The House Of Night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Mest aktive brugere
Elizabet (1664)
Gamle vaner - Page 4 I_vote_lcapGamle vaner - Page 4 I_voting_barGamle vaner - Page 4 I_vote_rcap 
Rosa (1572)
Gamle vaner - Page 4 I_vote_lcapGamle vaner - Page 4 I_voting_barGamle vaner - Page 4 I_vote_rcap 
Alma (1559)
Gamle vaner - Page 4 I_vote_lcapGamle vaner - Page 4 I_voting_barGamle vaner - Page 4 I_vote_rcap 
Ciel (1525)
Gamle vaner - Page 4 I_vote_lcapGamle vaner - Page 4 I_voting_barGamle vaner - Page 4 I_vote_rcap 
kattriona (1467)
Gamle vaner - Page 4 I_vote_lcapGamle vaner - Page 4 I_voting_barGamle vaner - Page 4 I_vote_rcap 
Perceval (1358)
Gamle vaner - Page 4 I_vote_lcapGamle vaner - Page 4 I_voting_barGamle vaner - Page 4 I_vote_rcap 
Wodtcagt (1326)
Gamle vaner - Page 4 I_vote_lcapGamle vaner - Page 4 I_voting_barGamle vaner - Page 4 I_vote_rcap 
Rosiie (1000)
Gamle vaner - Page 4 I_vote_lcapGamle vaner - Page 4 I_voting_barGamle vaner - Page 4 I_vote_rcap 
amiana (903)
Gamle vaner - Page 4 I_vote_lcapGamle vaner - Page 4 I_voting_barGamle vaner - Page 4 I_vote_rcap 
Kayla (861)
Gamle vaner - Page 4 I_vote_lcapGamle vaner - Page 4 I_voting_barGamle vaner - Page 4 I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?

Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Kommentarer: 1

Seneste emner
» en ny tøs? - samera
Gamle vaner - Page 4 I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
Gamle vaner - Page 4 I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
Gamle vaner - Page 4 I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
Gamle vaner - Page 4 I_icon_minitimeTors Jan 29, 2015 3:43 pm af Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
Gamle vaner - Page 4 I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:21 pm af Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
Gamle vaner - Page 4 I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:13 pm af Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
Gamle vaner - Page 4 I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 2:27 pm af Hayate

» Tilbage, og søger emne
Gamle vaner - Page 4 I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 1:48 pm af Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
Gamle vaner - Page 4 I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 12:00 pm af Hayate

Top posting users this week
Ingen bruger


Gamle vaner

2 deltagere

Side 4 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Go down

Gamle vaner - Page 4 Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Dracio Tirs Sep 27, 2011 10:54 am

Drake så på hende og smilede blidt og hørte hun ikke svarede, han mærkede kun hendes læber mod sine og lukkede nydende øjnene, der skulle virkelig ikke meget til før han nød hende.
han så stadig med skjulte blikke på hendes arme og ar, han undrede sig over hvordan en person kunne havde været udsat for noget så grusomt og ville virkelig gerne vide mere om hende, for nu hvor de var kærester, burde de ikke have hemmeligheder for hinanden, og han ville ikke skjule noget for hende, da han intet havde at skjule, selvom han gerne ville glemme hele sin barndom, indtil den dag hvor han blev mærket. Langsomt mærkede han at hun kom til sig selv igen, han smilede kort og gengældte hendes kys, han elskede virkelig bare at mærke hende mod sig han sukkede nydende, og smilede varmt til hende da han kunne komme til det.
Han så hendes rødmen og smilede blidt og varmt, samt kærligt. Han hørte hendes suk, klukkede glad over at hun havde nydt det så meget, han så at hun ikke lignede en der var van til at blive nusset om, i hvert fald ikke på den måde, han strøg hende bare over kroppen uden på tanktoppen da han ikke kendte hendes grænse for hvad hun ville have han gjorde ved hende, men han mærkede samtid at hun nød alt hvad han gjorde ved hende, han smilede sødt over tanken og mærkede hvordan hendes åndedræt blev til stød da hun hev efter vejret, langsomt kyssede han hende igen over sports-BH’en og smilede mens han kyssede hende op mod halsen mens hans tunge let gled over hendes hud.
Da han hørte hvad hun sagde, grinte han sødt og frækt ”nå så jeg er altså din i aften og nat, så derfor må jeg ikke sove?” spurgte han blidt og nød da hun blidt nappede ham i øreflippen han lukkede øjnene og smilede nydende og sukkede ”det er virkelig dejligt” hviskede han lidt og stønnede højt og nydende da hun kyssede hans hals. Han nød at mærke hendes tunge mod sin hals, sukkede nydende og ville ikke have hun holdte op, han vendte dem igen, uden at fjerne hende fra sin hals, og pressede hendes hoved mod hans hals, for at hun skulle forsætte ”du må ikke stoppe” hviskede han lavt og nydende.
Dracio
Dracio
Yngling

Nye navn : Dracius Leonidas
Url Alder : 19
Antal indlæg : 483
Vampyr Erfaring : 9864
Respekt : 0
Join date : 02/08/11
Geografisk sted : Los Angeles / Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner - Page 4 Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Alma Tirs Sep 27, 2011 11:24 am

Alma smilede lidt og kyssede ham fortsat blidt, kærligt og langsomt og sukkede svagt mod hans læber.
Hun mærkede godt hans blikke mod hendes arm, men hun vidste at skulle hun forklare ham det skulle han se hele næsten hele hendes krop, altså hun skulle have sin tanktop og shorts af og hun var noget usikker på det for han ville sikkert ikke kunne koncentrere sig eller noget.. Hun vidste faktisk ikke så meget om en drengs reaktion til de forskellige ting, men hun var ret sikker på at han ville gøre store øjne hvis hun pludselig klædte sig så meget af, selvom hendes nuværende tøj ikke lige skjulte særlig meget da hendes tanktop sad tæt ind til kroppen og hendes shorts var ret korte at de kun dækkede lidt mere end hvad de skulle.
Hun sukkede af nydelse over hans berøringer og havde fået ret røde kinder. "Du må ikke stoppe" Hviskede hun med en lav og hæs stemme af nydelse. Hun kendte heller ikke helt sine grænser, men han måtte godt begive sig ind under hendes bluse på hofterne og sådan, måske osse lade ham tage sin bluse af.. Der var hun ikke helt sikker, men hun havde ikke nok selvkontrol til at ville holde ham tilbage hvis han ville gøre det.
Hun hev lidt efter vejret igen da hun mærkede hans læber der igen og småstønnede så lidt da han kyssede hende op mod halsen og da hun mærkede hans tunge slap der et lidt tungere støn over hendes læber.
Hun lo blidt. "Præcis" Hviskede hun drillende i hans øre og smilede af ham da han vendte dem om og nappede ham blidt i halsen. "Det har jeg heller ikke tænkt mig" Stønnede hun svagt og begyndte at kysse ham ned ad brystet til hun nåede over hans hjerte og lod sine fingre kærtegne hans sider lige efter at hun havde lavet et lille sår over hans hjerte. Hun så fortryllet på blodet der kom frem fra det lille sår og begyndte så langsomt at slikke det op mens hun så på ham.
Alma
Alma
Yngling

Nye navn : Alma Sangrienta
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1559
Vampyr Erfaring : 11502
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort bluse med V-udskæring, og 5. trins emblem, sorte bukser og sorte gummisko.
Join date : 25/11/10
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner - Page 4 Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Dracio Tirs Sep 27, 2011 11:40 am

Drake så på hende og kyssede langsomt og kærligt tilbage og mærkede hun sukkede mod sine læber, han lod langsomt sine skilles og lod sin tunge glide ud og lege med hendes underlæbe, sådan som hun legede med hans.
Han vidste ikke hvad hun tænkte, men han kunne føle det ikke passede hende, men han ville vide det, bare ikke lige nu, blikket på hendes arme, skulle ikke ødelægge deres aften, og han havde jo vidst at de var der, han sukkede, ”vil du have dynen om dig?” spurgte han blidt.
han så på hendes røde kinder og forsatte med at kysse hendes hals ned til kanten af hendes BH, han stoppede ikke og lod tungen lege hen over hendes hud ”jeg har heller ikke tænkt mig at stoppe” hviskede han blidt og kærligt, med en stemme der lyste af kærlighed, han lod sine hænder glide op inder hendes tanktop, og kærtegnede hendes mave, mens han forsøgte at få dem op så de sad igen. Han prøvede at undgå at skulle fjerne sig fra hende.
Han smilede til hende da hun lo ”okay min elskede så må jeg hellere gøre som du siger” hviskede han blidt og mækede hvordan hun forsat nappede ham i halsen, ”det er godt” hviskede han blidt. Da han mærkede hendes læber der gled ned af hans bryst stønnede han og lukkede øjnene, han smilede og vendte dem så hun var øverst og kunne komme til som hun ville, han vidste nemlig hvad hun havde i tankerne og han nød og elskede det, som det gjorde ved ham, det gjorde ham mere vild efter hende, han ville bare have hende, aldrig forlade hende. Han følte at der intet kunne og skulle komme i mellem dem

Dracio
Dracio
Yngling

Nye navn : Dracius Leonidas
Url Alder : 19
Antal indlæg : 483
Vampyr Erfaring : 9864
Respekt : 0
Join date : 02/08/11
Geografisk sted : Los Angeles / Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner - Page 4 Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Alma Tirs Sep 27, 2011 12:04 pm

Alma smilede lidt og kyssede ham langsomt og kærligt. Hun smilede lidt da hun mærkede hans læber skildes lidt og stønnede da hun mærkede hans tunge mod sin underlæbe og skildede selv sine læber og lod sin tunge finde hans og lege ivrigt med den.
Hun så på ham og smilede lidt. "Det behøver jeg ikke" Sagde hun blidt og roligt. "Du får det at vide senere.." Hun hentydede til hendes mange ar og sukkede lidt inden hun smilede varmt og kærligt til ham.
Hun trak vejret hurtigere og hurtigere mens han kom tættere og tættere på hendes BH og stønnede så da hun mærkede hans tunge mod sin hud. Hun smilede lidt af ham og stønnede igen da hun mærkede hans hænder mod sin mave. Hun smilede lidt af ham og satte så sine læber mod såret og drak ivrigt og begærligt fra det lille sår og stønnede blidt. Hun ville aldrig væk fra ham igen, hun elskede ham for meget, men det gjorde hende nu heller ikke noget.
Hun kærtegnede blidt hans sider og pressede sig let ned mod ham.
Alma
Alma
Yngling

Nye navn : Alma Sangrienta
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1559
Vampyr Erfaring : 11502
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort bluse med V-udskæring, og 5. trins emblem, sorte bukser og sorte gummisko.
Join date : 25/11/10
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner - Page 4 Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Dracio Tirs Sep 27, 2011 12:16 pm

Drake så på hende og gengældte hendes kys, han lukkede øjnene og stønnede da han mærkede hendes tunge der legede med sin, han legede ivrigt med og pressede sig mod hende ”okay min elskede, det var bare fordi jeg gerne ville ligge helt ind til dig, og mærke din krop mod min” hviskede han og lod hænderne vandre op over hendes krop under hendes top, langsomt sørgede han for at den røg med op, så den lå over hendes bryst, og under hendes hage, han kyssede hende lige omkring navlen og op til brystet, mens han kærtegnede hendes hofter, han kyssede hende til kanten på hende BH, og lod sig så ligge op til hendes hals igen og kyssede den ”okay hvis du siger jeg får det at vide senere” hviskede han mod hendes hals.
Han hørte hvordan hendes vejtrækning var, han smilede og forsatte på den måde og pressede sig helt ned til hende, hendes top lod stadig ved hendes hals, og han klukkede lidt, han fik den forsigtigt op over hendes hoved og lagde så dynen om dem, så de kunne ligge under den. Han stønnede voldsomt da han mærkede hendes læber mod sit bryst, hvor hun drak af hans blod, han smilede og pressede hende hoved mod han bryst, ”du må virkelig ikke stoppe” stønnede han nydende.
Dracio
Dracio
Yngling

Nye navn : Dracius Leonidas
Url Alder : 19
Antal indlæg : 483
Vampyr Erfaring : 9864
Respekt : 0
Join date : 02/08/11
Geografisk sted : Los Angeles / Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner - Page 4 Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Alma Tirs Sep 27, 2011 12:36 pm

Alma smilede lidt og legede fortsat med hans tunge og pressede sig blidt igen mod ham. "Det vil jeg så godt" Hviskede hun blidt og stønnede af nydelse over hans hænder og rødmede da hun mærkede at hendes tanktop røg med, men gjorde ingen indvendinder, lukkede bare sine øjne mens hun vidste at han nu kunne se endnu større sirlige ar på hendes mave og ryg, samme mønstre som dem på hendes arme og ben.
Hun lukkede sine øjne og stønnede af nydelse over hans kys og trak vejret hurtigt og i stød eller små gisp. "mmmhhh.." Stønnede hun let og nikkede lidt.
Hun så på ham og lo lidt og hjalp ham blidt med at få den af hende. Hun rødmede og havde aldrig vist sig nogen steder med så lidt tøj på, heller ikke på stranden.
Hun lagde sig helt ind til ham og lidt over ham så hun kunne drikke videre imens og lod samtidig sin ene hånd glide ned ad hans bryst og over hans hårde mave og helt ned til hans buksekant, hun tænkte langt fra klart da hans nærvær og følelser gjorde hende tåget og fik hende til at miste selvkontrollen og hans blod gjorde det slet ikke bedre. Hun lod forsigtigt sin hånd hive lidt ned i hans joggingbukser, men hun tænkte slet ikke over hvad hun gjorde.
Alma
Alma
Yngling

Nye navn : Alma Sangrienta
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1559
Vampyr Erfaring : 11502
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort bluse med V-udskæring, og 5. trins emblem, sorte bukser og sorte gummisko.
Join date : 25/11/10
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner - Page 4 Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Dracio Tirs Sep 27, 2011 12:49 pm

Drake smilede og legede med hendes tunge og nød bare at føle hun pressede sig mod hende, han lukkede øjnene og nikkede uden at bevæge hovedet ret meget da hun svarede ”det er godt at høre” hviskede han kærligt og hørte hendes stønnen, han så på hende da hun rødmede og smilede så ”du har måske ikke prøvet det her før?” spurgte han, men hvad skulle han prale med, det var første gang han var sådan rigtig alene med en anden person, der var af modsatte køn men bare i det hele taget en person, han havde altid været van til der kunne komme andre, men dette var hans værelse alene, i hvert fald lidt endnu. Han havde godt set arene men kommenterede det ikke, de skulle selv tage emnet op senere.
Han smilede og hørte hende stønne og forsatte med et kysse hendes krop, da han hørte hende blev smilet større og han lukkede øjnene i nydelse over at være hendes.
Han så på hende da hun havde fået den af og så på hendes krop, hun var fantastisk, det var kun hendes ar der ødelagde den ellers perfekte krop, men han elskede arene ligesom han elskede hendes øjne, det var med til at gøre hende speciel og han ville ikke bytte hende væk.
Drake så på hende og smilede da hun lagde sig helt tæt ind til ham, han mærkede hun forsatte med at drikke, og det gjorde det hele værre, han havde lyst til hende, og lysten til hende blev vildere og vildere, han kunne snart ikke holde til det mere, han sukkede og stønnede nydende da han mærkede hendes hænder der gled over hans krop ned til hans bukser, hvis han havde haft bare lidt af sin selvkontrol tilbage havde han stoppet hende, men det havde han ikke han kunne ikke stoppe hende, for lysten talte for ham nu, det var kun ham og hende, ingen andre end dem, og intet skulle ødelægge det, eller forstyrre det.
Dracio
Dracio
Yngling

Nye navn : Dracius Leonidas
Url Alder : 19
Antal indlæg : 483
Vampyr Erfaring : 9864
Respekt : 0
Join date : 02/08/11
Geografisk sted : Los Angeles / Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner - Page 4 Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Alma Tirs Sep 27, 2011 1:04 pm

Alma slap langsomt hans tunge og læber og kyssede blidt hans bryst. "Jah.. Det er meget godt at høre" Hviskede hun kærligt. Hun lo lidt og så på ham. "Aller første" Sagde hun med et lille genert smil og røde kinder. Hun havde prøvet at være alene med en fyr før, men aldrig sådan her.
Hun stønnede af nydelse og ville virkelig ikke have at han stoppede med at kysse hendes krop da det føltes så dejligt. Hun så på ham og vidste allerede at han så på hendes krop, hun smilede lidt og lod ham med glæde gøre det, især da hun kun kunne mærke varme og positive følelser fra ham.
Hun stønnede lavt mod hans bryst og såret og nød det virkelig. Hun hev langsomt ned i hans joggingbukser så et godt stykke af hans underbukser blev synlige under dynen, og hun fortsatte med at hive dem længere ned mens hun drak begærligt af ham. Hun ville normalt slet ikke gøre sådan som hun gjorde nu, men han fjernede alle andre tanker, der var kun ham nu og hun ville ikke ændre det, selvom hun kunne.
Alma
Alma
Yngling

Nye navn : Alma Sangrienta
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1559
Vampyr Erfaring : 11502
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort bluse med V-udskæring, og 5. trins emblem, sorte bukser og sorte gummisko.
Join date : 25/11/10
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner - Page 4 Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Dracio Tirs Sep 27, 2011 1:20 pm

Drake mærkede hun slap hans læber og tunge, han lagde hovedet på skrå, lukkede øjnene da hun kyssede hans bryst, ”mmmhh” kom det bare fra ham, han ville have sagt noget mere, men kunne ikke ”virkelig” stønnede han og så på hende med røde kinder ”det er første gang jeg er sådan rigtigt alene med en” hviskede han stønnende for ligesom at gøre det lettere for hende, så hun ikke skulle tro han havde prøvet det tit, men hun havde måske allerede følt at det her var hans første gang.
han smilede og forsatte han hørte hendes stønnen og gjorde det mere intenst, han lukkede øjnene og kærtegnede hendes krop, undgik hendes ar, med perfektion som om han aldrig havde lavet andet, end at være sammen med hende, han kyssede hende ned til navlen og op igen til halsen mens hans tunge også gled hen over hendes mave, han ville ikke stoppe, han vidste hun havde opdaget han havde set på hendes krop, men han vidste også han kun havde følt positive ting om den, for det var det eneste han kunne tænke om hende.
Han så ned af dem, selvom han nød hvad hun gjorde, kom han til sig selv, han stønnede da han så hvad hun havde gang i og tog forsigtigt hendes hånd ”Alma, er det ikke for langt lige nu?” spurgte han selvom han gerne ville have hun gjorde det, for han elskede at mærke så meget af hendes krop mod sin som overhovedet muligt, og det skulle helst gerne være deres hud der mødtes, for det var som om at der kun var dem, hans hud brændte når hun rørte ham, men det var en dejlig fornemmelse, en fornemmelse af at intet kunne skade dem, eller skille dem.

Dracio
Dracio
Yngling

Nye navn : Dracius Leonidas
Url Alder : 19
Antal indlæg : 483
Vampyr Erfaring : 9864
Respekt : 0
Join date : 02/08/11
Geografisk sted : Los Angeles / Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner - Page 4 Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Alma Tirs Sep 27, 2011 1:41 pm

Alma smilede af ham. "Virkelig virkelig" Stønnede hun lavt og så så på ham og opdagede hans røde kinder og kunne ikke lade være med at kysse dem blidt inden hun så på ham med et kærligt smil. "Dejligt.." Hviskede hun blidt og kyssede hans bryst igen, hun havde allerede fornemmet det lidt, men hun havde faktisk slet ikke tænkt over det.
Hun lagde sit hoved lidt tilbage og stønnede af nydelse over hans kys og følelsen af hans tunge mod sin hud. Hun ville virkelig ikke have at han stoppede igen.
Hun blinkede lidt som om hun først nu havde opdaget hvad hun var det. Hun slap såret og rødmede dybt. "Undskyld.. Var det for langt?" Spurgte hun lavt og med en stemme der stadig var hæs over blodet og hans berøringer. Hun havde taget sin hånd til dig og lagt den mod hans bryst istedet, hun var virkelig bange for at hun havde overtrådt hans grænser selvom hun kunne mærke at han faktisk godt ville, hun ville bare godt være tættere på ham, for så føltes det som om der kun var dem, kun gode hændelser, og at intet ondt kunne ske dem.


Sidst rettet af Alma Tors Dec 08, 2011 12:43 pm, rettet 1 gang
Alma
Alma
Yngling

Nye navn : Alma Sangrienta
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1559
Vampyr Erfaring : 11502
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort bluse med V-udskæring, og 5. trins emblem, sorte bukser og sorte gummisko.
Join date : 25/11/10
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner - Page 4 Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Dracio Tirs Sep 27, 2011 2:11 pm

Drake så på hende og nikkede ”dejligt” hviskede han stønnende og lukkede nydende øjnene da hun kyssede hans kinder ”du er dejligt, og jeg vil ikke bytte dig væk” hviskede han blidt og nussede hendes hofter, direkte på huden da ingen af dem havde særlig meget på overkroppen han i bare overkrop, og hun i BH, han smilede og nikkeed ”ja” stønnede han og sukkede da hun kyssede hans bryst.
han forsatte med at kysse hendes krop og lagde sine hænder mod hendes lår, han stoppede ikke, og hans tunge gled rundt om hende navle, han lukkede øjnene og stønnede mod hendes hud, mens han hviskede hendes navn og sagde han elskede hende.
Han så på hende og smilede over at se hun havde været ligeså langt væk som han var hvis ikke længere, ”nej det var ikke for langt, eller jo, det er vores første alene aften efter vi er blevet kærester?” hviskede han og kyssede hende og smilede ”det er helt i orden elskede, du må gerne forsætte, det var dejligt” hviskede han, og tog hendes hånd fra sit bryst og ned til hans mave, omkring hans navle han kyssede hende igen ”bare forsæt som du gjorde før” hviskede han.
Dracio
Dracio
Yngling

Nye navn : Dracius Leonidas
Url Alder : 19
Antal indlæg : 483
Vampyr Erfaring : 9864
Respekt : 0
Join date : 02/08/11
Geografisk sted : Los Angeles / Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner - Page 4 Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Alma Tirs Sep 27, 2011 11:36 pm

Alma så smilende på ham. "Godt vi er to der synes det" Hvsikede hun lidt stønnende og nød virkelig og fik bare mere og mere lydt til ham.
Hun stønned over hans kys og kærtegn og gispede efter vejret da hun mærkede hans hænder mod sine lår og hans tunge om hendes navle.
Hun så på ham og smilede lidt og havde Tadic røde kinder. "Joh.. Men jeg.. Vi behøver ikke... Nej.." Hun kunne ikke engang færdiggøre en sætning og rødmede bare mere. Hun kyssede ham blidt igen. Hun så på ham igen og smilede af ham. "Virkelig?" Hviskede hun drillende og mærkede hvordan han førte sin hånd ned mod hans mave igen og kyssede ham kærligt tilbage og lod samtidig sin hånd glide ned ad hans lår inf til jun nåede buksekanten igen.


//Faldt i søvn mens jeg lod som om jeg sov.. Virkelig komisk xD//
Alma
Alma
Yngling

Nye navn : Alma Sangrienta
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1559
Vampyr Erfaring : 11502
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort bluse med V-udskæring, og 5. trins emblem, sorte bukser og sorte gummisko.
Join date : 25/11/10
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner - Page 4 Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Dracio Ons Sep 28, 2011 6:58 am

Drake nikkede og sukkede nydende "ja det er meget godt" hviskede han blidt og lukkede nydende øjnene, lysten til hende er næsten for meget. kærtegner hendes hofter igen.
forsætter hans kærtegn, og leg med hendes krop, hænderne glider længere op af hendes lår, og hans læber bevægede sig op af hendes krop igen.
Drake så hendes røde kinder og smilede "nej vi behøver ikke, men vi vil begge to jo gerne" hviskede han frækt til hende og kyssede hende inderligt igen, han nikkede "jah det var virkelig dejligt," han mærkede hendes hænder da hun igen selv kørte hånden ned af hans mave, han stønnede lidt og smilede kort "det er her fantastisk" hviskede han


Sidst rettet af Dracius Ons Sep 28, 2011 12:02 pm, rettet 1 gang
Dracio
Dracio
Yngling

Nye navn : Dracius Leonidas
Url Alder : 19
Antal indlæg : 483
Vampyr Erfaring : 9864
Respekt : 0
Join date : 02/08/11
Geografisk sted : Los Angeles / Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner - Page 4 Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Alma Ons Sep 28, 2011 7:11 am

Alma smilede lidt og sukkede af længsel og nydelse. Hun kunne snart ikke klare mere, hun havde virkelig lyst til ham og ville bare have ham nu, selvom man ikke måtte have sex på skolen. Lige nu var hun faktisk ligeglad med hvilke regler hun brød, hun ville bare være sammen med ham.
Hun sukkede af nydelse og gispede lidt af det osse da hun mærkede at hans hænder bevægede sig længere op ad hendes lår og hun lod ham gøre det. Hun havde stadig sine shorts på og ville sikkert slet ikke gøre noget modstand hvis han prøvede at tage dem af hende.
Hun så på ham og smilede kærligt og frækt, men stadig med røde kinder. "Du har fat i noget" Hviskede hun småfrækt igen og kyssede ham inderligt tilbage. Hun fik langsomt og en smule kluntet hevet hans joggingbukser helt af ham og smed dem ned på gulvet sammen med deres bluser, og lagde sig så tættere på ham og gispede lidt da hun jo nu kunne mærke mere af hans bare hud mod sin, med andre ord, de fantastiske små stød bredte sig igen i hendes krop, nu bare med mere kraft, hvilket hun virkelig nød. Hun lod forsigtigt sin hånd glide op ad hans inderlår og kærtegne ham intenst. "Mmmhhh" Stønnede hun lavt og samstemmigt og smilede kærligt og frækt til ham.
Alma
Alma
Yngling

Nye navn : Alma Sangrienta
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1559
Vampyr Erfaring : 11502
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort bluse med V-udskæring, og 5. trins emblem, sorte bukser og sorte gummisko.
Join date : 25/11/10
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner - Page 4 Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Dracio Ons Sep 28, 2011 1:04 pm

Drake så på hende og hørte hvordan hun sukkede, han smilede, han ville have hende nu, og ikke senere, nej det skulle være nu, men han vidste det ville være forbudt, og han ville ikke risikere noget der fik dem begge smidt, ud eller noget, eller jo det ville han egentligt, så længe han bare var sammen med hende var alt andet lige meget, han ville have hende og ingen andre. Der var ingen der skulle sige hvad de måtte og ikke måtte gøre.
Han smilede da hun sukkede ”nyder du det elskede?” spurgte han blidt og frækt, samtidig med han kærtegnede hende ved kanten på hendes shorts, og overvejede om han skulle prøve at få dem af hende, han stoppede midt i overvejelserne og kyssede hendes hals, han valgt at vente lidt, for at se hvad der ville ske, ikke fordi han ikke ville forsøge at gøre det, men hvis hun gjorde anledning til det, ville han tage chancen og gøre det.
han gengældte hende smil og nikkede til hende ”jeg har altid fat i noget min elskede, og det er altid det gode jeg har fat i” hviskede han frækt og udfordrende og gengældte hendes kys inderligt, han mærkede hendes hænder mod hans hud, da hun trak han joggingbukser af ham, han smilede da han hørte de ramte jorden, han lagde sine arme om hende og holdte hende tæt indtil sig, mærkede hende hud mod sin og det føltes fantastisk, han havde aldrig prøvet noget lignende og det troede han aldrig han ville komme til, hans muskuløse krop, holdte hende ind til sig, han mærkede hendes hånd, og han reagerede direkte på det, og det kunne mærkes af hendes berøring tændte ham ”mmmmhh forsæt endelig min skat” hviskede han blidt og sukkede nydende, inden han lavt stønnede.
Dracio
Dracio
Yngling

Nye navn : Dracius Leonidas
Url Alder : 19
Antal indlæg : 483
Vampyr Erfaring : 9864
Respekt : 0
Join date : 02/08/11
Geografisk sted : Los Angeles / Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner - Page 4 Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Alma Ons Sep 28, 2011 1:23 pm

Alma åbnede sine øjne og så på ham med et forelsket blik og som nærmest råbte at hun ville have ham. Hun svarede ved at lade sin hånd glide længere op ad hans inderlår og smile frækt. Hun sukkede i nydelse over hans kærtegn og lidt efter osse af hans kys, hun tog hans hånd der kærtegnede hende ved hendes shorts kant og førte den mod deres lynlås. "Du må godt" Hviskede hun lokkende og frækt.
Hun så på ham og smilede. "Du er så sød.." Hviskede hun kærligt og forelsket og kyssede inderligt videre og stønnede lavt da han trak hende tættere på sig og hun pressede sig selv tættere på ham mens hun forsigtigt lod sin hånd glide længere op ad hans lår og rørte ret forsigtigt hans bule. Hun smilede lidt af ham og lod forsigtigt hendes hånd nusse den. Hun var helt væk, men stadig ret nervøs over hvad de var ved, men hun glemte det ret hurtigt igen da hun mærkede hans hud mod sin og stønnede lavt af nydelse.


Sidst rettet af Alma Tors Dec 08, 2011 12:45 pm, rettet 1 gang
Alma
Alma
Yngling

Nye navn : Alma Sangrienta
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1559
Vampyr Erfaring : 11502
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort bluse med V-udskæring, og 5. trins emblem, sorte bukser og sorte gummisko.
Join date : 25/11/10
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner - Page 4 Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Dracio Ons Sep 28, 2011 1:35 pm

Drake smilede til hende med et forelsket blik, og smil, hans blik lyste af lyst til hende, lukkede øjnene igen og nød hende berøring og stønnede da hun mærkede hvor hendes hånd var på vej hen. Han mærkede hvor hun havde ført hans hænder hen, han så på hende med et lettere nervøst blik, inden han langsomt lynede dem op, og trak lidt ned i dem, han fik dem af hende, kyssede hendes hals og sukkede nydende mod halsen, og lod igen tungen glide hen over hendes hals, han var blevet lokket af hende, men alligevel ikke, hun var dejlig, og han elskede hende inderligt, og følte at det aldrig ville kunne ændres.
han smilede og så på hende ”du er bare sødere min skat” hviskede han blidt og kyssede inderligt, vildere, og mere intenst videre, han havde fået hendes shorts smidt ned på gulvet, og mærkede hendes hånd mod hans bule ”er det her okay?” spurgte han lavt og forelsket, han ville egentligt ikke have et svar, men bare at hun forsatte som om intet var hent, og han ikke havde spurgt, han var virkelig nervøs, hans første gang alene med en pige, og så var de ved at lave noget, der sikkert kun ville føre dem tættere sammen, han sukkede nydende og stønnede da han glemte alt om tankerne, og så kun hende for sig, han mærkede hendes hud mod sin, og nød det virkelig meget.
Dracio
Dracio
Yngling

Nye navn : Dracius Leonidas
Url Alder : 19
Antal indlæg : 483
Vampyr Erfaring : 9864
Respekt : 0
Join date : 02/08/11
Geografisk sted : Los Angeles / Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner - Page 4 Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Alma Ons Sep 28, 2011 2:02 pm

Alma smilede kærligt og lettere frækt til ham mens hendes blik stadig nærmest råbte at hun ville hve ham, men hun vidste osse at han ville kunne se hendes nervøsitet under det hele da hun heller aldrig havde været sammen med en dreng på nogen måde.
Hun rødmede da han lynede dem op og fik dem af hende, men fortrød ikke på nogen måde at hun havde fået ham til det, selvom hun kunne mærke sit hjerte galopere i sit bryst. Hun lukkede sine øjne og stønnede af nydelse over hans kys og følelsen af hans tunge mod sin hals og ønskede virkelig intet at det her stoppede nogensinde.
Hun elskede ham virkelig mere end sit eget liv og ville gøre alt for ham, give ham alt, okay, nej, hun havde sine grænser..
"Umuligt" Hviskede hun lavt mod hans læber og kyssede inderligt og vildt igen og stønnede lavt.
Hun smilede lidt af ham, men mærkede godt at an ikke ville have svar. Hun havde lukkede øjne og nød virkelig hans følelsers rus.
Hun tog meget forsigtigt på ham, usikker på hvad hun skulle gøre, selvom det i det mindste så ud til at hun gjorde noget rigtigt. Hun nød virkelig at mærke hans hud mod sin og lod blidt hendes anden hånd glide op og ned ad hans bryst mens hun kærtegnede det intenst og blidt på samme tid.


Sidst rettet af Alma Tors Dec 08, 2011 12:48 pm, rettet 1 gang
Alma
Alma
Yngling

Nye navn : Alma Sangrienta
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1559
Vampyr Erfaring : 11502
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort bluse med V-udskæring, og 5. trins emblem, sorte bukser og sorte gummisko.
Join date : 25/11/10
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner - Page 4 Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Dracio Ons Sep 28, 2011 2:29 pm

Drake så på hende og smilede blidt og varmt, kærligt, og frækt til ehden og mødte hendes blik. Hans blik råbte efter hendes nærhed, han ville have hende, og det skulle være nu og ikke senere, nej du ville han have hende, han så hendes nervøsitet og smilede lidt ”du er ligeså langt ude som jeg er, er du ikke?” spurgte han lavt og nervøst, han så langsomt ned af dem og sukkede lavt.
Han smilede da han så hun rødmede og nussede hendes kinder, han kunne mærke hendes hjerte mod sit bryst, sukkede nydende og stønnede, hans tunge legede forsat hen over hendes hals. Han ville ikke stoppe, dette øjeblik måtte aldrig stoppe på nogen måde, for han elskede hende, ville gøre alt for hende, virkelig alt, hvis det ikke overskred hans grænser, selvom det de lavede havde overskredet hans grænser en helt del, lige nu, men det var han ligeglad med for følelsen var dejlig, og han ville ikke bytte det væk.
”jo det er nemlig helt muligt at du er dejligere end jeg er” hviskede han blidt og forsatte kysset, inderligt, og intenst, han hørte hendes stønnen og smilede, han blev helt varm af at høre den.
han smilede og var glad for hun ikke svarede, han vidste hun måtte være overberuset, efter at hun jo kunne mærke hans følelser og hun gjorde ham beruset, en følelse han helst ikke ville af med igen, han følte sig så meget i live..
Han nød hvad hun gjorde ved ham og han stønnede nydende, ”det her er utroligt fantastisk at mærke dig på den her måde min skat.” sagde han blidt. Hun gjorde alt rigtigt, eller det troede han, da han ikke havde været sammen med nogen før. Han nød at mærke hendes kærtegn
Dracio
Dracio
Yngling

Nye navn : Dracius Leonidas
Url Alder : 19
Antal indlæg : 483
Vampyr Erfaring : 9864
Respekt : 0
Join date : 02/08/11
Geografisk sted : Los Angeles / Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner - Page 4 Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Alma Ons Sep 28, 2011 2:48 pm

Alma smilede varmt, forelsket og lettere nervøs til ham. Hun lo lavt og nervøst over hans spørgsmål. "Jah.." Sagde hun lavt og nervøst og smilede lidt mens hendes blik råbte om hans berøringer og nærhed. Hun så godt at han så ned ad dem og sukkede. "Går det fot hurtigt..?" Spurgte hun lavt, nervøst og forsigtigt.
Hun smilede og nød hans nussen og stønnede igen da hun mærkede hans tunge mod hendes hals og hun nød det og spændte let i kroppen. Hun ville aldrig kunne tilgive sig selv hvis hun byttede ham væk for noget andet, hun ville aldrig have kunnet klaret tomheden efter hans forsvinden.
Hun smilede af ham og nåede ikke at svare inden han fortsatte kysset og hun kyssede ivrigt og inderligt igen og stønnede blidt lod hans læber.
Hun smilede lidt og nussede blidt og forsigtigt hans bule og kyssede hans hals inden hun satte sig over ham og mærkede hvordan dynen faldt ned og så viste hendes krop for ham. Hun smilede genert og nervøst til ham og kyssede hans kæbe og videre ned ad hans hals mens hun stadig nussede hans bule blidt.


Sidst rettet af Alma Tors Dec 08, 2011 12:51 pm, rettet 1 gang
Alma
Alma
Yngling

Nye navn : Alma Sangrienta
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1559
Vampyr Erfaring : 11502
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort bluse med V-udskæring, og 5. trins emblem, sorte bukser og sorte gummisko.
Join date : 25/11/10
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner - Page 4 Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Dracio Ons Sep 28, 2011 3:27 pm

Drake så på hende, smilet var varmt, forelsket, og blidt, samtidig nervøst, over hvad de lavede, han smilede da hun svarede og nikkede ”kender følelsen” smilede han drillende men nervøst, hans blik skreg stadig efter hende, og han smilede lidt ed tanken om at hun kun var hans, og egentlig ville han ikke dele hende med nogen, nej hun var kun hans, og han var hendes. Han rystede langsom på hovedet og smilede til hende da han så ind i hendes øjne ”nej det er fint, skal lige vende mig til det” hviskede han blidt og smilede, inden han blidt grinte og kyssede hende kort.
han forsatte hans kærtegn, hans læber, og tunge bevægede sig igen ned mod hendes bryst. Han nød at hun spændte hendes krop, hans tunge og læber gled omkring hendes BH, Han ville ikke bytte hende væk, hun betød alt for ham, og han ville ikke leve uden hende, eller han kunne ikke leve uden hende, hun var blevet til hans hjerte, og livs energi.
Han smilede og kyssede hende inderligt og længselsfuldt, Han smilede da han mærkede og hørte hun stønnede mod hans læber, nød det, holdte hende tæt til sig og sukkede nydende, inden han lukkede så øjnene.
Han så på hende og mærkede det, stønnede lavt og han stønnede da hun kyssede hans hals. Da hun satte s sig over ham, mærkede han hvor hun satte sig, han smilede da hun viste ham hans krop, ”hvor er den smuk” hviskede han og hans hænder kørte over hendes krop, ”du er fantastisk smuk” hviskede han blidt og mærkede hun igen nussede hans bule.
Dracio
Dracio
Yngling

Nye navn : Dracius Leonidas
Url Alder : 19
Antal indlæg : 483
Vampyr Erfaring : 9864
Respekt : 0
Join date : 02/08/11
Geografisk sted : Los Angeles / Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner - Page 4 Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Alma Ons Sep 28, 2011 11:40 pm

Alma sp på ham og lo lavt og nervøst. Hun smilede varmt og kærligt til ham og kyssede ham blidt. "Godt.. For jeg vil ikke stoppe.." Hviskede hun frækt, men vidste at han ikke ville kunne undgå at høre den nervøse undertone og kyssede ham kort igen.
Huk smilede lidt og stønnede da hun mærkede hvad ham havde gang i, men hun stoppede ham ikke, hun stolede på ham og elskede ham mere end sit liv, da han på så kort tid var blevet hendes liv, hendes hjerte, hendes Sjælemage. Ubevist skød hun sit bryst lidt mod ham og stønnede over hvad han lavede.
Hun kyssede ham ivrigt og længselsfuldt og sukkede i nydelse og pressede sig selv tættere på ham da ham holdte hende mere ind til mig og hun stønnede over at kunne mærke så meget af hans krop.
Hun smilede og nød hans stønnen og rødmede blidt over hans ord og smilede varmt, kærligt og forelsket til ham, men der var stadig en svag skygge af nervøsitet over det. "Du er osse meget smuk, min elskede" Hviskede hun kærligt og lænede sig ned mod ham og kyssede ham kærligt, men kort og lad derefter sine læber kærtegne ham ned ad halsen til hun nåede det punkt hvor hans puls bankede stærkest. Hun nappede og kyssede ham kærligt og længselsfuldt der inden hun blidt lod en negl lave et lille sår hun lagde sine læber mod og stønnede da hun smagte hans blod for anden gang i aften.


Sidst rettet af Alma Tors Dec 08, 2011 12:54 pm, rettet 1 gang
Alma
Alma
Yngling

Nye navn : Alma Sangrienta
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1559
Vampyr Erfaring : 11502
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort bluse med V-udskæring, og 5. trins emblem, sorte bukser og sorte gummisko.
Join date : 25/11/10
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner - Page 4 Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Dracio Tors Sep 29, 2011 6:55 am

Drake så på hende og smilede blidt og kærligt til hende, blikket var længselsfuldt og frækt, da han gengældt kysset lod han sine hænder vandre ned over hendes krop, ”det er godt at høre min elskede, for du må heller ikke” hviskede han frækt og smilede ligeså frækt til hende, selvom hans blik var nervøst. Han hørte også den nervøse undertone i hendes stemme, sukkede let, og kyssede hende blidt igen.
Drake hørte hendes stønnen og forsatte han havde ingen intentioner om at stoppe, hanshænder vandrede over hendes krop, og hans læber besøgte hver en millimeter de kunne komme til, han var i et med hende, de var hinandens modsætninger. Hun var virkelig hans hjerte og liv, han ville give hende alt hvad hun bad om, så længe det ikke overskred hans grænser, og så længe det var fysisk umuligt. Han mærkede hendes bryst mod sig og smilede, mens han forsatte.
Han smilede til hende og forsatte med at stønne over det, han havde set hendes rødmen og smilede mens han lagde sine hænder på hendes hofter, så de hvilede på stoffet til hendes undertøj, han så hendes nervøsitet og klukkede lidt ”du er smukkest, selvom din krop har været udsat min skat, den kan fortælle sin egen historie, og det er fascinerende ligesom du er min elskede” hviskede han kærligt og så hende komme tættere på ham, han lukkede øjnene og mærkede hendes læber mod sin hals, langsomt stønnede han kort igen, mærkede hans puls steg, jo mere hendes læber kærtegnede ham der, han smilede, ”fantastisk” stønnede han nydende da han mærkede hun smagte på hans blod igen, følelsen af at være perfekt sammen med hende kom tilbage igen.

Dracio
Dracio
Yngling

Nye navn : Dracius Leonidas
Url Alder : 19
Antal indlæg : 483
Vampyr Erfaring : 9864
Respekt : 0
Join date : 02/08/11
Geografisk sted : Los Angeles / Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner - Page 4 Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Alma Tors Sep 29, 2011 9:09 am

Alma smilede og sukkede længselsfuldt og kyssede ham ivrigt igen og nød virkelig at mærke hans hænder vandre ned ad sin krop. "Dejligt" Stønnede hun og smilede frækt til ham
Hun stønnede og nød virkelig hvad hans gjorde og følte at det brændte hver eneste sted hvor deres hud mødtes og hun nød virkelig den følelse og ville aldrig af med den igen. Hun pressede sit bryst tættere mod ham uden at tænke over det, hun var virkelig helt væk i ham.
Hun så på ham og smilede større, mere kærligt og endnu mere frækt. "Hvad har jeg gjort for at fortjene dig?" Spurgte hun lavt og ventede ikke helt noget svar. Hun nød at mærke hans puls stige under sine læber og stønnede blidt. Hun mistede de sidste rester af hendes selvkontrol da hun smagte hans blod og mærkede det eksplodere på sin tunge. Hun stønnede højt og lod sin hånd glide ned ad hans bryst og mave.

//Har ikke så meget krea ^^'//
Alma
Alma
Yngling

Nye navn : Alma Sangrienta
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1559
Vampyr Erfaring : 11502
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort bluse med V-udskæring, og 5. trins emblem, sorte bukser og sorte gummisko.
Join date : 25/11/10
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner - Page 4 Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Dracio Tors Sep 29, 2011 9:43 am

Drake så på hende og smilede mens han hørte hendes suk. Han kyssede tilbage ivrigt og længselsfuldt, nød virkelig at mærke hendes krop under hans fingre, han nikkede mens hans tunge og læber forsatte legen lige over hendes bryst ”jah det er dejligt” hviskede han mod hendes hud, han sukkede nydende mens han forsatte og stoppede så langsomt selvom han ikke ville, han lagde sig til rette hos hende igen, sukkede og lagde armene om hende, han var væk i hende, helt væk, han ville ikke forlade hende, aldrig mere, han ville blive hos hende.
Han smilede da han så hendes store smil, og hans øjne var kærlige og varme, inden smilet og blikket blev frækt igen ”det ved jeg virkelig ikke, tror det var noget… Nej jeg ved det ikke” hviskede han frækt,” men hvad har gjort at jeg har fortjent at være sammen med dig?” spurgte han så blidt og smilede til hende og nussede hende hofter, Da han mærkede hun drak af ham igen, stønnede han lavt sukkede nydende og nys at mærke hende mod sig.

Dracio
Dracio
Yngling

Nye navn : Dracius Leonidas
Url Alder : 19
Antal indlæg : 483
Vampyr Erfaring : 9864
Respekt : 0
Join date : 02/08/11
Geografisk sted : Los Angeles / Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner - Page 4 Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum