The House Of Night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Mest aktive brugere
Elizabet (1664)
Hvad skete der?? ~ Nemesis  I_vote_lcapHvad skete der?? ~ Nemesis  I_voting_barHvad skete der?? ~ Nemesis  I_vote_rcap 
Rosa (1572)
Hvad skete der?? ~ Nemesis  I_vote_lcapHvad skete der?? ~ Nemesis  I_voting_barHvad skete der?? ~ Nemesis  I_vote_rcap 
Alma (1559)
Hvad skete der?? ~ Nemesis  I_vote_lcapHvad skete der?? ~ Nemesis  I_voting_barHvad skete der?? ~ Nemesis  I_vote_rcap 
Ciel (1525)
Hvad skete der?? ~ Nemesis  I_vote_lcapHvad skete der?? ~ Nemesis  I_voting_barHvad skete der?? ~ Nemesis  I_vote_rcap 
kattriona (1467)
Hvad skete der?? ~ Nemesis  I_vote_lcapHvad skete der?? ~ Nemesis  I_voting_barHvad skete der?? ~ Nemesis  I_vote_rcap 
Perceval (1358)
Hvad skete der?? ~ Nemesis  I_vote_lcapHvad skete der?? ~ Nemesis  I_voting_barHvad skete der?? ~ Nemesis  I_vote_rcap 
Wodtcagt (1326)
Hvad skete der?? ~ Nemesis  I_vote_lcapHvad skete der?? ~ Nemesis  I_voting_barHvad skete der?? ~ Nemesis  I_vote_rcap 
Rosiie (1000)
Hvad skete der?? ~ Nemesis  I_vote_lcapHvad skete der?? ~ Nemesis  I_voting_barHvad skete der?? ~ Nemesis  I_vote_rcap 
amiana (903)
Hvad skete der?? ~ Nemesis  I_vote_lcapHvad skete der?? ~ Nemesis  I_voting_barHvad skete der?? ~ Nemesis  I_vote_rcap 
Kayla (861)
Hvad skete der?? ~ Nemesis  I_vote_lcapHvad skete der?? ~ Nemesis  I_voting_barHvad skete der?? ~ Nemesis  I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?

Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Kommentarer: 1

Seneste emner
» en ny tøs? - samera
Hvad skete der?? ~ Nemesis  I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
Hvad skete der?? ~ Nemesis  I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
Hvad skete der?? ~ Nemesis  I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
Hvad skete der?? ~ Nemesis  I_icon_minitimeTors Jan 29, 2015 3:43 pm af Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
Hvad skete der?? ~ Nemesis  I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:21 pm af Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
Hvad skete der?? ~ Nemesis  I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:13 pm af Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
Hvad skete der?? ~ Nemesis  I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 2:27 pm af Hayate

» Tilbage, og søger emne
Hvad skete der?? ~ Nemesis  I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 1:48 pm af Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
Hvad skete der?? ~ Nemesis  I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 12:00 pm af Hayate

Top posting users this week
Ingen bruger


Hvad skete der?? ~ Nemesis

2 deltagere

Go down

Hvad skete der?? ~ Nemesis  Empty Hvad skete der?? ~ Nemesis

Indlæg  Dracio Tors Sep 15, 2011 9:58 am

T: 03:10
S: Spisesalen til eleverne
V: overskyet, og ikke en eneste stjerne eller månen skinner ned på jorden
O: nogle få yndlinge der spiser men ikke andre
P: Hans sorte skjorte, sorte jeans, og den hvide t-shirt, hans sorte sko


Drak sad i spisesalen, han stirrede bare ned i sin mad, Han var egentlig ikke sulten, men følte alligevel det ville være bedste hvis han fik noget ordentligt at spise inden han gik over i fægte salen for at træne. Langsomt lod han gaflen glide ned i en af de to kartofler han havde på tallerkenen, okse steaken lå bare sammen med salaten, han havde ikke lyst til at spise. Men alligevel lod han kniven glide gennem den, blikket var rettet væk fra maden da gaflen ramte hans læber, langsomt tyggede han made, aldrig havde han haft mindre lyst til maden der stod foran ham, men han vidste han havde brug for energien, proteinerne og fibrene der var i maden. Blikket var igen rettet mod maden, men lysten til det var der stadig ikke, det smagte himmelsk men alligevel kunne det ikke vække en appetit hos ham. Han spiste bare i tavshed, uvidende om der kom nogen og satte sig ved hans bord, han håbede lidt på det, det kunne være at en samtale kunne aflede hans opmærksomhed fra maden og kunne måske få ham til at spise inden han gik over for at træne. Drake havde totalt skema lagt hans dag, så den passede ham bedst muligt, så han både havde tid til lektier, fægtning og en tur til stalden. Han havde endda lavet en kostplan over hvad han ville spise, sådan havde det været i de måneder han havde været på skolen.
Dracio
Dracio
Yngling

Nye navn : Dracius Leonidas
Url Alder : 19
Antal indlæg : 483
Vampyr Erfaring : 9854
Respekt : 0
Join date : 02/08/11
Geografisk sted : Los Angeles / Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Hvad skete der?? ~ Nemesis  Empty Sv: Hvad skete der?? ~ Nemesis

Indlæg  Elizabet Tors Sep 15, 2011 11:51 am

lyden af trin gennem salen var ikke til at ignorerer. de høje trin som hele tiden blev højere og højere. Tik tak tik tak. Hun gik mod Dracius bord, uden tøven. Hun stilte sig bag ham, så hendes løse sorte hår flavrede i hans nakke. Hun lagde armene om ham bagfra, og åndede blidt i hans nakke. ''Hvad så Drake?'' hviskede hun drillede. Hun smilede bag ham.

Hendes sorte hår hang løst, og hendes hoved var gemt af en sort hætte, fra hendes kutte. Hun lignede en klassisk vampyr. Dyster. Alligevel var der noget drilsk over hendes tonefald.
Elizabet
Elizabet
Yngling

Nye navn : Elizabeth Nowren
Url Alder : 23 år
Antal indlæg : 1664
Vampyr Erfaring : 11124
Respekt : 8
Skoleuniformen : Ingen uniform
Join date : 30/07/11
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Hvad skete der?? ~ Nemesis  Empty Sv: Hvad skete der?? ~ Nemesis

Indlæg  Dracio Tors Sep 15, 2011 12:38 pm

Drake hørte noget men regnede ikke med at de ville komme hen til ham. Højere og højere blev de da hun kom nærmere, hans jæger instinkt satte ind men han ignorerede det fuldstændig, han vidste ikke hvem der skulle kunne gøre ham ondt. Han lukkede øjnene og sukkede kort.
Drake Gispede da han mærkede hendes arme om hende, hendes ånde i nakken fik det til at løbe koldt ned af ryggen ”Hey Nemesis” hviskede han lavt og gøs da hendes hår ramte hans nakke, gaflen var smuttet ud af hans hånd ned af gaflen, ned på tallerken. Han smilede og ville gerne vende sig for at se hende, men ventede til hun ville sætte sig, egentlig håbede han hun ville sætte sig, så de kunne snakke. ”hva så, hva laver du her?” spurgte han mens hans hænder lagde sig over hendes og han lukkede øjnene og lænede sig så ind til hende og prøvede at læne hovedet tilbage så han kunne se op i hendes øjne. Da han ikke kunne komme langt nok tilbage lod han bare sig læne ind til hende, og holdt hendes hænder blidt i sine, så hun let kunne trække dem ud igen.

Dracio
Dracio
Yngling

Nye navn : Dracius Leonidas
Url Alder : 19
Antal indlæg : 483
Vampyr Erfaring : 9854
Respekt : 0
Join date : 02/08/11
Geografisk sted : Los Angeles / Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Hvad skete der?? ~ Nemesis  Empty Sv: Hvad skete der?? ~ Nemesis

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum