The House Of Night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Mest aktive brugere
Elizabet (1664)
Alene fra nu af.. ~Alle er velkomne.. - Page 3 I_vote_lcapAlene fra nu af.. ~Alle er velkomne.. - Page 3 I_voting_barAlene fra nu af.. ~Alle er velkomne.. - Page 3 I_vote_rcap 
Rosa (1572)
Alene fra nu af.. ~Alle er velkomne.. - Page 3 I_vote_lcapAlene fra nu af.. ~Alle er velkomne.. - Page 3 I_voting_barAlene fra nu af.. ~Alle er velkomne.. - Page 3 I_vote_rcap 
Alma (1559)
Alene fra nu af.. ~Alle er velkomne.. - Page 3 I_vote_lcapAlene fra nu af.. ~Alle er velkomne.. - Page 3 I_voting_barAlene fra nu af.. ~Alle er velkomne.. - Page 3 I_vote_rcap 
Ciel (1525)
Alene fra nu af.. ~Alle er velkomne.. - Page 3 I_vote_lcapAlene fra nu af.. ~Alle er velkomne.. - Page 3 I_voting_barAlene fra nu af.. ~Alle er velkomne.. - Page 3 I_vote_rcap 
kattriona (1467)
Alene fra nu af.. ~Alle er velkomne.. - Page 3 I_vote_lcapAlene fra nu af.. ~Alle er velkomne.. - Page 3 I_voting_barAlene fra nu af.. ~Alle er velkomne.. - Page 3 I_vote_rcap 
Perceval (1358)
Alene fra nu af.. ~Alle er velkomne.. - Page 3 I_vote_lcapAlene fra nu af.. ~Alle er velkomne.. - Page 3 I_voting_barAlene fra nu af.. ~Alle er velkomne.. - Page 3 I_vote_rcap 
Wodtcagt (1326)
Alene fra nu af.. ~Alle er velkomne.. - Page 3 I_vote_lcapAlene fra nu af.. ~Alle er velkomne.. - Page 3 I_voting_barAlene fra nu af.. ~Alle er velkomne.. - Page 3 I_vote_rcap 
Rosiie (1000)
Alene fra nu af.. ~Alle er velkomne.. - Page 3 I_vote_lcapAlene fra nu af.. ~Alle er velkomne.. - Page 3 I_voting_barAlene fra nu af.. ~Alle er velkomne.. - Page 3 I_vote_rcap 
amiana (903)
Alene fra nu af.. ~Alle er velkomne.. - Page 3 I_vote_lcapAlene fra nu af.. ~Alle er velkomne.. - Page 3 I_voting_barAlene fra nu af.. ~Alle er velkomne.. - Page 3 I_vote_rcap 
Kayla (861)
Alene fra nu af.. ~Alle er velkomne.. - Page 3 I_vote_lcapAlene fra nu af.. ~Alle er velkomne.. - Page 3 I_voting_barAlene fra nu af.. ~Alle er velkomne.. - Page 3 I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?

Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Kommentarer: 1

Seneste emner
» en ny tøs? - samera
Alene fra nu af.. ~Alle er velkomne.. - Page 3 I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
Alene fra nu af.. ~Alle er velkomne.. - Page 3 I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
Alene fra nu af.. ~Alle er velkomne.. - Page 3 I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
Alene fra nu af.. ~Alle er velkomne.. - Page 3 I_icon_minitimeTors Jan 29, 2015 3:43 pm af Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
Alene fra nu af.. ~Alle er velkomne.. - Page 3 I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:21 pm af Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
Alene fra nu af.. ~Alle er velkomne.. - Page 3 I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:13 pm af Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
Alene fra nu af.. ~Alle er velkomne.. - Page 3 I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 2:27 pm af Hayate

» Tilbage, og søger emne
Alene fra nu af.. ~Alle er velkomne.. - Page 3 I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 1:48 pm af Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
Alene fra nu af.. ~Alle er velkomne.. - Page 3 I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 12:00 pm af Hayate

Top posting users this week
Ingen bruger


Alene fra nu af.. ~Alle er velkomne..

4 deltagere

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Go down

Alene fra nu af.. ~Alle er velkomne.. - Page 3 Empty Sv: Alene fra nu af.. ~Alle er velkomne..

Indlæg  Espíritu Sangrienta Tirs Okt 11, 2011 11:42 am

Espíritu stirrede bare skræmt på Alma. "Rundt omkring.." Sagde hun lavt og med en hæs stemme. Hun sank en gang før hun tog sig sammen, gik over til Alma og krammede hende tæt, men trak sig så tilbage som havde hun fået stød, hun kunne mærke deres tvillingske forbindelse (Altså at vi kan høre hinandens tanker og det ^^') igen. "Det er jeg ked af Sjæl.." Sagde hun lavt og trist.
Espíritu Sangrienta
Espíritu Sangrienta
Yngling

Nye navn : Espíritu Sangrienta
Url Alder : 17
Antal indlæg : 176
Vampyr Erfaring : 9684
Respekt : 0
Skoleuniformen : Hun har ikke ændret så meget ved den.
Join date : 28/09/11
Geografisk sted : Nattens Hus - Tusla

Tilbage til toppen Go down

Alene fra nu af.. ~Alle er velkomne.. - Page 3 Empty Sv: Alene fra nu af.. ~Alle er velkomne..

Indlæg  Alma Tirs Okt 11, 2011 12:10 pm

Alma skulle til at sige noget virkelig anklagende da hun kom over og krammede hende, hun blev virkelig overrasket, især over det stød de begge fik lige efter. Hun fik tårer i øjnene, "Tak Ånd.." Hviskede hun hæst, tog fat i hendes hånd og hev hende mod Niroka.

//Helt okay Brormand xD
Alma
Alma
Yngling

Nye navn : Alma Sangrienta
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1559
Vampyr Erfaring : 11764
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort bluse med V-udskæring, og 5. trins emblem, sorte bukser og sorte gummisko.
Join date : 25/11/10
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Alene fra nu af.. ~Alle er velkomne.. - Page 3 Empty Sv: Alene fra nu af.. ~Alle er velkomne..

Indlæg  Niroka Tirs Okt 11, 2011 12:15 pm

Niroka kiggede underne på dem begge med løftet øjenbryn og forstod nada af hvad der skete. Han gjorde sig plads til dem begge og smilede venligt til dem. Han rakte hpnden frem. "Hey mit navn er Niroka"
Niroka
Niroka
Yngling

Nye navn : Niroka Nightlight
Url Alder : 17
Antal indlæg : 798
Vampyr Erfaring : 10844
Respekt : 3
Skoleuniformen : Sorte stramme bukser, sort skjorte, rødt slips, sorte støvler.
Join date : 10/02/11
Geografisk sted : Natten Hus

Tilbage til toppen Go down

Alene fra nu af.. ~Alle er velkomne.. - Page 3 Empty Sv: Alene fra nu af.. ~Alle er velkomne..

Indlæg  Espíritu Sangrienta Tirs Okt 11, 2011 12:21 pm

Espíritu så på ham fyren og smilede lettere genert. Hun lignede Alma på en prik, bortset fra de omvendte øjenfarver, de lidt større former og håret. Hun gav ham hånden. "Espíritu, Alma's tvilling" Sagde hun og smilede venligt til ham og satte sig så Alma kunne sidde mellem dem. "Så du er Brormand?" Spurgte hun og smilede skævt til ham.
Espíritu Sangrienta
Espíritu Sangrienta
Yngling

Nye navn : Espíritu Sangrienta
Url Alder : 17
Antal indlæg : 176
Vampyr Erfaring : 9684
Respekt : 0
Skoleuniformen : Hun har ikke ændret så meget ved den.
Join date : 28/09/11
Geografisk sted : Nattens Hus - Tusla

Tilbage til toppen Go down

Alene fra nu af.. ~Alle er velkomne.. - Page 3 Empty Sv: Alene fra nu af.. ~Alle er velkomne..

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum