The House Of Night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Mest aktive brugere
Elizabet (1664)
Gamle vaner - Page 8 I_vote_lcapGamle vaner - Page 8 I_voting_barGamle vaner - Page 8 I_vote_rcap 
Rosa (1572)
Gamle vaner - Page 8 I_vote_lcapGamle vaner - Page 8 I_voting_barGamle vaner - Page 8 I_vote_rcap 
Alma (1559)
Gamle vaner - Page 8 I_vote_lcapGamle vaner - Page 8 I_voting_barGamle vaner - Page 8 I_vote_rcap 
Ciel (1525)
Gamle vaner - Page 8 I_vote_lcapGamle vaner - Page 8 I_voting_barGamle vaner - Page 8 I_vote_rcap 
kattriona (1467)
Gamle vaner - Page 8 I_vote_lcapGamle vaner - Page 8 I_voting_barGamle vaner - Page 8 I_vote_rcap 
Perceval (1358)
Gamle vaner - Page 8 I_vote_lcapGamle vaner - Page 8 I_voting_barGamle vaner - Page 8 I_vote_rcap 
Wodtcagt (1326)
Gamle vaner - Page 8 I_vote_lcapGamle vaner - Page 8 I_voting_barGamle vaner - Page 8 I_vote_rcap 
Rosiie (1000)
Gamle vaner - Page 8 I_vote_lcapGamle vaner - Page 8 I_voting_barGamle vaner - Page 8 I_vote_rcap 
amiana (903)
Gamle vaner - Page 8 I_vote_lcapGamle vaner - Page 8 I_voting_barGamle vaner - Page 8 I_vote_rcap 
Kayla (861)
Gamle vaner - Page 8 I_vote_lcapGamle vaner - Page 8 I_voting_barGamle vaner - Page 8 I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?

Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Kommentarer: 1

Seneste emner
» en ny tøs? - samera
Gamle vaner - Page 8 I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
Gamle vaner - Page 8 I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
Gamle vaner - Page 8 I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
Gamle vaner - Page 8 I_icon_minitimeTors Jan 29, 2015 3:43 pm af Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
Gamle vaner - Page 8 I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:21 pm af Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
Gamle vaner - Page 8 I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:13 pm af Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
Gamle vaner - Page 8 I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 2:27 pm af Hayate

» Tilbage, og søger emne
Gamle vaner - Page 8 I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 1:48 pm af Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
Gamle vaner - Page 8 I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 12:00 pm af Hayate

Top posting users this week
Ingen bruger


Gamle vaner

2 deltagere

Side 8 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Go down

Gamle vaner - Page 8 Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Dracio Lør Jan 14, 2012 9:22 am

Drak havde kun taget en t-shirt og boxers på. han mærkede hvad hun gjorde og smilede bare stort, "godaften elskede.. Har du sovet godt?" spørgsmålet var blidt og forelsket. han sukkede bare, betragtede hendes krop men kommenterede det ikke, ikke fordi han ikke ville, men han ville give hende en chance for selv at kontrollere det.
Dracio
Dracio
Yngling

Nye navn : Dracius Leonidas
Url Alder : 19
Antal indlæg : 483
Vampyr Erfaring : 9856
Respekt : 0
Join date : 02/08/11
Geografisk sted : Los Angeles / Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner - Page 8 Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Alma Lør Jan 14, 2012 9:25 am

Alma smilede lidt. "Godaften," Gabte hun blidt, åbnede sine øjne og så op på ham. "Jah, jeg har sovet virkelig godt. Hvad med dig min elskede?" Spurgte hun forelsket og kærligt. Dynen dækkede hendes krop til lige under hendes bryst. Hun tænkte ikke rigtig over det.
Alma
Alma
Yngling

Nye navn : Alma Sangrienta
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1559
Vampyr Erfaring : 11494
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort bluse med V-udskæring, og 5. trins emblem, sorte bukser og sorte gummisko.
Join date : 25/11/10
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner - Page 8 Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Dracio Lør Jan 14, 2012 9:44 am

"så ville du vågne... Her har været så kedeligt mens du har sovet, jeg har læst, og kedet mig så meget" han smilede og lagde en hånd under hendes hals og nussede hende der, og så ned mod brystet, ikke fordi han ville, næ han var bare tiltrukket af hende, følelserne overvældede ham, en time alene var for meget. "jeg har sovet helt fantastisk Alma" sagde han blidt og bøjede sig ned og kyssede hendes pande
Dracio
Dracio
Yngling

Nye navn : Dracius Leonidas
Url Alder : 19
Antal indlæg : 483
Vampyr Erfaring : 9856
Respekt : 0
Join date : 02/08/11
Geografisk sted : Los Angeles / Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner - Page 8 Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Alma Lør Jan 14, 2012 9:49 am

Alma småfniste lidt over ham og smilede op til ham, men lukkede så sine øjne da hun mærkede hans hånd mod hendes hals. Hun sukkede nydende da han begyndte at nusse hende ned mod brystet. "Dejligt min elskede," Hviskede hun nydende, både til det han gjorde, og at han havde sovet fantastisk. Hun smilede lidt over ham. "Du må ikke stoppe, Dracius," Hviskede hun igen.
Alma
Alma
Yngling

Nye navn : Alma Sangrienta
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1559
Vampyr Erfaring : 11494
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort bluse med V-udskæring, og 5. trins emblem, sorte bukser og sorte gummisko.
Join date : 25/11/10
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner - Page 8 Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Dracio Lør Jan 14, 2012 10:02 am

Drake forsatte med at nusse hendes krop, rettede sig så op og smilede til hende, "det er meget dejligt min elskede" sagde han og betragtede hende "kommer du op, så vi kan få noget morgen mad, eller skal vi tage en hel nat i sengen, med hyggen, putten og nussen, eller hvad nu finder på?" spurgte han blidt og smilede til hende "jo jeg må stoppe Alma, selvom jeg ikke vil, men blev nød til at spørge om det" han smilede til hende og nussede hendes hals igen så.
Dracio
Dracio
Yngling

Nye navn : Dracius Leonidas
Url Alder : 19
Antal indlæg : 483
Vampyr Erfaring : 9856
Respekt : 0
Join date : 02/08/11
Geografisk sted : Los Angeles / Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner - Page 8 Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Alma Lør Jan 14, 2012 10:07 am

Alma stønnede lavmælt og nydende over at han nussede hendes krop, men skulede så af ham da han stoppede. "Det bliver jeg jo nok nødt til," Sukkede hun utrilfreds og satte sig selv op så dynen faldt ned i hendes skød. Hun gabte igen og strakte sig. "Men først et bad," Hun så på ham med et lille smil. "Vil.. Vil du med?" Spurgte hun og smilede lidt drillende. Hun tog hans hånd og flettede sine fingre sammen med hans.
Alma
Alma
Yngling

Nye navn : Alma Sangrienta
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1559
Vampyr Erfaring : 11494
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort bluse med V-udskæring, og 5. trins emblem, sorte bukser og sorte gummisko.
Join date : 25/11/10
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner - Page 8 Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Dracio Lør Jan 14, 2012 10:14 am

Dracius løftede et øjenbryn, "du behøver aldeles ingen ting alma" hviskede han og smilede blidt til hende og hørte hende utilfredse suk, han så ned af hendes krop da dynen faldt lidt ned om hende. han lagde sig da hun strakte sig, "et bad, er det nu også nødvendigt, smilede han blidt og grinte inden han satte sig op igen, "om jeg vil med... tja... tjo... jeg ved ikke... okay" kom der fra ham. han mærkede hun tog hans hånd, og flettede deres fingre.
Dracio
Dracio
Yngling

Nye navn : Dracius Leonidas
Url Alder : 19
Antal indlæg : 483
Vampyr Erfaring : 9856
Respekt : 0
Join date : 02/08/11
Geografisk sted : Los Angeles / Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner - Page 8 Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Alma Lør Jan 14, 2012 10:31 am

Alma så på ham og grinede mens hendes mave begyndte at knurre af hende. Hun holdte sig for den med den ene arm og smilede blidt til ham. Hun nød faktisk at mærke hans blik mod sin krop.
"Dracius," Sukkede hun stille. Hun ville godt være ren, han havde jo taget hendes mødom tidligere.. Og så trængte hun virkelig bare til et bad.
Hun rejste sig op fra sengen og slap hans hånd imens. Hun fandt hurtigt alt sit tøj, samt kjolen. Hun skar lidt ansigt, hun kunne ikke have det på igen. Hun så tilbage på ham mens hun hurtigt fik sit tøj på, eller, trusser og kjolen. "Jeg henter lige hurtigt noget rent tøj," Hviskede hun da hun lænede sig ned mod ham og kyssede ham kort og lokkende. "Vent på mig." Hun lød mere kælen nu, vendte sig så om med det beskidte tøj samlet sammen i en bylt, åbnede døren og kiggede ud til siderne mens hun sendte sine følere ud. Der var ingen. Hun skyndte sig ud, lukkede døren og begyndte lydløst at løbe væk fra drengenes sal og mod pigernes.
Alma
Alma
Yngling

Nye navn : Alma Sangrienta
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1559
Vampyr Erfaring : 11494
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort bluse med V-udskæring, og 5. trins emblem, sorte bukser og sorte gummisko.
Join date : 25/11/10
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner - Page 8 Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Dracio Lør Jan 14, 2012 12:05 pm

Drake sad bare og stirrede på hende og grinte "jeg ved det.. Jeg er også sulten" smilede han og betragtede så hendes krop.
"jeg ved godt vi burde gå i bad..." han smilede og grinte af hende. "jeg venter her min elskede "skynd dig så meget du kan" han sad og ventede på at hun skulle komme tilbage igen.

Han var begyndt at læse storm fuldehøjder igen mens han ventede, han havde jo ikke noget han skulle nå, så han kunne da lave noget mens han ventede.
Dracio
Dracio
Yngling

Nye navn : Dracius Leonidas
Url Alder : 19
Antal indlæg : 483
Vampyr Erfaring : 9856
Respekt : 0
Join date : 02/08/11
Geografisk sted : Los Angeles / Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner - Page 8 Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Alma Lør Jan 14, 2012 12:09 pm

Alma kom igen fem minutter efter, med en sort bunke tøj i hænderne. Hun lagde det på sengen, var hurtigt ovre ved ham, tog bogen fra ham og lagde den med siderne nedad, så man kunne se hvor man var nået når man tog den op igen. Så tog hun hans hænder mens hun blidt grinede til ham og hev ham op og ud mod hans badeværelse hvor hun lukkede døren. Straks begyndte hun at hive t-shirt af ham mens hun smilede til ham.
Alma
Alma
Yngling

Nye navn : Alma Sangrienta
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1559
Vampyr Erfaring : 11494
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort bluse med V-udskæring, og 5. trins emblem, sorte bukser og sorte gummisko.
Join date : 25/11/10
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner - Page 8 Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Dracio Lør Jan 14, 2012 1:02 pm

Drake så på hende da hun tog bogen fra hende "Hey altså... Det var tarveligt" grinte han og så hvor hun lagde bogen. Han mærkede hendes hænder da hun fik ham op og stå, han rystede på hovedet da hun fik ham med ud på hans badeværelse. "Alma" sagde han da han mærkede hun trak hans t-shirt af hende. "hvad har du tænkt dig?" spurgte han blidt og smilede sødt og forelsket til hende. Han lod hende gøre det. Han vidste jo hvad det var hun ville.
Dracio
Dracio
Yngling

Nye navn : Dracius Leonidas
Url Alder : 19
Antal indlæg : 483
Vampyr Erfaring : 9856
Respekt : 0
Join date : 02/08/11
Geografisk sted : Los Angeles / Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner - Page 8 Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Alma Lør Jan 14, 2012 1:13 pm

Alma lo hjerteligt over ham og smilede drilsk.
Hun så på ham med det mest uskyldige blik hun kunne lave. "Jeg gør da intet," Hviskede hun kælent, lænede sig ind til ham og lod sine hænder glide langsomt og kælende ned ad hans bryst. Et drillende og lumsk smil begyndte at komme frem for hendes læber da hun nåede ned mod hans mave.
Alma
Alma
Yngling

Nye navn : Alma Sangrienta
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1559
Vampyr Erfaring : 11494
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort bluse med V-udskæring, og 5. trins emblem, sorte bukser og sorte gummisko.
Join date : 25/11/10
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner - Page 8 Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Dracio Lør Jan 14, 2012 1:46 pm

"nej du gør slet intet vel min elskede" sagde han blidt og betragtede hende mens hun gjorde hvad hun ville, han lod hende gøre det. han var helt vøk o hende, sådan som han ville have det. bare dem to, ingen andre. "må jeg få børstet tænder inden du kommer for godt i gang?" spurgte han så blidt og betragtede hende og kyssede hendes kind.
Dracio
Dracio
Yngling

Nye navn : Dracius Leonidas
Url Alder : 19
Antal indlæg : 483
Vampyr Erfaring : 9856
Respekt : 0
Join date : 02/08/11
Geografisk sted : Los Angeles / Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner - Page 8 Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Alma Lør Jan 14, 2012 2:08 pm

Alma smilede drillende til ham og klukkede lidt. Hun nød at mærke hans senede hud under hendes slanke fingre. Hun skulede surt til ham, men lo så blidt og trak sig så lidt modvilligt væk. "Jah da," Sagde hun med et lille grin, og nød hans kys.
Alma
Alma
Yngling

Nye navn : Alma Sangrienta
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1559
Vampyr Erfaring : 11494
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort bluse med V-udskæring, og 5. trins emblem, sorte bukser og sorte gummisko.
Join date : 25/11/10
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner - Page 8 Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Dracio Lør Jan 14, 2012 2:18 pm

"du behøver ikke blive sur, bare fordi jeg skal børste tænder Alma" smilede han og kyssede hendes kind. Han havde nydt at mærke hendes fingre glide over hans hud, det sendte de dejligste stød gennem hans krop, og han følte sig elsket, eller faktisk mere end bare elsket.
Dracio
Dracio
Yngling

Nye navn : Dracius Leonidas
Url Alder : 19
Antal indlæg : 483
Vampyr Erfaring : 9856
Respekt : 0
Join date : 02/08/11
Geografisk sted : Los Angeles / Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner - Page 8 Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Alma Lør Jan 14, 2012 3:04 pm

"Men jeg vil have dig nu," Sukkede hun blidt og smilede til ham da han kyssede hendes kind. Hun smilede drillende til ham og begyndte så langsomt at trække kjolen over hovedet mens hun vrikkede med hofterne og smilede drillende til ham. Hun fik den af sig og smed den på gulvet og vendte sig om og tændte så for vandet og fik så sine trusser af, ganske langsomt. Hun så tilbage på ham og smilede og trådte så ud ad sine trusser.
Alma
Alma
Yngling

Nye navn : Alma Sangrienta
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1559
Vampyr Erfaring : 11494
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort bluse med V-udskæring, og 5. trins emblem, sorte bukser og sorte gummisko.
Join date : 25/11/10
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner - Page 8 Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Dracio Ons Jan 18, 2012 1:41 pm

"og jeg vil og¨så have dig, men vent nu bare lidt, vær lidt tålmodig" han smilede stort til hende. Rystede opgivende på hovedet over hendes lille optrin, men mærkede hvordan følelserne, og længslen efter hende voksede. han tog et skridt mod hende, stoppede så op. "Du for meget" mumlede han drillende og smilede for sig selv efter at have vendt sig mod spejlet, Drakes blik var rettet mod hende, i spejlet, han fandt sin tandbørste og tandpasta og begyndte at børste tænder, gjorde det grundigt, bare for at pirre hende lidt.
Dracio
Dracio
Yngling

Nye navn : Dracius Leonidas
Url Alder : 19
Antal indlæg : 483
Vampyr Erfaring : 9856
Respekt : 0
Join date : 02/08/11
Geografisk sted : Los Angeles / Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner - Page 8 Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Alma Ons Jan 18, 2012 1:51 pm

Alma fniste lidt. "Tålmodighed er ikke lige mig, skat," Hviskede hun drillende igen og smilede forelsket til ham. Hun begyndte at le over hans åbenlyse længsel efter hende og nød at have den virkning på ham, man behøvede virkelig ikke at kunne mærke hans følelser for at kunne se det på ham.
"Mange tak," Sagde hun og rakte tunge af ham og trådte så ind under vandet. Hun stod med ryggen til ham og sukkede nydende over det varme vand der mødte hendes kolde hud. Hun kørte hænderne over ansigtet og så ned ad kroppen, hun tog sig god tid.
Alma
Alma
Yngling

Nye navn : Alma Sangrienta
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1559
Vampyr Erfaring : 11494
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort bluse med V-udskæring, og 5. trins emblem, sorte bukser og sorte gummisko.
Join date : 25/11/10
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner - Page 8 Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 8 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum