The House Of Night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Mest aktive brugere
Elizabet (1664)
Zoey......????? I_vote_lcapZoey......????? I_voting_barZoey......????? I_vote_rcap 
Rosa (1572)
Zoey......????? I_vote_lcapZoey......????? I_voting_barZoey......????? I_vote_rcap 
Alma (1559)
Zoey......????? I_vote_lcapZoey......????? I_voting_barZoey......????? I_vote_rcap 
Ciel (1525)
Zoey......????? I_vote_lcapZoey......????? I_voting_barZoey......????? I_vote_rcap 
kattriona (1467)
Zoey......????? I_vote_lcapZoey......????? I_voting_barZoey......????? I_vote_rcap 
Perceval (1358)
Zoey......????? I_vote_lcapZoey......????? I_voting_barZoey......????? I_vote_rcap 
Wodtcagt (1326)
Zoey......????? I_vote_lcapZoey......????? I_voting_barZoey......????? I_vote_rcap 
Rosiie (1000)
Zoey......????? I_vote_lcapZoey......????? I_voting_barZoey......????? I_vote_rcap 
amiana (903)
Zoey......????? I_vote_lcapZoey......????? I_voting_barZoey......????? I_vote_rcap 
Kayla (861)
Zoey......????? I_vote_lcapZoey......????? I_voting_barZoey......????? I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?

Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Kommentarer: 1

Seneste emner
» en ny tøs? - samera
Zoey......????? I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
Zoey......????? I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
Zoey......????? I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
Zoey......????? I_icon_minitimeTors Jan 29, 2015 3:43 pm af Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
Zoey......????? I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:21 pm af Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
Zoey......????? I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:13 pm af Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
Zoey......????? I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 2:27 pm af Hayate

» Tilbage, og søger emne
Zoey......????? I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 1:48 pm af Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
Zoey......????? I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 12:00 pm af Hayate

Top posting users this week
Ingen bruger


Zoey......?????

2 deltagere

Go down

Zoey......????? Empty Zoey......?????

Indlæg  Niroka Man Sep 19, 2011 1:00 pm

S: I en stor tunnell.
T: Ingen anelse o.O
O: Ingen.
V: Blæsende.
P: Afrevet tøj.

Niroka gik igennem en stor tunnell, med ødelagt tøj og et ødelagt gammelt tæppe han havde fundet. Han kunne huske at han var gået og faldet og måske, men kun måske kunne han have trillet ned i en tunnell, men det var også ligemeget. Han kunne intet huske og vidste ikke hvor han skulle hen. Var det ikke anden gang dette skete??
Han kunne slet intet huske!!!!
Niroka
Niroka
Yngling

Nye navn : Niroka Nightlight
Url Alder : 17
Antal indlæg : 798
Vampyr Erfaring : 10590
Respekt : 3
Skoleuniformen : Sorte stramme bukser, sort skjorte, rødt slips, sorte støvler.
Join date : 10/02/11
Geografisk sted : Natten Hus

Tilbage til toppen Go down

Zoey......????? Empty Sv: Zoey......?????

Indlæg  Zoey Tirs Sep 20, 2011 1:07 pm

Zoey gik langsomt gennem tunellerne. Hun var begyndt at tilbringe ret meget tid hernede. Hun havde en gammeldags lampe med levende lys i. Idag var hun bare faret vild. Hun så sig ret tit over skulderen. Var der mon andre? Hun vidste det ikke. Hun var helt lydløs i sine sorte conserverse, med neongule snørebånd. Hun gned kort den ene hånd mod sine lår, der var beklædt med et par lyseblå Jeans. Hendes overkrop var beklædt med hvid stram stroptrøje, med en lysegrå cardigan over. Hun gik roligt videre. Hun lyttede hele tiden. Hun gik ud i en lidt større tunnel og så rundt. Hun kunne gå til højre og til venstre. Hun stod lidt. Så valgte hun at hun skulle gå til venstre. Hun havde kun gået kort da hun hørte noget. "hallo!?" røg det ud af hende. Hun bakkede helt op af tunellens væggen. Hvem mon det var. Hun så rundt. Hun synes hun så noget, men kunne det passe. Hun havde stadig lampen i hænderne. Hun stod lidt, før hun tog sig sammen og gik mod lyden. Hun holdte lampen frem. Hvem mon det var. Hun gik nærmere og nærmere. Hun så en skikkelse, der virkede mere og mere bekendt. "Niroka?" spurgte hun forsigtigt. Hun ville lige være sikre sig.
Zoey
Zoey
Yngling

Nye navn : Zoey Black Bird. Hun skiftede efternavn da hun kom til nattens hus. Hun hadede sit gamle efternavn!
Url Alder : 14
Antal indlæg : 806
Vampyr Erfaring : 11008
Respekt : 3
Skoleuniformen : Sorte Jeans med en sort stram nedringet T-shirt med et 6. trins imblem på, og et par sorte korte højhælede støvler. Sin lange sølv halskæde, med et Safir blå vedhæng - hun har arvet den af sin bedstemor.
Join date : 03/09/10
Geografisk sted : Nattens Hus - Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Zoey......????? Empty Sv: Zoey......?????

Indlæg  Niroka Tirs Okt 04, 2011 11:28 am

Niroka løb så hurtigt han kunne og ramte ligepludselig ind i en. Hvilket var det værste man kunne. Havde han ikke gjort det før? det kunne han ikke huske??
"Åh undskyld.... det var ikke meningen. Jeg ved ikke helt hvad der skete?" Mumlede han og kiggede en pige lige ind i øjnene. Havde han set hende før?
Niroka
Niroka
Yngling

Nye navn : Niroka Nightlight
Url Alder : 17
Antal indlæg : 798
Vampyr Erfaring : 10590
Respekt : 3
Skoleuniformen : Sorte stramme bukser, sort skjorte, rødt slips, sorte støvler.
Join date : 10/02/11
Geografisk sted : Natten Hus

Tilbage til toppen Go down

Zoey......????? Empty Sv: Zoey......?????

Indlæg  Zoey Fre Okt 14, 2011 11:42 am

Et lille skrig forlod hendes læber, da skikkelsen løb ind i hende. Hun fald baglæns med det samme og tabte lampen. Hun så ham i øjnene. "Det er okay.. Helt okay.. Jeg.." Hun lo lidt. "Niroka? Er det dig?" spurgte hun, lidt nysgerrigt. Hun smilede til ham. Hun var helt roligt. Hun kiggede hen på lampen der var ved at gå ud. Hun så igen på ham.
Zoey
Zoey
Yngling

Nye navn : Zoey Black Bird. Hun skiftede efternavn da hun kom til nattens hus. Hun hadede sit gamle efternavn!
Url Alder : 14
Antal indlæg : 806
Vampyr Erfaring : 11008
Respekt : 3
Skoleuniformen : Sorte Jeans med en sort stram nedringet T-shirt med et 6. trins imblem på, og et par sorte korte højhælede støvler. Sin lange sølv halskæde, med et Safir blå vedhæng - hun har arvet den af sin bedstemor.
Join date : 03/09/10
Geografisk sted : Nattens Hus - Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Zoey......????? Empty Sv: Zoey......?????

Indlæg  Niroka Ons Okt 26, 2011 1:17 pm

Niroka satte sig hurtigt op. "Kender vi hinanden? Altså siden du kalder mig Niroka?" Spurgte han og løftede det ene øjnbryn. Man kunne tydeligt se at han havde en kæmpe bule i panden, som et horn, men det blev ikke rigtigt til andet en en bule og INGEN hukommelse. Suk. *Hedder jeg Niroka?* Tænkte han lidt og løftede hendes lampe op, så den stod op.
Niroka
Niroka
Yngling

Nye navn : Niroka Nightlight
Url Alder : 17
Antal indlæg : 798
Vampyr Erfaring : 10590
Respekt : 3
Skoleuniformen : Sorte stramme bukser, sort skjorte, rødt slips, sorte støvler.
Join date : 10/02/11
Geografisk sted : Natten Hus

Tilbage til toppen Go down

Zoey......????? Empty Sv: Zoey......?????

Indlæg  Zoey Fre Nov 04, 2011 5:39 pm

Zoey så undrende på ham. Huskede han hende ikke? Hun satte sig op, tog noget op af lommen og lagde det på gulvet. Det var en pakke tændstikker. Hun tog lampe efter han havde rejst den. Derefter tog hun tændstikæsken, tog en tændstik ud af den og strøg den over siden. Så tænde hun lampen og pustede tændstikken ud. Så, så hun på Niroka. "Kan du virkeligt ikke huske mig..? Eller dig selv?" Hun løftede lampen op, så skæret fra den lyste begge deres ansigter mere op. Lysskæret ramte også hendes øjne så de blev lilla istedet for brune. Hun så nøje på ham. Først nu fik hun øje på bulen. "Du har jo slået hovedet!" Normalt var det bare noget hun sagde for sjov, når folk overdrev ting, men denne gang var det noget hun mente. Han måtte da have slået hovedet for at få den bule.
Zoey
Zoey
Yngling

Nye navn : Zoey Black Bird. Hun skiftede efternavn da hun kom til nattens hus. Hun hadede sit gamle efternavn!
Url Alder : 14
Antal indlæg : 806
Vampyr Erfaring : 11008
Respekt : 3
Skoleuniformen : Sorte Jeans med en sort stram nedringet T-shirt med et 6. trins imblem på, og et par sorte korte højhælede støvler. Sin lange sølv halskæde, med et Safir blå vedhæng - hun har arvet den af sin bedstemor.
Join date : 03/09/10
Geografisk sted : Nattens Hus - Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Zoey......????? Empty Sv: Zoey......?????

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum