The House Of Night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Mest aktive brugere
Elizabet (1664)
svigtet? (Kattriona) I_vote_lcapsvigtet? (Kattriona) I_voting_barsvigtet? (Kattriona) I_vote_rcap 
Rosa (1572)
svigtet? (Kattriona) I_vote_lcapsvigtet? (Kattriona) I_voting_barsvigtet? (Kattriona) I_vote_rcap 
Alma (1559)
svigtet? (Kattriona) I_vote_lcapsvigtet? (Kattriona) I_voting_barsvigtet? (Kattriona) I_vote_rcap 
Ciel (1525)
svigtet? (Kattriona) I_vote_lcapsvigtet? (Kattriona) I_voting_barsvigtet? (Kattriona) I_vote_rcap 
kattriona (1467)
svigtet? (Kattriona) I_vote_lcapsvigtet? (Kattriona) I_voting_barsvigtet? (Kattriona) I_vote_rcap 
Perceval (1358)
svigtet? (Kattriona) I_vote_lcapsvigtet? (Kattriona) I_voting_barsvigtet? (Kattriona) I_vote_rcap 
Wodtcagt (1326)
svigtet? (Kattriona) I_vote_lcapsvigtet? (Kattriona) I_voting_barsvigtet? (Kattriona) I_vote_rcap 
Rosiie (1000)
svigtet? (Kattriona) I_vote_lcapsvigtet? (Kattriona) I_voting_barsvigtet? (Kattriona) I_vote_rcap 
amiana (903)
svigtet? (Kattriona) I_vote_lcapsvigtet? (Kattriona) I_voting_barsvigtet? (Kattriona) I_vote_rcap 
Kayla (861)
svigtet? (Kattriona) I_vote_lcapsvigtet? (Kattriona) I_voting_barsvigtet? (Kattriona) I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?

Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Kommentarer: 1

Seneste emner
» en ny tøs? - samera
svigtet? (Kattriona) I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
svigtet? (Kattriona) I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
svigtet? (Kattriona) I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
svigtet? (Kattriona) I_icon_minitimeTors Jan 29, 2015 3:43 pm af Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
svigtet? (Kattriona) I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:21 pm af Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
svigtet? (Kattriona) I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:13 pm af Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
svigtet? (Kattriona) I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 2:27 pm af Hayate

» Tilbage, og søger emne
svigtet? (Kattriona) I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 1:48 pm af Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
svigtet? (Kattriona) I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 12:00 pm af Hayate

Top posting users this week
Ingen bruger


svigtet? (Kattriona)

2 deltagere

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

svigtet? (Kattriona) Empty svigtet? (Kattriona)

Indlæg  Rosiie Fre Jul 20, 2012 8:54 am

t: efter skole
o: på værelset sammen med Kat
t: har lige skiftede til en pink top og ride bukser der er sorte.
"kat vi må snakke og det er alvorligt" hun kiggede såret på hende nu havde hun holdt det inde længe nok hun måtte fortælle Kat sandheden og hun måtte spørge hende om noget!!

Rosiie
En af Mørkets Døtre

Nye navn : Rosalie
Url Alder : 20
Antal indlæg : 1000
Vampyr Erfaring : 9775
Respekt : 12
Skoleuniformen : sort tank top og et par lyseblå cowboy bukser.
Join date : 10/06/12
Geografisk sted : for det meste i stalden eller ved ydre muren

Tilbage til toppen Go down

svigtet? (Kattriona) Empty Sv: svigtet? (Kattriona)

Indlæg  kattriona Lør Jul 21, 2012 3:16 am

T: efter skole
O: WC på værlset
T: ikke noget (Hun er igang med at klæde om)

"2 sek!" hun stod med det ene ben i sine ride bukser og hoppede rundt. "Den fod skal bare igennem!" da hun enelig fik sin størelse 43 igennem tog hun sine ride støvler på.
Da hun kom ud stod Rosie og trippede med foden.
kattriona
kattriona
Yngling

Nye navn : Kattriona Night
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1467
Vampyr Erfaring : 10334
Respekt : 11
Skoleuniformen : det forskelligt så det vil altid stå i emnet
Join date : 17/05/12
Geografisk sted : Nattens hus Tulsa

http://newworld.danskforum.net/u88

Tilbage til toppen Go down

svigtet? (Kattriona) Empty Sv: svigtet? (Kattriona)

Indlæg  Rosiie Lør Jul 21, 2012 6:16 am

"Kat! hvad i alverden har du gang i?" hun stoppede med at trippe med foden. og stod med åben mund, det lignede hun manglede det ene ben når hun hoppede rundt på den måde. Rosalie ventede bare på at høre et ordentlig bump og se Kat ligge nede på gulvet.

Rosiie
En af Mørkets Døtre

Nye navn : Rosalie
Url Alder : 20
Antal indlæg : 1000
Vampyr Erfaring : 9775
Respekt : 12
Skoleuniformen : sort tank top og et par lyseblå cowboy bukser.
Join date : 10/06/12
Geografisk sted : for det meste i stalden eller ved ydre muren

Tilbage til toppen Go down

svigtet? (Kattriona) Empty Sv: svigtet? (Kattriona)

Indlæg  kattriona Lør Jul 21, 2012 2:30 pm

"Hvad er det det du ville fortælle mig?" hun så på Rosie og smilede. Rosie kunne fortælle alt til hende alt. Kattriona fortalte ALT til Rosie, eller næsten alt. hun havde aldrig fortalt den til nogen, ingen! hun sukkede og satte sig på sengen.
kattriona
kattriona
Yngling

Nye navn : Kattriona Night
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1467
Vampyr Erfaring : 10334
Respekt : 11
Skoleuniformen : det forskelligt så det vil altid stå i emnet
Join date : 17/05/12
Geografisk sted : Nattens hus Tulsa

http://newworld.danskforum.net/u88

Tilbage til toppen Go down

svigtet? (Kattriona) Empty Sv: svigtet? (Kattriona)

Indlæg  Rosiie Lør Jul 21, 2012 3:25 pm

hun sukkede "jeg vil bare vide hvad fanden der foregår mellem dig og Calla, jeg føler mig hele tiden som det tredje hjul når hun er i nærheden!" hun kiggede væk "og den der halskæde du har fået af hende hvad betyder det lige? at hun kan tage dig med til hulla bulla som jeg ikke tror på!" hun sukkede og kiggede igen på Kat "jeg ved godt at du nok godt kan lide hende, men helt seriøst hun er ligesom en sugemalle, 'slask! så suger vi os lige fast på Kattriona, for der hun jo måske vi kan trække hende længere væk fra Rosalie og gøre hende mere sårbare så jeg kan få mine små ånder til æde hende' det er sådan jeg føler" hun kunne mærke en tårer, men ikke en trist tåre den var fyldt med vrede!

Rosiie
En af Mørkets Døtre

Nye navn : Rosalie
Url Alder : 20
Antal indlæg : 1000
Vampyr Erfaring : 9775
Respekt : 12
Skoleuniformen : sort tank top og et par lyseblå cowboy bukser.
Join date : 10/06/12
Geografisk sted : for det meste i stalden eller ved ydre muren

Tilbage til toppen Go down

svigtet? (Kattriona) Empty Sv: svigtet? (Kattriona)

Indlæg  kattriona Ons Jul 25, 2012 4:05 am

"Rosie hvad i alverden fabler du om! jeg er pisse red for de der ånder! eller hvad det nu er, men jeg prøver faktisk at være sød mod hende, det skulle du faktisk prøve ind i mellem, men hun kommer ikke i mellem os ALDRIG." hun lavede en hånd bevægelse for at understrege det. "kom vi tager ud og rider og snakker vidre det, jeg føler der er nogen der holder øje med os." hun fik kulde gysninger og gik ud af døren med Rosie arm i arm.
kattriona
kattriona
Yngling

Nye navn : Kattriona Night
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1467
Vampyr Erfaring : 10334
Respekt : 11
Skoleuniformen : det forskelligt så det vil altid stå i emnet
Join date : 17/05/12
Geografisk sted : Nattens hus Tulsa

http://newworld.danskforum.net/u88

Tilbage til toppen Go down

svigtet? (Kattriona) Empty Sv: svigtet? (Kattriona)

Indlæg  Rosiie Ons Jul 25, 2012 12:49 pm

"det virker ellers som om du støtter mere op om hende end mig! næste gang så prøv at hjælpe mig"
hun kunne mærke en klump i halsen. den gjorde ondt, og hun kunne mærke en tårer i øjenkrogen..

Rosiie
En af Mørkets Døtre

Nye navn : Rosalie
Url Alder : 20
Antal indlæg : 1000
Vampyr Erfaring : 9775
Respekt : 12
Skoleuniformen : sort tank top og et par lyseblå cowboy bukser.
Join date : 10/06/12
Geografisk sted : for det meste i stalden eller ved ydre muren

Tilbage til toppen Go down

svigtet? (Kattriona) Empty Sv: svigtet? (Kattriona)

Indlæg  kattriona Ons Jul 25, 2012 2:12 pm

"Ikke for noget Rosie.... Men jeg trode du af alle mennesker kender mig best, men ved du hvad det er jeg ikke sikker på længer!" hun tog sin arm væk fra Rosalie. "jeg trode at du ville for stå mig, men jeg tog åben bart fejl af dig! og ved du hvad lille tøs, du tror måske at verden drejer rundt om dig, men ved du hvad det gør den ikke!" Den tøs var bare så tavelig! hun gik væk fra Rosalie, ned i stalen og væk bare væk fra hende! hun gav Moon en god bid og satte sig op på hende uden hovdetøj eller sadel. det skulle bare være hende og Moon.
da hun sad af inde i skoven løb tårende ned af kinderne.
kattriona
kattriona
Yngling

Nye navn : Kattriona Night
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1467
Vampyr Erfaring : 10334
Respekt : 11
Skoleuniformen : det forskelligt så det vil altid stå i emnet
Join date : 17/05/12
Geografisk sted : Nattens hus Tulsa

http://newworld.danskforum.net/u88

Tilbage til toppen Go down

svigtet? (Kattriona) Empty Sv: svigtet? (Kattriona)

Indlæg  Rosiie Tors Jul 26, 2012 3:17 am

hun fattede ikke hvad er lige var sket... hun ringede efter en taxa hun gik ud og ventede på den, hun kunne sagtens være væk fra det her sted i nogen timer. taxaen kom, hun steg ind de kørte afsted hen mod hendes forældres hjem, hun betalte. gik ud i stalden hun fant sin saddel og hovedtøjet op hun gjorde klar lagde en seddel, hvor der stod at hun havde lånt Star. hvis Kat ville hende noget kunne hun bare ringe, hvad var der galt med de to, e have kendt hinanden i så lang tid, så var den møg tøs kommet og nu, nu vidste de knap nok hvem hinanden var, Rosalie vidste knap nok hvem hun selv var.... hvorfor skete dette? hvem var hun? hvor var hun på vej hen? hvad ville Kat sige til at hun alrig mere kom tilbage? ville hun bare være glad? spørgsmålene fløj rundt i hovedet på hende. og et var hun sikker på, Calla's plan var lykkeds. hun havde splittet e to fra hinanden.. er tikkede en sms ind hun tog telefonen op.

Rosiie
En af Mørkets Døtre

Nye navn : Rosalie
Url Alder : 20
Antal indlæg : 1000
Vampyr Erfaring : 9775
Respekt : 12
Skoleuniformen : sort tank top og et par lyseblå cowboy bukser.
Join date : 10/06/12
Geografisk sted : for det meste i stalden eller ved ydre muren

Tilbage til toppen Go down

svigtet? (Kattriona) Empty Sv: svigtet? (Kattriona)

Indlæg  kattriona Lør Jul 28, 2012 10:39 am

Hun havde sendt en sms til Rosie. -Mød mig ved det store træ i din baghave om 5 minutter. KH kattriona. hun satte sig op på Moon og galopperede hen over marker, genem enge og skove, til sidst kom hun til Rosalie's hus eller retter sagt et palæ. hun gjorde store øjne og gav mon frit leje på et område. hun satte af og kravlede op i træ'et, hun vendtede...
kattriona
kattriona
Yngling

Nye navn : Kattriona Night
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1467
Vampyr Erfaring : 10334
Respekt : 11
Skoleuniformen : det forskelligt så det vil altid stå i emnet
Join date : 17/05/12
Geografisk sted : Nattens hus Tulsa

http://newworld.danskforum.net/u88

Tilbage til toppen Go down

svigtet? (Kattriona) Empty Sv: svigtet? (Kattriona)

Indlæg  Rosiie Tirs Jul 31, 2012 1:32 pm

hun kiggede på sms'en den var fra Kattriona. hun stoppede Star og regnede ud hvor lang tid hun havde redet, og hvor langt der var hjem. hmm det blev i fuld galop 5 minutter, men skulle hun vende om hun tænkte over det i 3 minutter. hun blev enig i at hvis Kat nu skulle gøre hende ondt, hvilket hun ikke troede om hende, så kunne hun til hver en tid bare skrige og vagterne ville være klar, de var i total beskyttelse selv mod vampyrer, men de kunne stadig med let hed tabe en kamp mod en voksen vampyr!

Rosiie
En af Mørkets Døtre

Nye navn : Rosalie
Url Alder : 20
Antal indlæg : 1000
Vampyr Erfaring : 9775
Respekt : 12
Skoleuniformen : sort tank top og et par lyseblå cowboy bukser.
Join date : 10/06/12
Geografisk sted : for det meste i stalden eller ved ydre muren

Tilbage til toppen Go down

svigtet? (Kattriona) Empty Sv: svigtet? (Kattriona)

Indlæg  kattriona Tirs Jul 31, 2012 6:27 pm

hun så på uret. der var gået 10 minutter. hvor fanden blev hun af. hun kravlede ned fra træet og satte sig på jorden op af huset og begyndte at græde stille. Moon kom valsende hen til hende, og stak sit store hovde ned til hende. "Tror du hun kommer? eller vil hun ikke se mig mere efter det der er sket? er det rigtigt at Calla har skilt os af? og hvorfor er der så mange ubesvaret spørgesmål?" det hele startede bare flere og flere spørgsmål.... hun hørte noget i det fjerne. hvad var nu det der kom? var det en vagt eller....
kattriona
kattriona
Yngling

Nye navn : Kattriona Night
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1467
Vampyr Erfaring : 10334
Respekt : 11
Skoleuniformen : det forskelligt så det vil altid stå i emnet
Join date : 17/05/12
Geografisk sted : Nattens hus Tulsa

http://newworld.danskforum.net/u88

Tilbage til toppen Go down

svigtet? (Kattriona) Empty Sv: svigtet? (Kattriona)

Indlæg  Rosiie Tirs Jul 31, 2012 6:44 pm

hun svarede 'jeg kommer' hun sendte den og red tilbage mod huset. hun kunne se nogen sidde op ad hus muren, hun red hen for an personen og så det Kat. "så er jeg her, hvad er det du vil sige til mig?" hun hoppede ned fra hesten, og trak hende ind i stalden. hun gik ud igen lagde armene over kors. "sååh hvad er det?" hun kiggede på Kat hun var ret pissed lige nu...

Rosiie
En af Mørkets Døtre

Nye navn : Rosalie
Url Alder : 20
Antal indlæg : 1000
Vampyr Erfaring : 9775
Respekt : 12
Skoleuniformen : sort tank top og et par lyseblå cowboy bukser.
Join date : 10/06/12
Geografisk sted : for det meste i stalden eller ved ydre muren

Tilbage til toppen Go down

svigtet? (Kattriona) Empty Sv: svigtet? (Kattriona)

Indlæg  kattriona Ons Aug 01, 2012 5:00 am

"hør jeg er ked af hvad der er sket... og hør jeg ved ikke om det er Calla's plan og skile os af, men kan vi ikke blive enige om at, og det her er kun hvis du vil, hendes plan ikke må lykkes..." hun så på Rosie og tørede en tåre væk med håndfladen. "Og det jeg sagde til sidst, det var ikke min mening, men jeg var sur og ked af at du ikke forstod mig! og det hele kolabsede bare for øjnene af mig! det er ikke naturligt!" hun vendte sig om og skulle til at kalde på Moon, da en vagt over faldede hende...
kattriona
kattriona
Yngling

Nye navn : Kattriona Night
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1467
Vampyr Erfaring : 10334
Respekt : 11
Skoleuniformen : det forskelligt så det vil altid stå i emnet
Join date : 17/05/12
Geografisk sted : Nattens hus Tulsa

http://newworld.danskforum.net/u88

Tilbage til toppen Go down

svigtet? (Kattriona) Empty Sv: svigtet? (Kattriona)

Indlæg  Rosiie Ons Aug 01, 2012 10:46 am

hun så vagten overfalde Kattriona. "HVAD FANDEN LAVER DU SLIP HENDE, HUN HAR ALDRIG GJORT NOGEN NOGET... SLIP HENDE SÅ!" vagten slap Kattriona. "næste gang du overfalder nogen, så vær lige opmærksom på hvem og hvornår du gør det. ellers mister du nemt dit job!" hun så strengt, på vagten pegede hen mod huset. "forsvind" hun snerrede af vagten. hun så på Kat igen. "ååh det er jeg Ked af Kat, et troede jeg ikke ville ske, er du okay? hey besdte veninder forevigt. og selvom du har kæreste på nu, så lad nu heller ikke en charmetrold komme i mellem os, neej jeg laver bare sjov med dig, det tror jeg ikke Malakas kunne fine på!" hun puffede kærligt til Kat. "er du godt klar over hvor glad jeg er for at have mødt dig, kom me ind og få varmen." det havde stået ned i stænger...

Rosiie
En af Mørkets Døtre

Nye navn : Rosalie
Url Alder : 20
Antal indlæg : 1000
Vampyr Erfaring : 9775
Respekt : 12
Skoleuniformen : sort tank top og et par lyseblå cowboy bukser.
Join date : 10/06/12
Geografisk sted : for det meste i stalden eller ved ydre muren

Tilbage til toppen Go down

svigtet? (Kattriona) Empty Sv: svigtet? (Kattriona)

Indlæg  kattriona Ons Aug 01, 2012 2:47 pm

"Jeg trode ikke du var så sur på mig." hun sagde det med et smil på læben. hun gik hen mod Rosie og gav hende et kram. "Jeg er så ked af alt det jeg sagde! det er jeg virkelig! kan du tilgive mig?" hun så på Rosie.
kattriona
kattriona
Yngling

Nye navn : Kattriona Night
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1467
Vampyr Erfaring : 10334
Respekt : 11
Skoleuniformen : det forskelligt så det vil altid stå i emnet
Join date : 17/05/12
Geografisk sted : Nattens hus Tulsa

http://newworld.danskforum.net/u88

Tilbage til toppen Go down

svigtet? (Kattriona) Empty Sv: svigtet? (Kattriona)

Indlæg  Rosiie Ons Aug 01, 2012 2:57 pm

"hvad er der at tilgive. vi var vrede og frustreret!" hun smilede til Kat. hun tog i mod Kat's kram. hun gik ind stuen, hendes mor og far sad der inde, hun løb hen til dem og omfavnede dem begge to "MOR, FAR er i godt klar over hvor meet jeg savner jer!" hun græd af glæde over at se dem. "Rosalie, hvor er du yndig som altid og hvem er det du har taget med." moderen kiggede hen mod Kattriona, hendes far gik over og prensenterede sig. "mor og far det er Kattriona min bedste veninde. Kat det her er min mor, Lene, og min far, John." hun smilede over hele hovdet...

Rosiie
En af Mørkets Døtre

Nye navn : Rosalie
Url Alder : 20
Antal indlæg : 1000
Vampyr Erfaring : 9775
Respekt : 12
Skoleuniformen : sort tank top og et par lyseblå cowboy bukser.
Join date : 10/06/12
Geografisk sted : for det meste i stalden eller ved ydre muren

Tilbage til toppen Go down

svigtet? (Kattriona) Empty Sv: svigtet? (Kattriona)

Indlæg  kattriona Tors Aug 02, 2012 11:07 am

"Jeg er Kattriona Night." hun smilede og gav den dem det store ære fulde håndtryk med at gribe fat i underarmen. hun gik hen til Balto. "Hvor er han nuttet." hun smilede og fik et kys af ham lige i ansigtet. "Må jeg se dit værlse?" hun så på Rosie.
kattriona
kattriona
Yngling

Nye navn : Kattriona Night
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1467
Vampyr Erfaring : 10334
Respekt : 11
Skoleuniformen : det forskelligt så det vil altid stå i emnet
Join date : 17/05/12
Geografisk sted : Nattens hus Tulsa

http://newworld.danskforum.net/u88

Tilbage til toppen Go down

svigtet? (Kattriona) Empty Sv: svigtet? (Kattriona)

Indlæg  Rosiie Tors Aug 02, 2012 11:57 am

"ja klart, vi går lige op. kom Balto!" hun kaldte på hunden og hoppede lige så elegant op af trapperne med sin store rotweiler lige bagved, hun gik hen til sit værelse. "her er det så!" hun åbnede døren, der var en stor flot himmelseng med et pink senge tæppe over. væggene var hvide og fulgt af billeder fra den gang hun var lille, billeder der viste hvordan man skulle hjælpe en syg dukke, hvor hun valgte sin første hest som 3 årig, et lille hvidt føl som lige akkurat kunne tages væk fra sin mor. billeder af hende og balto, hvor de legede sammen. hele den ene væg var fyldt op med minder. og over for hendes seng stod et KÆMPE tv. hun synes selv det var lidt for stort, hun var stolt af alle de deltager, hvordan mynstret i hendes vægge var fuld ført, som en blomst der snor sig rundt, mynstret var tegnet op med sort, og stod i kontrast med de kridhvide vægge. hun havde helt selv designet værelset, simpelt, enkelt og med personlighed, selv smike og tv bordet havde hun selv designet, det var det samme mynster som i væggen den lille forskel var at væggen var kridhvid, mens det var mere creamet hvid. hun var stolt over det, men da hun så billed væggen kunne hun mærke en klump i hendes hals og det billede der fangede hende mest var hvor HELE hendes familie var på og hendes mor og far sidder med hende i skødet, ved hendes barnedåb. "kan du lide væggen, vi ved godt det ikke var med i dit pragtfulde design, men vi ville bare gerne have en lille finger med i spillet, så vi fandt alle de billeder hvor du er med på købte en ramme til dem alle, og satte dem op. se selv dine klasse billeder er på!" hendes mor sagde det med sin blide moderlige stemme. "mor det er fantastisk jeg elsker jer to!" hun gav sin mor og far et kæmpe knus. "men må mig og Kat godt være lidt alene, vi skal lige snakke veninde snak!" hendes mor nikkede og forældrene forsvandt lydløse. "og der er mere endnu Kat. se hele anden sal som vi er på nu er min!" hun kiggede på Kat...

Rosiie
En af Mørkets Døtre

Nye navn : Rosalie
Url Alder : 20
Antal indlæg : 1000
Vampyr Erfaring : 9775
Respekt : 12
Skoleuniformen : sort tank top og et par lyseblå cowboy bukser.
Join date : 10/06/12
Geografisk sted : for det meste i stalden eller ved ydre muren

Tilbage til toppen Go down

svigtet? (Kattriona) Empty Sv: svigtet? (Kattriona)

Indlæg  kattriona Tors Aug 02, 2012 12:33 pm

Kat havde tåre i øjnene. hun hvade en trang til at løbe skrigende ud af døren. bare væk fra alt det smukke på værlset! Væk far de søde forældre! Væk! Væk! Væk! det hele var så stort og flot! hendes forældre hvad næsten penge i hovde og en hvis anden ende. hun stod og trippede. "Rosie dit værlse er vid underligt."
kattriona
kattriona
Yngling

Nye navn : Kattriona Night
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1467
Vampyr Erfaring : 10334
Respekt : 11
Skoleuniformen : det forskelligt så det vil altid stå i emnet
Join date : 17/05/12
Geografisk sted : Nattens hus Tulsa

http://newworld.danskforum.net/u88

Tilbage til toppen Go down

svigtet? (Kattriona) Empty Sv: svigtet? (Kattriona)

Indlæg  Rosiie Tors Aug 02, 2012 12:45 pm

"takker, men der er nu mere hvis du vil se det?" hun kiggede på Kat. var det bare hende eller havde Kat en tåre i øjnene. "Balto!" hun kiggede på hunden da han hoppede hen i mod sin sin kæmpe hundekurv. "jeg tror næsten min hund er mere ivrig end mig for at hvise dig hans hundekurv, og legetøj." hun himlede øjne af hunden. og skubbede Kat hen mod den...

Rosiie
En af Mørkets Døtre

Nye navn : Rosalie
Url Alder : 20
Antal indlæg : 1000
Vampyr Erfaring : 9775
Respekt : 12
Skoleuniformen : sort tank top og et par lyseblå cowboy bukser.
Join date : 10/06/12
Geografisk sted : for det meste i stalden eller ved ydre muren

Tilbage til toppen Go down

svigtet? (Kattriona) Empty Sv: svigtet? (Kattriona)

Indlæg  kattriona Tors Aug 02, 2012 2:05 pm

kæft den ''seng'' var stor! "Er det en hunde kurv eller en seng?!" hun tabte underkæben. "jeg vil gerne se mere." hun satte føderne i for ikke at løbe ud.
kattriona
kattriona
Yngling

Nye navn : Kattriona Night
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1467
Vampyr Erfaring : 10334
Respekt : 11
Skoleuniformen : det forskelligt så det vil altid stå i emnet
Join date : 17/05/12
Geografisk sted : Nattens hus Tulsa

http://newworld.danskforum.net/u88

Tilbage til toppen Go down

svigtet? (Kattriona) Empty Sv: svigtet? (Kattriona)

Indlæg  Rosiie Tors Aug 02, 2012 2:14 pm

"det er bare en hundekurv, ikke sandt passe?" hun gik hen og kløede ham bag ørene. som svar fik hun et bjæf. "jamen så følg med.. her har du mit badeværelse, der er en bruser og et badekar og toilettet og håndvasken er det bedste tjek det her ud, en rubin for hvor det varme vand er og en safir for det kolde." hun trak hurtigt Kat ud igen og viste hende hendes wal-in closet "det her er så det´tredje største værelse, med altså lige efter, mit sove værelse og mit pool rum hvor jeg har en pool et spa bad og et massage rum, hvor der er plads til to" hun viste hurtigt Kat det hele, men hun gemte poolen til sidst, hun åbnede døren. "nå lad mig hører din mening"

Rosiie
En af Mørkets Døtre

Nye navn : Rosalie
Url Alder : 20
Antal indlæg : 1000
Vampyr Erfaring : 9775
Respekt : 12
Skoleuniformen : sort tank top og et par lyseblå cowboy bukser.
Join date : 10/06/12
Geografisk sted : for det meste i stalden eller ved ydre muren

Tilbage til toppen Go down

svigtet? (Kattriona) Empty Sv: svigtet? (Kattriona)

Indlæg  kattriona Fre Aug 03, 2012 1:57 pm

"har i et 25m basing et sted eller?" pulsen pumpede adrenalinen rundt. hun prøvede at smile men lykkes ikke helt, det blev bare til en grim grimasse. det hele var bare så overvælende. hun rystede på hovdet og kløede sig på armen. "Det hele er så flot og sstort." hun havde ikke mere at sige. men der var ikke mere at sige. hun var plaget af minder ser rystede hende. "ikke for at være ubehøvlet vel, men har du noget i mod at jeg lige skal løbe en tur!?" hun trippede og inden hun havde fået et svar, var hun fløjet ud. VÆK! DU ER ENDELIG VÆK, skrej hendes krop og sind.
kattriona
kattriona
Yngling

Nye navn : Kattriona Night
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1467
Vampyr Erfaring : 10334
Respekt : 11
Skoleuniformen : det forskelligt så det vil altid stå i emnet
Join date : 17/05/12
Geografisk sted : Nattens hus Tulsa

http://newworld.danskforum.net/u88

Tilbage til toppen Go down

svigtet? (Kattriona) Empty Sv: svigtet? (Kattriona)

Indlæg  Rosiie Lør Aug 04, 2012 12:38 pm

"ja vi har et 25 meters bassin, eller vi kan forkorte det til det." mere nogede hun ikke at sige før Kat var løbet ud af døren. nå nå. hun fandt en badedragt og en bikini i Kat's størrelse i midnatsblå og sort, hun sukkede mens hun vendtede på Kat.. hvorfor mon hun skulle væk her fra så hurtigt????

Rosiie
En af Mørkets Døtre

Nye navn : Rosalie
Url Alder : 20
Antal indlæg : 1000
Vampyr Erfaring : 9775
Respekt : 12
Skoleuniformen : sort tank top og et par lyseblå cowboy bukser.
Join date : 10/06/12
Geografisk sted : for det meste i stalden eller ved ydre muren

Tilbage til toppen Go down

svigtet? (Kattriona) Empty Sv: svigtet? (Kattriona)

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum