The House Of Night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Mest aktive brugere
Elizabet (1664)
Litteratur Timernes Start... 5. trin. I_vote_lcapLitteratur Timernes Start... 5. trin. I_voting_barLitteratur Timernes Start... 5. trin. I_vote_rcap 
Rosa (1572)
Litteratur Timernes Start... 5. trin. I_vote_lcapLitteratur Timernes Start... 5. trin. I_voting_barLitteratur Timernes Start... 5. trin. I_vote_rcap 
Alma (1559)
Litteratur Timernes Start... 5. trin. I_vote_lcapLitteratur Timernes Start... 5. trin. I_voting_barLitteratur Timernes Start... 5. trin. I_vote_rcap 
Ciel (1525)
Litteratur Timernes Start... 5. trin. I_vote_lcapLitteratur Timernes Start... 5. trin. I_voting_barLitteratur Timernes Start... 5. trin. I_vote_rcap 
kattriona (1467)
Litteratur Timernes Start... 5. trin. I_vote_lcapLitteratur Timernes Start... 5. trin. I_voting_barLitteratur Timernes Start... 5. trin. I_vote_rcap 
Perceval (1358)
Litteratur Timernes Start... 5. trin. I_vote_lcapLitteratur Timernes Start... 5. trin. I_voting_barLitteratur Timernes Start... 5. trin. I_vote_rcap 
Wodtcagt (1326)
Litteratur Timernes Start... 5. trin. I_vote_lcapLitteratur Timernes Start... 5. trin. I_voting_barLitteratur Timernes Start... 5. trin. I_vote_rcap 
Rosiie (1000)
Litteratur Timernes Start... 5. trin. I_vote_lcapLitteratur Timernes Start... 5. trin. I_voting_barLitteratur Timernes Start... 5. trin. I_vote_rcap 
amiana (903)
Litteratur Timernes Start... 5. trin. I_vote_lcapLitteratur Timernes Start... 5. trin. I_voting_barLitteratur Timernes Start... 5. trin. I_vote_rcap 
Kayla (861)
Litteratur Timernes Start... 5. trin. I_vote_lcapLitteratur Timernes Start... 5. trin. I_voting_barLitteratur Timernes Start... 5. trin. I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?

Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Kommentarer: 1

Seneste emner
» en ny tøs? - samera
Litteratur Timernes Start... 5. trin. I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
Litteratur Timernes Start... 5. trin. I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
Litteratur Timernes Start... 5. trin. I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
Litteratur Timernes Start... 5. trin. I_icon_minitimeTors Jan 29, 2015 3:43 pm af Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
Litteratur Timernes Start... 5. trin. I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:21 pm af Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
Litteratur Timernes Start... 5. trin. I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:13 pm af Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
Litteratur Timernes Start... 5. trin. I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 2:27 pm af Hayate

» Tilbage, og søger emne
Litteratur Timernes Start... 5. trin. I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 1:48 pm af Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
Litteratur Timernes Start... 5. trin. I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 12:00 pm af Hayate

Top posting users this week
Ingen bruger


Litteratur Timernes Start... 5. trin.

Go down

Litteratur Timernes Start... 5. trin. Empty Litteratur Timernes Start... 5. trin.

Indlæg  Raphael Tirs Apr 06, 2010 2:15 pm

Sted: Klasseværelset til Litteratur.
Omgivelser: Elever der er i gang med at finde plads.
Tid: 00:45
Vejr: Mørke skyer er gledet over Månen der ganske svagt kan skimtes gennem dem.
Dato: 25/4


Raphael var endnu ikke dukkede op til sin egen time. Der havde bare været en Sedddel fastgjort til døren med den fine skrift Raphaels konstant skrev med, som nærmest gjorde det til et kunstværk at se på.
'Sæt jer ned og vent på mig'
Skriften var lettere buget på det lettere gamle papir... Som for længere tidsiden da man skrev fint for inges skyld.
Rummet var mere Ovalt end firkantet. Der var 3 lange borde med 7 typiske træstole vendt mod tavlen. Bordene var halv antikke. Af en eller anden sjov grund havde Raphael fået lavet lidt om på rummet, så det mindede ham lidt om noget andet. Han kunne ikke helt huske fra hvad, men mere for sjovs skyld.
Tavlen var ren og katederet var ligesom alle andre med skuffer på hver side og en typisk kontorstol skubbede ind under sig.
Der var skrevne stykker papir på gammelt guligt papir hængende i rammer på væggende rundt omkring så man kunne se de forskellige skrivestile.
Nogle af eleverne begyndte at små sludre lidt sammen og slappe af, mens de stadig kunne uden Læreren til at koste rundt med dem. Alverdens snak kørte rundt omkring dem lige nu, som spredte sig fra den ene vinkel af den ene eller anden side. Hvor de store fester blev holdt og så var der en der blærede sig med at han havde smagt blod i weekenden.
Raphael
Raphael
Lærer i Litteratur

Nye navn : Raphael Tugann Báis...
Url Alder : Sind: 107 år. Krop: 23 år
Antal indlæg : 86
Vampyr Erfaring : 10417
Respekt : 1
Join date : 05/04/10
Geografisk sted : The House Of Night

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum