The House Of Night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Mest aktive brugere
Elizabet (1664)
Gamle vaner - Page 6 I_vote_lcapGamle vaner - Page 6 I_voting_barGamle vaner - Page 6 I_vote_rcap 
Rosa (1572)
Gamle vaner - Page 6 I_vote_lcapGamle vaner - Page 6 I_voting_barGamle vaner - Page 6 I_vote_rcap 
Alma (1559)
Gamle vaner - Page 6 I_vote_lcapGamle vaner - Page 6 I_voting_barGamle vaner - Page 6 I_vote_rcap 
Ciel (1525)
Gamle vaner - Page 6 I_vote_lcapGamle vaner - Page 6 I_voting_barGamle vaner - Page 6 I_vote_rcap 
kattriona (1467)
Gamle vaner - Page 6 I_vote_lcapGamle vaner - Page 6 I_voting_barGamle vaner - Page 6 I_vote_rcap 
Perceval (1358)
Gamle vaner - Page 6 I_vote_lcapGamle vaner - Page 6 I_voting_barGamle vaner - Page 6 I_vote_rcap 
Wodtcagt (1326)
Gamle vaner - Page 6 I_vote_lcapGamle vaner - Page 6 I_voting_barGamle vaner - Page 6 I_vote_rcap 
Rosiie (1000)
Gamle vaner - Page 6 I_vote_lcapGamle vaner - Page 6 I_voting_barGamle vaner - Page 6 I_vote_rcap 
amiana (903)
Gamle vaner - Page 6 I_vote_lcapGamle vaner - Page 6 I_voting_barGamle vaner - Page 6 I_vote_rcap 
Kayla (861)
Gamle vaner - Page 6 I_vote_lcapGamle vaner - Page 6 I_voting_barGamle vaner - Page 6 I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?

Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Kommentarer: 1

Seneste emner
» en ny tøs? - samera
Gamle vaner - Page 6 I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
Gamle vaner - Page 6 I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
Gamle vaner - Page 6 I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
Gamle vaner - Page 6 I_icon_minitimeTors Jan 29, 2015 3:43 pm af Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
Gamle vaner - Page 6 I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:21 pm af Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
Gamle vaner - Page 6 I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:13 pm af Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
Gamle vaner - Page 6 I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 2:27 pm af Hayate

» Tilbage, og søger emne
Gamle vaner - Page 6 I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 1:48 pm af Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
Gamle vaner - Page 6 I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 12:00 pm af Hayate

Top posting users this week
Ingen bruger


Gamle vaner

2 deltagere

Side 6 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Go down

Gamle vaner - Page 6 Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Dracio Tors Okt 20, 2011 10:39 am

Drake så på hende og kyssede hende inderligt, han lukkede øjnene og sukkede nydende mens hendes hånd forsat gled op og ned af hans lem, han sukkede, han var ovenud lykkelig sammen med hende. Han lod forsat sine fingre vandre op i hende, han lod to fingre glide op i hende, lod dem glide ind og ud af hende.
han stønnede over hendes berøring, sukkede og pressede hende tættere mod sig med sin frie hånd, han kyssede hende inderligt og intenst, lod sine læber skiltes lidt og lod sin tunge glide lettere frem mod hendes læber, han nød hende, sukkede igen, stønnede mod hendes læber, vendte dem så hun var nederst. Han ville have hende nu og det skulle være nu, ikke senere, nu skulle det være, han ville have hende til evig tid, dette måtte ikke stoppes han elskede hende mere end noget andet
.


//sorry ingen krea min skat//
Dracio
Dracio
Yngling

Nye navn : Dracius Leonidas
Url Alder : 19
Antal indlæg : 483
Vampyr Erfaring : 9864
Respekt : 0
Join date : 02/08/11
Geografisk sted : Los Angeles / Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner - Page 6 Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Alma Tirs Nov 22, 2011 8:23 am

Alma lukkede sine øjne og kyssede inderligt videre og kørte sin hånd hurtigere frem og tilbage over hans lem og nød ham virkelig så utrolig meget, var lykkelig med ham og ville aldrig væk fra ham igen, ville bare blive hos ham til evig tid. Hun stønnede da hun mærkede flere af hans fingre oppe i sig og skar en let smertefuld grimasse.
Hun smilede en smule og kyssede ham inderligt og intenst igen og skildte sine læber da hun mærkede hans tunge, og fandt den med sin egen og begyndte på en intenst leg med hans tunge og slap samtidig hans lem med sin hånd og nussede og kærtegnede det nederste af hans mave istedet, hun ville have ham, lige nu, ikke senere, men lige nu, hun kunne ikke, ville ikke, vente længere.

//Du må virkelig undskylde tiden min elskede krammebamse <3
Alma
Alma
Yngling

Nye navn : Alma Sangrienta
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1559
Vampyr Erfaring : 11502
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort bluse med V-udskæring, og 5. trins emblem, sorte bukser og sorte gummisko.
Join date : 25/11/10
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner - Page 6 Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Dracio Tirs Nov 22, 2011 8:45 am

Drake nød at mærke hendes læber mod sine, han lukkede nydende øjnene, sukkede over hvad hun gjorde ved ham. Hans fingre gled forsat ind og ud af hende, mens han mærkede hendes hånd der forsat kørte over hans lem. Han kunne snart ikke vente mere. Han havde åbnet øjnene igen, så huns skat en smertefuld grimasse og kyssede hende inderligt, han følte sig skyldig over at skade hende, da han ikke ønskede at skade hende.
Da han mærkede hendes hænder med hans mave i stedet sukkede han lidt skuffet, men hans læber var lettere skilte, hans tunge legede længsels fuldt med hendes, hans frie hånd havde lagt sig over hendes bryst, som det kælede for. Han ville være sammen med hende nu, ikke senere men nu.

//det er helt i orden lille Latino <3 du er tilgivet Very Happy //
Dracio
Dracio
Yngling

Nye navn : Dracius Leonidas
Url Alder : 19
Antal indlæg : 483
Vampyr Erfaring : 9864
Respekt : 0
Join date : 02/08/11
Geografisk sted : Los Angeles / Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner - Page 6 Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Alma Tirs Nov 22, 2011 9:07 am

Alma nød ham virkelig, nød at mærke hans bare hud mod sin, samt alle de dejlige små stød der hele tiden gik gennem hende, den nydelse hans berøringer gav hende, var ufattelig, samt ubeskrivelig. Hun kunne ikke vente, hun ville have ham, det var derfor hun havde fjernet sin hånd fra hans lem. Hun mærkede at han følte skyld og dryssede den let ned, han kunne jo ikke gøre for det, og hun ville ikke have at han følte skyld over noget de ikke kunne undgå. Hun kyssede inderligt med og sukkede nydende, da smerten næsten var væk igen.
Hun smilede en smule over hans lille skuffede suk, men legede så intenst og længselsfuldt videre med hans tunge og nød det. Da hun mærkede hans hånd mod sit bryst, stønnede hun lavt og tungt og nød ham så ubeskrivelig meget.

//Tak min elskede skat <3 Very Happy
Alma
Alma
Yngling

Nye navn : Alma Sangrienta
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1559
Vampyr Erfaring : 11502
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort bluse med V-udskæring, og 5. trins emblem, sorte bukser og sorte gummisko.
Join date : 25/11/10
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner - Page 6 Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Dracio Tirs Nov 22, 2011 9:29 am

Drakes læber gled fra hendes, han bevægede sig ned mod hendes hals, følelsen af at mærke hende bare hud mod sig, var ufattelig, han elskede det, han elskede hende. Da hun ned dyssede følelsen af skyld så han på hende, han betragtede hende fra hans plads ved hendes hals. Langsomt gled hans tunge over hendes hals, ned mod hendes bryst, mens hans ene hånd forsat kælede for det, lod den anden hånds fingre forsat med at glide ind og ud af hende. Han ville tænde hende, hun skulle føre det videre, det havde han bestemt inden de lagde sig i hans seng, han var hendes, var der kun for at gøre hende tilfreds, og beskytte hende, selvom han udmærket vidste hun var i stand til det selv. Hans lem var stadig hård, det kunne han mærke, lysten til at føre dette videre var nærmest uudholdelig for ham, han havde lyt til hende, det skulle være nu, om det så gjaldt liv eller død.


//altid min elskede <3 //
Dracio
Dracio
Yngling

Nye navn : Dracius Leonidas
Url Alder : 19
Antal indlæg : 483
Vampyr Erfaring : 9864
Respekt : 0
Join date : 02/08/11
Geografisk sted : Los Angeles / Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner - Page 6 Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Alma Tors Dec 08, 2011 1:51 pm

Alma stønnede lavt og nydende, hun kunne snart ikke mere, hun ville bare have ham, og det skulle være nu. Hun nød følelsen af at mærke deres hud der gned mod hinanden, de dejlige stød der gik gennem hende og bare fik hendes lyst efter ham til at vokse endnu mere, selvom det faktisk ikke rigtigt burde være muligt længere. Hun mærkede godt at han så på hende, men var for langt væk i nydelse til at ligge mere i det. Hun stønnede nydende da hun mærkede hans tunge mod sin hud og over at hans ene hånd masserede hendes bryst og så osse hans fingre der stadig var oppe i hende. Hun kunne ikke tænke klart længere, hun ville bare have ham, nu, ikke senere.
Hun åbnede sine øjne så på ham med et lille frækt og kærligt smil. "Drake.." Stønnede hun lavt, brugte hans kaldenavn, en sjælden gang. "Vil du elske med mig..?" Spurgte hun så lavt og lød tøvende og lettere nervøs bag stønnet der fulgte efter. Hun vidste at han ville, at han ville lade hende føre det videre, og det var den eneste måde hun kunne komme i tanke på bag nydelses sløret der havde lagt sig over hendes tanker.
Alma
Alma
Yngling

Nye navn : Alma Sangrienta
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1559
Vampyr Erfaring : 11502
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort bluse med V-udskæring, og 5. trins emblem, sorte bukser og sorte gummisko.
Join date : 25/11/10
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner - Page 6 Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Dracio Tors Dec 22, 2011 6:00 am

Drake hørte hendes stønnen, lukkede øjnen og nød at mærke hendes krop så tæt mod sin, han lukkede øjnene og stønnede selv, kyssede hender inderligt "Alma" stønnede han mod hendes læber. han læber skildtes let da han gjorde kysset dybere og mere intenst, sukkede nydende "der er intet jeg hellere vil end at dele min krop med dig" hans stemme var en uhørlig stønnen da han havde mistet magten over sin egen stemme, måden hun påvirkede ham var ufattelig, men han elskede det. Hun var den eneste person han ville gøre alt for.
Dracio
Dracio
Yngling

Nye navn : Dracius Leonidas
Url Alder : 19
Antal indlæg : 483
Vampyr Erfaring : 9864
Respekt : 0
Join date : 02/08/11
Geografisk sted : Los Angeles / Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner - Page 6 Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Alma Tors Dec 22, 2011 6:54 am

Alma havde jo allerede lukkede øjne og nød bare at være tæt på ham, mærke hans krop mod sin og høre hans dejlige støn. Hun kyssede ham inderligt igen, lyttede til ham stønne sit navn. Hun kyssede ham igen på fuldstændige samme måde og stønnede nydende mod hans læber over deres kys og hans fingre. "Så elsk med mig," Stønnede hun nærmest bedende mod hans læber og skildte villigt sine ben for ham og var bare virkelig tændt. Hun ville have ham, nu og her.
Alma
Alma
Yngling

Nye navn : Alma Sangrienta
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1559
Vampyr Erfaring : 11502
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort bluse med V-udskæring, og 5. trins emblem, sorte bukser og sorte gummisko.
Join date : 25/11/10
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner - Page 6 Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Dracio Fre Dec 23, 2011 5:59 am

"Alma... Jeg ved ikke om jeg kan... Om jeg er klar til det" hans støn var druknet i nydelse, han ville virkelig gerne, men var virkelig usikker, han vidste ikke hvad han skulle gøre, han elskede hvad der var ved at ske, men samtidig nød han det frygtede han det lidt. Det var en fantastisk tanke at de snart ville blive et, med hinanden, men hvad hvis noget gik galt, det ville han ikke kunne bære.
Dracio
Dracio
Yngling

Nye navn : Dracius Leonidas
Url Alder : 19
Antal indlæg : 483
Vampyr Erfaring : 9864
Respekt : 0
Join date : 02/08/11
Geografisk sted : Los Angeles / Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner - Page 6 Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Alma Fre Dec 23, 2011 6:09 am

"Så.. Behøver vi ikke," Stønnede hun nydende, dog en smule skuffet, igen. Hun kendte godt de konsekvenser der kunne ske, men hun ville bare have ham, blive ét med ham. Hun lagde sit hoved tilbage i nydelse og nød ham virkelig og accepterede fuldt ud at han ikke var klar, hun vidste jo, selv gennem nydelsen tåger, at han ville gøre det samme for hende. Hun ville jo gøre alt for ham, hun elskede og stolede på ham.
Alma
Alma
Yngling

Nye navn : Alma Sangrienta
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1559
Vampyr Erfaring : 11502
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort bluse med V-udskæring, og 5. trins emblem, sorte bukser og sorte gummisko.
Join date : 25/11/10
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner - Page 6 Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Dracio Fre Dec 23, 2011 6:20 am

"jeg vil gerne... Bare senere" stønnede han mod hendes læber "jeg er bare bekymret for dig alma" hans stemme var en lav hvisken "jeg vil gøre alt for dig... jeg elsker dig" hans stemme var igen lav en hvisken men fuld af ærlighed og kærlighed til hende. Han elskede hende, og ville gøre alt for hende, men han bekymrede sig også for hende, hun betød alt for ham.
Dracio
Dracio
Yngling

Nye navn : Dracius Leonidas
Url Alder : 19
Antal indlæg : 483
Vampyr Erfaring : 9864
Respekt : 0
Join date : 02/08/11
Geografisk sted : Los Angeles / Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner - Page 6 Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Alma Fre Dec 23, 2011 6:50 am

Alma nikkede en smule og stønnede nydende. "Hvorfor dog min elskede?" Spurgte hun småstønnende. Hun lukkede sine øjne og nød hans stemme. "Og jeg elsker dig Dracius.." Hun nød at mærke ham mod sin krop og kunne ikke lade være med at presse sin krop op mod hans og nyde de små dejlige stød der gik gennem hendes krop alle de steder hvor hans krop rørte hendes.
Alma
Alma
Yngling

Nye navn : Alma Sangrienta
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1559
Vampyr Erfaring : 11502
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort bluse med V-udskæring, og 5. trins emblem, sorte bukser og sorte gummisko.
Join date : 25/11/10
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner - Page 6 Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Dracio Fre Dec 23, 2011 10:31 am

"hvis noget skulle gå galt" sagde han. Drakes stemme var lav og lød bekymret, han betragtede hende og smilede så, han nød at mærke hendes krop mod sin egen, hans øjne gled i, han kyssede hende længselsfuldt, og inderligt. Hans underliv begyndte at presse sig mod hende.
Dracio
Dracio
Yngling

Nye navn : Dracius Leonidas
Url Alder : 19
Antal indlæg : 483
Vampyr Erfaring : 9864
Respekt : 0
Join date : 02/08/11
Geografisk sted : Los Angeles / Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner - Page 6 Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Alma Fre Dec 23, 2011 11:00 am

"Beskyttelse?" Stønnede hun let og så småsmilende på ham og havde stadig spredte ben og hun kunne mærke ham mod sig og nød ham bare. Hun kyssede længselsfuldt oh inderligt igen mens hun stønnede over at han pressede sit underliv mod sit. Hun pressede blidt igen og ville virkelig bare have ham.


//Tænker på det der jeg sagde igår igen skat..
Alma
Alma
Yngling

Nye navn : Alma Sangrienta
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1559
Vampyr Erfaring : 11502
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort bluse med V-udskæring, og 5. trins emblem, sorte bukser og sorte gummisko.
Join date : 25/11/10
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner - Page 6 Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Dracio Fre Dec 23, 2011 11:08 am

Drake så på hende "jeg har intet, og regner ikke med du render rundt med det heller" sagde han i et støn, han nød hvad hun gjorde og kunne ikke holde til mere, han skubbede hende blidt af og satte sig op af væggen og betragtede til hende, hans vejrtrækning var blevet voldsom og nærmest en raslen "har brug for luft og en pause ellers ender det galt" han stønnede stadig, og længslen efter hende var stadig malet i hans ansigt og øjne, og det var tydeligt, han ikke brød sig om at have fjernet hende.

//det du sagde... Du mener det med en krop??//
Dracio
Dracio
Yngling

Nye navn : Dracius Leonidas
Url Alder : 19
Antal indlæg : 483
Vampyr Erfaring : 9864
Respekt : 0
Join date : 02/08/11
Geografisk sted : Los Angeles / Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner - Page 6 Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Alma Fre Dec 23, 2011 11:40 am

Alma så på ham og tøvede lidt. "Faktisk.." Sagde hun lidt forsigtigt og så på ham trække sig væk. Hun sukkede og stønnede og så over på ham. Hun satte sig op og lænede sig over mod ham og kyssede ham inderligt, men kort, og så lidt ned af halsen oh lod sin tunge køre over huden inden hun trak sig væk fra ham og fandt sine shorts oh fandt en lille pakke med et kondom. Hun satte sig op igen og så på ham. Hun ville have ham.
Alma
Alma
Yngling

Nye navn : Alma Sangrienta
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1559
Vampyr Erfaring : 11502
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort bluse med V-udskæring, og 5. trins emblem, sorte bukser og sorte gummisko.
Join date : 25/11/10
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner - Page 6 Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Dracio Fre Dec 23, 2011 11:44 am

"hvem havde du tænkt dig at møde i fægte salen, du var overrasket over at se mig, og du har sådan noget på dig" sagde han og trak sig væk fra hende da hun prøvede at kysse ham, hvilket resulterede i at han bankede op mod muren for enden af hans seng, han betragede hende med et løftet øjenbryn og lagde hovedet på skå, han blik hvilede bare på hende, han elskede hende, og vidste hun ikke kunne finde på at gøre noget bag hans ryk uden at fortælle ham det, men han blev overrasket over hun havde sådan noget på sig.
Dracio
Dracio
Yngling

Nye navn : Dracius Leonidas
Url Alder : 19
Antal indlæg : 483
Vampyr Erfaring : 9864
Respekt : 0
Join date : 02/08/11
Geografisk sted : Los Angeles / Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner - Page 6 Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Alma Fre Dec 23, 2011 12:01 pm

Alma så på han og krympede sig lidt under hans blik. "Jeg har det altid på mig.." Mumlede hun og så lidt væk fra ham. "Efter at vi kom sammen" Hun så ned og havde sat sig så langt væk fra ham som muligt. Hun kørte langsomt en hånd gennem sit hår og så stadig ned.

//Og jah.. Det var det
Alma
Alma
Yngling

Nye navn : Alma Sangrienta
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1559
Vampyr Erfaring : 11502
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort bluse med V-udskæring, og 5. trins emblem, sorte bukser og sorte gummisko.
Join date : 25/11/10
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner - Page 6 Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Dracio Fre Dec 23, 2011 12:13 pm

"Alma" han rykkede sig ud fra væggen og han blik blev mildt, "regnede du med at du ville få brug for et hvis vi stødte på hinanden, eller hver gang vi er sammen?" hans stemme var blevet mild, nærmest som om han forsøgte at skjule en forelsket og glad latter, han kravlede over til hende "så du har haft sådan nogel på dig siden vi begyndte at være sammen?" spurgte han og lagde en hånd på hendes kind
Dracio
Dracio
Yngling

Nye navn : Dracius Leonidas
Url Alder : 19
Antal indlæg : 483
Vampyr Erfaring : 9864
Respekt : 0
Join date : 02/08/11
Geografisk sted : Los Angeles / Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner - Page 6 Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Alma Fre Dec 23, 2011 12:17 pm

Alma smilede en smule over hende og rystede bare let på hovedet. "Jeg har mine grunde.." Forklarede hun stille og så så på ham og smilede blidt. Hun nikkede igen. "Jeg ville være på den sikre side.." Hun lukkede sine øjne og holdte stadig den lille pakke i den ene hånd.
Alma
Alma
Yngling

Nye navn : Alma Sangrienta
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1559
Vampyr Erfaring : 11502
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort bluse med V-udskæring, og 5. trins emblem, sorte bukser og sorte gummisko.
Join date : 25/11/10
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner - Page 6 Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Dracio Fre Dec 23, 2011 12:21 pm

Drake smilede "jeg vil gerne høre din grund til at gå rundt med sådan noget på dig" sagde han blidt og kyssede hendes kind "du er også på den sikre side, men næste gang sig lige du har det med dig, når vi mødes ikke" hviskede han og kyssede hende blidt i håret, inden han trak hende med sig ned og ligge.
Dracio
Dracio
Yngling

Nye navn : Dracius Leonidas
Url Alder : 19
Antal indlæg : 483
Vampyr Erfaring : 9864
Respekt : 0
Join date : 02/08/11
Geografisk sted : Los Angeles / Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner - Page 6 Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Alma Fre Dec 23, 2011 12:29 pm

Alma smilede lidt over ham, men rystede let på hovedet. "Senere.." Hviskede hun med lukkede øjne. "Jeg vil altid have det på mig skat." Hun sukkede lidt og fulgte ham roligt med ned at ligge. Hun lagde sig ind til ham igen, lod sin hånd glide ned ad hans brystkasse og mave og tog så blidt om hans lem om gav ham blidt et handjob for at tænde ham igen. Hun kyssede ham samtidig inderligt.
Alma
Alma
Yngling

Nye navn : Alma Sangrienta
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1559
Vampyr Erfaring : 11502
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort bluse med V-udskæring, og 5. trins emblem, sorte bukser og sorte gummisko.
Join date : 25/11/10
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner - Page 6 Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Dracio Fre Dec 23, 2011 12:41 pm

"får jeg det at vide senere min skat?" spurgte han og nussede hendes hofte. Drake smilede over hendes svar "vil du altid have det på dig, uanset hvem du er sammen med?" spurgte han så. Han mærkede hun begyndte at nusse hans bryst, han lukkede nydende øjnene og kyssede bare inderligt med, han var allerede begyndt at blive tændt igen, men der skulle heller intet til da det var hende, bare tanken om hende var nok.
Dracio
Dracio
Yngling

Nye navn : Dracius Leonidas
Url Alder : 19
Antal indlæg : 483
Vampyr Erfaring : 9864
Respekt : 0
Join date : 02/08/11
Geografisk sted : Los Angeles / Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner - Page 6 Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Alma Fre Dec 23, 2011 12:46 pm

Alma nikkede bare en smule og sukkede lidt. Hun åbnede sine øjne igen og så blidt ind i hans oh smilede lidt. "Uanset hvad," Sagde hun med et lille smil.
Hun nappede ham let i underlegne og satte mere fart op på handjobbet og pressede samtidig sit bryst mod hans. Hun kunne let mærke at han allerede var blevet tændt igen.
Alma
Alma
Yngling

Nye navn : Alma Sangrienta
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1559
Vampyr Erfaring : 11502
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort bluse med V-udskæring, og 5. trins emblem, sorte bukser og sorte gummisko.
Join date : 25/11/10
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner - Page 6 Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Dracio Fre Dec 23, 2011 1:11 pm

"du vil altså stadig have vi elsker?" spurgte han stønnende og nød hvad hun gjorde ved ham, han kunne ikke vente, nu ville han have hende "Alma, hvis du forsætter er det kun mig der får nydelsen af det her" sagde han blidt og stønnende og kyssede hende inderligt mens han mærkede hvad det var hun gjorde, han trak hende helt over sig og så ind i hendes øjne
Dracio
Dracio
Yngling

Nye navn : Dracius Leonidas
Url Alder : 19
Antal indlæg : 483
Vampyr Erfaring : 9864
Respekt : 0
Join date : 02/08/11
Geografisk sted : Los Angeles / Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner - Page 6 Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 6 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum