The House Of Night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Mest aktive brugere
Elizabet (1664)
Musikken gør livet lidt nemmere - Nemesis I_vote_lcapMusikken gør livet lidt nemmere - Nemesis I_voting_barMusikken gør livet lidt nemmere - Nemesis I_vote_rcap 
Rosa (1572)
Musikken gør livet lidt nemmere - Nemesis I_vote_lcapMusikken gør livet lidt nemmere - Nemesis I_voting_barMusikken gør livet lidt nemmere - Nemesis I_vote_rcap 
Alma (1559)
Musikken gør livet lidt nemmere - Nemesis I_vote_lcapMusikken gør livet lidt nemmere - Nemesis I_voting_barMusikken gør livet lidt nemmere - Nemesis I_vote_rcap 
Ciel (1525)
Musikken gør livet lidt nemmere - Nemesis I_vote_lcapMusikken gør livet lidt nemmere - Nemesis I_voting_barMusikken gør livet lidt nemmere - Nemesis I_vote_rcap 
kattriona (1467)
Musikken gør livet lidt nemmere - Nemesis I_vote_lcapMusikken gør livet lidt nemmere - Nemesis I_voting_barMusikken gør livet lidt nemmere - Nemesis I_vote_rcap 
Perceval (1358)
Musikken gør livet lidt nemmere - Nemesis I_vote_lcapMusikken gør livet lidt nemmere - Nemesis I_voting_barMusikken gør livet lidt nemmere - Nemesis I_vote_rcap 
Wodtcagt (1326)
Musikken gør livet lidt nemmere - Nemesis I_vote_lcapMusikken gør livet lidt nemmere - Nemesis I_voting_barMusikken gør livet lidt nemmere - Nemesis I_vote_rcap 
Rosiie (1000)
Musikken gør livet lidt nemmere - Nemesis I_vote_lcapMusikken gør livet lidt nemmere - Nemesis I_voting_barMusikken gør livet lidt nemmere - Nemesis I_vote_rcap 
amiana (903)
Musikken gør livet lidt nemmere - Nemesis I_vote_lcapMusikken gør livet lidt nemmere - Nemesis I_voting_barMusikken gør livet lidt nemmere - Nemesis I_vote_rcap 
Kayla (861)
Musikken gør livet lidt nemmere - Nemesis I_vote_lcapMusikken gør livet lidt nemmere - Nemesis I_voting_barMusikken gør livet lidt nemmere - Nemesis I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?

Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Kommentarer: 1

Seneste emner
» en ny tøs? - samera
Musikken gør livet lidt nemmere - Nemesis I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
Musikken gør livet lidt nemmere - Nemesis I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
Musikken gør livet lidt nemmere - Nemesis I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
Musikken gør livet lidt nemmere - Nemesis I_icon_minitimeTors Jan 29, 2015 3:43 pm af Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
Musikken gør livet lidt nemmere - Nemesis I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:21 pm af Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
Musikken gør livet lidt nemmere - Nemesis I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:13 pm af Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
Musikken gør livet lidt nemmere - Nemesis I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 2:27 pm af Hayate

» Tilbage, og søger emne
Musikken gør livet lidt nemmere - Nemesis I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 1:48 pm af Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
Musikken gør livet lidt nemmere - Nemesis I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 12:00 pm af Hayate

Top posting users this week
Ingen bruger


Musikken gør livet lidt nemmere - Nemesis

2 deltagere

Go down

Musikken gør livet lidt nemmere - Nemesis Empty Musikken gør livet lidt nemmere - Nemesis

Indlæg  Niroka Lør Okt 29, 2011 5:57 am

S: Klasselokalet.
T: 5. Lektion.
O: Elever.
V: Efterårsvejr.

Niroka sad henne i et hjørne. Deres lærer var ikke kommet til timen, så folk var bare gået eller blevet siddende og snakket med andre. Niroka havde vælgt den perfekte dag til at tage sin ipod med og sad nu og vuggede til musikken. Den beroligede ham altid, selv når man ikke troede det var muligt.
Niroka
Niroka
Yngling

Nye navn : Niroka Nightlight
Url Alder : 17
Antal indlæg : 798
Vampyr Erfaring : 10550
Respekt : 3
Skoleuniformen : Sorte stramme bukser, sort skjorte, rødt slips, sorte støvler.
Join date : 10/02/11
Geografisk sted : Natten Hus

Tilbage til toppen Go down

Musikken gør livet lidt nemmere - Nemesis Empty Sv: Musikken gør livet lidt nemmere - Nemesis

Indlæg  Elizabet Søn Okt 30, 2011 5:43 am

i den anden ende af lokalet sad en ung kvinde med sin guitar i skøddet. Hun spillede en blid, dog sørgmodig melodi som kunne sammenlignes med det man hørte i tudefilm når helten/heltinden mister den hun elsker.
Kvinden havde sorte jeans på, som var malet på. Hendes trøjr var et korset, sat sammen med grålige silkebånd som gav en sølvagtig glans. Hendes ansigt var blegt, som resultat af de mange måneder væk fra solens lys. Hendes hår var sort, med en snært af grå undertoner.
hun spillede lidt endnu, inden hun stoppede og så ud på himlen.
Elizabet
Elizabet
Yngling

Nye navn : Elizabeth Nowren
Url Alder : 23 år
Antal indlæg : 1664
Vampyr Erfaring : 11102
Respekt : 8
Skoleuniformen : Ingen uniform
Join date : 30/07/11
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Musikken gør livet lidt nemmere - Nemesis Empty Sv: Musikken gør livet lidt nemmere - Nemesis

Indlæg  Niroka Søn Okt 30, 2011 8:55 am

Niroka begyndte så småt at sætte sig i forstorstilling og rystede en smule. En sang han elskede at hører kom frem nu, men sangen var så sørgelig og uhygelig at den altid gjorde ham skrækslagende. De fleste ville nok syntes det var ret skørt, men Niroka lyttede meget til teksten. Teksterne var det vigtigste man skulle have i en sang, så ligemeget om stemmen var god, selvom det nu også var meget vigtig. En tåre løb langsomt fra han kind uden at han selv to notis af det.
Niroka
Niroka
Yngling

Nye navn : Niroka Nightlight
Url Alder : 17
Antal indlæg : 798
Vampyr Erfaring : 10550
Respekt : 3
Skoleuniformen : Sorte stramme bukser, sort skjorte, rødt slips, sorte støvler.
Join date : 10/02/11
Geografisk sted : Natten Hus

Tilbage til toppen Go down

Musikken gør livet lidt nemmere - Nemesis Empty Sv: Musikken gør livet lidt nemmere - Nemesis

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum