The House Of Night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Mest aktive brugere
Elizabet (1664)
Gamle vaner - Page 3 I_vote_lcapGamle vaner - Page 3 I_voting_barGamle vaner - Page 3 I_vote_rcap 
Rosa (1572)
Gamle vaner - Page 3 I_vote_lcapGamle vaner - Page 3 I_voting_barGamle vaner - Page 3 I_vote_rcap 
Alma (1559)
Gamle vaner - Page 3 I_vote_lcapGamle vaner - Page 3 I_voting_barGamle vaner - Page 3 I_vote_rcap 
Ciel (1525)
Gamle vaner - Page 3 I_vote_lcapGamle vaner - Page 3 I_voting_barGamle vaner - Page 3 I_vote_rcap 
kattriona (1467)
Gamle vaner - Page 3 I_vote_lcapGamle vaner - Page 3 I_voting_barGamle vaner - Page 3 I_vote_rcap 
Perceval (1358)
Gamle vaner - Page 3 I_vote_lcapGamle vaner - Page 3 I_voting_barGamle vaner - Page 3 I_vote_rcap 
Wodtcagt (1326)
Gamle vaner - Page 3 I_vote_lcapGamle vaner - Page 3 I_voting_barGamle vaner - Page 3 I_vote_rcap 
Rosiie (1000)
Gamle vaner - Page 3 I_vote_lcapGamle vaner - Page 3 I_voting_barGamle vaner - Page 3 I_vote_rcap 
amiana (903)
Gamle vaner - Page 3 I_vote_lcapGamle vaner - Page 3 I_voting_barGamle vaner - Page 3 I_vote_rcap 
Kayla (861)
Gamle vaner - Page 3 I_vote_lcapGamle vaner - Page 3 I_voting_barGamle vaner - Page 3 I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?

Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Kommentarer: 1

Seneste emner
» en ny tøs? - samera
Gamle vaner - Page 3 I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
Gamle vaner - Page 3 I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
Gamle vaner - Page 3 I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
Gamle vaner - Page 3 I_icon_minitimeTors Jan 29, 2015 3:43 pm af Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
Gamle vaner - Page 3 I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:21 pm af Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
Gamle vaner - Page 3 I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:13 pm af Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
Gamle vaner - Page 3 I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 2:27 pm af Hayate

» Tilbage, og søger emne
Gamle vaner - Page 3 I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 1:48 pm af Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
Gamle vaner - Page 3 I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 12:00 pm af Hayate

Top posting users this week
Ingen bruger


Gamle vaner

2 deltagere

Side 3 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Go down

Gamle vaner - Page 3 Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Alma Søn Sep 25, 2011 4:05 pm

Alma smilede og rejste sig roligt op fra ham, tog hans hænder og hev ham blidt med op.
Hun så på ham og lo blidt. "Jrg lavede bare sjov, Dracius, jeg er sikker på at su slet ikke er sådan" Sagde hun blidt og så ham kærligt i øjnene.
Hun rødmede bare endnu mere. "Jeg ved godt hvad su mente, jeg.." Sagde hun og rystede let på hovedet da hendes tanker flj rundt k hovedet på hende. "Ikke noget.." Sagde hun lavt og så sø på ham med et blidt o kærligt smil hun ville helst ikke snakke med ham om netop det emne, det var bare virkelig pinligt og hun rødmede igen mere. "Ska' vi?" Spurgte hun blidt og så kærligt og forelsket på ham.
Alma
Alma
Yngling

Nye navn : Alma Sangrienta
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1559
Vampyr Erfaring : 11502
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort bluse med V-udskæring, og 5. trins emblem, sorte bukser og sorte gummisko.
Join date : 25/11/10
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner - Page 3 Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Dracio Søn Sep 25, 2011 4:13 pm

Drake smilede da hun hjalp ham op "plejer det ikke at være omvendt, og drengen der hjælper pigen op?" spurgte han og smilede blidt.
"Det håber jeg også, smukke, for ellers kunne du ikke have ramt mere forkert" sagde han og lagde armene om hende og holdte hende tæt ind til sig.
Han smilededa hun rødmede og så på hende med blidt øjne "det håber jeg for alt andet ville være godt tåbeligt, da du er min første kæreste, og vi næsten først lige har mødtes" sagde han og grinte blidt. "det her emne vi er på vej ind på... Kan vi ikke tage det på et andet tidspunkt, når vi begge er klar til det eller sådan?" spurgte han og var helt rød i hovedet på grund af den kraftige rødmen der kom over det emne de var havnet i. Han nikkede og smilede "ja vi skal op og se mit værelse" hviskede han blidt og så forelsket på hende, inden han tog hendes kjole, "vi må huske den her" sagde han blidt og smilede til hende og begyndte at gå men hende i hånden
Dracio
Dracio
Yngling

Nye navn : Dracius Leonidas
Url Alder : 19
Antal indlæg : 483
Vampyr Erfaring : 9864
Respekt : 0
Join date : 02/08/11
Geografisk sted : Los Angeles / Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner - Page 3 Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Alma Søn Sep 25, 2011 4:26 pm

"Aaarh.. Men det gør Jrg jo osse" Sagde hun drillende og lo blidt. Hun sp kærligt op på ham. "Det ved Jrg min skat" Sagde hun blidt og grinede da han tak hende ind til sig. Hun smilede varmt of forelsket op til ham og ligger mine hænder mod hans bryst og nusser det blidt. Hun smilede af ham of nød at stå så æt på ham igen. "Jaah.." Sagde hun stille og smilede lidt skævt.
Hun sø op på ham og nikkede hittet med ildrøde kinder. "Et andet tilspunkt ville være godt" Sagde hun med røde kinder o så så at hans kinder var lige så røde. Hun stillede sig på tær og kyssede blidt begge hans kinder.
Hun smilede forelsket til ham og så så på sin kjole. "Det må vi hellere" Grinede hun blidt. "Ellers ville folk nok undre sig over hvorfor der lå en kjole her" Hun smilede kært og varmt til ham og flettede deres fingre blidt sammen mens hun roligt gik med ham.
Alma
Alma
Yngling

Nye navn : Alma Sangrienta
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1559
Vampyr Erfaring : 11502
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort bluse med V-udskæring, og 5. trins emblem, sorte bukser og sorte gummisko.
Join date : 25/11/10
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner - Page 3 Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Dracio Søn Sep 25, 2011 4:36 pm

"hey det var ikke pænt sagt" sagde han og puffede til ehden og smilede "det var tarveligt sagt, der er langt mere mand over mig end der er over dig skat" hviskede han blidt og smilede til ehden. Han så på hende og smilede kærligt og lagde hovedet på skrå, "det er godt min egen" hviskede han og så forelsket ind i hendes øjne og lod en finger glide fra hendes mærke, ned over kindbenet, og ned til hagen, da hans finger nåede hagen løftede han hendes ansigt ligt og kyssede hende blidt og intenst.
han smilede til hende og så hvor røde hendes kinder var, men samtidig kunne han mærke hvor varme hans var, det var eksremt så meget som et emne kunne få ham op og køre og så endda sammen med hende, men hun fik ham op uanset hvad. Han nikkede "ja et andet tidspunkt ville være helt fint med mig" hviskede han blidt.
"ja det kunne vi ikke have, at folk går rundt og spørger hvem der mangler en kjole" sagde han blidt og nikkede "ja jeg ville i hvert fald" sagde han og hentydede til da han fandt den. han fulgte hende over til drengene sovesal, og smuttede op på sit værelse sammen med hende, det var en tro kopi af det han havde haft derhjemme, skabet, sengen, hylderne med alle pokalerne, og rosetterne der hang på opslagstavlen over hans skrivebord, og hans ride grej samt fægte dragten, "sådan, det er så mit værelse" sagde han blidt
Dracio
Dracio
Yngling

Nye navn : Dracius Leonidas
Url Alder : 19
Antal indlæg : 483
Vampyr Erfaring : 9864
Respekt : 0
Join date : 02/08/11
Geografisk sted : Los Angeles / Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner - Page 3 Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Alma Søn Sep 25, 2011 4:51 pm

Alma grinede blidt og puffede kærligt igen. "Det kan jeg ikke sige imod søde" Sagse hun blidt og så forelsket på ham. Jin lukkede sine øjne da
Hun mærkede hans finger mod sit mærke og sukkede blidt i nydelse over hans berøringer, smilede lidt og kyssede ham blidt og intenst igen.
Hun smilede kærligt til ham og kyssede ham let igen.
Hun sukkede lidt lettet og kunne faktisk mærke hendes hjerr banke hurtigere end normalt. Hun smilede til ham. "Jah, jeg kunne mærke din for forvirring da du kom herind" Sagde hun blidt of fulgte med ham.
Hun så rundt på hans værelse og smilede. "Ikke værst.." Sagse hun lidt drillende. "Jeg kan godt li det.." Sagde hun noget lavt da det jo var langt over deres sengetid nu of hun var osse noget træt, men hin skjulte det.

Alma
Alma
Yngling

Nye navn : Alma Sangrienta
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1559
Vampyr Erfaring : 11502
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort bluse med V-udskæring, og 5. trins emblem, sorte bukser og sorte gummisko.
Join date : 25/11/10
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner - Page 3 Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Dracio Søn Sep 25, 2011 4:59 pm

Dracius nikkede og så på hende da hun puffede igen, han tog fat under hendes hofter og løftede hende op over sin skulder "nej det kan du nemlig ikke min skat" sagde han og drejede han kort rundt da han snurrede om sig selv.
han smilede da han hørte hun sukkede i nydelse, "det er måske noget du kan lide?" spurgte han blidt og lod kysset vare ved lidt endnu.
Da han hørte hedes ord smilede "ja det tænkte jeg nok, det var altså også lidt underligt at den lå der, midt i det hele, hvis det havde været en anden der var kommet ind til dig" sagde han blidt og smilede kort.
"hmm, det minder mig om mit hjem, som ikke var et hjem for mig" sagde han bare og smilede da han så hvor træt hun så ud "det er bare en skam det ikke er lovligt for dig at sove her" sagde han lavt og sukkede "det kunne ellers være hyggeligt" tilføjede han og lagde en arm om hende og kærtegnede hendes hofte med den arme og hånd han havde om hende.
Dracio
Dracio
Yngling

Nye navn : Dracius Leonidas
Url Alder : 19
Antal indlæg : 483
Vampyr Erfaring : 9864
Respekt : 0
Join date : 02/08/11
Geografisk sted : Los Angeles / Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner - Page 3 Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Alma Man Sep 26, 2011 12:24 am

Alma hvinede virkelig højt da han løftede hende Op over sin skulder. Hun lagde hurtigt sine arme om hans liv og begyndte at ryste. "Sæt mig ned.. Nu!" Hviskede hun bedende lige inden han snorrede en gang rundt om sig sig. Hun klynkede lavt og blev svimmel og fik et lettere flashback fra noget der skete i hendes menneskeskole. "Sæt mig ned.." Hviskede hun igen med en dirrende stemme.
Hun smilede af ham. "Mmmhhh..".Stønnede hun lavt mod hans læber og nød at han gjorde kysset længere.
Hun lo stille. "Jaaahh.." Sagse hun og smilede blidt og varmt til ham.
Hun så på ham og lagde blidt en hånd mod hans kind. "Det er det du er vant til.." Sagde hun blidt. "Nu er det bare at sætte dit eget præg på værelset.." Hun smilede blidt til ham og tænkte på sit eget bogfyldte værelse hun havde sammen med Wodt.
Hun så op på ham med et kærligt smil og rødmede let da han sagde det. "Jah det kunne det" Sagde hun blidt g lænede sig ind til ham og lukkede sine øjne og følte sig fuldstændig tryg i hans arme.
Alma
Alma
Yngling

Nye navn : Alma Sangrienta
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1559
Vampyr Erfaring : 11502
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort bluse med V-udskæring, og 5. trins emblem, sorte bukser og sorte gummisko.
Join date : 25/11/10
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner - Page 3 Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Dracio Man Sep 26, 2011 9:17 am

Drake mærkede hun blev utilpas, efter den første omgang satte han hende så ned "undskyld min kære" hviskede han lavt og lagde en hånd mod hendes kind og så ind i hendes øjne efter tilgivelse, han kærtegnede hendes kind og tog hendes ene hånd med sin frie, hans blik søgte stadig hendes.
han smilede af det hun lavede og endnu mere da hun stønnede "du er altså fantastisk min kære" hviskede han og lagde en hånd på hendes hofte, og lukkede så øjnene, mens han nød at være hende tæt ind til sig.
"hvis du havde mødt mine forældre, så ville du heller ikke kalde dit hjem for hjem, nej det er her jeg bor og hører til sammen med min kæreste" hviskede han blidt og nussede hendes hofte, "mit værelse skal bare være enkelt" sagde han "jeg har hvad jeg skal bruge, min computer, min seng, og mine dvd'er og bøger, der ligger i skufferne under sengen" sagde han blidt og smilede til hende "ja det ville være meget hyggeligt hvis du kunne sove her, men ak, det må du ikke" sagde han lavt, og holdte hende tæt ind til sig inden han kyssede hendes pande.
Dracio
Dracio
Yngling

Nye navn : Dracius Leonidas
Url Alder : 19
Antal indlæg : 483
Vampyr Erfaring : 9864
Respekt : 0
Join date : 02/08/11
Geografisk sted : Los Angeles / Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner - Page 3 Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Alma Man Sep 26, 2011 10:13 am

Alma trak vejret hurtigt og hæst og holdte sig rystende ind til ham da han havd sat hende ned igen, hun så ikke på han, men gemte sit ansigt mod hans bryst. Hun flettede sine fingre ind i hans og klemte den blidt som for St sige at han var tilgivet. "Bare ikke gør det igen.." Hviskede hun mod hans bryst og rystede ret voldsomt.
Hun smilede og nød bare at have ham tæt ved sig. "Det er du osse, min elskede" Sagde hun kærligt og smilede forelsket til ham.
Hun så op på ham og smilede lidt. "Nej, det har jeg godt nok ikke.." Sagde hun stille og med et lille smil, hun nussede blidt hans bryst, stillede sig lidt på tæt og kyssede ham blidt for at standse hans ordstrøm. Hun lod sine arme glide om i hans nakke og presse sig blidt ind til ham.

//Er hos en veninde så er noget Lsngsomt ^^//
Alma
Alma
Yngling

Nye navn : Alma Sangrienta
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1559
Vampyr Erfaring : 11502
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort bluse med V-udskæring, og 5. trins emblem, sorte bukser og sorte gummisko.
Join date : 25/11/10
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner - Page 3 Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Dracio Man Sep 26, 2011 10:22 am

Drake så på hende og lukkede øjnene da hun holdte sig ind til ham, langomt forsatte han med at kærtegne hendes hofte, hans fingre flettede sig ind i hendes, hans blik var fæstnet på hendes hår, langsomt lagde han læberne mod hendes hovedbund, "jeg lover det ikke sker igen min elskede" hviskede han lavt og klemte blidt hendes hånd, for at bekræfte at han ikke gjorde det igen.
Hans læver var trukket i et forelsket smil, "du er mest" hviksede han og så forelsket ind i hendes øjne, han kærtegnede hendes hofte og lod den anden hånd glide op til hendes bryst og så ned igen.
"nej, og du kommer sikkert heller ikke til at møde dem, de har endnu ikke været her på en forældre aften" sagde han blidt og nød at hun nussede hans bryst. Da han mærkede hendes læber mod sine, holdte han mund og gengældte kysset, han lukkede nydende øjnene da han mærkede hendes hænder mod hans nakke, lagde hænderne ned på hendes baglår og løftede hende så som han havde gjort før mens de kyssede, og bar hende hen i sengen, hvor han satte sig med hende.
Dracio
Dracio
Yngling

Nye navn : Dracius Leonidas
Url Alder : 19
Antal indlæg : 483
Vampyr Erfaring : 9864
Respekt : 0
Join date : 02/08/11
Geografisk sted : Los Angeles / Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner - Page 3 Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Alma Man Sep 26, 2011 11:55 am

Alma fik langsomt sit åndedræt under kontrol og puttede sig mere roligt ind til ham. "Tak.." Hviskede hun hæst og sukkede lidt da hun mærkede hans læber i endes hår. "Tak" Hub krammede ham blidt.
Hub lukkede sine øjne på grund af hans kærtegn og trak vejret dirrende og stønnede af nydelse. "Du må ikke stoppe" Stønnede hun lavt.
Hun smilede lidt bag kysset og skulle til at gøre det mere intenst da han løftede hende op og hun hvinede mod hans læber og holdte sig tættere ind til ham med e fastere greb. Hun smilede lidt og åbnede forsgtigt sine læber da han havde sat sig ned og lod blidt sin tunge køre over hans underlæbe oh undertrygte en lille støn.

//Undskyld tiden søde skat!//
Alma
Alma
Yngling

Nye navn : Alma Sangrienta
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1559
Vampyr Erfaring : 11502
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort bluse med V-udskæring, og 5. trins emblem, sorte bukser og sorte gummisko.
Join date : 25/11/10
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner - Page 3 Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Dracio Man Sep 26, 2011 12:08 pm

Drake så på hende og hørte hendes åndedræt kom under kontrol, han mærkede hun pressede sig tæt ind til sig "det var så lidt min skat" hviskede han blidt og nussede hendes hofter, mens han trak hovedet tilbage "er jeg tilgivet?" spurgte han blidt og lukkede øjnene med et blidt smil.
Han smilede blidt og lukkede øjnene og åbnede dem efter nogle øjene igen "vil du ikke have jeg stopper?" spurgte han blidt og forsatte sit kærtegn.
Han smilede bag kysset og trak hovedet lidt tilbage da hun hvinede "det er ikke sødt at du hviner mod mine læber" sagde han drillende men vidste hvorfor hun gjorde det, han mærkede da hun lukkede sit greb om ham og smilede, han stønnede da han mærkede hendes tunge mod sine læber, han lukkede øjnene og kærtegnede hendes hofter mens hun sad over ham.

//det gøt ikke noget søde (://
Dracio
Dracio
Yngling

Nye navn : Dracius Leonidas
Url Alder : 19
Antal indlæg : 483
Vampyr Erfaring : 9864
Respekt : 0
Join date : 02/08/11
Geografisk sted : Los Angeles / Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner - Page 3 Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Alma Man Sep 26, 2011 2:08 pm

Alma så op på ham med et lettere skræmt blik, der trods alt viste den tillid hun viste ham samt hvor meget hun elskede ham. "Jeg kan ikke være sur på dig, Dracius.. Jah du er tilgivet" Sagde hun blidt og smilede lidt.
"Nej jeg vil virkelig ikke have at du stopper?" Stønnede hun blidt og nød det virkelig.
Hun smiler kærligt til ham. "Ikke det?" Hun smilede drillende og kyssede ham igen, åbnede sin mund lidt og pressede blidt og forsigtigt sin tunge ind mellem hans læber. Sukker lidt.

//Sådan og tak Very Happy //


Sidst rettet af Alma Man Sep 26, 2011 2:33 pm, rettet 1 gang
Alma
Alma
Yngling

Nye navn : Alma Sangrienta
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1559
Vampyr Erfaring : 11502
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort bluse med V-udskæring, og 5. trins emblem, sorte bukser og sorte gummisko.
Join date : 25/11/10
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner - Page 3 Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Dracio Man Sep 26, 2011 2:18 pm

Drake smilede til hende og så hendes øjne "du må virkelig undskylde det min skat" hviskede han og smilede stort da hun sagde hun ikke kunne være sur på ham, og at han var tilgivet "du er altså for fantastisk min kære" hviskede han mod hendes hovedbund.
Han forsatte og smilede til det hun sagde "så er det måske godt jeg ikke har tænkt mig at stoppe" sagde han og kærtegnede hendes krop.
"Nej det er ikke sødt" sagde han og mærkede hendes tunge der pressede sig ind mellem hans læber, langsomt lod han sine skille, og skød sin tunge frem, legede med hendes tunge, og sukkede nydende, inden han lagde sig ned og trak hende med.
Dracio
Dracio
Yngling

Nye navn : Dracius Leonidas
Url Alder : 19
Antal indlæg : 483
Vampyr Erfaring : 9864
Respekt : 0
Join date : 02/08/11
Geografisk sted : Los Angeles / Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner - Page 3 Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Alma Man Sep 26, 2011 3:46 pm

Alma smilede lidt op til ham. "Du er tilgivet min elskede" Hviskede hun blidt og kærligt. Hun smilede af ham. "Ikke som dig, Filur" Sagde hun lettere drillende.
Hun småstønnede lidt og nød det virkelig. Hun ønksede virkelig ikke at han stoppede. Hun smilede lidt og lod blidt sin tunge lege med hans, men lod langsomt deres legen blive mere og mere intenst. Hun smilede lidt af ham da han lagde sig ned og fulgte mere end villigt med. Hun støttede sig mod hans bryst og kærtegnede ham blidt ned ad det mens hun fortsat legede intenst med hans tunge og nød bare at være sammen med ham, hun ville for alt i verdnen ikke miste ham.
Alma
Alma
Yngling

Nye navn : Alma Sangrienta
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1559
Vampyr Erfaring : 11502
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort bluse med V-udskæring, og 5. trins emblem, sorte bukser og sorte gummisko.
Join date : 25/11/10
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner - Page 3 Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Dracio Man Sep 26, 2011 4:00 pm

"det er godt at høre min elskede" sagde han blidt og smilede til hende. Drake så på hende og smilede da hun kaldte ham en filur "det kan du sørme selv være" sagde han og forsatte, han kærtegnede hendes krop mens han kyssede hende inderligt, og intenst. Han ville ikke stoppe, han hørte hendes stønnen, og det gjorde ham kun vildere, han havde det fantastisk sammen med hende. Han legede med hendes tunge, intenst og inderligt, han nød at mærke hende mod sig, lysten til hende voksede bare da hun fulgte med ham ned og ligge, han mærkede hun kærtegnede hans bryst, og stønnede mens han legede med hendes tunge, hvis han nogensinde mistede hende, ville han håbe det var den dag han døde, og det var den eneste måde han forestillede sig han skulle dø på, og selv det håbede han at han undgik, han ville ikke miste hende, for noget i verdenen.
Dracio
Dracio
Yngling

Nye navn : Dracius Leonidas
Url Alder : 19
Antal indlæg : 483
Vampyr Erfaring : 9864
Respekt : 0
Join date : 02/08/11
Geografisk sted : Los Angeles / Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner - Page 3 Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Alma Man Sep 26, 2011 4:16 pm

Alma smilede og lo blidt. "Nej, det er dig der er min Filur" Sagde hun blidt og med et drillende smil.
Hun smilede lidt bag kysset og stønnede blidt. Hun lod sine hænder begive sig ned ad hans bryst og mave til hun nåede hans buksekant og tog forsigtigt fat i hans bluse og hev lidt op i den. Hun gav ikke så let op, hun ville have den af ham.. Og det blev enten nu eller senere.
Hun legede intenst og inderligt med hans tunge og stønnede lidt af nydelse. Hun pressede blidt sin krop ned mod hans og nød det virkelig. Hun havde lukkede øjne og stønnede lavt i nydelse, hun havde ingen planer om at gå tilbage til hendes værelse foreløbig.
Alma
Alma
Yngling

Nye navn : Alma Sangrienta
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1559
Vampyr Erfaring : 11502
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort bluse med V-udskæring, og 5. trins emblem, sorte bukser og sorte gummisko.
Join date : 25/11/10
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner - Page 3 Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Dracio Man Sep 26, 2011 4:24 pm

Drake så på hende "nåh så jeg er din filur, jeg troede jeg var løvernes søn" sagde han blidt og smilede til hende med et forelsket blik.
han smilede da han hørte hende stønne, og kærtegnede forsat hendes baglår mens han stønnede da hun kærtegnede hans bryst og mave, han så på hende med et undrende og drillende smil "hvorfor vil du sågerne have den der undertrøje af mig?" spurgte han blidt og smilede sødt til hende og satte sig op så hun kunne få den af ham, han havde ikke noget i mod at hun kunne se hans krop, for det elskede han hende for højt til at det kunne gøre skade på ham.
Han forsatte legen med hendes tunge, både inderligt og intenst, hans kærtegn af hendes baglår blev mere og mere intens og han lod dem glide helt op op til det sted hvor lår og baller blev et, han mærkede hendes krop mod sin og stønnede forsat, han kunne mærke hun ikke ville lade ham være alene lige foreløbig, og han håbede da også at hun blev.
Dracio
Dracio
Yngling

Nye navn : Dracius Leonidas
Url Alder : 19
Antal indlæg : 483
Vampyr Erfaring : 9864
Respekt : 0
Join date : 02/08/11
Geografisk sted : Los Angeles / Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner - Page 3 Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Alma Man Sep 26, 2011 4:56 pm

Alma smilede oh grinede lidt. "Dejligt" Dagde hun og så på ham med et virkeligt forelsket blik og smil. "Det er du osse" Grubefe hun blidt.
Hun så på ham og rødmede. "Jeg ved det ikke.
Jeg får bare virkelig lyst" Sagde hun lettere undskylde de og fik eden langsomt af ham og så så på hans muskuløse bryst og lod forsigtigt sine hænder kærtegnets det efter at hun havde smidt hans undertrøje på gulvet ved sidne sf hans seng og nød de små g mere kraftige stød hun fik når deres hud rørte hinanden.
Hun elskede ham ag hele sit hjerte og Sjæl og vidste ikke at bogen kunne være så smuk.
Hun smilede lift og legede kærtlohy, intenst og inderligt videre og nød det virkelig. Hun kom med et lidt højt stø. Da hun mærkede hvor hans hænder var endt hende og hu pressede sig noget hårderr ned
Mod ham.


Alma
Alma
Yngling

Nye navn : Alma Sangrienta
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1559
Vampyr Erfaring : 11502
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort bluse med V-udskæring, og 5. trins emblem, sorte bukser og sorte gummisko.
Join date : 25/11/10
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner - Page 3 Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Dracio Man Sep 26, 2011 11:45 pm

Drake smilede hørte hendes latter og smilede ”ja det er meget dejligt” hviskede han og så forelsket og længsels fult på hende, han smilede kort ”det kan godt være, men du er stadig den mest dejlige af os to” hviskede han.
Han smilede over hendes rødmen, og klukkede sødt ”det er også i orden men elskede, jeg tænker bare, er du ved at smide mig i seng?” spurgte han så blidt og drillende. Men han vidste han sikkert havde ligeså meget lyst til hende som hun havde til ham, da han hørte trøjen faldt til gulvet smilede han. Hendes kærtegn sendte stød gennem hans krop, han nød at han kunne mærke hende mod sig, han stønnede lavt mens hun kærtegnede hans bryst.
Han elskede hende mere end sit liv, hvilket sagde en hel del efter han var blevet mærket, han ville ikke miste hende, hun var fascinerende på en helt igennem smuk måde, og det smukkeste ved hende var hendes specielle øjne, han elskede dem, han kunne svømme væk i dem. Han legede forsat videre med hendes tunge, kærligt., inderligt, og intenst, han ville ikke stoppe, han lagde hænderne op på hendes ryg da han mærkede hun pressede sig tættere på ham, og pressede hende helt ind til sig så han havde hende helt tæt til sig.
Dracio
Dracio
Yngling

Nye navn : Dracius Leonidas
Url Alder : 19
Antal indlæg : 483
Vampyr Erfaring : 9864
Respekt : 0
Join date : 02/08/11
Geografisk sted : Los Angeles / Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner - Page 3 Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Alma Tirs Sep 27, 2011 1:12 am

Alma så på ham med et kærligt og længselsfuldt blik og et varmt og forelsket smil. Hun kyssede ham let. "Der er ikke enige" Hviskede hun blidt og kærligt og så ind i hans smukke øjne og kærtegnede let hans kind.
Hun rødmede bare endnu mere, mens smilede så drillende. "Ikke endnu, min søde elskede" Hviskede hun drillende og havde faktisk meget lyst til ham, og hun kunne mærke at han selv havde lyst til hende. Hun smilede lidt og nød selv de små, fantastiske stød der kom gennem hendes krop hver gang hendes hænder berørte hans bryst.
Hun elskede ham virkelig, hun havde aldrig haft sådanne følelser for en anden før, heller ikke Magnus. Hun sukkede lidt lettere opgivende, hun havde opdaget at hun havde det med at sammenligne Magnus og Dracius med hinanden, hvilket helt sikkert ikke var en særlig god ting, selvom det var Dracuis der hævede sig over Magnus til hver en tid, andet end så at Magnus kendte hende bedre end Dracius gjorde lige nu. Fx vidste han intet om hvorfor hun var bange, faktisk skrækslagen, ved bare tanken om at hænge med hovedet ned ad, eller hvorfor hun egentlig havde så mange ar da det kun var meget få af den hun selv havde påført sig.
Hun legede tilbage med hans tunge på helt samme måde og stønnede svagt, hun havde fuldstændig glemt hvad det var hun tænkte på kort før, nu var der kun ham i hendes tanker igen. Hun smilede lidt da hun mærkede hans hænder mod hendes ryg og pressede blidt igen og nød at komme helt tæt på ham og hun ville ikke væk igen, nogensinde.
Alma
Alma
Yngling

Nye navn : Alma Sangrienta
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1559
Vampyr Erfaring : 11502
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort bluse med V-udskæring, og 5. trins emblem, sorte bukser og sorte gummisko.
Join date : 25/11/10
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner - Page 3 Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Dracio Tirs Sep 27, 2011 1:19 am

Drake så på hende og smilede til hendes kærlige øjne, han sukkede længselsfuldt og stønnede lavt da hun kyssede ham let, ”er vi ikke enige i at du er den mest fantastiske af os to?” spurgte han og nød at hun kærtegnede hans kind, han sukkede nydende og lukkede øjnene.
han smilede da han så hvordan hun rødmede, langsomt lod han sine hænder glide længere op på hendes ryg ”nåh så man vil ikke smide mig i seng endnu” sagde han og løftede et øjenbryn, ”det var ellers en skam,” drillede han blidt og kærtegnede blidt hendes ryg, men undgik hvert et ar hun havde, ”jeg elsker dig Alma” stønnede han mens hun kærtegnede hans bryst.
han elskede hende virkelig højt, og havde aldrig af de her følelser for noget eller nogen, det var som om hun var skabt til ham, og omvendt, han følte de passede sammen, dog selvom de ikke kendte hinanden så godt endnu. Og dog alligevel, han pressede hende ind til sig, løsnede så grebet så de kunne ligge ordentligt i sengen. Han vendte dem så hun var nederst og mærkede hvordan hans bryst pressede sig mod hende ”nu må du sige til når jeg skal flytte mig” hviskede han blidt og kærtegnede hendes kind og smilede forelsket til hende, han håbede hun ville sige han skulle blive der altid, for han havde ingen intentioner om at fjerne sig fra hende lige foreløbi
g


Sidst rettet af Dracius Tirs Sep 27, 2011 1:27 am, rettet 1 gang
Dracio
Dracio
Yngling

Nye navn : Dracius Leonidas
Url Alder : 19
Antal indlæg : 483
Vampyr Erfaring : 9864
Respekt : 0
Join date : 02/08/11
Geografisk sted : Los Angeles / Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner - Page 3 Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Alma Tirs Sep 27, 2011 1:21 am

Alma så på ham og smilede et varmt og kærligt smil og nød hvordan han sukkede og stønnede. "Nej, for vi må ikke lyve" Sagde hun blidt og kærligt. "For det er jo klart at det er dig.." Hun kyssede ham let igen og kærtegnede stadig hans kind.
Hun smilede og lukkede sine øjne og stønnede lidt af hans hænder. Hun tænkte ikke over at han kunne mærke hendes ar igen. Hun smilede af ham, åbnede sine øjne og så ned på ham med et kærligt, varmt og forelsket smil og blik. "Jeg elsker osse dig, Dracius" Stønnede hun lavt og kærtegnede intenst hans bryst.
Hun grinede blidt og en smule overrasket da han vendte dem om og så kærligt og forelsket på ham og smilede varmt og frækt. Hun kunne mærke hans bryst mod sit eget og blev igen bevist om hvor lidt tøj hun egentlig havde på og at hendes tanktop havde trukket sig lidt ned og afslørede hendes sorte sports-BH. Hun rødmede svagt og søgte så kærligt hans blik mens hun smilede frækt og drillende. "Aldrig.." Hviskede hun kærligt og forelsket og lagde så sine ben om ham og holdte ham blidt, men ret bestemt fast og ind til sig. Hun ville virkelig ikke slippe ham og ønskede at det her øjeblik aldrig ville ende. At det bare ville være dem to, ingen skole, ingen andre behov end at skulle være i den andens nærhed. Hun smilede kærligt, varmt og forelsket op til ham og lagde sine hænder mod hans skuldre og kærtegnede dem let inden hun førte sin mund til hans hals og nappede ham blidt med sine læber.
Alma
Alma
Yngling

Nye navn : Alma Sangrienta
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1559
Vampyr Erfaring : 11502
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort bluse med V-udskæring, og 5. trins emblem, sorte bukser og sorte gummisko.
Join date : 25/11/10
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner - Page 3 Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Dracio Tirs Sep 27, 2011 8:46 am

Drake så på hende og smilede blidt og kærligt, han blik søgte hendes mens hun snakkede ”når så du siger vi ikke må lyve, en skam du fortæller en løgn så” hviskede han drillende og holdte hende ind til sig ”for det er jo klart det er en løgn når du siger jeg er dejligst, for det er du” hviskede han lavt og frækt inden han gengældte hendes kys, mens han lukkede øjnene og nød hendes kærtegn på hans kind.
han smilede og så på hende da han hørte hun stønnede, han så lidt ned af hendes arme, og så arene igen, han vendte blikket væk, så på hende. Han kunne få tingene på plads senere, når de ikke var travlt optaget af hinanden, for han ville ikke ødelægge øjeblikket, han elskede hende, og ville ikke stoppe, og han ønskede ikke at stoppe det, der var kun de to ”det er dejligt at høre min elskede” hviskede han blidt og kærligt.
han lå tæt ind til hende, kunne mærke sprorts-BH’en gennem toppen mod hans bryst, han kunne føle hvordan den sad på hende, og så, så ned og fik øje på den, han smilede lidt frækt og kyssede hende lige over kanten, inden han så ind i hendes øjne igen og smilede sødt da han så hvordan hun rødmede, han kyssede hende da han hørte hvad hun sagde ”så jeg skal ikke i seng lige nu?” spurgte han blidt og mærkede hendes ben om sig, nød at hun holdte ham så tæt, han lagde sig tættere ned til hende, og sukkede nydende da han mærkede hendes hænder mod sine skuldre, han stønnede da han mærkede hendes læber mod sin hals, ”ja sådan du må ikke stoppe, det er for dejligt” stønnede han og nød hendes tilstedeværelse. Han ønskede det ikke måtte stoppe, hun var simpelthen det eneste han havde brug for, for at kunne overleve, eller sådan føltes det
Dracio
Dracio
Yngling

Nye navn : Dracius Leonidas
Url Alder : 19
Antal indlæg : 483
Vampyr Erfaring : 9864
Respekt : 0
Join date : 02/08/11
Geografisk sted : Los Angeles / Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner - Page 3 Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Alma Tirs Sep 27, 2011 9:51 am

Alma smilede af ham, men sagde ikke noget til det. Hun pressede bare sine læber blidt mod hans.
Hun så kærligt på ham og så godt at han så på hendes arme og på alle hendes sirlige ar. *Hvis du bare vidste hvad jeg har været igennem..* Tænkte hun stille og trist for sig selv. Igen, der var en periode i hendes liv ingen rigtig vidste noget om, heller ikke hende selv, men det hun huskede, ville hun helst bare glemme igen, så hurtigt som muligt. Hun blinkede let da hun hørte ham sige de to og kom 'tilbage' igen og smilede varmt og kærligt til ham og kyssede ham let.
Hun så på ham og rødmede dybt, men sukkede samtidig af nydelse over hans kys. Det havde faktisk følt dejligt, virkelig dejligt, hun var slet ikke vant til at nogen overhoved rørte hendes krop, kun en trøstende nussen mod hendes ryg, men ellers intet andet. Både det at han kyssede hende, rørte ved hendes krop og kyssede den tilmed, det gjorde hende helt blød og fik hende nærmest til at hive efter vejret af nydelse.
Hun så op på ham og smilede frækt og drillende. "Ikke foreløbig, i nat er du min" Hviskede hun frækt og kærligt i hans øre og nappede forsigtigt til hans øreflip og kyssede ham så ned af halsen hvorefter hun slak ham op ad den igen. Hun stønnede lavt og nød at han lå så tæt på ham, men, efter hendes mening, var det langt fra tæt nok. Jo mere hun fik og så af ham, jo mere ville hun have af ham, hun kunne virkelig bare ikke få nok af ham. Han var grunden til at hun blev til, og nu hvor hun havde fundet ham, ville hun aldrig skildes fra ham igen.
Alma
Alma
Yngling

Nye navn : Alma Sangrienta
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1559
Vampyr Erfaring : 11502
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort bluse med V-udskæring, og 5. trins emblem, sorte bukser og sorte gummisko.
Join date : 25/11/10
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner - Page 3 Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum