The House Of Night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Mest aktive brugere
Elizabet (1664)
Undskyld... Hvad? (Ash) I_vote_lcapUndskyld... Hvad? (Ash) I_voting_barUndskyld... Hvad? (Ash) I_vote_rcap 
Rosa (1572)
Undskyld... Hvad? (Ash) I_vote_lcapUndskyld... Hvad? (Ash) I_voting_barUndskyld... Hvad? (Ash) I_vote_rcap 
Alma (1559)
Undskyld... Hvad? (Ash) I_vote_lcapUndskyld... Hvad? (Ash) I_voting_barUndskyld... Hvad? (Ash) I_vote_rcap 
Ciel (1525)
Undskyld... Hvad? (Ash) I_vote_lcapUndskyld... Hvad? (Ash) I_voting_barUndskyld... Hvad? (Ash) I_vote_rcap 
kattriona (1467)
Undskyld... Hvad? (Ash) I_vote_lcapUndskyld... Hvad? (Ash) I_voting_barUndskyld... Hvad? (Ash) I_vote_rcap 
Perceval (1358)
Undskyld... Hvad? (Ash) I_vote_lcapUndskyld... Hvad? (Ash) I_voting_barUndskyld... Hvad? (Ash) I_vote_rcap 
Wodtcagt (1326)
Undskyld... Hvad? (Ash) I_vote_lcapUndskyld... Hvad? (Ash) I_voting_barUndskyld... Hvad? (Ash) I_vote_rcap 
Rosiie (1000)
Undskyld... Hvad? (Ash) I_vote_lcapUndskyld... Hvad? (Ash) I_voting_barUndskyld... Hvad? (Ash) I_vote_rcap 
amiana (903)
Undskyld... Hvad? (Ash) I_vote_lcapUndskyld... Hvad? (Ash) I_voting_barUndskyld... Hvad? (Ash) I_vote_rcap 
Kayla (861)
Undskyld... Hvad? (Ash) I_vote_lcapUndskyld... Hvad? (Ash) I_voting_barUndskyld... Hvad? (Ash) I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?

Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Kommentarer: 1

Seneste emner
» en ny tøs? - samera
Undskyld... Hvad? (Ash) I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
Undskyld... Hvad? (Ash) I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
Undskyld... Hvad? (Ash) I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
Undskyld... Hvad? (Ash) I_icon_minitimeTors Jan 29, 2015 3:43 pm af Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
Undskyld... Hvad? (Ash) I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:21 pm af Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
Undskyld... Hvad? (Ash) I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:13 pm af Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
Undskyld... Hvad? (Ash) I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 2:27 pm af Hayate

» Tilbage, og søger emne
Undskyld... Hvad? (Ash) I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 1:48 pm af Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
Undskyld... Hvad? (Ash) I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 12:00 pm af Hayate

Top posting users this week
Ingen bruger


Undskyld... Hvad? (Ash)

2 deltagere

Go down

Undskyld... Hvad? (Ash) Empty Undskyld... Hvad? (Ash)

Indlæg  Rosiie Ons Feb 27, 2013 6:42 am

P: Skoleuniform.
O: En masse ynglinge.
T: anden time.
V: skyfrit og varmt

Hun kiggede op engang i mellem, men var helt væk i sine egne ting, pladsen ved siden af hende var tom. Hun fokuserede kort på læren, men opmærksomheden var hurtigt rettet mod noget andet igen. Hun kiggede ud af vinduet op blev op slugt af stjernernes smukke glimtren, hun begyndte at tegne af efter himmelen. Men lige pludselig gik døren op...

Rosiie
En af Mørkets Døtre

Nye navn : Rosalie
Url Alder : 20
Antal indlæg : 1000
Vampyr Erfaring : 9743
Respekt : 12
Skoleuniformen : sort tank top og et par lyseblå cowboy bukser.
Join date : 10/06/12
Geografisk sted : for det meste i stalden eller ved ydre muren

Tilbage til toppen Go down

Undskyld... Hvad? (Ash) Empty Sv: Undskyld... Hvad? (Ash)

Indlæg  Ash Ons Feb 27, 2013 6:51 am

Påklædning Skoleuniform.

Det kunne godt overraske når man så ham første gang, den hårde attitude, de mange tatoveringer han bar, ud over hans røde mærker, hans piercinger og det faktum han stort set aldrig smilede, så var det anderledes at se ham med poesi bogen under armen godt på vej ind i klasseværelset for at få time inde for noget med digte, man noget skulle vel overraske bare en smule. Han så rundt på eleverne og smuttede hen på den tomme plads ved siden af den tegnene pige. Med et mystisk smil, man faktisk ikke engang kunne kalde et smil, lagde han sin bog ned og satte sig på pladsen, han kiggede op på tavlen, men sagde ellers intet
Ash
Ash
Yngling

Nye navn : han blev født med navnet Ashley Mohr, men har faktisk altid kaldt sig selv Ash
Url Alder : 18
Antal indlæg : 13
Vampyr Erfaring : 8169
Respekt : 0
Skoleuniformen : Hans skole uniform bestå af et par hullede jeans, en sort stram t-shirt, en familie ring (på pegefingeren) et par slidte sorte convers.
Join date : 26/02/13
Geografisk sted : Skolen i Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Undskyld... Hvad? (Ash) Empty Sv: Undskyld... Hvad? (Ash)

Indlæg  Rosiie Ons Feb 27, 2013 6:57 am

Hun kiggede nysgerrigt på drengen der lige havde sat sig ved siden af hende. "Hej" Hun viskede det for at hun ikke skulle blive afsløret af læren. Hun smilte til ham. Hun kiggede på hans mange tatoveringer såvel som mønstre, og smilede et lille smil. Hun så ned på sin tegning og gjorde den færdig..

Rosiie
En af Mørkets Døtre

Nye navn : Rosalie
Url Alder : 20
Antal indlæg : 1000
Vampyr Erfaring : 9743
Respekt : 12
Skoleuniformen : sort tank top og et par lyseblå cowboy bukser.
Join date : 10/06/12
Geografisk sted : for det meste i stalden eller ved ydre muren

Tilbage til toppen Go down

Undskyld... Hvad? (Ash) Empty Sv: Undskyld... Hvad? (Ash)

Indlæg  Ash Ons Feb 27, 2013 7:01 am

han så på skift fra læren til sin bog, mens han sad og tog notater af hvad læren sagde, nok var han noget af et røvhul og ja ikke helt stabil, men indlæring tog han sig af. Da en stemme ved siden af ham brød ind i hans koncentration, lagde han blyanten stille ned og drejede ansigtet, mødte blikket af den unge pige ved siden af ham "hej selv" brummede han blødt, hans stemme passede på første hånd ikke til hans ansigt, den var for blød til det lettere hårde udtrykke, for fin med det britiske til alle hans tatoveringer, men som han talte gav puslespillet mere mening og det hele passede sammen
Ash
Ash
Yngling

Nye navn : han blev født med navnet Ashley Mohr, men har faktisk altid kaldt sig selv Ash
Url Alder : 18
Antal indlæg : 13
Vampyr Erfaring : 8169
Respekt : 0
Skoleuniformen : Hans skole uniform bestå af et par hullede jeans, en sort stram t-shirt, en familie ring (på pegefingeren) et par slidte sorte convers.
Join date : 26/02/13
Geografisk sted : Skolen i Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Undskyld... Hvad? (Ash) Empty Sv: Undskyld... Hvad? (Ash)

Indlæg  Rosiie Ons Feb 27, 2013 7:37 am

"Er du ny her?" Hun kiggede nysgerrigt på ham. "Undskyld jeg hedder Rosalie, men kald mig bare Rose eller Rosie, hvad med dig?" Hun så stadig lige så nysggerigt på ham, en lok af hendes blonde hår strøg ned i panden på henden, hun fjernede den hurtigt igen. Hun lagde sin tegning om bagerst i hendes hæfte.

Rosiie
En af Mørkets Døtre

Nye navn : Rosalie
Url Alder : 20
Antal indlæg : 1000
Vampyr Erfaring : 9743
Respekt : 12
Skoleuniformen : sort tank top og et par lyseblå cowboy bukser.
Join date : 10/06/12
Geografisk sted : for det meste i stalden eller ved ydre muren

Tilbage til toppen Go down

Undskyld... Hvad? (Ash) Empty Sv: Undskyld... Hvad? (Ash)

Indlæg  Ash Ons Feb 27, 2013 7:39 am

Han rynkede brynet, men rystede bare på hoved, hvad lignede han en på 14 eller sådan noget, han var da for helved 18 år, ikke en eller anden lille knøs der lige havde fået sit mærke "nej jeg har skam gået her længe" sagde han i stedet for det han inde i hoved tænkte, det var nok ikke det kønneste at sige "hyggeligt at møde dig" brummede han og skrev noget mere ned i sit hæfte "mit navn er Ash" sagde han kort hjertet og de skarpe blå øjne mødte igen hendes
Ash
Ash
Yngling

Nye navn : han blev født med navnet Ashley Mohr, men har faktisk altid kaldt sig selv Ash
Url Alder : 18
Antal indlæg : 13
Vampyr Erfaring : 8169
Respekt : 0
Skoleuniformen : Hans skole uniform bestå af et par hullede jeans, en sort stram t-shirt, en familie ring (på pegefingeren) et par slidte sorte convers.
Join date : 26/02/13
Geografisk sted : Skolen i Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Undskyld... Hvad? (Ash) Empty Sv: Undskyld... Hvad? (Ash)

Indlæg  Rosiie Ons Feb 27, 2013 7:53 am

Klokken ringede og hun rejste sig. "Beklager hvis jeg gjorde dig gal, men jeg har bare ikke lagt til dig før!" Hun vendte ryggen til ham og pakkede sine ting. "Og også hyggeligt at møde dig!" mumlede hun. Hun samlede sine ting op i favnen og vendte sig om. Hvad var der med den fyr, han var så mystisk, og fjendtlig på samme tid.

Rosiie
En af Mørkets Døtre

Nye navn : Rosalie
Url Alder : 20
Antal indlæg : 1000
Vampyr Erfaring : 9743
Respekt : 12
Skoleuniformen : sort tank top og et par lyseblå cowboy bukser.
Join date : 10/06/12
Geografisk sted : for det meste i stalden eller ved ydre muren

Tilbage til toppen Go down

Undskyld... Hvad? (Ash) Empty Sv: Undskyld... Hvad? (Ash)

Indlæg  Ash Ons Feb 27, 2013 7:56 am

Han trak på skulderne "jeg er skam ikke gal, tro mig hvis jeg var gal vil du vide det" han så på uret, timen var vel også ved at være slut eller der omkring. Han var skam ikke gal, han ville være helt anderledes i sin karakter hvis han var gal eller for den sags skyld vred. gik han hen og blev vred ville man kunne se det på ham, hans hugtænder eller bare hele hans karakter ville ændre form og han ville i sin gang eller bare adfærd være mere som et dyr
Ash
Ash
Yngling

Nye navn : han blev født med navnet Ashley Mohr, men har faktisk altid kaldt sig selv Ash
Url Alder : 18
Antal indlæg : 13
Vampyr Erfaring : 8169
Respekt : 0
Skoleuniformen : Hans skole uniform bestå af et par hullede jeans, en sort stram t-shirt, en familie ring (på pegefingeren) et par slidte sorte convers.
Join date : 26/02/13
Geografisk sted : Skolen i Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Undskyld... Hvad? (Ash) Empty Sv: Undskyld... Hvad? (Ash)

Indlæg  Rosiie Ons Feb 27, 2013 9:18 am

Hun nikkede. "Du er ikke særlig snak saglig, eller?" Hun kiggede på ham. Hun tjekkede sit skema, fritime. Hun smilede for sig selv. Hun kiggede tilbage på Ash, og fangede hans blik, hun vendtede på et svar fra ham, hvor gammel var han mon? Han lignede bestemt ikke en der lige var blevet mærket, men stadig ældre end hende, 17-18 år måske? Hun slog det hurtigt ud af hovedet igen.

Rosiie
En af Mørkets Døtre

Nye navn : Rosalie
Url Alder : 20
Antal indlæg : 1000
Vampyr Erfaring : 9743
Respekt : 12
Skoleuniformen : sort tank top og et par lyseblå cowboy bukser.
Join date : 10/06/12
Geografisk sted : for det meste i stalden eller ved ydre muren

Tilbage til toppen Go down

Undskyld... Hvad? (Ash) Empty Sv: Undskyld... Hvad? (Ash)

Indlæg  Ash Ons Feb 27, 2013 9:49 am

han trak på skulderne "nææ...eller jeg ved det nu ikke, det kommer an på så meget, jeg bryder mig bare ikke om at tale om mig selv, så let er det, jeg har oplevet for meget til at ville gøre det" han trak på skulderne og kløede sig i nakken lige over den fine tatovering som dækkede et stykke af hans hals. han sukkede og så kort på hende "hvad har du så i næste time, jeg har vidts en fritime eller noget i den stil" han hævede øjenbrynet og ja han var overraskende ikke ondt i sine spørgsmål
Ash
Ash
Yngling

Nye navn : han blev født med navnet Ashley Mohr, men har faktisk altid kaldt sig selv Ash
Url Alder : 18
Antal indlæg : 13
Vampyr Erfaring : 8169
Respekt : 0
Skoleuniformen : Hans skole uniform bestå af et par hullede jeans, en sort stram t-shirt, en familie ring (på pegefingeren) et par slidte sorte convers.
Join date : 26/02/13
Geografisk sted : Skolen i Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Undskyld... Hvad? (Ash) Empty Sv: Undskyld... Hvad? (Ash)

Indlæg  Rosiie Ons Feb 27, 2013 9:58 am

Hun nikkede forståeligt. "Det er helt i orden nogen ting skal man også bare lade ligge. Hun smilede undskyldne til ham. "Jeg har en fritime, ligsom dig" Hun havde let til smil. "Hvad har du så tænkt dig at lave i din fritime?" Hun kiggede ind i hans usædvanlig blå øjne, hendes øjne var også blå, men slet ikke så... ja flotte. Hendes øjne var mere i stil af en dybhavsblå, hun smilede igen et lille smil.

Rosiie
En af Mørkets Døtre

Nye navn : Rosalie
Url Alder : 20
Antal indlæg : 1000
Vampyr Erfaring : 9743
Respekt : 12
Skoleuniformen : sort tank top og et par lyseblå cowboy bukser.
Join date : 10/06/12
Geografisk sted : for det meste i stalden eller ved ydre muren

Tilbage til toppen Go down

Undskyld... Hvad? (Ash) Empty Sv: Undskyld... Hvad? (Ash)

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum