte han og smilede ”hvem er det der går dig på?” han spurgte smilede og betragtede hende ”hvad hvis jeg ikke kan vælge en hest?” spurgte han så og gik hen til hestene og kælede for deres muler en efter en, for at se om der var en der vækkede hans interesse. ”jeg skal nok kalde når jeg har fundet en, hvis jeg finder en” sagde han og betragtede hende da hun svingede sig op på hesten, han vendte opmærksomheden tilbage på hestene og så på dem, han stod der i nogle minutter inden han fandt en mørk belgier hingst. Han gik ind og fandt en sadel og sadlede op, han havde da set hvordan man sadlede op, han kom op på hesten og skridtede ud på banen ”sådan så fandt jeg en” sagde han kort da han kom ud.
Xiēzi
Xiēzi
Yngling

Nye navn : Xiëzi Löng Xïn
Url Alder : 18
Antal indlæg : 221
Vampyr Erfaring : 8614
Respekt : 3
Join date : 04/12/12
Geografisk sted : Oklahoma City og nu Nattens hus I Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Kender jeg dig? (Xiēzi) Empty Sv: Kender jeg dig? (Xiēzi)

Indlæg  kattriona Søn Dec 09, 2012 7:36 am

"Nice." Hun stoppede Moon og så på hesten. "Det der går mig på er dig." hun smilede og rødmede lidt. "Jeg tror jeg har det dig før... og jeg kan ikke huske hvor eller hvornår det var..." hun rystede på hovedet, "men jeg kan heller ikke lige frem hvad der skete før jeg døde." hun sukkede, og strøg noget af sit hår om bag det ene øre så kan kunne se den røde halvmåne.
"Okay først skridter vi nogle omgange." hun satte Moon i skidt. 'hvor er det jeg har det ham!' hun gennem rodet sin hjerne for at finde ud af det... og igen ting. hun kunne helt seriøst ikke finde ud af hvor det var hun havde set ham.
kattriona
kattriona
Yngling

Nye navn : Kattriona Night
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1467
Vampyr Erfaring : 10348
Respekt : 11
Skoleuniformen : det forskelligt så det vil altid stå i emnet
Join date : 17/05/12
Geografisk sted : Nattens hus Tulsa

http://newworld.danskforum.net/u88

Tilbage til toppen Go down

Kender jeg dig? (Xiēzi) Empty Sv: Kender jeg dig? (Xiēzi)

Indlæg  Xiēzi Søn Dec 09, 2012 8:01 am

Xiëzi så på hende og løftede et øjenbryn ”er det mig der går dig på?” spurgte han overrasket og kunne ikke selv forstå det han kendte hende jo ikke ”jeg tror ikke du har set mig før” sagde han og prøvede at gennemgå sit hoved og hukommelse for at se om han havde set eller snakket med hende før. ”Jeg tror ikke du har mødt mig, før” sagde han og smilede kort ”så du er en rød yndling?” spurgte han langsomt og skridtede hen mod hende, han betragtede den røde havmåne kort og stoppede hesten foran hende.
”jeg ville blive glad hvis vi bare skridtede og ikke andet” sagde han og fulgte efter hende i skridt, han prøvede virkelig at finde ud af hvad det var hun mente med at hun kendte ham, han mente ikke at de havde snakket sammen før, eller set hunanden, men det kunne jo være at hun havde set ham før men at han ikke havde set hende.
Xiēzi
Xiēzi
Yngling

Nye navn : Xiëzi Löng Xïn
Url Alder : 18
Antal indlæg : 221
Vampyr Erfaring : 8614
Respekt : 3
Join date : 04/12/12
Geografisk sted : Oklahoma City og nu Nattens hus I Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Kender jeg dig? (Xiēzi) Empty Sv: Kender jeg dig? (Xiēzi)

Indlæg  kattriona Søn Dec 09, 2012 8:10 am

"jeg er helt sikker! jeg har set dig før..." hun rødmede. "Det kan være at jeg har set dig nede i byen... eller sådan noget." Et kort grin undslap hende da han, at han kun ville skridte. "Okay-dokey." hun rødmede igen. Hvad skete der med alle de gange hun rødmede. Det var kun sammen med ham hun rødmede.
"Og ja jeg er en rødyngling... Og jeg hader det! Jeg kan ikke gå udenfor uden at blive brændt!" hun trak lidt op i t-shirt så man kunne se flere helt hvide plamager på hendes hofte. "Det her skete dagen efter jeg havde været ude og se til mine forældre i Florida sammen med Kayla. jeg blev angrebet af politiet fordi jeg ikke ville vise mit ansigt i luft haven ved højlys dag." kattriona trak ned i hendes t-shirt igen, og kiggede igen på Xiëzi.
kattriona
kattriona
Yngling

Nye navn : Kattriona Night
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1467
Vampyr Erfaring : 10348
Respekt : 11
Skoleuniformen : det forskelligt så det vil altid stå i emnet
Join date : 17/05/12
Geografisk sted : Nattens hus Tulsa

http://newworld.danskforum.net/u88

Tilbage til toppen Go down

Kender jeg dig? (Xiēzi) Empty Sv: Kender jeg dig? (Xiēzi)

Indlæg  Xiēzi Søn Dec 09, 2012 8:47 am

Xiëzi løftede det ene øjenbryn og betragtede hende ”jeg tror ikke du har set mig før” sagde han, han kunne se hun rødmede, men valgte at lade være med at kommentere det ”så hvis du har set mig, har det været i Oklahoma City” sagde han kort og smilede ”jeg kom først her da jeg blev mærket” sagde han kort og smilede af hende. Han kunne se hun rødmede igen og han ignorerede det endnu en gang men smilede alligevel over det.
”der er intet galt i at være en rød yndling, tror jeg” sagde han ”hvorfor, ja okay, hvis du ikke kan bevæge dig udendørs” sagde han kort og betragtede hende han så da hun løftede op i hendes T-shirt og så hendes hofte. Han betragtede hendes hofte, og nikkede da hun forklarede ”det er jeg meget ked af at høre” sagde han lavt og så på hende med et ærligt blik ”jeg er heller ikke særlig glad for politiet, eller det vil sige de ikke er særlig glade for mig” sagde han og smilede kort, inden han grinte kort over sig selv ”nu er det ikke fordi jeg lavede en masse ballade” sagde han blidt og grinte ”det er bare fordi, jeg altid har kunne klare mig selv” sagde han kort og smilede kort.
Xiēzi
Xiēzi
Yngling

Nye navn : Xiëzi Löng Xïn
Url Alder : 18
Antal indlæg : 221
Vampyr Erfaring : 8614
Respekt : 3
Join date : 04/12/12
Geografisk sted : Oklahoma City og nu Nattens hus I Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Kender jeg dig? (Xiēzi) Empty Sv: Kender jeg dig? (Xiēzi)

Indlæg  kattriona Søn Dec 09, 2012 8:59 am

Kattriona lyttede og betragtede Xiëzi. Da han fortalte det sidste lignede hun et stort spørgspørgsmålstegn. Hun holdt Moon an og kiggede på ham. "Okay, nu hvor jeg kender dig lidt bedre kan jeg godt fortælle noget om mig selv, hvis du vil med ind i stallen Moon kan ikke mere, efter hun har givet sig fuldt ud før." Hun hoppede ned fra Moon og gik ind i stallen og sadlede Moon af. Kattriona satte sig på en af de store halm baller og vendte på at Xiëzi var færdig med hans hest.
kattriona
kattriona
Yngling

Nye navn : Kattriona Night
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1467
Vampyr Erfaring : 10348
Respekt : 11
Skoleuniformen : det forskelligt så det vil altid stå i emnet
Join date : 17/05/12
Geografisk sted : Nattens hus Tulsa

http://newworld.danskforum.net/u88

Tilbage til toppen Go down

Kender jeg dig? (Xiēzi) Empty Sv: Kender jeg dig? (Xiēzi)

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum