The House Of Night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Mest aktive brugere
Elizabet (1664)
Fortrydelse? - Percie - Page 3 I_vote_lcapFortrydelse? - Percie - Page 3 I_voting_barFortrydelse? - Percie - Page 3 I_vote_rcap 
Rosa (1572)
Fortrydelse? - Percie - Page 3 I_vote_lcapFortrydelse? - Percie - Page 3 I_voting_barFortrydelse? - Percie - Page 3 I_vote_rcap 
Alma (1559)
Fortrydelse? - Percie - Page 3 I_vote_lcapFortrydelse? - Percie - Page 3 I_voting_barFortrydelse? - Percie - Page 3 I_vote_rcap 
Ciel (1525)
Fortrydelse? - Percie - Page 3 I_vote_lcapFortrydelse? - Percie - Page 3 I_voting_barFortrydelse? - Percie - Page 3 I_vote_rcap 
kattriona (1467)
Fortrydelse? - Percie - Page 3 I_vote_lcapFortrydelse? - Percie - Page 3 I_voting_barFortrydelse? - Percie - Page 3 I_vote_rcap 
Perceval (1358)
Fortrydelse? - Percie - Page 3 I_vote_lcapFortrydelse? - Percie - Page 3 I_voting_barFortrydelse? - Percie - Page 3 I_vote_rcap 
Wodtcagt (1326)
Fortrydelse? - Percie - Page 3 I_vote_lcapFortrydelse? - Percie - Page 3 I_voting_barFortrydelse? - Percie - Page 3 I_vote_rcap 
Rosiie (1000)
Fortrydelse? - Percie - Page 3 I_vote_lcapFortrydelse? - Percie - Page 3 I_voting_barFortrydelse? - Percie - Page 3 I_vote_rcap 
amiana (903)
Fortrydelse? - Percie - Page 3 I_vote_lcapFortrydelse? - Percie - Page 3 I_voting_barFortrydelse? - Percie - Page 3 I_vote_rcap 
Kayla (861)
Fortrydelse? - Percie - Page 3 I_vote_lcapFortrydelse? - Percie - Page 3 I_voting_barFortrydelse? - Percie - Page 3 I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?

Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Kommentarer: 1

Seneste emner
» en ny tøs? - samera
Fortrydelse? - Percie - Page 3 I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
Fortrydelse? - Percie - Page 3 I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
Fortrydelse? - Percie - Page 3 I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
Fortrydelse? - Percie - Page 3 I_icon_minitimeTors Jan 29, 2015 3:43 pm af Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
Fortrydelse? - Percie - Page 3 I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:21 pm af Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
Fortrydelse? - Percie - Page 3 I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:13 pm af Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
Fortrydelse? - Percie - Page 3 I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 2:27 pm af Hayate

» Tilbage, og søger emne
Fortrydelse? - Percie - Page 3 I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 1:48 pm af Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
Fortrydelse? - Percie - Page 3 I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 12:00 pm af Hayate

Top posting users this week
Ingen bruger


Fortrydelse? - Percie

2 deltagere

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Go down

Fortrydelse? - Percie - Page 3 Empty Sv: Fortrydelse? - Percie

Indlæg  Elizabet Søn Feb 12, 2012 3:50 am

''Gå bare i forvejen. Jeg vil lige tage et bad og få noget rent tøj på.'' smilede hun.
Det var først gået op for hende nu, at hun havde haft det samme på i 24 timer. I de 24 timer havde hun trænet halvdelen af dem, og måtte stinke som en pub.

Hun smilede, kyssede ham på kinden.
Elizabet
Elizabet
Yngling

Nye navn : Elizabeth Nowren
Url Alder : 23 år
Antal indlæg : 1664
Vampyr Erfaring : 11146
Respekt : 8
Skoleuniformen : Ingen uniform
Join date : 30/07/11
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Fortrydelse? - Percie - Page 3 Empty Sv: Fortrydelse? - Percie

Indlæg  Perceval Søn Feb 12, 2012 3:59 am

"Okay, hvad vil du have på din?" spurgte han så og stillede sig i dørkarmen.
Da han så havde fået hendes svar, forlod han værelset og gik ned i opholdsstuen. Han stødte, som sædvanligt, på en veninde, som han fik talt en smule med mens han lavede deres sandwich.

//svigt...//
Perceval
Perceval
Yngling

Nye navn : Perceval James Anderson
Url Alder : 19
Antal indlæg : 1358
Vampyr Erfaring : 10414
Respekt : 0
Skoleuniformen : Sorte converse, sorte jeans og en mørkeblå T-shirt
Join date : 23/01/12
Geografisk sted : Nattens Hus, Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Fortrydelse? - Percie - Page 3 Empty Sv: Fortrydelse? - Percie

Indlæg  Elizabet Søn Feb 12, 2012 4:38 am

Hun gik ind og smed det svedige tøj, uden at tænke yderligere over det, og gik i bad. Hun skruede helt ned så det blev iskoldt. Hun nød den afslappende kulde.

Da hun var færdig, ca. 10 min senere, gik hun ud af bruseren og tog sit tøj på. En tætsiddende skjorte, en nederdel der sluttede ved knæene og sorte lange støvler. Ret så meget mere piget end hvad hun normalt ville gå i.
Hun tørrede sit hår med håndklædet, redte det igennem og forlod værelset.

Hun gik ned af gangene, ned mod opholdsstuen for at mødes med Percie igen. Hun satte sig i en sofa for sig selv og så rundt efter ham.
Elizabet
Elizabet
Yngling

Nye navn : Elizabeth Nowren
Url Alder : 23 år
Antal indlæg : 1664
Vampyr Erfaring : 11146
Respekt : 8
Skoleuniformen : Ingen uniform
Join date : 30/07/11
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Fortrydelse? - Percie - Page 3 Empty Sv: Fortrydelse? - Percie

Indlæg  Perceval Søn Feb 12, 2012 5:18 am

Hans læber skiltes i et smil, da han så at hun var kommet. Så gik han over til hende og satte sig, hvorefter han gav hende sandwichen.
"Jeg har altså bare prøvet mig frem.." Sagde han så med hensyn til sandwichen, mens han trak på skulderen. Så begyndte han at spise.
Perceval
Perceval
Yngling

Nye navn : Perceval James Anderson
Url Alder : 19
Antal indlæg : 1358
Vampyr Erfaring : 10414
Respekt : 0
Skoleuniformen : Sorte converse, sorte jeans og en mørkeblå T-shirt
Join date : 23/01/12
Geografisk sted : Nattens Hus, Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Fortrydelse? - Percie - Page 3 Empty Sv: Fortrydelse? - Percie

Indlæg  Elizabet Søn Feb 12, 2012 6:43 am

Hun tog sandwichen i begge hænder, så undersøgende på den.
Hun begyndte at skille den ad. Stykke for stykke. Det var som at se en med OCD der delte maden op i kulhydrater, proteiner og fibre.

Hun så ikke på ham, hun vidste at han ville finde det enten frastødende, underligt eller bizart.
Stille begyndte hun at spise brødet, uden noget på.
Grundet hendes manglende medicin havde hun psykisk svært ved at tygge det, og sluge det. Hun skjulte sin ubehag ved at fumle med ringen på sin hånd.
Elizabet
Elizabet
Yngling

Nye navn : Elizabeth Nowren
Url Alder : 23 år
Antal indlæg : 1664
Vampyr Erfaring : 11146
Respekt : 8
Skoleuniformen : Ingen uniform
Join date : 30/07/11
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Fortrydelse? - Percie - Page 3 Empty Sv: Fortrydelse? - Percie

Indlæg  Perceval Søn Feb 12, 2012 7:57 am

Han kommenterede ikke hendes spisevaner, men koncenterede sig blot om sin egen mad. Han kunne næsten høre sin mors stemme i baghovedet. Det fik et lille smil frem på hans læber.
Da han så blev færdig, rejste han sig og sagde: "Jeg må nok også hellere komme op i seng. Vi ses, prinsesse."
Perceval
Perceval
Yngling

Nye navn : Perceval James Anderson
Url Alder : 19
Antal indlæg : 1358
Vampyr Erfaring : 10414
Respekt : 0
Skoleuniformen : Sorte converse, sorte jeans og en mørkeblå T-shirt
Join date : 23/01/12
Geografisk sted : Nattens Hus, Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Fortrydelse? - Percie - Page 3 Empty Sv: Fortrydelse? - Percie

Indlæg  Elizabet Søn Feb 12, 2012 8:03 am

''godnat'' fik hun mumlet, mens hun rejste sig. Hun tog resten af den massakrerede sandwich på en tallerken og gik op på værelset. Hun orkede ikke mere spisning, selvom hun ikke havde spist i over 24 timer. Man kunne vel godt kalde det at sulte sig selv?

Hun tog sin iPod frem fra sin taske, og satte sig i vinduet igen. Hun havde først tænkt over det nu; Hun sov ikke, hun spiste ikke. Hun havde humørsvingninger som bare pokker. Den åndssvage medicin... Hun havde jo smidt den ud?

Hun tog sine earplugs i ørerne, og startede den første sang hun stødte på. Lyden af Beyoncé var ikke hvad hun foretrak, men lige dén sang mindede hende om alt det hun mistede, og alt det hun vidste at hun aldrig ville få igen.
Elizabet
Elizabet
Yngling

Nye navn : Elizabeth Nowren
Url Alder : 23 år
Antal indlæg : 1664
Vampyr Erfaring : 11146
Respekt : 8
Skoleuniformen : Ingen uniform
Join date : 30/07/11
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Fortrydelse? - Percie - Page 3 Empty Sv: Fortrydelse? - Percie

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum