The House Of Night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Mest aktive brugere
Elizabet (1664)
Kender ingen her omkring ~Kattriona~ I_vote_lcapKender ingen her omkring ~Kattriona~ I_voting_barKender ingen her omkring ~Kattriona~ I_vote_rcap 
Rosa (1572)
Kender ingen her omkring ~Kattriona~ I_vote_lcapKender ingen her omkring ~Kattriona~ I_voting_barKender ingen her omkring ~Kattriona~ I_vote_rcap 
Alma (1559)
Kender ingen her omkring ~Kattriona~ I_vote_lcapKender ingen her omkring ~Kattriona~ I_voting_barKender ingen her omkring ~Kattriona~ I_vote_rcap 
Ciel (1525)
Kender ingen her omkring ~Kattriona~ I_vote_lcapKender ingen her omkring ~Kattriona~ I_voting_barKender ingen her omkring ~Kattriona~ I_vote_rcap 
kattriona (1467)
Kender ingen her omkring ~Kattriona~ I_vote_lcapKender ingen her omkring ~Kattriona~ I_voting_barKender ingen her omkring ~Kattriona~ I_vote_rcap 
Perceval (1358)
Kender ingen her omkring ~Kattriona~ I_vote_lcapKender ingen her omkring ~Kattriona~ I_voting_barKender ingen her omkring ~Kattriona~ I_vote_rcap 
Wodtcagt (1326)
Kender ingen her omkring ~Kattriona~ I_vote_lcapKender ingen her omkring ~Kattriona~ I_voting_barKender ingen her omkring ~Kattriona~ I_vote_rcap 
Rosiie (1000)
Kender ingen her omkring ~Kattriona~ I_vote_lcapKender ingen her omkring ~Kattriona~ I_voting_barKender ingen her omkring ~Kattriona~ I_vote_rcap 
amiana (903)
Kender ingen her omkring ~Kattriona~ I_vote_lcapKender ingen her omkring ~Kattriona~ I_voting_barKender ingen her omkring ~Kattriona~ I_vote_rcap 
Kayla (861)
Kender ingen her omkring ~Kattriona~ I_vote_lcapKender ingen her omkring ~Kattriona~ I_voting_barKender ingen her omkring ~Kattriona~ I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?

Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Kommentarer: 1

Seneste emner
» en ny tøs? - samera
Kender ingen her omkring ~Kattriona~ I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
Kender ingen her omkring ~Kattriona~ I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
Kender ingen her omkring ~Kattriona~ I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
Kender ingen her omkring ~Kattriona~ I_icon_minitimeTors Jan 29, 2015 3:43 pm af Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
Kender ingen her omkring ~Kattriona~ I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:21 pm af Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
Kender ingen her omkring ~Kattriona~ I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:13 pm af Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
Kender ingen her omkring ~Kattriona~ I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 2:27 pm af Hayate

» Tilbage, og søger emne
Kender ingen her omkring ~Kattriona~ I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 1:48 pm af Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
Kender ingen her omkring ~Kattriona~ I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 12:00 pm af Hayate

Top posting users this week
Ingen bruger


Kender ingen her omkring ~Kattriona~

2 deltagere

Go down

Kender ingen her omkring ~Kattriona~ Empty Kender ingen her omkring ~Kattriona~

Indlæg  dina Søn Mar 03, 2013 12:30 pm

P: Skole uniform.
T: Midt på aftenen
O: tunnelernes grå vægge.
V: Skyet.

Dina lister rundt under jorden og prøver at finde vejen tilbage fra byen af. Her er ingen tegn på liv her nede, udover en rotte der i ny og næ viser sit andsigt.
Dina kigger rundt og drejer rundt om et af hjørnerne.
dina
dina
Yngling

Nye navn : Dina
Url Alder : 14
Antal indlæg : 6
Vampyr Erfaring : 8743
Respekt : 0
Skoleuniformen : Sort slank kjole med hvide cirkulere mønstre, sorte stilletter.
Join date : 05/06/12
Geografisk sted : nattens hus tusla

Tilbage til toppen Go down

Kender ingen her omkring ~Kattriona~ Empty Sv: Kender ingen her omkring ~Kattriona~

Indlæg  kattriona Søn Mar 03, 2013 12:38 pm

P: Stor hætte trøje og et par jeans.

Kattriona er på vej ind til byen. Hvor hun vil finde sig en og være sammen med. Hun er sulten og vil helst ikke møde nogen på vej der hen, Da hun støder ind i en der drejer om hjørnet samtidig med hende. "Se dig for!" Stødet ind i pigen væltede dem begge rundt.
kattriona
kattriona
Yngling

Nye navn : Kattriona Night
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1467
Vampyr Erfaring : 10342
Respekt : 11
Skoleuniformen : det forskelligt så det vil altid stå i emnet
Join date : 17/05/12
Geografisk sted : Nattens hus Tulsa

http://newworld.danskforum.net/u88

Tilbage til toppen Go down

Kender ingen her omkring ~Kattriona~ Empty Sv: Kender ingen her omkring ~Kattriona~

Indlæg  dina Man Mar 04, 2013 7:28 am

Dina kiggede forvirret op og tog sig til hovedet. Stødet ind i pigen havde sendt hende bag over, hun havde slået hovedet ned i en sten og det begyndte at bløde. "Undskyld det var ikke med vilje! Kom du noget til?" hun Rejste sig lidt for hurtigt og det hele drejede rundt for hende.
"Det er jeg virkelig ked af..." hun rakte hånden ned mod pigen, for at hjælpe hende op. Det havde ikke været hendes mening at støde ind i nogen... for slet ikke at snakke om at hun ikke ville møde nogen her nede.
dina
dina
Yngling

Nye navn : Dina
Url Alder : 14
Antal indlæg : 6
Vampyr Erfaring : 8743
Respekt : 0
Skoleuniformen : Sort slank kjole med hvide cirkulere mønstre, sorte stilletter.
Join date : 05/06/12
Geografisk sted : nattens hus tusla

Tilbage til toppen Go down

Kender ingen her omkring ~Kattriona~ Empty Sv: Kender ingen her omkring ~Kattriona~

Indlæg  kattriona Man Mar 04, 2013 7:47 am

Hun kiggede på pigen og så mærkede på hendes uniform. "Du er godt klar over at vi ikke må have den på udenfor skolens område ik?" hun tog fat i hendes hånd og hev sig selv op at stå. Pigen hun lige havde mødt så ikke bekendt ud. "Men som det ser ud lige nu her jeg det okay... men du har til gengæld slået hovedet og bløder... Det er vist dig der ikke er okay." hun grinede og blinkede til hende. "Dit navn? Eller er det for meget at forlange nu da vi stødte på hinanden her nede?" hun grinede og tog sig til hovedet. "Skal jeg hjælpe dig tilbage eller finder du selv vejen ud?" hendes smil var et venligt smil.
kattriona
kattriona
Yngling

Nye navn : Kattriona Night
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1467
Vampyr Erfaring : 10342
Respekt : 11
Skoleuniformen : det forskelligt så det vil altid stå i emnet
Join date : 17/05/12
Geografisk sted : Nattens hus Tulsa

http://newworld.danskforum.net/u88

Tilbage til toppen Go down

Kender ingen her omkring ~Kattriona~ Empty Sv: Kender ingen her omkring ~Kattriona~

Indlæg  dina Tors Apr 11, 2013 12:53 am

"Må man ikke?" hun spærede øjnene op og så på pigen. "Så kan det godt være der for folk har kigget lidt underligt på mig..." hun så ned og i det hårde betongulv.
"Vil du hjælpe mig? Hov og jeg hedder Dina." hun smilede roligt og så nærmere på pigen. "og dit navn er?"
Dina begyndte at gå hen forbi hende. "Det er denne vej ik'?" Hun smilede uvidende og så ned af den mørke gang.
dina
dina
Yngling

Nye navn : Dina
Url Alder : 14
Antal indlæg : 6
Vampyr Erfaring : 8743
Respekt : 0
Skoleuniformen : Sort slank kjole med hvide cirkulere mønstre, sorte stilletter.
Join date : 05/06/12
Geografisk sted : nattens hus tusla

Tilbage til toppen Go down

Kender ingen her omkring ~Kattriona~ Empty Sv: Kender ingen her omkring ~Kattriona~

Indlæg  kattriona Tors Apr 11, 2013 1:08 am

Kattriona rystede på hovedet. "Nixen, det må man ikke." hun kiggede på hende.
"Så Dina, Hvor lang tid har du været her?" Hun kunne se på Dina at hun var ny. "Kattriona, Kattriona night." hun grinede. "Du er anderledes, du er ikke som andre piger, tror jeg. De fleste ville løbe skrigende rundt fordi de havde fået blod og snavs på sit tøj... Hun grinede ved tanken om det. "Joh, det er den vej" hun gik hen ved siden af hende og hjalp hende med at finde vejen tilbage til skolen.
kattriona
kattriona
Yngling

Nye navn : Kattriona Night
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1467
Vampyr Erfaring : 10342
Respekt : 11
Skoleuniformen : det forskelligt så det vil altid stå i emnet
Join date : 17/05/12
Geografisk sted : Nattens hus Tulsa

http://newworld.danskforum.net/u88

Tilbage til toppen Go down

Kender ingen her omkring ~Kattriona~ Empty Sv: Kender ingen her omkring ~Kattriona~

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum