The House Of Night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Mest aktive brugere
Elizabet (1664)
Meningen med livet ~ Jake I_vote_lcapMeningen med livet ~ Jake I_voting_barMeningen med livet ~ Jake I_vote_rcap 
Rosa (1572)
Meningen med livet ~ Jake I_vote_lcapMeningen med livet ~ Jake I_voting_barMeningen med livet ~ Jake I_vote_rcap 
Alma (1559)
Meningen med livet ~ Jake I_vote_lcapMeningen med livet ~ Jake I_voting_barMeningen med livet ~ Jake I_vote_rcap 
Ciel (1525)
Meningen med livet ~ Jake I_vote_lcapMeningen med livet ~ Jake I_voting_barMeningen med livet ~ Jake I_vote_rcap 
kattriona (1467)
Meningen med livet ~ Jake I_vote_lcapMeningen med livet ~ Jake I_voting_barMeningen med livet ~ Jake I_vote_rcap 
Perceval (1358)
Meningen med livet ~ Jake I_vote_lcapMeningen med livet ~ Jake I_voting_barMeningen med livet ~ Jake I_vote_rcap 
Wodtcagt (1326)
Meningen med livet ~ Jake I_vote_lcapMeningen med livet ~ Jake I_voting_barMeningen med livet ~ Jake I_vote_rcap 
Rosiie (1000)
Meningen med livet ~ Jake I_vote_lcapMeningen med livet ~ Jake I_voting_barMeningen med livet ~ Jake I_vote_rcap 
amiana (903)
Meningen med livet ~ Jake I_vote_lcapMeningen med livet ~ Jake I_voting_barMeningen med livet ~ Jake I_vote_rcap 
Kayla (861)
Meningen med livet ~ Jake I_vote_lcapMeningen med livet ~ Jake I_voting_barMeningen med livet ~ Jake I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?

Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Kommentarer: 1

Seneste emner
» en ny tøs? - samera
Meningen med livet ~ Jake I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
Meningen med livet ~ Jake I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
Meningen med livet ~ Jake I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
Meningen med livet ~ Jake I_icon_minitimeTors Jan 29, 2015 3:43 pm af Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
Meningen med livet ~ Jake I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:21 pm af Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
Meningen med livet ~ Jake I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:13 pm af Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
Meningen med livet ~ Jake I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 2:27 pm af Hayate

» Tilbage, og søger emne
Meningen med livet ~ Jake I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 1:48 pm af Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
Meningen med livet ~ Jake I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 12:00 pm af Hayate

Top posting users this week
Ingen bruger


Meningen med livet ~ Jake

2 deltagere

Go down

Meningen med livet ~ Jake Empty Meningen med livet ~ Jake

Indlæg  Rinna Ons Mar 09, 2011 6:43 am

T. Eftermiddag.
S. Bibliotek.
O. En masse bøger og et tilsyneladene tomt bibliotek.
V. En ting Onyx godt ville opleve at være ude i!


Onyx var i dårligt humør.
Hun var rimelig pissed over at være blevet afsløret, da hun forgæves havde forsøgt at stikke af og tage i byen og feste.
Og nu måtte hun afsone sin straf.
Hun skulle sætte stablevis af bøger tilbage på deres rette plads.
Onyx ville hellere , rense ud i staldene end at være spærret inde her.
Hun satte sin ipod i ørene og skrude op, alt imens hun rakte ud efter den næste bog.
Rinna
Rinna
En af Mørkets Døtre

Nye navn : rinna
Url Alder : 16
Antal indlæg : 217
Vampyr Erfaring : 10296
Respekt : 3
Skoleuniformen : Syer altid en lykke sten indvendig i tøjet.
Join date : 10/08/10
Geografisk sted : House of Night

Tilbage til toppen Go down

Meningen med livet ~ Jake Empty Sv: Meningen med livet ~ Jake

Indlæg  Stephen Ons Mar 09, 2011 7:23 am

Jake havde et smørret smil på læberne da han kom ind i biblioteket. Han kunne nemt vandre rundt i sollyset.. Et, håret sad perfekt ned over øjnene så han nemt kunne kigge ud, men så solens varme stråler ikke trådte ind. To, hvid og sort ternet halstørklæde, og sat op til at hvile på næsen. Tre, skyggen for hans hår gjorde så hans næse ikke blev brandt. Fire, lang stor hættetrøje som dækkede nakke med hætten nede, fingrene, og ned om røven inden under en sort t-shirt. Fem, sorte læder handsker, hvis nu hans fingre skulle titte frem. Seks, nogle tykke løse sorte bukser med kæder nitter og kæder fra for- og baglommer, og til sidst men ikke mindst nummer syv, med de knæ-lange sorte strømper og sorte converse. Det, var nok til at beskytte ham for solens stråler.
Han havde en pose i den skjulte hånd hvor i der lå fem bøger. Han returnerede dem og satte dem på hylden og begyndte at gå ned mod romantik reolerne med nogle lange og hurtige skridt. "Gid jeg snart er færdig her..." mumlede han meget lavt da han drejede rundt om et hjørne til en romantik reol. Men i det han drejede stod der en stor vogn, fyldt helt op med bøger, som han stødte ind i og fik den til at kører en smule. Han nåde ikke at se andet en vognen så om der var nogen i nærheden der kunne komme til skade vidste han ikke...
Stephen
Stephen
Yngling

Nye navn : Stephen Eric Christopher Tristan
Url Alder : 19
Antal indlæg : 102
Vampyr Erfaring : 9780
Respekt : 0
Skoleuniformen : Sort skjorte, sorte jeans og et sort kors omkring halsen. Måske har han lige kort sat ærmerne op til albuerne eller noget.
Join date : 18/02/11

Tilbage til toppen Go down

Meningen med livet ~ Jake Empty Sv: Meningen med livet ~ Jake

Indlæg  Rinna Ons Mar 09, 2011 7:27 am

"Ej for nyx da " råbte Onyx forvirret da hun pludselig blev kørt delvist ned af hendes bogvogn.
"Hvad sker der for dig mand " vrissede hun af fyren der stod og så helt overrasket ud.
Onyx tog musikken ud af ørene, og så vredt på fyren.
"Se dig for, jeg skulle jo nødigt miste livet ved at sætte bøger på plads ,vel "
Rinna
Rinna
En af Mørkets Døtre

Nye navn : rinna
Url Alder : 16
Antal indlæg : 217
Vampyr Erfaring : 10296
Respekt : 3
Skoleuniformen : Syer altid en lykke sten indvendig i tøjet.
Join date : 10/08/10
Geografisk sted : House of Night

Tilbage til toppen Go down

Meningen med livet ~ Jake Empty Sv: Meningen med livet ~ Jake

Indlæg  Stephen Ons Mar 09, 2011 7:56 am

Jake, som var utrolig godt pakket ind, kunne man overhovedet ikke se humøret på, ikke engang hvis han græd.
"Du må vist hellere bare holde vognen væk fra dig i stedet for lige foran dig," mumlede han vrissent, og kiggede ned i vognen der nu stod ved siden af hende og så nogle bøger og gik så hen og tog roligt fat i en af bøgerne og kiggede så på bagsiden.
"Er det okay jeg bare tager denne her fra vognen?" spurgte han høfligt i stedet bare at gå med den og forsat have en dårlig kemi mellem hende og ham. Han prøvede dog nu at opbygge bare et middel kendskab til hinanden.
"Undskyld jeg skubbede din vogn," mumlede han roligt for at bygge lidt højere.
Stephen
Stephen
Yngling

Nye navn : Stephen Eric Christopher Tristan
Url Alder : 19
Antal indlæg : 102
Vampyr Erfaring : 9780
Respekt : 0
Skoleuniformen : Sort skjorte, sorte jeans og et sort kors omkring halsen. Måske har han lige kort sat ærmerne op til albuerne eller noget.
Join date : 18/02/11

Tilbage til toppen Go down

Meningen med livet ~ Jake Empty Sv: Meningen med livet ~ Jake

Indlæg  Rinna Tors Mar 10, 2011 1:29 am

Onyx så på fyren der stod foran hende.
Han var godt skjult bag hår og tøj.
Hun faldt lidt til ro, efter alt det var jo ikke HAM der havde sladret om hende og dermed havde udløst hendes straf, og han havde jo lige undskyldt for uheldet med vognen.
Onyx smilede til ham og sagde " Det er ok, både med bogen og med vognen ".
"Hvad skal du med Stormfulde højder ? " spurgte hun og bankede lidt på bogen han nu stod med.
Rinna
Rinna
En af Mørkets Døtre

Nye navn : rinna
Url Alder : 16
Antal indlæg : 217
Vampyr Erfaring : 10296
Respekt : 3
Skoleuniformen : Syer altid en lykke sten indvendig i tøjet.
Join date : 10/08/10
Geografisk sted : House of Night

Tilbage til toppen Go down

Meningen med livet ~ Jake Empty Sv: Meningen med livet ~ Jake

Indlæg  Stephen Lør Mar 12, 2011 12:49 pm

Han lod roligt sit tørklæde falde med fra næsen og afslørede nogle blege læber med snakebite. Han havde ikke et smil, men han så heller ikke sur ud, et neutralt ansigt. Han fjernede dog ikke håret da han var van til at det sad foran.
"Mange tak," mumlede han roligt og kiggede ned på bogen da hun bankede lidt på den, "Jeg formoder vel at jeg vil læse den?" sagde han og smilede roligt, mens hans læber holdt et meget lille og hæst grin inde.
"Hvorfor sætter du enlig bøger på plads når du kunne være et andet sted?" spurgte han roligt og smilede blidt. Han spurgte enlig fordi at han selv syntes biblioteker var kedelige, han brugte dem kun til at låne bøger. Men han ville ikke sige han mening, så ville han nemlig bryde sin guds lov...
Stephen
Stephen
Yngling

Nye navn : Stephen Eric Christopher Tristan
Url Alder : 19
Antal indlæg : 102
Vampyr Erfaring : 9780
Respekt : 0
Skoleuniformen : Sort skjorte, sorte jeans og et sort kors omkring halsen. Måske har han lige kort sat ærmerne op til albuerne eller noget.
Join date : 18/02/11

Tilbage til toppen Go down

Meningen med livet ~ Jake Empty Sv: Meningen med livet ~ Jake

Indlæg  Rinna Lør Mar 12, 2011 11:20 pm

Onyx så på fyren og smilede.
Hun læste selv en animeret udgave af Kill Bill for tiden.
Hun kunne god lide kvindelige helte.
"Jeg brød regelerne" sagde hun og slog ud med hånden.
"En veninde og jeg ville et smut i byen og feste, men en vis vampyr lære, kunne læse mine syndefulde tanker, da jeg kom hjem" hun sukkede og så lidt ærgelig ud.
"Og han mente at dette var en passende straf" mumlede hun.
Rinna
Rinna
En af Mørkets Døtre

Nye navn : rinna
Url Alder : 16
Antal indlæg : 217
Vampyr Erfaring : 10296
Respekt : 3
Skoleuniformen : Syer altid en lykke sten indvendig i tøjet.
Join date : 10/08/10
Geografisk sted : House of Night

Tilbage til toppen Go down

Meningen med livet ~ Jake Empty Sv: Meningen med livet ~ Jake

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum