Log ind
Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugereDen sidst registrerede bruger er Popper
Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?
Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary
Alle mine kære ynglinge!
Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …
Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …
Kommentarer: 1
Seneste emner
Top posting users this week
Ingen bruger |
en ensom aften (åbent emne)
2 deltagere
Side 1 af 1
en ensom aften (åbent emne)
T: Efter sidste lektion.
S: Ved en bænk i parken.
V: sky fri himmel, så man kan se stjernerne.
O: Nogle elever som slapper af.
Mira sad og kikkede op i himmelen. Det var en utrolig smuk nat. Hun rakte ud efter sin taske og tog en bog op. Hun elskede at læse. Det var som om man kom et andet sted hen. Væk fra den virkelig verden, væk fra sine problemer, det var noget af de bedste ved at læse. Hun var altid helt væk når hun læste.
S: Ved en bænk i parken.
V: sky fri himmel, så man kan se stjernerne.
O: Nogle elever som slapper af.
Mira sad og kikkede op i himmelen. Det var en utrolig smuk nat. Hun rakte ud efter sin taske og tog en bog op. Hun elskede at læse. Det var som om man kom et andet sted hen. Væk fra den virkelig verden, væk fra sine problemer, det var noget af de bedste ved at læse. Hun var altid helt væk når hun læste.
Mira- Yngling
- Nye navn : Mira Wolf Night
Url Alder : 16
Antal indlæg : 110
Vampyr Erfaring : 9719
Respekt : 1
Skoleuniformen : hun har lang ærmet sort trøje hvor mærket for 3 trin sidder og lang sorte bukser
Geografisk sted : Nattens hus
Sv: en ensom aften (åbent emne)
Lyden af elever der snakker, var for en gang skyld rar. Han gik ned af en sti, uden at vide hvor den egentlig førte hen. Den viste sig at føre hen til den bænk hvor Spirit og Patch sidst havde snakket med hinanden. Der sad nu en pige og læste.
Han satte kursen mod hende, for at gøre hende selvskab. Han smilede venligt der han nåede hen til hende, og så nysgerrigt på hendes bog. ''Davs! Hvad læser man?'' spurgte han venligt
//hallehøj her kommer jeg! Hva' så? Emnet så lidt tomt ud, så her kommer jeg og skriver! Trallallallalla!//
Han satte kursen mod hende, for at gøre hende selvskab. Han smilede venligt der han nåede hen til hende, og så nysgerrigt på hendes bog. ''Davs! Hvad læser man?'' spurgte han venligt
//hallehøj her kommer jeg! Hva' så? Emnet så lidt tomt ud, så her kommer jeg og skriver! Trallallallalla!//
Patch- Yngling
- Nye navn : Patch
Url Alder : 19 år
Antal indlæg : 103
Vampyr Erfaring : 9652
Respekt : 0
Skoleuniformen : Sorte jeans, sorte støvler og en mørkerød skjorte, med emblem lige over hans venstre bryst. Håret er aldrig sat.
Geografisk sted : House Of Night
Sv: en ensom aften (åbent emne)
Mira gav et lille spjæt fra sig. Hun havde ikke hørt ham komme. Hun var blevet helt chokeret, hendes hjerte galoperede afsted, hun fik det under kontrol og håbe at hendes stemme ikke var alt før hæs "Jeg læser skammeres datter" sagde hun med normel stemme.
Mira- Yngling
- Nye navn : Mira Wolf Night
Url Alder : 16
Antal indlæg : 110
Vampyr Erfaring : 9719
Respekt : 1
Skoleuniformen : hun har lang ærmet sort trøje hvor mærket for 3 trin sidder og lang sorte bukser
Geografisk sted : Nattens hus
Lignende emner
» En ensom nat ( åbent emne)
» En stjerne aften (åbent emne)
» Åbent emne
» do it like this, åbent emne
» spisetid (Åbent emne)
» En stjerne aften (åbent emne)
» Åbent emne
» do it like this, åbent emne
» spisetid (Åbent emne)
Side 1 af 1