The House Of Night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Mest aktive brugere
Elizabet (1664)
Efter timen... (Zoey) I_vote_lcapEfter timen... (Zoey) I_voting_barEfter timen... (Zoey) I_vote_rcap 
Rosa (1572)
Efter timen... (Zoey) I_vote_lcapEfter timen... (Zoey) I_voting_barEfter timen... (Zoey) I_vote_rcap 
Alma (1559)
Efter timen... (Zoey) I_vote_lcapEfter timen... (Zoey) I_voting_barEfter timen... (Zoey) I_vote_rcap 
Ciel (1525)
Efter timen... (Zoey) I_vote_lcapEfter timen... (Zoey) I_voting_barEfter timen... (Zoey) I_vote_rcap 
kattriona (1467)
Efter timen... (Zoey) I_vote_lcapEfter timen... (Zoey) I_voting_barEfter timen... (Zoey) I_vote_rcap 
Perceval (1358)
Efter timen... (Zoey) I_vote_lcapEfter timen... (Zoey) I_voting_barEfter timen... (Zoey) I_vote_rcap 
Wodtcagt (1326)
Efter timen... (Zoey) I_vote_lcapEfter timen... (Zoey) I_voting_barEfter timen... (Zoey) I_vote_rcap 
Rosiie (1000)
Efter timen... (Zoey) I_vote_lcapEfter timen... (Zoey) I_voting_barEfter timen... (Zoey) I_vote_rcap 
amiana (903)
Efter timen... (Zoey) I_vote_lcapEfter timen... (Zoey) I_voting_barEfter timen... (Zoey) I_vote_rcap 
Kayla (861)
Efter timen... (Zoey) I_vote_lcapEfter timen... (Zoey) I_voting_barEfter timen... (Zoey) I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?

Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Kommentarer: 1

Seneste emner
» en ny tøs? - samera
Efter timen... (Zoey) I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
Efter timen... (Zoey) I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
Efter timen... (Zoey) I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
Efter timen... (Zoey) I_icon_minitimeTors Jan 29, 2015 3:43 pm af Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
Efter timen... (Zoey) I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:21 pm af Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
Efter timen... (Zoey) I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:13 pm af Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
Efter timen... (Zoey) I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 2:27 pm af Hayate

» Tilbage, og søger emne
Efter timen... (Zoey) I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 1:48 pm af Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
Efter timen... (Zoey) I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 12:00 pm af Hayate

Top posting users this week
Ingen bruger


Efter timen... (Zoey)

2 deltagere

Go down

Efter timen... (Zoey) Empty Efter timen... (Zoey)

Indlæg  Raphael Tirs Sep 28, 2010 10:56 am

Vejr: Ikke til at sige med de tunge Gardiner for Vinduerne...
Omgivelser : Elever på vej ud...
Tid: Tid til Fritkvarter
Sted: I klassværelset til Litteratur...


Raphael satte sig smilende ned. Alle dem han lige havde haft var godt igang med at pakke deres ting samen og var allerede på vej ud af døren... Han havde nu været godt tilfreds med den her time... Der havde ikke været nogle der lige skulle spille dumsmarte og mene noget andet, bare for at få opmærksomheden... Så alt i alt... En dejlig time fra hans vinkel.
Han fiskede en fjerpen og et blækdæksel frem... Selvom der både var kugle penne og alverdens andre smarte ting at skrive med... Så foretrak Raphael nu stadig den godt gamle form med at skrive med en Fjerpen.
Hans smukke svungne håndskrift lagde sig fint på Pergamentet og han kiggede ikke engang op, da han kunne fornemme at der var nogle stykker tilbage i rummet.
Raphael
Raphael
Lærer i Litteratur

Nye navn : Raphael Tugann Báis...
Url Alder : Sind: 107 år. Krop: 23 år
Antal indlæg : 86
Vampyr Erfaring : 10419
Respekt : 1
Join date : 05/04/10
Geografisk sted : The House Of Night

Tilbage til toppen Go down

Efter timen... (Zoey) Empty Sv: Efter timen... (Zoey)

Indlæg  Zoey Tirs Sep 28, 2010 11:14 am

Zoey stod og var i gang med at pakke sine ting sammen. Hun havde haft en godt time. En sjov time.... Eller måske ikke sjov... Spændende var nok det rigtige ord. Hun havde lært noget. Hun var glad for at det var frikvater, men på en eller anden plan ønskede hun at timen havde været længere. Det var der ikke i ret mange timer hun ønskede det. Hun kiggede op på Raphael. Han var en god lære. Hun så rundt. Hun var den sidste. Typisk Zoey at være i sine egne tanker så lang tid at de andre var stukket af. Hun rystede på hovedet. Det var hendes første time i litteratur. Hun havde altid ungået det. Men nu var det slut! Hun ville ikke ungå timer længere. Hun tog sine bøger, og gik hen til døren. Hun stoppede op da hun nåede der hen.
"Tak for timen Raphael," sagde hun smilende, og kiggede over på ham......
Zoey
Zoey
Yngling

Nye navn : Zoey Black Bird. Hun skiftede efternavn da hun kom til nattens hus. Hun hadede sit gamle efternavn!
Url Alder : 14
Antal indlæg : 806
Vampyr Erfaring : 11006
Respekt : 3
Skoleuniformen : Sorte Jeans med en sort stram nedringet T-shirt med et 6. trins imblem på, og et par sorte korte højhælede støvler. Sin lange sølv halskæde, med et Safir blå vedhæng - hun har arvet den af sin bedstemor.
Join date : 03/09/10
Geografisk sted : Nattens Hus - Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Efter timen... (Zoey) Empty Sv: Efter timen... (Zoey)

Indlæg  Raphael Tirs Sep 28, 2010 11:19 am

Raphael kiggede op da han hørte nogen snakke til ham og han fik hurtigt øje på Zoey... Han kunne selvfølgelig også kende hende på stemmen... Det og så at alle de andre nu var løbet afsted... Til hvem ved hvor.
Han smilte. Det var nu rart for en Lærer at få at vide han havde lavet en god time... Ja... Det gav sådan en lidt varm følelse indeni.
"Det var mig en fornøjelse" sagde han og grinte lidt over det. Det var jo sandt nok at det havde været en Fornøjelse.
"Men Zoey, hvorfor blir du dog hængende her, når du kunne følge med alle de andre og sikkert få noget slik eller hvad ved jeg" sagde han og grinte lidt... Han havde set hvordan nogen havde ført en samtale, mens han var gået rundt under en af opgaverne...
Og Zoey var jo ikke ligefrem upopolær... De andre kunne jo også godt lide hende efter hvad han havde set...
Raphael
Raphael
Lærer i Litteratur

Nye navn : Raphael Tugann Báis...
Url Alder : Sind: 107 år. Krop: 23 år
Antal indlæg : 86
Vampyr Erfaring : 10419
Respekt : 1
Join date : 05/04/10
Geografisk sted : The House Of Night

Tilbage til toppen Go down

Efter timen... (Zoey) Empty Sv: Efter timen... (Zoey)

Indlæg  Zoey Tirs Sep 28, 2010 11:31 am

Zoey smilte, og rystede let på hovedet.
"Jeg er ikke rigtigt til slik og cola. Jeg kan godt drikke det, men... jeg er nok bare underlig," smilte hun. Hun havde ikke noget i mod at være underlig. Nej overhovedet ikke. Hun elskede det.
"Jeg har ikke rigtigt noget at bruge mit frikvarter på. Jeg plager at snøvle af sted," sagde hun, med et smil. Det gjorde hun. Eller det gjorde hun altid, når hun ikke skulle ud til Candy....
Zoey
Zoey
Yngling

Nye navn : Zoey Black Bird. Hun skiftede efternavn da hun kom til nattens hus. Hun hadede sit gamle efternavn!
Url Alder : 14
Antal indlæg : 806
Vampyr Erfaring : 11006
Respekt : 3
Skoleuniformen : Sorte Jeans med en sort stram nedringet T-shirt med et 6. trins imblem på, og et par sorte korte højhælede støvler. Sin lange sølv halskæde, med et Safir blå vedhæng - hun har arvet den af sin bedstemor.
Join date : 03/09/10
Geografisk sted : Nattens Hus - Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Efter timen... (Zoey) Empty Sv: Efter timen... (Zoey)

Indlæg  Raphael Tirs Sep 28, 2010 11:39 am

"Javel ja" sagde han og kiggede længe på hende som om han tænkte på noget... Der var et lille glimt i øjet på ham, men det forsvandt kort efter... Det var ikke et glimt som sådan noget som fyre på Bare gav piger... Der var bare et glimt som om Raphael overvejede noget helt bestemt.
"Nåårh jo forresten... Jeg har rettet din opgave" sagde han og tænkte på skriveopgaven han havde givet dem i timen... Det var en simpel opgave... At skrive hvordan man var blevet Mærket...
Raphael rodede lidt rundt i papirene før han fandt hendes papir.
"Smuk håndskrift..." sagde han og smilte lidt da han rakte den fint til hende.
Raphael
Raphael
Lærer i Litteratur

Nye navn : Raphael Tugann Báis...
Url Alder : Sind: 107 år. Krop: 23 år
Antal indlæg : 86
Vampyr Erfaring : 10419
Respekt : 1
Join date : 05/04/10
Geografisk sted : The House Of Night

Tilbage til toppen Go down

Efter timen... (Zoey) Empty Sv: Efter timen... (Zoey)

Indlæg  Zoey Tirs Sep 28, 2010 11:54 am

Zoey tøvede lidt. Så tog hun imod den.
"Øh... Tak," sagde hun. Hun var ikke van til at få sin opgave samme dag som hun havde lavet dem. Hun smilte lidt af hans sidste sætning.
"Tak, det er jeg glad for du syntes, men det er altså ikke min pæneste skrift," sagde hun, og trak på skulderne. Hun var glad for at han i det hele taget kunne læse den. Okay det kunne alle, men hun var stadig i tvivl, om det egentligt kunne læse den......
Zoey
Zoey
Yngling

Nye navn : Zoey Black Bird. Hun skiftede efternavn da hun kom til nattens hus. Hun hadede sit gamle efternavn!
Url Alder : 14
Antal indlæg : 806
Vampyr Erfaring : 11006
Respekt : 3
Skoleuniformen : Sorte Jeans med en sort stram nedringet T-shirt med et 6. trins imblem på, og et par sorte korte højhælede støvler. Sin lange sølv halskæde, med et Safir blå vedhæng - hun har arvet den af sin bedstemor.
Join date : 03/09/10
Geografisk sted : Nattens Hus - Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Efter timen... (Zoey) Empty Sv: Efter timen... (Zoey)

Indlæg  Raphael Tirs Sep 28, 2010 12:03 pm

Raphael kiggede endnu engang på hende og så nikkede han langsomt da han hørte hendes svar. Det var faktisk det han havde ledt efter... Som man sagde 'Hovmod står for fald' Så det sidste Raphael ville have, var en Elev der vidste at han eller hun var den bedste i klassen og samtidig blærede sig med det.
"Hør... Zoey, du skulle vel ikke have en Mentor?" spurgte han hende henkastet. Raphael havde jo været bedemand, så han vidste sagtens hvordan han skulle spille hekastede og lave alle de typiske finter for at overbevise andre... Det var en god ting at kunne..
Raphael vidste jo at hun ikke havde nogen Mentor... Der var ingen af de andre lærer der havde sagt noget om hende. Nårh ja, bortset fra at hun var en udemærket studerende.
Raphael
Raphael
Lærer i Litteratur

Nye navn : Raphael Tugann Báis...
Url Alder : Sind: 107 år. Krop: 23 år
Antal indlæg : 86
Vampyr Erfaring : 10419
Respekt : 1
Join date : 05/04/10
Geografisk sted : The House Of Night

Tilbage til toppen Go down

Efter timen... (Zoey) Empty Sv: Efter timen... (Zoey)

Indlæg  Zoey Tirs Sep 28, 2010 12:12 pm

Zoey gik i stå. Hun skulle lige forstå det rigtigt. Tilbød han at være hendes Mentor? Ja, konstaterede hun.
"Jo øh.... Jeg mangler en," sagde hun, med et smil. Hun vidste ikke rigtigt hvad hun skulle sige, så hun bare stående helt stille.....
Zoey
Zoey
Yngling

Nye navn : Zoey Black Bird. Hun skiftede efternavn da hun kom til nattens hus. Hun hadede sit gamle efternavn!
Url Alder : 14
Antal indlæg : 806
Vampyr Erfaring : 11006
Respekt : 3
Skoleuniformen : Sorte Jeans med en sort stram nedringet T-shirt med et 6. trins imblem på, og et par sorte korte højhælede støvler. Sin lange sølv halskæde, med et Safir blå vedhæng - hun har arvet den af sin bedstemor.
Join date : 03/09/10
Geografisk sted : Nattens Hus - Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Efter timen... (Zoey) Empty Sv: Efter timen... (Zoey)

Indlæg  Raphael Tirs Sep 28, 2010 12:20 pm

Han nikkede lidt og smilte. Hans hvide tænder kom frem og så forsvandt de igen.
"Jamen vil du så have noget imod at jeg ville være din Mentor?" spurgte han hende så og lagde stadig hovedet på skrå. Hvordan hun mon ville reagere når alt dette var ovre... Ville hun løbe ned og fortælle venner og kæreste? Ville hun stille og roligt tage det i stiv arm og undlade at sige det til nogen... Ja Raphael vidste det ikke... Gabriel ville måske kunne læse hendes kropssprog og komme med et kvalificeret gæt... Men det ville jo heller ikke være godt nok.
Raphael
Raphael
Lærer i Litteratur

Nye navn : Raphael Tugann Báis...
Url Alder : Sind: 107 år. Krop: 23 år
Antal indlæg : 86
Vampyr Erfaring : 10419
Respekt : 1
Join date : 05/04/10
Geografisk sted : The House Of Night

Tilbage til toppen Go down

Efter timen... (Zoey) Empty Sv: Efter timen... (Zoey)

Indlæg  Zoey Tirs Sep 28, 2010 12:31 pm

Zoey smilte stort.
"Ih Ja hvis du vil. Jeg vil personligt ikke have noget imod det," sagde hun. Hun var glad, men helt nede på jorden. Ja han var en voksen vampyr, der havde tilbudt at være hendes Mentor. Men det betød ikke at man skulle flyve 5000 meter op i luften, og huje 'Jeg har fået en Mentor, og det er Raphael.' Nej sådan gjorde Zoey Black Bird ikke. Hun smilte og var glad for at der i det hele taget var nogen der ville være det....
Zoey
Zoey
Yngling

Nye navn : Zoey Black Bird. Hun skiftede efternavn da hun kom til nattens hus. Hun hadede sit gamle efternavn!
Url Alder : 14
Antal indlæg : 806
Vampyr Erfaring : 11006
Respekt : 3
Skoleuniformen : Sorte Jeans med en sort stram nedringet T-shirt med et 6. trins imblem på, og et par sorte korte højhælede støvler. Sin lange sølv halskæde, med et Safir blå vedhæng - hun har arvet den af sin bedstemor.
Join date : 03/09/10
Geografisk sted : Nattens Hus - Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Efter timen... (Zoey) Empty Sv: Efter timen... (Zoey)

Indlæg  Raphael Tirs Sep 28, 2010 12:56 pm

"Herligt!" sagde han og vendte hurtigt rundt og skrev en notat på et af de mange andre Pergamenter på bordet.
Der gik knap nok 10 sekunder før han havde skrevet det han ville og han så vendte sig om til hende.
"Men smut nu med dig... Jeg skal ikke holde på dig så du kommer for sent til næste time" sagde han, han prøvede at lyde alvorlig ien, mens han baskede med at få det lille smil væk fra læberne... Det nyttede jo ikke rigtig at han rendte rundt og smilte stort hele dagen.
Raphael
Raphael
Lærer i Litteratur

Nye navn : Raphael Tugann Báis...
Url Alder : Sind: 107 år. Krop: 23 år
Antal indlæg : 86
Vampyr Erfaring : 10419
Respekt : 1
Join date : 05/04/10
Geografisk sted : The House Of Night

Tilbage til toppen Go down

Efter timen... (Zoey) Empty Sv: Efter timen... (Zoey)

Indlæg  Zoey Tirs Sep 28, 2010 1:05 pm

Zoey smilte.
"Du behæver ikke stoppe med at smile. Det klæder dig. Farvel," sagde hun, inden hun fik sagt for meget. Men det var jo sandheden. Det klædte ham med et smil på læberne ^.^
Zoey
Zoey
Yngling

Nye navn : Zoey Black Bird. Hun skiftede efternavn da hun kom til nattens hus. Hun hadede sit gamle efternavn!
Url Alder : 14
Antal indlæg : 806
Vampyr Erfaring : 11006
Respekt : 3
Skoleuniformen : Sorte Jeans med en sort stram nedringet T-shirt med et 6. trins imblem på, og et par sorte korte højhælede støvler. Sin lange sølv halskæde, med et Safir blå vedhæng - hun har arvet den af sin bedstemor.
Join date : 03/09/10
Geografisk sted : Nattens Hus - Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Efter timen... (Zoey) Empty Sv: Efter timen... (Zoey)

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum