The House Of Night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Mest aktive brugere
Elizabet (1664)
A new start... Hopefully - Alliette - Page 2 I_vote_lcapA new start... Hopefully - Alliette - Page 2 I_voting_barA new start... Hopefully - Alliette - Page 2 I_vote_rcap 
Rosa (1572)
A new start... Hopefully - Alliette - Page 2 I_vote_lcapA new start... Hopefully - Alliette - Page 2 I_voting_barA new start... Hopefully - Alliette - Page 2 I_vote_rcap 
Alma (1559)
A new start... Hopefully - Alliette - Page 2 I_vote_lcapA new start... Hopefully - Alliette - Page 2 I_voting_barA new start... Hopefully - Alliette - Page 2 I_vote_rcap 
Ciel (1525)
A new start... Hopefully - Alliette - Page 2 I_vote_lcapA new start... Hopefully - Alliette - Page 2 I_voting_barA new start... Hopefully - Alliette - Page 2 I_vote_rcap 
kattriona (1467)
A new start... Hopefully - Alliette - Page 2 I_vote_lcapA new start... Hopefully - Alliette - Page 2 I_voting_barA new start... Hopefully - Alliette - Page 2 I_vote_rcap 
Perceval (1358)
A new start... Hopefully - Alliette - Page 2 I_vote_lcapA new start... Hopefully - Alliette - Page 2 I_voting_barA new start... Hopefully - Alliette - Page 2 I_vote_rcap 
Wodtcagt (1326)
A new start... Hopefully - Alliette - Page 2 I_vote_lcapA new start... Hopefully - Alliette - Page 2 I_voting_barA new start... Hopefully - Alliette - Page 2 I_vote_rcap 
Rosiie (1000)
A new start... Hopefully - Alliette - Page 2 I_vote_lcapA new start... Hopefully - Alliette - Page 2 I_voting_barA new start... Hopefully - Alliette - Page 2 I_vote_rcap 
amiana (903)
A new start... Hopefully - Alliette - Page 2 I_vote_lcapA new start... Hopefully - Alliette - Page 2 I_voting_barA new start... Hopefully - Alliette - Page 2 I_vote_rcap 
Kayla (861)
A new start... Hopefully - Alliette - Page 2 I_vote_lcapA new start... Hopefully - Alliette - Page 2 I_voting_barA new start... Hopefully - Alliette - Page 2 I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?

Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Kommentarer: 1

Seneste emner
» en ny tøs? - samera
A new start... Hopefully - Alliette - Page 2 I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
A new start... Hopefully - Alliette - Page 2 I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
A new start... Hopefully - Alliette - Page 2 I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
A new start... Hopefully - Alliette - Page 2 I_icon_minitimeTors Jan 29, 2015 3:43 pm af Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
A new start... Hopefully - Alliette - Page 2 I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:21 pm af Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
A new start... Hopefully - Alliette - Page 2 I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:13 pm af Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
A new start... Hopefully - Alliette - Page 2 I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 2:27 pm af Hayate

» Tilbage, og søger emne
A new start... Hopefully - Alliette - Page 2 I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 1:48 pm af Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
A new start... Hopefully - Alliette - Page 2 I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 12:00 pm af Hayate

Top posting users this week
Ingen bruger


A new start... Hopefully - Alliette

2 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

A new start... Hopefully - Alliette - Page 2 Empty Sv: A new start... Hopefully - Alliette

Indlæg  Perceval Tors Feb 14, 2013 11:26 am

Han stirrede på hende, som havde hun snakket arabisk. Han kendte intet til spil - jo, han havde spillet gameboy som lille, men det var vidst også det.
"Man bliver aldrig mærket på et 'godt' tidspunkt," sagde han nikkende. Han var selv blevet mærket til en familiefest. Festen... døde lidt bagefter, for at sige det mildt. Men det var efterhånden længe siden nu.

Da hun foreslog P, hævede han det ene øjenbryn og sagde: "P lyder som en dårlig rapper, som tager sig selv alt for alvorligt..." Han smilede skævt. "Men hvis det er sådan du betragter mig, så okay," grinede han hovedrystende.
Perceval
Perceval
Yngling

Nye navn : Perceval James Anderson
Url Alder : 19
Antal indlæg : 1358
Vampyr Erfaring : 10374
Respekt : 0
Skoleuniformen : Sorte converse, sorte jeans og en mørkeblå T-shirt
Join date : 23/01/12
Geografisk sted : Nattens Hus, Tulsa

Tilbage til toppen Go down

A new start... Hopefully - Alliette - Page 2 Empty Sv: A new start... Hopefully - Alliette

Indlæg  Alliette Tors Feb 14, 2013 9:56 pm

''okay, sidste forslag - PJ.'' grinte hun, og puffede roligt til ham.
Hun strakte sig lidt og smed skoddet ned i en lille bøtte i hendes taske. Bøtten var fyldt med colakapsler og cigaretskodder.

''kan du holde på en hemmelighed?'' spurgte hun, en smule nedtonet i stemmelejet.
''nu da jeg er kommet her, er det som om der ikke findes andet. Måske er det sådan for alle nye, men... Jeg mener, to andre blev afleveret samtidig med mig, og deres forældre er her stadig... Min far steg ikke engang ud af bilen.'' man kunne tydeligt hører bitterheden over hendes lille erklæring.

''han kørte inden jeg var kommet ind af porten. Talende i telefon med en af kunderne...'' hun var bitter, mere end bitter. Hun følte sig svigtet, big time.

''undskyld, det var vist en humørdræber.'' hun smilede igen, denne gang knap så varmt.

//ved ikke hvor meget jeg kan svare idag, skal på hospitalet og have sat pumpen på.//
Alliette
Alliette
Yngling

Nye navn : Allie Montenegro
Url Alder : 18 år
Antal indlæg : 30
Vampyr Erfaring : 8218
Respekt : 0
Skoleuniformen : http://24.media.tumblr.com/tumblr_lxd4sxeQLc1qfzuzuo1_500.jpg
Join date : 13/02/13

Tilbage til toppen Go down

A new start... Hopefully - Alliette - Page 2 Empty Sv: A new start... Hopefully - Alliette

Indlæg  Perceval Man Feb 18, 2013 2:24 pm

Han klukkede af hendes sidste spørgsmål og rystede på hovedet. "Du kalder mig bare, hvad du har lyst til, ikke?" Spurgte han med et skævt smil. Så længe det var nogenlunde neutralt, var det skam fint.

Han blev faktisk lidt glad, da hun spurgte ham, om han kunne holde på en hemmelighed. Åbnede hun sig for ham? Wow, det var hurtigt. Men godt... Gik han da ud fra.

"Man vender sig hurtigt til stedet her," sagde han tankefuldt med blikket op på himmelen. "Efter kort tid føltes ens gamle liv som noget meget fjernt." Det kunne han i hvert fald selv huske. Det var vel lidt bittersødt.

"Det er i orden..." sagde han bare med et udtryksløst ansigt. Han måtte blive tiltrukket af folk med en skrækkelig fortid, for han omgik vidst mange med sådan en historie.
Perceval
Perceval
Yngling

Nye navn : Perceval James Anderson
Url Alder : 19
Antal indlæg : 1358
Vampyr Erfaring : 10374
Respekt : 0
Skoleuniformen : Sorte converse, sorte jeans og en mørkeblå T-shirt
Join date : 23/01/12
Geografisk sted : Nattens Hus, Tulsa

Tilbage til toppen Go down

A new start... Hopefully - Alliette - Page 2 Empty Sv: A new start... Hopefully - Alliette

Indlæg  Alliette Man Feb 18, 2013 11:52 pm

''jeg får det jo næsten til at lyde som om at mine forældre ikke elsker mig.'' klukkede hun stille.
''det er nu ikke helt usandt, men de elsker mig - ingen tvivl der. Jeg bliver ved med at sige til mig selv at det var en ekstremt vigtig kunde. Det var det vel også?'' grinte hun.
''vigtigere end sin egen datter - så må det være en stor deal.'' Hun orkede ikke virke trist og sur nu. Det var hendes liv for kort til - hvis man tog i betragtning at hun måske var død i morgen.

''hvordan er din familie?'' spurgte hun roligt mens hun gled ned af bænken og lå på den, med benene op af ryglænet. Hovedet hang ned mod jorden - med det lange ildrøde hår hængende faretruende tæt på jorden.
Alliette
Alliette
Yngling

Nye navn : Allie Montenegro
Url Alder : 18 år
Antal indlæg : 30
Vampyr Erfaring : 8218
Respekt : 0
Skoleuniformen : http://24.media.tumblr.com/tumblr_lxd4sxeQLc1qfzuzuo1_500.jpg
Join date : 13/02/13

Tilbage til toppen Go down

A new start... Hopefully - Alliette - Page 2 Empty Sv: A new start... Hopefully - Alliette

Indlæg  Perceval Tors Feb 21, 2013 12:14 pm

Han bed sig i læben - det var nemt at høre, at hun længe havde bildt sig alt muligt ind,
for at undgå at blive såret. Det kommenterede han dog ikke - i stedet nikkede han tankefuldt og fandt endnu en cigaret frem.

Da hun så spurgte om, hvordan hans familie var, tøvede han lidt med at svare. At fortælle hvor fantastisk hans familie var, virkede ikke fair, når hun lige havde fortalt, at hendes var knapt så fantastiske.

"Jeg elsker dem," sagde han så bare i stedet. Simpelt.
Perceval
Perceval
Yngling

Nye navn : Perceval James Anderson
Url Alder : 19
Antal indlæg : 1358
Vampyr Erfaring : 10374
Respekt : 0
Skoleuniformen : Sorte converse, sorte jeans og en mørkeblå T-shirt
Join date : 23/01/12
Geografisk sted : Nattens Hus, Tulsa

Tilbage til toppen Go down

A new start... Hopefully - Alliette - Page 2 Empty Sv: A new start... Hopefully - Alliette

Indlæg  Alliette Fre Feb 22, 2013 4:25 am

Hun nikkede roligt.
''nåeh... Jeg tror snart den næste time begynder.'' Hun rettede sig op og rejste sig roligt.
Hun vidste godt at næste time først startede om tyve minutter, men hun hadede at hænge op af andre som om hun var en parasit.

''Vi ses senere PJ'' sagde hun roligt, og rettede på tasken.
Alliette
Alliette
Yngling

Nye navn : Allie Montenegro
Url Alder : 18 år
Antal indlæg : 30
Vampyr Erfaring : 8218
Respekt : 0
Skoleuniformen : http://24.media.tumblr.com/tumblr_lxd4sxeQLc1qfzuzuo1_500.jpg
Join date : 13/02/13

Tilbage til toppen Go down

A new start... Hopefully - Alliette - Page 2 Empty Sv: A new start... Hopefully - Alliette

Indlæg  Perceval Lør Feb 23, 2013 1:17 am

De sad lidt i stilhed, før hun undskyldte sig med, at næste time snart begyndte. Det gjorde den ikke - det vidste både hun og Perceval - men han ville ikke trænge hende op i en krog, hvis hun ikke gad at snakke med ham.

Derfor smilede han venligt og rejste sig, hvorefter han sagde: "Vi ses!" Så forsvandt han over mod drengenes opholdsstue.

//out//
Perceval
Perceval
Yngling

Nye navn : Perceval James Anderson
Url Alder : 19
Antal indlæg : 1358
Vampyr Erfaring : 10374
Respekt : 0
Skoleuniformen : Sorte converse, sorte jeans og en mørkeblå T-shirt
Join date : 23/01/12
Geografisk sted : Nattens Hus, Tulsa

Tilbage til toppen Go down

A new start... Hopefully - Alliette - Page 2 Empty Sv: A new start... Hopefully - Alliette

Indlæg  Alliette Søn Feb 24, 2013 5:33 am

//out//
Alliette
Alliette
Yngling

Nye navn : Allie Montenegro
Url Alder : 18 år
Antal indlæg : 30
Vampyr Erfaring : 8218
Respekt : 0
Skoleuniformen : http://24.media.tumblr.com/tumblr_lxd4sxeQLc1qfzuzuo1_500.jpg
Join date : 13/02/13

Tilbage til toppen Go down

A new start... Hopefully - Alliette - Page 2 Empty Sv: A new start... Hopefully - Alliette

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum