The House Of Night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Mest aktive brugere
Elizabet (1664)
en ny tøs? - samera I_vote_lcapen ny tøs? - samera I_voting_baren ny tøs? - samera I_vote_rcap 
Rosa (1572)
en ny tøs? - samera I_vote_lcapen ny tøs? - samera I_voting_baren ny tøs? - samera I_vote_rcap 
Alma (1559)
en ny tøs? - samera I_vote_lcapen ny tøs? - samera I_voting_baren ny tøs? - samera I_vote_rcap 
Ciel (1525)
en ny tøs? - samera I_vote_lcapen ny tøs? - samera I_voting_baren ny tøs? - samera I_vote_rcap 
kattriona (1467)
en ny tøs? - samera I_vote_lcapen ny tøs? - samera I_voting_baren ny tøs? - samera I_vote_rcap 
Perceval (1358)
en ny tøs? - samera I_vote_lcapen ny tøs? - samera I_voting_baren ny tøs? - samera I_vote_rcap 
Wodtcagt (1326)
en ny tøs? - samera I_vote_lcapen ny tøs? - samera I_voting_baren ny tøs? - samera I_vote_rcap 
Rosiie (1000)
en ny tøs? - samera I_vote_lcapen ny tøs? - samera I_voting_baren ny tøs? - samera I_vote_rcap 
amiana (903)
en ny tøs? - samera I_vote_lcapen ny tøs? - samera I_voting_baren ny tøs? - samera I_vote_rcap 
Kayla (861)
en ny tøs? - samera I_vote_lcapen ny tøs? - samera I_voting_baren ny tøs? - samera I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?

Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Kommentarer: 1

Seneste emner
» en ny tøs? - samera
en ny tøs? - samera I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
en ny tøs? - samera I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
en ny tøs? - samera I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
en ny tøs? - samera I_icon_minitimeTors Jan 29, 2015 3:43 pm af Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
en ny tøs? - samera I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:21 pm af Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
en ny tøs? - samera I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:13 pm af Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
en ny tøs? - samera I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 2:27 pm af Hayate

» Tilbage, og søger emne
en ny tøs? - samera I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 1:48 pm af Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
en ny tøs? - samera I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 12:00 pm af Hayate

Top posting users this week
Ingen bruger


en ny tøs? - samera

2 deltagere

Go down

en ny tøs? - samera Empty en ny tøs? - samera

Indlæg  kattriona Lør Sep 20, 2014 2:19 pm

Vejr: klart
tid: midnat
sted: i pigernes hygge stue/sovesal
Dag: Søndag
omgivelser: ynglinge der sidder hist og her, nogle laver lektier, ander ser tv og fjoller rundt med veninder.
påklædning: Sort læderjakke, lyse jeans, militær støvler, nitte armbånd på begge håndled, et hunde halsbånd.

"Du får en ny bofælle i dag, mød hende omkring midnat i fællesstuen i pigernes sovesal" havde en af lærerne sagt til hende. hvorfor skulle hun lige have en bofælle? det havde hun klaret sig fint uden..
Med lyden af AC/DC "highway to hell" sad hun i vinduskarmen og ventede på denne Samera.. hvem hun så end skulle være... hvilket trin hun gik på, vidste Kattriona ikke noget om.. bare hun var omkring hendes trin.. og gerne på hendes alder skulle det hele nok gå godt... men hvis ikke, måtte hun jo finde ud af hvad pokker hun skulle gøre..

//undskyld den korte længde <_<
kattriona
kattriona
Yngling

Nye navn : Kattriona Night
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1467
Vampyr Erfaring : 10326
Respekt : 11
Skoleuniformen : det forskelligt så det vil altid stå i emnet
Join date : 17/05/12
Geografisk sted : Nattens hus Tulsa

http://newworld.danskforum.net/u88

Tilbage til toppen Go down

en ny tøs? - samera Empty Sv: en ny tøs? - samera

Indlæg  Samera Lør Sep 20, 2014 3:29 pm

Samera kig langsom fra spisesalen med døren ud til, hun skulle have en nu bofælle, det sidst år havde hun haft en men hun var død for nogen uger siden, så hendes mentore havde ment at hun ville klar sig bedst hvis hun fik en ny. Hun gik ud af den store trædør til gårdspladsen og gik udenfor mens hun gik med hurtigt skridt hen måde college med sovesalene.
Samera viste ikke hvad hun skulle forvente af det her, hun rystede på hovedet og stoppede op lige før hun gik ind i døren til colleget og gik ind, klokken var ved at være mange, eller også var det tidligt, hun havde trukket sin jakke lidt op om ørnen da hun lukkede ørne meste fordi det var en vane at gemme sig væk selv om hun ikke havde noget at gemme sig for. Hun gik op af trappen og mod døren for at gå ind i pigernes fællesstuen til sove salen.
Hun så sig om da hun kom der ind og viste ikke hvad hun skulle gøre lige nu, hun så lidt ned på hendes halskæde som måske ville hjælpe hende lidt denne gang. Den var af sølv og hendes navn stod på den med skråskrift, hun tog hænderne op af lommerne på den lysebrune lærde jakke, hun så sig om og kørte en hånd gennem håret så hendes pande var blottet og halvmåneomridset kunne ses af dem der nu ville kigge på det.
Samera gik hen til en mur der ikke var noget på og stile sig op af den, mens hun så sig om igen og sukkede tungt. Klokken var lidt før midnat.
Samera
Samera
Yngling

Nye navn : Samera Alexandra rosewood
Url Alder : 17
Antal indlæg : 65
Vampyr Erfaring : 9349
Respekt : 0
Skoleuniformen : http://assets-s3.usmagazine.com/uploads/assets/article_photos/annasophia-robb-bongo-ad-inline-2.jpg mærket på hendes bluse er det mærke som hør til hendes trin.
Join date : 01/09/11
Geografisk sted : på skolen

Tilbage til toppen Go down

en ny tøs? - samera Empty Sv: en ny tøs? - samera

Indlæg  kattriona Lør Sep 20, 2014 3:43 pm

En pige var kommet ind i salen, og kattriona sukkede tungt. blå yngling... hvor var alle de røde henne? hvorfor var her ikke ret mange?
En besked tikkede ind på hendes mobil.

Kære Kattriona
Samera er kommet og hun ser sådan ud.
(Et ID Photo)
tag dig godt af hende og vis hende eventuelt rundt
vær velsignet.


"Seriøst..." mumlede hun og hoppede ned fra vinduet. Hendes halsbånd og kæder raslede melaisk mod hinanden. hvis ikke det her tæller som en god gerning, så stoppe jeg med at følge deres ordre. tænkte hun surt og trak hendes headset ud.
"hey, du må være Semera?" Spurgte kattriona nogenlunde venligt. "Vel kommen til nattens hus i Tulsa.. øh.. yeah.. jeg er så blevet tildelt den her opgave med et vise dig hvor du skal sove og alt det der fis..." Kattriona sukkede. hun var ikke vandtil at skulle påtage sig nogle "gode" opgaver... men det her var en del af hendes straf fra sidste overtrædelse af reglerne...
kattriona
kattriona
Yngling

Nye navn : Kattriona Night
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1467
Vampyr Erfaring : 10326
Respekt : 11
Skoleuniformen : det forskelligt så det vil altid stå i emnet
Join date : 17/05/12
Geografisk sted : Nattens hus Tulsa

http://newworld.danskforum.net/u88

Tilbage til toppen Go down

en ny tøs? - samera Empty Sv: en ny tøs? - samera

Indlæg  Samera Lør Sep 20, 2014 4:15 pm

Samera så på op og ned af pigen foran hende og der efter skubbede hun sig med et let skub fra væggen og smilede venligt til hendes ord.
"Jeg er Samera, jeg vil glæde mig til at finde ud af hvad du er for en, men jeg har nu været her et års tid så jeg kan finde rundt, så du behøver ikke vise mig rundt."
Sagde hun og smilede drillende til hende før hun tog fat i hendes underarm og gav den et klem før hun smilet, det var måske lidt mærkeligt måde at hilse på men det var nu hendes måde at hilse på. hun så på pigen som hun ikke viste hvad hed i nu. Hun så sig lidt om før hun igen.
"Må man spørge, hvem du så er?"
sagde hun med et skævt smil.
Samera
Samera
Yngling

Nye navn : Samera Alexandra rosewood
Url Alder : 17
Antal indlæg : 65
Vampyr Erfaring : 9349
Respekt : 0
Skoleuniformen : http://assets-s3.usmagazine.com/uploads/assets/article_photos/annasophia-robb-bongo-ad-inline-2.jpg mærket på hendes bluse er det mærke som hør til hendes trin.
Join date : 01/09/11
Geografisk sted : på skolen

Tilbage til toppen Go down

en ny tøs? - samera Empty Sv: en ny tøs? - samera

Indlæg  kattriona Ons Jul 29, 2015 12:40 pm

Kattriona mærkede med det samme blikket der kørte op og ned af hende. 'bare hun nu ikke kommentere det går det nok.' tænkte hun og blev revet ud af tankerne. "mindre arbejde til mig." grinede hun og skulle til at vende sig da Samera tog fat om hendes underarm og uden tøven tog hun fadt om hendes og smilede oprigtigt. "Ser man det, dig tror jeg at jeg kan lide... og ikke kun som mit næste moltid." grinede hun og begyndte at gå efter hun havde sluppet hendes arm. "hm... mit navn? troede du vidste hvem hende der lavede al balladen her på skolen." grinede Kattriona, og sukkede. "Jeg er kattriona, 5. trins elev, død, og skolens dystre side." grinede hun og og fat i hendes telefon for at se hvad klokken var. "okay, kom med mig, så får du at se hvor du skal sove til du dør, eller går ud af skolen." grinede hun og begyndte at gå hen mod trappen som førte ned til de rødes rækker.
kattriona
kattriona
Yngling

Nye navn : Kattriona Night
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1467
Vampyr Erfaring : 10326
Respekt : 11
Skoleuniformen : det forskelligt så det vil altid stå i emnet
Join date : 17/05/12
Geografisk sted : Nattens hus Tulsa

http://newworld.danskforum.net/u88

Tilbage til toppen Go down

en ny tøs? - samera Empty Sv: en ny tøs? - samera

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum