The House Of Night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Mest aktive brugere
Elizabet (1664)
Varme hestekroppe - Til Zoey. I_vote_lcapVarme hestekroppe - Til Zoey. I_voting_barVarme hestekroppe - Til Zoey. I_vote_rcap 
Rosa (1572)
Varme hestekroppe - Til Zoey. I_vote_lcapVarme hestekroppe - Til Zoey. I_voting_barVarme hestekroppe - Til Zoey. I_vote_rcap 
Alma (1559)
Varme hestekroppe - Til Zoey. I_vote_lcapVarme hestekroppe - Til Zoey. I_voting_barVarme hestekroppe - Til Zoey. I_vote_rcap 
Ciel (1525)
Varme hestekroppe - Til Zoey. I_vote_lcapVarme hestekroppe - Til Zoey. I_voting_barVarme hestekroppe - Til Zoey. I_vote_rcap 
kattriona (1467)
Varme hestekroppe - Til Zoey. I_vote_lcapVarme hestekroppe - Til Zoey. I_voting_barVarme hestekroppe - Til Zoey. I_vote_rcap 
Perceval (1358)
Varme hestekroppe - Til Zoey. I_vote_lcapVarme hestekroppe - Til Zoey. I_voting_barVarme hestekroppe - Til Zoey. I_vote_rcap 
Wodtcagt (1326)
Varme hestekroppe - Til Zoey. I_vote_lcapVarme hestekroppe - Til Zoey. I_voting_barVarme hestekroppe - Til Zoey. I_vote_rcap 
Rosiie (1000)
Varme hestekroppe - Til Zoey. I_vote_lcapVarme hestekroppe - Til Zoey. I_voting_barVarme hestekroppe - Til Zoey. I_vote_rcap 
amiana (903)
Varme hestekroppe - Til Zoey. I_vote_lcapVarme hestekroppe - Til Zoey. I_voting_barVarme hestekroppe - Til Zoey. I_vote_rcap 
Kayla (861)
Varme hestekroppe - Til Zoey. I_vote_lcapVarme hestekroppe - Til Zoey. I_voting_barVarme hestekroppe - Til Zoey. I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?

Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Kommentarer: 1

Seneste emner
» en ny tøs? - samera
Varme hestekroppe - Til Zoey. I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
Varme hestekroppe - Til Zoey. I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
Varme hestekroppe - Til Zoey. I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
Varme hestekroppe - Til Zoey. I_icon_minitimeTors Jan 29, 2015 3:43 pm af Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
Varme hestekroppe - Til Zoey. I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:21 pm af Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
Varme hestekroppe - Til Zoey. I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:13 pm af Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
Varme hestekroppe - Til Zoey. I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 2:27 pm af Hayate

» Tilbage, og søger emne
Varme hestekroppe - Til Zoey. I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 1:48 pm af Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
Varme hestekroppe - Til Zoey. I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 12:00 pm af Hayate

Top posting users this week
Ingen bruger


Varme hestekroppe - Til Zoey.

2 deltagere

Go down

Varme hestekroppe - Til Zoey. Empty Varme hestekroppe - Til Zoey.

Indlæg  Daliah Lør Sep 04, 2010 11:24 am

Tid: Efter sidste time.
Vejr: Perfekt og stjerneklart.
Omgivelser: Nogle andre ynglinge som har fået fri fra den sidste time.
Sted: Uden for stalden.
____________________________________________________________

Daliah var træt af at muge ud, men det havde ikke været så slemt som de andre havde syntes. Det havde faktisk været lidt sjovt. Men hun er bange for heste. Hun er faktisk meget bange for heste. Hun bliver helt panisk hvis de bliver bare fnyser. Hun prøvede at forklare det til hendes ridelærer, men læreren var iskold over for hendes fobi, og satte hende bare til at muge ud ligesom de andre ynglinge.
Men nu var timen slut, og hun ilede ud fra staldende så hun ikke længere skulle være tæt på hestene.
Daliah
Daliah
Yngling

Nye navn : Daliah Isabell.
Url Alder : 15 År.
Antal indlæg : 189
Vampyr Erfaring : 10253
Respekt : 0
Skoleuniformen : Lang, sort, blød hjemmestrikket cardigan, for det meste med mørke tilfældige t-shirts indenunder. En slidt og forvasket nedderdel, som er hendes yndlingsnedderdel. Lidt længere end lårkort. Som sko har hun et par sorte, lange, højhælede All Star sko (tro mig, det findes :D)
Join date : 23/08/10
Geografisk sted : Nattens Hus - Tulsa.

Tilbage til toppen Go down

Varme hestekroppe - Til Zoey. Empty Sv: Varme hestekroppe - Til Zoey.

Indlæg  Zoey Lør Sep 04, 2010 11:45 am

Zoey var ny på skolen, så hun kendte den ikke rigtigt. Det eneste sted på skolen hun godt kunne huske hvor lå var stalden. Hun havde lige haft Drama, det eneste fag hun ikke kun. Hun kan ikke spille skuespil. Hun kan ikke engang lyve. Hun løb over mod stalden, og da hun nåede stald-døren støtte hun ind i en anden yngling. Hun landede på bagdelen.
"Av! det gjorde ondt," sagde hun, og rejste sig op....
Zoey
Zoey
Yngling

Nye navn : Zoey Black Bird. Hun skiftede efternavn da hun kom til nattens hus. Hun hadede sit gamle efternavn!
Url Alder : 14
Antal indlæg : 806
Vampyr Erfaring : 11008
Respekt : 3
Skoleuniformen : Sorte Jeans med en sort stram nedringet T-shirt med et 6. trins imblem på, og et par sorte korte højhælede støvler. Sin lange sølv halskæde, med et Safir blå vedhæng - hun har arvet den af sin bedstemor.
Join date : 03/09/10
Geografisk sted : Nattens Hus - Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Varme hestekroppe - Til Zoey. Empty Sv: Varme hestekroppe - Til Zoey.

Indlæg  Daliah Søn Sep 05, 2010 8:49 am

Hvis dette havde været dagen før, havde Daliah vendt sig om og hvæset af hende, men den forrige dag på skolen, havde været den bedste dag i hendes liv, og hun havde fundet ud af at det var her hun passede ind. Hun så ned på pigen som var gået ind i hende, og hun rakte hånden ned til hende, for at hjælpe hende op.
"Det må du meget undskylde." Hun smilede til hende, med oprigtig undskyldning i øjnene. Hun fik en fornemmelse og blinkede til hende. "Jeg ved godt hvor svært det er at være ny. Jeg er også ny her."
Daliah
Daliah
Yngling

Nye navn : Daliah Isabell.
Url Alder : 15 År.
Antal indlæg : 189
Vampyr Erfaring : 10253
Respekt : 0
Skoleuniformen : Lang, sort, blød hjemmestrikket cardigan, for det meste med mørke tilfældige t-shirts indenunder. En slidt og forvasket nedderdel, som er hendes yndlingsnedderdel. Lidt længere end lårkort. Som sko har hun et par sorte, lange, højhælede All Star sko (tro mig, det findes :D)
Join date : 23/08/10
Geografisk sted : Nattens Hus - Tulsa.

Tilbage til toppen Go down

Varme hestekroppe - Til Zoey. Empty Sv: Varme hestekroppe - Til Zoey.

Indlæg  Zoey Man Sep 13, 2010 5:03 am

Zoey tog imod hendes hjælp.
"Ork mig skal du ikke tage dig af, jeg altid så klodset," sagde hun og smilte fjovet. "Ja det er rimeligt svært at være ny. Jeg kom i igår så vi har vist ikke mødt hinanden. Mit navn er Zoey Black Bird," sagde hun med et ægte smil på læberne. Hun kunne godt lide sit nye efternavn. Hun var før i tiden blevet mobbet, med sit efternavn Little Girl.
Zoey
Zoey
Yngling

Nye navn : Zoey Black Bird. Hun skiftede efternavn da hun kom til nattens hus. Hun hadede sit gamle efternavn!
Url Alder : 14
Antal indlæg : 806
Vampyr Erfaring : 11008
Respekt : 3
Skoleuniformen : Sorte Jeans med en sort stram nedringet T-shirt med et 6. trins imblem på, og et par sorte korte højhælede støvler. Sin lange sølv halskæde, med et Safir blå vedhæng - hun har arvet den af sin bedstemor.
Join date : 03/09/10
Geografisk sted : Nattens Hus - Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Varme hestekroppe - Til Zoey. Empty Sv: Varme hestekroppe - Til Zoey.

Indlæg  Daliah Tirs Sep 14, 2010 7:42 am

"Hyggeligt at møde dig, Zoey." Hun sendte hende endnu et venligt smil, med en imødekommende glød i de ravfarvede øjne. "Mit navn er forresten Daliah Isabell." Så lagde hun nysgerrigt hovedet på skrå, og så på hende som om hun betragtede en modstander i fægtekonkurrence eller noget i den stil. "Har du altid heddet Black Bird til efternavn?" Hun var blevet glad over selv at kunne bestemme sit efternavn og det.
Daliah
Daliah
Yngling

Nye navn : Daliah Isabell.
Url Alder : 15 År.
Antal indlæg : 189
Vampyr Erfaring : 10253
Respekt : 0
Skoleuniformen : Lang, sort, blød hjemmestrikket cardigan, for det meste med mørke tilfældige t-shirts indenunder. En slidt og forvasket nedderdel, som er hendes yndlingsnedderdel. Lidt længere end lårkort. Som sko har hun et par sorte, lange, højhælede All Star sko (tro mig, det findes :D)
Join date : 23/08/10
Geografisk sted : Nattens Hus - Tulsa.

Tilbage til toppen Go down

Varme hestekroppe - Til Zoey. Empty Sv: Varme hestekroppe - Til Zoey.

Indlæg  Zoey Man Dec 20, 2010 1:15 pm

Zoey smilte tilbage.
"Det er også hyggeligt at møde dig Daliah," sagde hun, venlig som hun var. Hun rystede blidt på hovedet, så noget af hendes hår fald ned over hendes ene skulder.
"Nej jeg har taget det til mig... Jeg kunne ikke fordrage mit gamle efternavn," sagde hun, så ned. Hun tænkte lidt over om hun skulle spørge hende om det samme...
"Hvad med dig?" spurgte hun, lidt efter. Hun så på hende, og lagde hovedet let på skrå, så så hun altid meget mere nysgerrig ud...
Zoey
Zoey
Yngling

Nye navn : Zoey Black Bird. Hun skiftede efternavn da hun kom til nattens hus. Hun hadede sit gamle efternavn!
Url Alder : 14
Antal indlæg : 806
Vampyr Erfaring : 11008
Respekt : 3
Skoleuniformen : Sorte Jeans med en sort stram nedringet T-shirt med et 6. trins imblem på, og et par sorte korte højhælede støvler. Sin lange sølv halskæde, med et Safir blå vedhæng - hun har arvet den af sin bedstemor.
Join date : 03/09/10
Geografisk sted : Nattens Hus - Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Varme hestekroppe - Til Zoey. Empty Sv: Varme hestekroppe - Til Zoey.

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum