The House Of Night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Mest aktive brugere
Elizabet (1664)
Zoey - 3. Trin I_vote_lcapZoey - 3. Trin I_voting_barZoey - 3. Trin I_vote_rcap 
Rosa (1572)
Zoey - 3. Trin I_vote_lcapZoey - 3. Trin I_voting_barZoey - 3. Trin I_vote_rcap 
Alma (1559)
Zoey - 3. Trin I_vote_lcapZoey - 3. Trin I_voting_barZoey - 3. Trin I_vote_rcap 
Ciel (1525)
Zoey - 3. Trin I_vote_lcapZoey - 3. Trin I_voting_barZoey - 3. Trin I_vote_rcap 
kattriona (1467)
Zoey - 3. Trin I_vote_lcapZoey - 3. Trin I_voting_barZoey - 3. Trin I_vote_rcap 
Perceval (1358)
Zoey - 3. Trin I_vote_lcapZoey - 3. Trin I_voting_barZoey - 3. Trin I_vote_rcap 
Wodtcagt (1326)
Zoey - 3. Trin I_vote_lcapZoey - 3. Trin I_voting_barZoey - 3. Trin I_vote_rcap 
Rosiie (1000)
Zoey - 3. Trin I_vote_lcapZoey - 3. Trin I_voting_barZoey - 3. Trin I_vote_rcap 
amiana (903)
Zoey - 3. Trin I_vote_lcapZoey - 3. Trin I_voting_barZoey - 3. Trin I_vote_rcap 
Kayla (861)
Zoey - 3. Trin I_vote_lcapZoey - 3. Trin I_voting_barZoey - 3. Trin I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?

Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Kommentarer: 1

Seneste emner
» en ny tøs? - samera
Zoey - 3. Trin I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
Zoey - 3. Trin I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
Zoey - 3. Trin I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
Zoey - 3. Trin I_icon_minitimeTors Jan 29, 2015 3:43 pm af Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
Zoey - 3. Trin I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:21 pm af Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
Zoey - 3. Trin I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:13 pm af Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
Zoey - 3. Trin I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 2:27 pm af Hayate

» Tilbage, og søger emne
Zoey - 3. Trin I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 1:48 pm af Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
Zoey - 3. Trin I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 12:00 pm af Hayate

Top posting users this week
Ingen bruger


Zoey - 3. Trin

2 deltagere

Go down

Zoey - 3. Trin Empty Zoey - 3. Trin

Indlæg  Zoey Tirs Sep 28, 2010 9:08 am

Navn : Zoey Black Bird.

kælenavn : Zo.

Alder : 14 år.

Rank : Elev.

Seksuelle Orientering : Til det andet køn.

Status : Optaget.

Køn : Pige

Øjnene : Lidt smalle og brune

Højde : 1,67

Vægt : 44 kg.

Udseende : Brunt hår, solbrun hud og har et par sorte jeans, en stram nedringet T-shirt, med et par sorte kondisko.


Mærket : Ikke ud fyldt, men safirblå.

Bor : Nattens Hus I Tulsa

Hvordan Han/hun har det med andre personer : Elsker at møde nogle nye.

Personlighed : Følsom, men sjov, sød og måske også lidt underligt. Ellers positiv, og måske higsig, men kun hvis nogen provokere.

Fortid/Baggrundshistorie : Zoey levede et godt liv hos sine forældre. Hun har to søstre og hun var glad derhjemme. Helt andet var det dog at gå i skole. I skolen mobbede alle hende med hendes efternavn. Hun hader det. Little girl.. Hun var jo ikke noget lille pige mere. Da hun en dag blev mærket, blev alle overrasket. Zoey flygtede fra alle de bange og forfærdede blikke alle gav hende. De samme blikke gav hendes far hende. Han var så bange for at der var sket med deres eneste datter. Hendes mor prøvede at berolige ham, og sagde at det var forståeligt nok, og at Zoey jo selv ønskede det. Hendes mor havde ret. Hun havde ønsket at det skulle ske, men dog ikke at alle sendte hende bange, og forfærdede blikke. Hans far havde rystet afvisende på hovedet, og sagt at hans datter var død. Zoey blev meget ked af det, og med hjælp fra hendes mor, kom hun ind i nattens hus. Da hun kom ind mødte hun sin værelseskammerat Tessie. Tessie blev så til Zoey's allerbedste veninde. Zoeys liv ændrede sig hundred procent, og det samme gjorde hendes efternavn. Det blev ændret til Black Bird. Hun syntes det passede perfekt til stedet, og til hende. Hun havde kun være der nogle uger da hun mødte Scorpius, der så selv og samme dag hun mødte ham blev hendes kæreste. Hun var dybt lykkelig, og helt vildt forelsket.. (Der er en del fra da hun kom til nattens hus, men det er altså bare midlertidigt ^^ Jeg tænker stadig)

Forældrenes Navne : Susan & Stefan Little Girl

Mors Job : Kontor med arbejder.

Fars Job : Kontruktor.

Søskene evnt. : Freja og Aphrodite.

Hvad kan han/hun lide : Næsten alt hvad der er nyt.

Hvad kan han/hun ikke lide : Snobber, Egoister, og ting som ikke er rare/ubehagelige.


Sidst rettet af Zoey Ons Jul 06, 2011 4:41 pm, rettet i alt 3 gange
Zoey
Zoey
Yngling

Nye navn : Zoey Black Bird. Hun skiftede efternavn da hun kom til nattens hus. Hun hadede sit gamle efternavn!
Url Alder : 14
Antal indlæg : 806
Vampyr Erfaring : 11008
Respekt : 3
Skoleuniformen : Sorte Jeans med en sort stram nedringet T-shirt med et 6. trins imblem på, og et par sorte korte højhælede støvler. Sin lange sølv halskæde, med et Safir blå vedhæng - hun har arvet den af sin bedstemor.
Join date : 03/09/10
Geografisk sted : Nattens Hus - Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Zoey - 3. Trin Empty Sv: Zoey - 3. Trin

Indlæg  Clary Tirs Sep 28, 2010 9:14 am

smukt :b Godkendt ^^ men jeg ville blive super glad hvis du kunne skrive noget mere til din Baggrundshistorie Zoey Very Happy
Clary
Clary
Ypperpræstninde

Nye navn : Clarissa Nightmare
Url Alder : 22, og 30 år i sindet
Antal indlæg : 245
Vampyr Erfaring : 10750
Respekt : 4
Skoleuniformen : Hun har for det meste en ypperpræstines sorte halvlange kjole på der kan ses på billedet i profilen - den hun mest går med, går normalt kun lige over knæende.
Join date : 24/02/10
Geografisk sted : Nattens Hus

http://thehouseofnight.niceboards.net

Tilbage til toppen Go down

Zoey - 3. Trin Empty Sv: Zoey - 3. Trin

Indlæg  Zoey Tirs Sep 28, 2010 9:20 am

Hmm.... Skal prøve ^.^
Zoey
Zoey
Yngling

Nye navn : Zoey Black Bird. Hun skiftede efternavn da hun kom til nattens hus. Hun hadede sit gamle efternavn!
Url Alder : 14
Antal indlæg : 806
Vampyr Erfaring : 11008
Respekt : 3
Skoleuniformen : Sorte Jeans med en sort stram nedringet T-shirt med et 6. trins imblem på, og et par sorte korte højhælede støvler. Sin lange sølv halskæde, med et Safir blå vedhæng - hun har arvet den af sin bedstemor.
Join date : 03/09/10
Geografisk sted : Nattens Hus - Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Zoey - 3. Trin Empty Sv: Zoey - 3. Trin

Indlæg  Clary Tirs Sep 28, 2010 9:37 am

hehe du behøver ikke gøre det ligenu - bare så snart du får tid ^^
Clary
Clary
Ypperpræstninde

Nye navn : Clarissa Nightmare
Url Alder : 22, og 30 år i sindet
Antal indlæg : 245
Vampyr Erfaring : 10750
Respekt : 4
Skoleuniformen : Hun har for det meste en ypperpræstines sorte halvlange kjole på der kan ses på billedet i profilen - den hun mest går med, går normalt kun lige over knæende.
Join date : 24/02/10
Geografisk sted : Nattens Hus

http://thehouseofnight.niceboards.net

Tilbage til toppen Go down

Zoey - 3. Trin Empty Sv: Zoey - 3. Trin

Indlæg  Zoey Tirs Sep 28, 2010 9:39 am

Okay ^.^
Zoey
Zoey
Yngling

Nye navn : Zoey Black Bird. Hun skiftede efternavn da hun kom til nattens hus. Hun hadede sit gamle efternavn!
Url Alder : 14
Antal indlæg : 806
Vampyr Erfaring : 11008
Respekt : 3
Skoleuniformen : Sorte Jeans med en sort stram nedringet T-shirt med et 6. trins imblem på, og et par sorte korte højhælede støvler. Sin lange sølv halskæde, med et Safir blå vedhæng - hun har arvet den af sin bedstemor.
Join date : 03/09/10
Geografisk sted : Nattens Hus - Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Zoey - 3. Trin Empty Sv: Zoey - 3. Trin

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum