The House Of Night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Mest aktive brugere
Elizabet (1664)
Lad musikken flyde (Åbent) - Page 5 I_vote_lcapLad musikken flyde (Åbent) - Page 5 I_voting_barLad musikken flyde (Åbent) - Page 5 I_vote_rcap 
Rosa (1572)
Lad musikken flyde (Åbent) - Page 5 I_vote_lcapLad musikken flyde (Åbent) - Page 5 I_voting_barLad musikken flyde (Åbent) - Page 5 I_vote_rcap 
Alma (1559)
Lad musikken flyde (Åbent) - Page 5 I_vote_lcapLad musikken flyde (Åbent) - Page 5 I_voting_barLad musikken flyde (Åbent) - Page 5 I_vote_rcap 
Ciel (1525)
Lad musikken flyde (Åbent) - Page 5 I_vote_lcapLad musikken flyde (Åbent) - Page 5 I_voting_barLad musikken flyde (Åbent) - Page 5 I_vote_rcap 
kattriona (1467)
Lad musikken flyde (Åbent) - Page 5 I_vote_lcapLad musikken flyde (Åbent) - Page 5 I_voting_barLad musikken flyde (Åbent) - Page 5 I_vote_rcap 
Perceval (1358)
Lad musikken flyde (Åbent) - Page 5 I_vote_lcapLad musikken flyde (Åbent) - Page 5 I_voting_barLad musikken flyde (Åbent) - Page 5 I_vote_rcap 
Wodtcagt (1326)
Lad musikken flyde (Åbent) - Page 5 I_vote_lcapLad musikken flyde (Åbent) - Page 5 I_voting_barLad musikken flyde (Åbent) - Page 5 I_vote_rcap 
Rosiie (1000)
Lad musikken flyde (Åbent) - Page 5 I_vote_lcapLad musikken flyde (Åbent) - Page 5 I_voting_barLad musikken flyde (Åbent) - Page 5 I_vote_rcap 
amiana (903)
Lad musikken flyde (Åbent) - Page 5 I_vote_lcapLad musikken flyde (Åbent) - Page 5 I_voting_barLad musikken flyde (Åbent) - Page 5 I_vote_rcap 
Kayla (861)
Lad musikken flyde (Åbent) - Page 5 I_vote_lcapLad musikken flyde (Åbent) - Page 5 I_voting_barLad musikken flyde (Åbent) - Page 5 I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?

Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Kommentarer: 1

Seneste emner
» en ny tøs? - samera
Lad musikken flyde (Åbent) - Page 5 I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
Lad musikken flyde (Åbent) - Page 5 I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
Lad musikken flyde (Åbent) - Page 5 I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
Lad musikken flyde (Åbent) - Page 5 I_icon_minitimeTors Jan 29, 2015 3:43 pm af Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
Lad musikken flyde (Åbent) - Page 5 I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:21 pm af Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
Lad musikken flyde (Åbent) - Page 5 I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:13 pm af Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
Lad musikken flyde (Åbent) - Page 5 I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 2:27 pm af Hayate

» Tilbage, og søger emne
Lad musikken flyde (Åbent) - Page 5 I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 1:48 pm af Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
Lad musikken flyde (Åbent) - Page 5 I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 12:00 pm af Hayate

Top posting users this week
Ingen bruger


Lad musikken flyde (Åbent)

2 deltagere

Side 5 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5

Go down

Lad musikken flyde (Åbent) - Page 5 Empty Sv: Lad musikken flyde (Åbent)

Indlæg  Kayla Man Dec 10, 2012 5:33 am

Hun smilede og trak på skulderne. "Det gør vi bare. Så spiller vi din bagefter. Den har jeg også fået øvet en lille smule, men jeg er rimelig sikker på at jeg godt kan," sagde hun med et smil. "Jeg starter, sagde hun stille og tog en dyb indånding. Hun begyndte at spille de første akkorder, og mærkede straks tonernes magiske evne på hende. Hun fik en dejlig følelse inden i og et stort smil brød frem på hendes læber..
Kayla
Kayla
Yngling

Nye navn : Kayla Marnie
Url Alder : 17
Antal indlæg : 861
Vampyr Erfaring : 9728
Respekt : 3
Skoleuniformen : Sort stram kjole med 4. trins emblement over venstre bryst, sorte leggins og sorte stilletter
Join date : 16/04/12
Geografisk sted : Nattens hus

Tilbage til toppen Go down

Lad musikken flyde (Åbent) - Page 5 Empty Sv: Lad musikken flyde (Åbent)

Indlæg  Katherine Lee Man Dec 10, 2012 8:49 am

Katy sad og lyttede efter hvornår hun kunne hoppe ind. Hun fandt hurtigt et sted, det gik utroligt godt i forhold til at hun ikke kunne den 100 %, der var faktisk slet ingen fejl indtil videre. Hun kom ind i sin skønne musikverden hvor hun altid følte sig som en stjerne, der stod på en kæmpe scene, med flere millioner mennesker, selvom der kun var et par mennesker der stoppede op ad gangen og kiggede lidt. Da sangen var slut sad de og kiggede lidt på hinanden. Katy kunne ikke lade vær' med at smile.
Katherine Lee
Katherine Lee
Yngling

Nye navn : Katherine Lee Wilson
Url Alder : 18
Antal indlæg : 300
Vampyr Erfaring : 9318
Respekt : 5
Skoleuniformen : Sort kjole der går til knæene og med bar ryg, stropperne er tynde og skal bindes i nakken og 5.trins emblet i højre side i navlehøjde.
Join date : 02/02/12
Geografisk sted : Nattens Hus, Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Lad musikken flyde (Åbent) - Page 5 Empty Sv: Lad musikken flyde (Åbent)

Indlæg  Kayla Man Dec 10, 2012 8:59 am

Kayla sang med på melodien mens de spillede. De spillede færdig og hun sad og kiggede lidt på Katy hvorefter hun flyttede blikket hen på deres tilskuer.
"Din sang," sagde hun så og ventede på at Katy skulle begynde at spille, så hun kunne hoppe ind. hendes ansigt var et stort smil.
Kayla
Kayla
Yngling

Nye navn : Kayla Marnie
Url Alder : 17
Antal indlæg : 861
Vampyr Erfaring : 9728
Respekt : 3
Skoleuniformen : Sort stram kjole med 4. trins emblement over venstre bryst, sorte leggins og sorte stilletter
Join date : 16/04/12
Geografisk sted : Nattens hus

Tilbage til toppen Go down

Lad musikken flyde (Åbent) - Page 5 Empty Sv: Lad musikken flyde (Åbent)

Indlæg  Katherine Lee Man Dec 10, 2012 10:23 am

Hun fulgte blikket og så tilskuerne. Hun smilede "jep" svarede hun og begyndte at spille hendes melodi. Hun hørte da Kayla kom med ind på melodien, og begyndte at synge hendes tekst til melodien. Igen røg hun som sædvanlig ind i hendes lille verden. Hendes smukke stemme fyldte nærmest hele parken. Hun rejste sig op, mens hun sang, og stod der til sangen var forbi.
Katherine Lee
Katherine Lee
Yngling

Nye navn : Katherine Lee Wilson
Url Alder : 18
Antal indlæg : 300
Vampyr Erfaring : 9318
Respekt : 5
Skoleuniformen : Sort kjole der går til knæene og med bar ryg, stropperne er tynde og skal bindes i nakken og 5.trins emblet i højre side i navlehøjde.
Join date : 02/02/12
Geografisk sted : Nattens Hus, Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Lad musikken flyde (Åbent) - Page 5 Empty Sv: Lad musikken flyde (Åbent)

Indlæg  Kayla Man Dec 10, 2012 1:34 pm

Hun faldt hurtigt ind og spillede ivrigt med. Hun rejste sig sammen med Katy og begyndte at gå lidt rundt.
Da sangen var slut klappede tilskuerne af de to musikalske talenter. Kayla smilede stort og trak sit lommespejl op af sin medbragte taske hun fandt også et lommetørklæde og tørrede sin dækcreme væk. Tilskuerne kom med forskellige udbrud men ingen gjorde tegn til at kaste sig over hende.
"Skal vi tage en til og så smutte hen og få noget mad?" Spurgte hun.
Kayla
Kayla
Yngling

Nye navn : Kayla Marnie
Url Alder : 17
Antal indlæg : 861
Vampyr Erfaring : 9728
Respekt : 3
Skoleuniformen : Sort stram kjole med 4. trins emblement over venstre bryst, sorte leggins og sorte stilletter
Join date : 16/04/12
Geografisk sted : Nattens hus

Tilbage til toppen Go down

Lad musikken flyde (Åbent) - Page 5 Empty Sv: Lad musikken flyde (Åbent)

Indlæg  Katherine Lee Ons Dec 12, 2012 10:55 am

Hun smilede da Kayla fjernede cremen, og besluttede sig for at gøre det samme. "Ja hvorfor ikke?" svarede hun og smilede stort. "Hvilken sang skal vi så spille?" spurgte hun nysgerrigt. Hun kiggede på tilskuerne der nærmest stod med åbne munde og fangede fluer. Hun kunne ikke lade vær' med at grine. Men de begyndte dog at slappe mere af, da det gik op for dem at der ikke ville ske andet, end at de ville spille musik. Hun kiggede igen på Kayla da hun svarede, og smilede til hende.
Katherine Lee
Katherine Lee
Yngling

Nye navn : Katherine Lee Wilson
Url Alder : 18
Antal indlæg : 300
Vampyr Erfaring : 9318
Respekt : 5
Skoleuniformen : Sort kjole der går til knæene og med bar ryg, stropperne er tynde og skal bindes i nakken og 5.trins emblet i højre side i navlehøjde.
Join date : 02/02/12
Geografisk sted : Nattens Hus, Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Lad musikken flyde (Åbent) - Page 5 Empty Sv: Lad musikken flyde (Åbent)

Indlæg  Kayla Ons Dec 12, 2012 11:25 am

Hun så smilede rundt på tilskuerne. "Hvad vil folk gerne hører?" spurgte hun højt nok til at de kunne høre hende. Der blev råbt mange bud og Kayla stod til og overvejede hvilke der ville være bedst at spille.
Hun så på Katy med et lidt drillende blik. "Hvad med Diamonds med Rihanna?" spurgte hun og så på Katy. "Ellers så bare spil noget, så falder jeg nok ind."
Kayla
Kayla
Yngling

Nye navn : Kayla Marnie
Url Alder : 17
Antal indlæg : 861
Vampyr Erfaring : 9728
Respekt : 3
Skoleuniformen : Sort stram kjole med 4. trins emblement over venstre bryst, sorte leggins og sorte stilletter
Join date : 16/04/12
Geografisk sted : Nattens hus

Tilbage til toppen Go down

Lad musikken flyde (Åbent) - Page 5 Empty Sv: Lad musikken flyde (Åbent)

Indlæg  Katherine Lee Ons Dec 12, 2012 2:11 pm

Hun kiggede på Kayla og smilede "lad os tage diamonds" svarede hun og grinede "det ville sikkert kunne blive ret fedt" Hun gav Kayla gengæld med det drillende blik og grinede. Hun gik i gang med at spille sangen. Lige nu var hun glad for at hun kunne akkorderne, hun smilede da Kayla kom med ind på sangen. De begyndte at synge sangen, denne gang kom hun ikke ind i sin sædvanlige drømmeverden, da der pludselig var så mange tilskuer at det nærmest allerede var en drøm for hende.
Katherine Lee
Katherine Lee
Yngling

Nye navn : Katherine Lee Wilson
Url Alder : 18
Antal indlæg : 300
Vampyr Erfaring : 9318
Respekt : 5
Skoleuniformen : Sort kjole der går til knæene og med bar ryg, stropperne er tynde og skal bindes i nakken og 5.trins emblet i højre side i navlehøjde.
Join date : 02/02/12
Geografisk sted : Nattens Hus, Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Lad musikken flyde (Åbent) - Page 5 Empty Sv: Lad musikken flyde (Åbent)

Indlæg  Kayla Tors Dec 13, 2012 6:00 am

Hun smilede og faldt ind, og sang med.
Klokken var blevet halv otte og unge var på vej i skole, men de fleste stoppede op og lyttede til de to ynglinge. Kayla smilede rundt til dem alle og sang af sine lungers fulde kraft. Hun spillede næsten uden at kiggede ned på guitaren da hun kendte sangen rimelig godt.
Kayla
Kayla
Yngling

Nye navn : Kayla Marnie
Url Alder : 17
Antal indlæg : 861
Vampyr Erfaring : 9728
Respekt : 3
Skoleuniformen : Sort stram kjole med 4. trins emblement over venstre bryst, sorte leggins og sorte stilletter
Join date : 16/04/12
Geografisk sted : Nattens hus

Tilbage til toppen Go down

Lad musikken flyde (Åbent) - Page 5 Empty Sv: Lad musikken flyde (Åbent)

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 5 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum