The House Of Night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Mest aktive brugere
Elizabet (1664)
Alene fra nu af.. ~Alle er velkomne.. I_vote_lcapAlene fra nu af.. ~Alle er velkomne.. I_voting_barAlene fra nu af.. ~Alle er velkomne.. I_vote_rcap 
Rosa (1572)
Alene fra nu af.. ~Alle er velkomne.. I_vote_lcapAlene fra nu af.. ~Alle er velkomne.. I_voting_barAlene fra nu af.. ~Alle er velkomne.. I_vote_rcap 
Alma (1559)
Alene fra nu af.. ~Alle er velkomne.. I_vote_lcapAlene fra nu af.. ~Alle er velkomne.. I_voting_barAlene fra nu af.. ~Alle er velkomne.. I_vote_rcap 
Ciel (1525)
Alene fra nu af.. ~Alle er velkomne.. I_vote_lcapAlene fra nu af.. ~Alle er velkomne.. I_voting_barAlene fra nu af.. ~Alle er velkomne.. I_vote_rcap 
kattriona (1467)
Alene fra nu af.. ~Alle er velkomne.. I_vote_lcapAlene fra nu af.. ~Alle er velkomne.. I_voting_barAlene fra nu af.. ~Alle er velkomne.. I_vote_rcap 
Perceval (1358)
Alene fra nu af.. ~Alle er velkomne.. I_vote_lcapAlene fra nu af.. ~Alle er velkomne.. I_voting_barAlene fra nu af.. ~Alle er velkomne.. I_vote_rcap 
Wodtcagt (1326)
Alene fra nu af.. ~Alle er velkomne.. I_vote_lcapAlene fra nu af.. ~Alle er velkomne.. I_voting_barAlene fra nu af.. ~Alle er velkomne.. I_vote_rcap 
Rosiie (1000)
Alene fra nu af.. ~Alle er velkomne.. I_vote_lcapAlene fra nu af.. ~Alle er velkomne.. I_voting_barAlene fra nu af.. ~Alle er velkomne.. I_vote_rcap 
amiana (903)
Alene fra nu af.. ~Alle er velkomne.. I_vote_lcapAlene fra nu af.. ~Alle er velkomne.. I_voting_barAlene fra nu af.. ~Alle er velkomne.. I_vote_rcap 
Kayla (861)
Alene fra nu af.. ~Alle er velkomne.. I_vote_lcapAlene fra nu af.. ~Alle er velkomne.. I_voting_barAlene fra nu af.. ~Alle er velkomne.. I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?

Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Kommentarer: 1

Seneste emner
» en ny tøs? - samera
Alene fra nu af.. ~Alle er velkomne.. I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
Alene fra nu af.. ~Alle er velkomne.. I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
Alene fra nu af.. ~Alle er velkomne.. I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
Alene fra nu af.. ~Alle er velkomne.. I_icon_minitimeTors Jan 29, 2015 3:43 pm af Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
Alene fra nu af.. ~Alle er velkomne.. I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:21 pm af Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
Alene fra nu af.. ~Alle er velkomne.. I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:13 pm af Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
Alene fra nu af.. ~Alle er velkomne.. I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 2:27 pm af Hayate

» Tilbage, og søger emne
Alene fra nu af.. ~Alle er velkomne.. I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 1:48 pm af Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
Alene fra nu af.. ~Alle er velkomne.. I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 12:00 pm af Hayate

Top posting users this week
Ingen bruger


Alene fra nu af.. ~Alle er velkomne..

4 deltagere

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

Alene fra nu af.. ~Alle er velkomne.. Empty Alene fra nu af.. ~Alle er velkomne..

Indlæg  Alma Tors Sep 15, 2011 11:59 am

Tid: Midnat
Sted: Ude ved muren under et træ
Vejr: Lunt, ingen vind og ingen skyer på himlen. Fuldt udsigt til stjernerne og Fuldmånen
Omgivelser: Næsten ingen ynglinge eller Vampyrer
Tøj: En enkel sort kjole og sandaler


Alma sad ude ved muren under det sædvanlige træ. Hun smilede ikke, hende som ellers altid smilede. Hun græd og knugede sin mobil i hånden. "Nej nej nej!" Hulkede hun mens hun knugede sine ben ind til mig. Hun hulkede lavt og dæmpet. Hendes bedsteven, Magnus, var død. Han var blevet ramt af en flugt billist og død inden de nåede til hospitalet. Hendes hjerte var nu knust, hun havde virkelig elsket ham, og nu var han væk, helt væk.
Alma græd og græd, hun kunne slet ikke få styr på sig selv. Hendes øjne var forgrædte da hun havde fået det at vide tidligere på natten og var løbet herud for at være alene. Hun kunne virkelig ikke klare den hårde stikken i hendes bryst. Hun følte sig så tom, udhulet. Hendes sædvanlige muntre side var væk, i hvert fald lige nu, men om hun nogensinde blev den samme igen var aldrig til at vide..
Alma
Alma
Yngling

Nye navn : Alma Sangrienta
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1559
Vampyr Erfaring : 11764
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort bluse med V-udskæring, og 5. trins emblem, sorte bukser og sorte gummisko.
Join date : 25/11/10
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Alene fra nu af.. ~Alle er velkomne.. Empty Sv: Alene fra nu af.. ~Alle er velkomne..

Indlæg  Niroka Søn Sep 18, 2011 8:42 am

Niroka var gået lidt rundt for sig selv. Han orkede ikke noget og havde ikke lavet andet end lektier hele dagen eller rettere natten. Han havde taget sin notesbog og tegneblok med ud i tilfelde at han var så heldig at komme på noget godt.
Det var ikke lige det syn han håbede på da han havde besluttet sig for at komme uden for. Alma, hende han kaldte søster, sad og græd. Niroka strøj hend til hende og satte sig ved siden af hende og knygede hende ind til sig. "Hvad er der sket søs?" Mumlede han i hendes hår, mens han vuggede hende i sine arme.
Dette blev sikkert en lang aften, men bare hun blev glad, så var han glad. Det var helt mærkeligt at se sin søster, han ikke havde set i lang tid, sidde og græde, med en mobil i hånden og i oprejst forsterstilling. "Shhhh." Hvikede han om og om igen og når han ikke sagde det, var det for at trække vejret. Alma måtte selvfølgelig gerne græde, bare at hun ikke konstant gjorde det og at hun fik det bedre.
Niroka
Niroka
Yngling

Nye navn : Niroka Nightlight
Url Alder : 17
Antal indlæg : 798
Vampyr Erfaring : 10844
Respekt : 3
Skoleuniformen : Sorte stramme bukser, sort skjorte, rødt slips, sorte støvler.
Join date : 10/02/11
Geografisk sted : Natten Hus

Tilbage til toppen Go down

Alene fra nu af.. ~Alle er velkomne.. Empty Sv: Alene fra nu af.. ~Alle er velkomne..

Indlæg  Alma Søn Sep 18, 2011 8:50 am

Alma fik et lettere chock da nogen kom nærmere, hun havde bare håbet på at være alene og græde til hun ikke havde flere tårer tilbage. Hun så lidt op og så, til hendes lettelse, Niroka, ham hun kaldte sin bror, eller oftes brormand, komme over til hende. Hun gemte sit ansigt mod hans bryst og hulkede nærmest fortabt videre. "Han.. han.. han er død!" Hulkede hun mod hans bryst og klamrede sig til ham. "Magnus er død!" Hun vidste at han vidste hvem hun snakkede om. Magnus, hendes bedste ven og forelskelse, ham der var grunden til at hun ikke havde ladet Niroka kysse hende for så langt tid tilbage. Skulle hun være ærlig, fortrød hun alt for ofte det valg. Det her var en af gangene.
Hun var virkelig glad for hans trøsten, selvom det ikke hjalp særlig meget. Det lettede kun lidt den stærke smerte hun havde i sit bryst. Hun hulkede videre mod hans bryst, hun ville ikke kunne få nogen ord ud det næste stykke tid, men hun var ligeglad, bare hans tilstedeværelse hjalp til at hun begyndte at få det bedre, men stadig ikke nok til at hun stoppede med sin hulken.
Hun knugede noget af hans bluse i sine hænder og klamrede sig stadig til ham, som var en den redningskrans der kunne redde hendes liv.
Alma
Alma
Yngling

Nye navn : Alma Sangrienta
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1559
Vampyr Erfaring : 11764
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort bluse med V-udskæring, og 5. trins emblem, sorte bukser og sorte gummisko.
Join date : 25/11/10
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Alene fra nu af.. ~Alle er velkomne.. Empty Sv: Alene fra nu af.. ~Alle er velkomne..

Indlæg  Niroka Søn Sep 18, 2011 8:56 am

Niroka klemte hende lidt tættere ind til sig og nussede hendes hår. Han lade sit hoved på hendes og vuggede hende i sin favn, ligesom han gjorde med Hiroka, hans lillebror, når han hulkede eller var ulykkelig. Sjovt nok lavede Alma det samme nummer som Hiroka. Hev i hans bluse. Niroka havde ikke noget imod det, men det var lidt spøjst at de begge gjorde det.
"Hvad skete der?" Hviskede han efter lidt tid. Han var klar over at hun nok ikke svarede og hun vidste sikkert også at hun ikke behøvede at svare på det.
Magnus... Ham kendte Niroka da godt... Det var jo ham Alma var forelsket i. Han var ret glad for at de aldrig fik kysset, da han så ikke ville have haft mødt Andy. Hans bofælde og kæreste. Men det var nu synd at Alma mistede den fyr hun elskede så højt.
Niroka
Niroka
Yngling

Nye navn : Niroka Nightlight
Url Alder : 17
Antal indlæg : 798
Vampyr Erfaring : 10844
Respekt : 3
Skoleuniformen : Sorte stramme bukser, sort skjorte, rødt slips, sorte støvler.
Join date : 10/02/11
Geografisk sted : Natten Hus

Tilbage til toppen Go down

Alene fra nu af.. ~Alle er velkomne.. Empty Sv: Alene fra nu af.. ~Alle er velkomne..

Indlæg  Alma Søn Sep 18, 2011 9:16 am

Alma hulkede videre mod Niroka's bryst og knugede stadig hans trøje i sine hænder. Langsomt blev hun trøstet og faldte lidt ned og hendes hulken dæmpede sig og hun græd og hikkede lidt mod hans bryst til sidst. "Biluheld, han blev.. blev kørt over af en.. en spritbillist" Sagde hun lavt og hæst og med en stemme der truede med at knække hvert øjeblik. Hun kom med endnu et lavt hulk og gemte sit ansigt mod hans bryst igen, og kunne mærke at hans bluse allerede var våd af hendes tårer. "Hvad skal jeg gøre, Niroka..?" Hulkede hun dæmpet. "Jeg får ham ikke igen.."
Hun klamrede sig stadig til ham da hun hørte en lav, men velkendt miaven. Hun løftede sit hoved lidt og så på min sin kat, Luna Roja. En kuldsort hunkat med øjne magen til Alma's, forskellen var bare at de var anderledes, omvendt. Hun smilede et meget lille smil og tog katten op i sine arme og krammede hende ind til sig og aede hende ned ad ryggen imens og Luna Roja begyndte at spinde. Alma så på Niroka og lænede sig ind til ham og stoppede sin hulken helt og snøftede bare lidt, takker være hendes bedste ven og hendes dejlige lille kat. "Tak" Sagde hun med en hæs og dirrende stemme og lukkede sine øjne og lidt efter stoppede hun osse med at græde, men smerten i hendes bryst var der stadig.
Alma
Alma
Yngling

Nye navn : Alma Sangrienta
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1559
Vampyr Erfaring : 11764
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort bluse med V-udskæring, og 5. trins emblem, sorte bukser og sorte gummisko.
Join date : 25/11/10
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Alene fra nu af.. ~Alle er velkomne.. Empty Sv: Alene fra nu af.. ~Alle er velkomne..

Indlæg  Niroka Søn Sep 18, 2011 9:23 am

Niroka tog hendes hoved i sine hænder og tvang hende til at kigge ham i øjnene. "Jeg kan fortælle dig én ting du ikke skal gøre. Dræbe dig selv! Det ville han ikke blive glad for." Forklarede Niroka og så alvorligt ud. Mange dræbte sig selv lige for tiden, på grund af en elskede døde. Niroka syntes det var forkert at gøre sådan noget og de første der døde biffaldede det sikkert heller ikke. "Du skal leve og tænke på ham og måske besøge hans grav og snakke til ham... på et tidspunkt, du sikkert ikke kan forestille dig lige nu, begynder du at smile og blive glad igen, men det vil ikke være det samme, du vil stadig føle dig tom, men det kan være at der så kommer en og fylder tomrummet ud." Sagde han langsomt og roligt. Han kendte til sådan noget og hans mor og ham havde haft en alvorlig snak om det, da deres far forlod dem, heldigvis var det hele endt godt for begge partere.
Niroka var ikke så begejstret for at der kom en kat, men skidt med det, det gjorde Alma glad igen. Eller sådan en smule mere glad. Niroka lagde armene om hende igen og væmmedes lidt ved tanken om han røte en kat.
Niroka
Niroka
Yngling

Nye navn : Niroka Nightlight
Url Alder : 17
Antal indlæg : 798
Vampyr Erfaring : 10844
Respekt : 3
Skoleuniformen : Sorte stramme bukser, sort skjorte, rødt slips, sorte støvler.
Join date : 10/02/11
Geografisk sted : Natten Hus

Tilbage til toppen Go down

Alene fra nu af.. ~Alle er velkomne.. Empty Sv: Alene fra nu af.. ~Alle er velkomne..

Indlæg  Alma Søn Sep 18, 2011 9:39 am

Alma blev lidt overrasket over hans lille tale og nikkede lidt. Hun havde fået lidt store øjne og smilede svagt til sidst. "Tak Brormand" Sagde hun med en hæs stemme og kysser ham på kinden, tættere på munden end hun normalt gjorde, men det var ikke noget hun selv lagde mærke til. Krammer mig lidt ind til ham og krammede samtidig sin kat ind til sit bryst og så så op på ham. Hun rynkede sine bryn lidt. "Kan du ikke li katte?" Spurgte hun undrende, efter hendes mening var katte en af de mest smukke dyr der fandtes, sammen med flagermuse. Hun så Luna Roja ligge sine små forpoter mod Niroka's bryst og se nysgerrigt op på ham mens hun miavede blidt som hej. Alma smilede lidt mere, hun kunne ikke lade være og så på Niroka igen. Hun var glad for at have nogen af dem hun elskede mest hos sig. Niroka, den bror hun aldrig fik, og hendes elskede lille kat, Luna Roja.
Alma
Alma
Yngling

Nye navn : Alma Sangrienta
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1559
Vampyr Erfaring : 11764
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort bluse med V-udskæring, og 5. trins emblem, sorte bukser og sorte gummisko.
Join date : 25/11/10
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Alene fra nu af.. ~Alle er velkomne.. Empty Sv: Alene fra nu af.. ~Alle er velkomne..

Indlæg  Niroka Søn Sep 18, 2011 9:50 am

Niroka grinede lidt over katten. "Ikke særlig meget... jeg syntes de er lidt uhyggelige... og så er je havnet et sted hvor det kun er katte." Grinede han svagt for at løfte stemningen. "Men jeg har skam ikke særlig meget imod denne frøken." Smilede han venligt til katten. I virkeligheden skreg han inde i sig selv: *Den rør mig.. Den rør mig! Få den væææææk!!!* Men han sagde eller viste det ikke til Alma, det ville jo være for ondt af ham at gøre det imod hende, nu hvor hun var mest nede.
Kysset virkede lidt akavet, men han tog det som en søskende ting og ikke som dreng og pige. Nussede blot Alma ind til sig og nussede hende i håret. Så begyndte han at grine. "Kan du huske da det var en skør samtale vi fik på biblioteket?" Fnes han lidt videre og nyssede og vuggede hende i sin favn.
Niroka
Niroka
Yngling

Nye navn : Niroka Nightlight
Url Alder : 17
Antal indlæg : 798
Vampyr Erfaring : 10844
Respekt : 3
Skoleuniformen : Sorte stramme bukser, sort skjorte, rødt slips, sorte støvler.
Join date : 10/02/11
Geografisk sted : Natten Hus

Tilbage til toppen Go down

Alene fra nu af.. ~Alle er velkomne.. Empty Sv: Alene fra nu af.. ~Alle er velkomne..

Indlæg  Alma Søn Sep 18, 2011 10:01 am

Alma grinede svagt og hæst af ham da hun pludselig mærkede noget anderledes. Hun så på ham og rynkede sine bryn let inden hun tog Luna Roja væk fra ham. "Du kan ikke li katte.." Sagde hun og spillede sur og muggen. "Du siger noget, men føler noget andet.." Hun tænkte slet ikke over hvad hun sagde.
Hun så på ham med et svagt smil da han begyndte at grine. Hun rødmede ret meget og nikkede. "Du spurgte om du måtte kysse mig.." Sagde hun lavt og rødmede endnu mere. Hun tøvede lidt og lod kort sine læber strejfe hans. "Det var det kys jeg skyldte" Sagde hun med et lille fjollet smil og lænede sig så ind til ham igen samtidig med at hun holdte Luna Roja ind til sig, men sørgede for at hun ikke rørte ved ham igen.
Alma
Alma
Yngling

Nye navn : Alma Sangrienta
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1559
Vampyr Erfaring : 11764
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort bluse med V-udskæring, og 5. trins emblem, sorte bukser og sorte gummisko.
Join date : 25/11/10
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Alene fra nu af.. ~Alle er velkomne.. Empty Sv: Alene fra nu af.. ~Alle er velkomne..

Indlæg  Niroka Søn Sep 18, 2011 12:41 pm

Niroka grinede og kløede sig i nakken og kiggede lidt akavet ned på bænken. "Jarh... men hun gør dig glad, så det må nok gå..." Grinede han lidt og tav da han blev kysset af hende og kiggede chokeret på hende. "Alma...! Hvad vil Andy ikke sige?!" Sagde han lidt forvirret og kiggede sig rundt om kring, men da Andy ikke var der sank han og nussede hende lidt på ryggen og kiggede ud i luften og lignede en rigtig storebror der ville trøste sine småsøskende.
"Mhh mhhhh" Nynnede han og vuggede hende i sin favn.
Niroka
Niroka
Yngling

Nye navn : Niroka Nightlight
Url Alder : 17
Antal indlæg : 798
Vampyr Erfaring : 10844
Respekt : 3
Skoleuniformen : Sorte stramme bukser, sort skjorte, rødt slips, sorte støvler.
Join date : 10/02/11
Geografisk sted : Natten Hus

Tilbage til toppen Go down

Alene fra nu af.. ~Alle er velkomne.. Empty Sv: Alene fra nu af.. ~Alle er velkomne..

Indlæg  Alma Søn Sep 18, 2011 12:55 pm

Alma lo lidt af ham og så op på ham med et lidt drillende smil. "Undskyld.. Jet synes bare at du skulle have det kys.." sagde hun med røde kinder og et lille smil. Hun var ret chokeret over at hun kunne mærke hans følelser og følte sig nærmest beruset af det. Hun lukkede sine øjne og lænede sig ind til ham. "Undskyld Niroka.." sagde hun igen og så lidt ned mens hun nussede Luna Roja på ryggen.


//Er på iPhone og der er sikkert nogle stavefejl ^^' Og så skal du lige vide at jeg har fået en affinitet x3//
Alma
Alma
Yngling

Nye navn : Alma Sangrienta
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1559
Vampyr Erfaring : 11764
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort bluse med V-udskæring, og 5. trins emblem, sorte bukser og sorte gummisko.
Join date : 25/11/10
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Alene fra nu af.. ~Alle er velkomne.. Empty Sv: Alene fra nu af.. ~Alle er velkomne..

Indlæg  Niroka Søn Sep 18, 2011 1:03 pm

Niroka grinede stort og nullrede hendes hår og puttede hende ind til sig. "Det er helt okay, men næste gang advar mig lige tak, så Andymann ikke ser det." Grinede han og vuggede hende i sine arme. Alma virkede meget meget afslappet nu og lidt gladere.

//Helt oki Very Happy Hvilken et??//
Niroka
Niroka
Yngling

Nye navn : Niroka Nightlight
Url Alder : 17
Antal indlæg : 798
Vampyr Erfaring : 10844
Respekt : 3
Skoleuniformen : Sorte stramme bukser, sort skjorte, rødt slips, sorte støvler.
Join date : 10/02/11
Geografisk sted : Natten Hus

Tilbage til toppen Go down

Alene fra nu af.. ~Alle er velkomne.. Empty Sv: Alene fra nu af.. ~Alle er velkomne..

Indlæg  Alma Søn Sep 18, 2011 1:11 pm

Alma smilede af ham og nød det faktisk lidt. Andet end da han nuldrede hendes hår. Hun så op på ham med et ret undrende blik. "Så jeg må godt kysse dig...?" Spurgte hun forsigtigt, for at være sikker. "Bare jeg siger det inden?" Hun smilede lidt skævt og kyssede ham lige ved siden af munden, bare for St drille ham lidt. Hun kunne stadig mærke hans følelser og så så op mod Fuldmånen og smilede så noget stort. "Der sker altid noget besynderligt med mig når der er Fuldmåne" Grinede hun.


//At kunne mærke og påvirke andres følelser.. Så pas på! xD//
Alma
Alma
Yngling

Nye navn : Alma Sangrienta
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1559
Vampyr Erfaring : 11764
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort bluse med V-udskæring, og 5. trins emblem, sorte bukser og sorte gummisko.
Join date : 25/11/10
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Alene fra nu af.. ~Alle er velkomne.. Empty Sv: Alene fra nu af.. ~Alle er velkomne..

Indlæg  Niroka Søn Sep 18, 2011 1:16 pm

Niroka uglede hendes hår og grinede stort. "DFu advarede ikke!" Sagde han anklagende til hende. "Det er nok ikke så godt... Andy bliver såret af det, men vi er som søskende, så kun hvis det er det. Andy er bare den lækreste fyr ever!" Sagde han og røj helt ud af samtalen og kiggede op på månen og tænkte drømmende om Andy.
"Jarh... det gør den som reglt ved Vampyr." Mumlede han efter lidt tid og nussede hendes skulder.
Niroka
Niroka
Yngling

Nye navn : Niroka Nightlight
Url Alder : 17
Antal indlæg : 798
Vampyr Erfaring : 10844
Respekt : 3
Skoleuniformen : Sorte stramme bukser, sort skjorte, rødt slips, sorte støvler.
Join date : 10/02/11
Geografisk sted : Natten Hus

Tilbage til toppen Go down

Alene fra nu af.. ~Alle er velkomne.. Empty Sv: Alene fra nu af.. ~Alle er velkomne..

Indlæg  Alma Søn Sep 18, 2011 1:27 pm

Alma grinede af ham. "Advarelse" Grinede hun og kyssede ham blidt. "Jeg ville heller aldrig kunne såre en ven på den måde" Hun smilede lidt og kyssede ham på kinden.
Hun betragtede ham med et Lillr skævt smil. "Du er så sød når su snakker om ham" Sagde hun med et lidt fjollet smil da hun kunne mærke hans følelser for ham.
Hun så oP på Fuldmånen igen med et lille smil. "Jeg blev mærket ved en måneskinstur.." Sagde hun stille og rødmede når hun kom til St tænke på at hun lige havd fået endes første kys, hvis man da kunne kalde det det. " Og jeg tror jeg har fået en affinitet.." Mumlede hun lavt og vidste hun havde ret. Hun kunne bare mærke det.
Alma
Alma
Yngling

Nye navn : Alma Sangrienta
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1559
Vampyr Erfaring : 11764
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort bluse med V-udskæring, og 5. trins emblem, sorte bukser og sorte gummisko.
Join date : 25/11/10
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Alene fra nu af.. ~Alle er velkomne.. Empty Sv: Alene fra nu af.. ~Alle er velkomne..

Indlæg  Niroka Søn Sep 18, 2011 1:40 pm

Niroka grinede stort og putede hende ind til sig og vuggede hende med hagen på hendes hoved. "Jeg kan ikke lade vær." Sagde han til sin undskyldning og rødmede en smule.
"Det kan forklare hvorfor du er så tiltrukket af måneskinnet." Sagde han og lavede en mine der viste at det nok var det. "Tror du?? Hvad er det så forn et?" Spurgte han spændt og kildede hende lidt og puttede hende mere ind til sig. "Hvordan blev du mærket?" Spurgte han lidt nysgerrigt.
Niroka
Niroka
Yngling

Nye navn : Niroka Nightlight
Url Alder : 17
Antal indlæg : 798
Vampyr Erfaring : 10844
Respekt : 3
Skoleuniformen : Sorte stramme bukser, sort skjorte, rødt slips, sorte støvler.
Join date : 10/02/11
Geografisk sted : Natten Hus

Tilbage til toppen Go down

Alene fra nu af.. ~Alle er velkomne.. Empty Sv: Alene fra nu af.. ~Alle er velkomne..

Indlæg  Alma Søn Sep 18, 2011 1:48 pm

Alma smilede ret stort og puttede sige selv ind til ham. Hun sukkede lidt."Jah, det er sikkert derfor.." Sagde hun stille og så ned. Magnus havde været med på den tur. Hun skulle lige til at svare da han kildede hende lidt og hun grinede. Hun var så forfærdelig kilden. " Jeg kan mærke dine følelser, det har jeg kunnet hele aftnen.." Sagde hun med et lille fjollet smil og puttede sig helt ind til ham. Hun nød bare at sidd sådan her med ham, hun følte sig tryg, så dejlig tryg. "På en Fuldmåne, en gåtur sammen med Magnus.." Hendes stemme dirrede n anelse. "Han skulle lige til St kysse mig" Grinede hun. Hun så op på ham med et nysgerrigt blik. "Hvad med dig?" Spurgte hun lige så nysgerrigt som ham.
Alma
Alma
Yngling

Nye navn : Alma Sangrienta
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1559
Vampyr Erfaring : 11764
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort bluse med V-udskæring, og 5. trins emblem, sorte bukser og sorte gummisko.
Join date : 25/11/10
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Alene fra nu af.. ~Alle er velkomne.. Empty Sv: Alene fra nu af.. ~Alle er velkomne..

Indlæg  Niroka Lør Sep 24, 2011 8:27 am

Niroka smilede til hende og klemte hende en lille smule ind til sig. "Hey det er okay... du skal bare tænke på de gode stunder." Smilet på hans læber var stort og rigtig ægte. Når folk græder er der jo mange der bare smilier og ikke mener det, men det gjorde han.
Han frøs en smule til da der blev spurgt til ham. "Hvad mener u?" Spurgte han for at kunne trække tiden ud.
Niroka
Niroka
Yngling

Nye navn : Niroka Nightlight
Url Alder : 17
Antal indlæg : 798
Vampyr Erfaring : 10844
Respekt : 3
Skoleuniformen : Sorte stramme bukser, sort skjorte, rødt slips, sorte støvler.
Join date : 10/02/11
Geografisk sted : Natten Hus

Tilbage til toppen Go down

Alene fra nu af.. ~Alle er velkomne.. Empty Sv: Alene fra nu af.. ~Alle er velkomne..

Indlæg  Alma Lør Sep 24, 2011 8:36 am

Alma rettede sig lidt mere op da hun mærkede det. "Hvordan blev du mærket?" Spurgte hun igen, bare mere forsigtigt den her gang. Hun så opmærksomt og bekymret på ham. "Hvad skete der?" Hun lød virkelig bekymret nu. "Du ved du kan fortælle mig alt, Niroka" Sagde hun blidt.
Alma
Alma
Yngling

Nye navn : Alma Sangrienta
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1559
Vampyr Erfaring : 11764
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort bluse med V-udskæring, og 5. trins emblem, sorte bukser og sorte gummisko.
Join date : 25/11/10
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Alene fra nu af.. ~Alle er velkomne.. Empty Sv: Alene fra nu af.. ~Alle er velkomne..

Indlæg  Niroka Tors Sep 29, 2011 10:08 am

"Øhmmm...." Sagde han og kløede sig i nakken. Dette havde aldrig været hans stærkeste side. At snakke om sin mærkning.
"Nøj et smukt træ! Det har jeg aldrig selv før!" Løj han, da han havde tegnet det tre gange og han glemte helt at han havde vist hende en af dem.

//Kan næsten ikke sidde på com, da ryggen gik i lås//
Niroka
Niroka
Yngling

Nye navn : Niroka Nightlight
Url Alder : 17
Antal indlæg : 798
Vampyr Erfaring : 10844
Respekt : 3
Skoleuniformen : Sorte stramme bukser, sort skjorte, rødt slips, sorte støvler.
Join date : 10/02/11
Geografisk sted : Natten Hus

Tilbage til toppen Go down

Alene fra nu af.. ~Alle er velkomne.. Empty Sv: Alene fra nu af.. ~Alle er velkomne..

Indlæg  Alma Tors Sep 29, 2011 10:13 am

"Niroka!" Sagde Alma og lød lettere trist over at han ikke ville sige det til hende. Hun tog blidt fat i hans hage og fik ham til at se på hende. "Hvad skete der?" Spurgte hun, nu mere bekymret end før. Hun tænkte ikke på at hendes ene ærme var faldet ned så man kunne se nogle fine og sirlige ar på hendes håndled og videre ind under ærmet.


//Av.. Bare tag din tid og lad være med at sidde på commen næste gang Wink//
Alma
Alma
Yngling

Nye navn : Alma Sangrienta
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1559
Vampyr Erfaring : 11764
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort bluse med V-udskæring, og 5. trins emblem, sorte bukser og sorte gummisko.
Join date : 25/11/10
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Alene fra nu af.. ~Alle er velkomne.. Empty Sv: Alene fra nu af.. ~Alle er velkomne..

Indlæg  Niroka Tirs Okt 04, 2011 11:03 am

Niroka rykkede lidt på hoved af nervæsitet og det samme med øjnene. Det var ikke så alvorligt, men han var ikke særlig glad for det. "Ikke så meget.. andet end jeg blev banket på det tidspunkt." Sagde han og smilede lidt, som om det ikke var noget særligt. hvilket han heller ikke følte det var, men det virkede nok lidt hårdt for andre. "Vi fandt forresten ud af at det ikke var min far, men min nabo, fordi han var forelsket i min mor." Sagde han glad. "Så nu har jeg min savnede storebror og far ved mig. Skønt ikke!?" sagde han glad.
Niroka
Niroka
Yngling

Nye navn : Niroka Nightlight
Url Alder : 17
Antal indlæg : 798
Vampyr Erfaring : 10844
Respekt : 3
Skoleuniformen : Sorte stramme bukser, sort skjorte, rødt slips, sorte støvler.
Join date : 10/02/11
Geografisk sted : Natten Hus

Tilbage til toppen Go down

Alene fra nu af.. ~Alle er velkomne.. Empty Sv: Alene fra nu af.. ~Alle er velkomne..

Indlæg  Alma Tirs Okt 04, 2011 11:07 am

Alma blev helt tavs og lagde så sine arme om ham, så Luna Roja hoppede ned fra hende og hvæste ret utilfreds, men Alma lo bare af hende. Hun så på ham da han talte igen og smilede let. "Joh det er da meget godt Brormand.." Sagde hun med et lille smil og kyssede ham let på kinden. Hun lo lidt. "Må jeg egentlig ikke møde din familie, Niroka?" Spurgte hun noget bedende og så på ham mens hun lavede hvalpeøjne.
Alma
Alma
Yngling

Nye navn : Alma Sangrienta
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1559
Vampyr Erfaring : 11764
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort bluse med V-udskæring, og 5. trins emblem, sorte bukser og sorte gummisko.
Join date : 25/11/10
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Alene fra nu af.. ~Alle er velkomne.. Empty Sv: Alene fra nu af.. ~Alle er velkomne..

Indlæg  Niroka Tirs Okt 04, 2011 12:51 pm

Niroka nikkede glad til hende. "Ved du hvad.. jeg havde faktisk tænkt mig at ringe til dem i aften... skulle vi ringe nu?" Spurgte han glad og tog sin telefon op af lommen og smilede meget stort til hende og ikke kun de små smil, men med hele hoved og kroppen.
Han kendte kun alt for godt til de der hundeøjne, så han lod sig ikke gå på af dem.
Niroka
Niroka
Yngling

Nye navn : Niroka Nightlight
Url Alder : 17
Antal indlæg : 798
Vampyr Erfaring : 10844
Respekt : 3
Skoleuniformen : Sorte stramme bukser, sort skjorte, rødt slips, sorte støvler.
Join date : 10/02/11
Geografisk sted : Natten Hus

Tilbage til toppen Go down

Alene fra nu af.. ~Alle er velkomne.. Empty Sv: Alene fra nu af.. ~Alle er velkomne..

Indlæg  Alma Tirs Okt 04, 2011 1:02 pm

Alma smilede bare større. "Jah!" Grinede hun glad og begejstret. Hun havde fået røde kinder og et glad blik, hun ville virkelig godt møde Niroka's familie, hun var nysgerrig over hvordan de mon var. Hun bed sig let i underlæben og ventede mens han skulle til at ringe, i mellem tiden havde Luna Roja listet sig væk, sur over at været blevet skubbet væk af Alma.
Alma
Alma
Yngling

Nye navn : Alma Sangrienta
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1559
Vampyr Erfaring : 11764
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort bluse med V-udskæring, og 5. trins emblem, sorte bukser og sorte gummisko.
Join date : 25/11/10
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Alene fra nu af.. ~Alle er velkomne.. Empty Sv: Alene fra nu af.. ~Alle er velkomne..

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum