Log ind
Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugereDen sidst registrerede bruger er Popper
Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?
Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary
Alle mine kære ynglinge!
Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …
Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …
Kommentarer: 1
Seneste emner
Top posting users this week
Ingen bruger |
Forsvare sig. Åbent emne
2 deltagere
Side 2 af 2
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: Forsvare sig. Åbent emne
Niroka skrald grinede over det. Det var skønt at Barius ikke havde fordomme om ham og kunne snakke til ham som om alt var helt normalt og det var det jo også, andet end de var vampyre og drak blod og alt det andet.
"Nemelig!" Sagde han og nikkede så han lignede et hoppehoved. "Og især hvis der er tilskuer til så man ydmyger dem totalt." Nirokas smil var stort og han holdte en latter inde i sig, for ikke at virke som en grinebidder.
//Helt okai x3//
"Nemelig!" Sagde han og nikkede så han lignede et hoppehoved. "Og især hvis der er tilskuer til så man ydmyger dem totalt." Nirokas smil var stort og han holdte en latter inde i sig, for ikke at virke som en grinebidder.
//Helt okai x3//
Niroka- Yngling
- Nye navn : Niroka Nightlight
Url Alder : 17
Antal indlæg : 798
Vampyr Erfaring : 10966
Respekt : 3
Skoleuniformen : Sorte stramme bukser, sort skjorte, rødt slips, sorte støvler.
Geografisk sted : Natten Hus
Barius smilte glad til Niroka, og var glad for at han havde fået en ny ven. Niroka var faktisk den første dreng på skolen han havde mødt, som han rent faktisk kunne have en samtale med. Som ikke handle om piger, slåskampe eller fodbold og Barius hadede fodbold. Så Niroka var hans første rigtige ven på skolen, og det var han glad for.
Barius grinte og nikkede for at vise han var helt ening med ham, "Ja helt klart, det kunne være så sjovt at gøre." Sagde han smilende og kiggede på Niroka, som sad og grinte.
Barius grinte og nikkede for at vise han var helt ening med ham, "Ja helt klart, det kunne være så sjovt at gøre." Sagde han smilende og kiggede på Niroka, som sad og grinte.
Barius- Yngling
- Nye navn : Barius Darknight
Url Alder : 18
Antal indlæg : 204
Vampyr Erfaring : 9924
Respekt : 0
Skoleuniformen : Starme jeans, med sølv kæder på. En sort skjorte der er åben, så man kan se hans muskuløse overkrop. Han har et hundetegn af sølv, om halsen som har været hans fars.
Geografisk sted : Nattens hus.
Niroka rettede sig lidt, for sværdene gjorde lidt ondt i numsen.
"Nårh... H-hvad skal vi snakke om? Bare ikke fodboldt! Det er latterligt, jeg mener de løber alle efter en boldt og så sparker de den væk!" Niroka lød opgivende og rystede opgivede på hoved.
"Nårh... H-hvad skal vi snakke om? Bare ikke fodboldt! Det er latterligt, jeg mener de løber alle efter en boldt og så sparker de den væk!" Niroka lød opgivende og rystede opgivede på hoved.
Niroka- Yngling
Han lyttede til det Niroka sagde, og begyndte at grine højlydt igen. "Er du tankelæser Niroka?? For jeg sad lige tænkte på at jeg ikke ville snakke om fodblod, fordi jeg ikke bryder mig om det." Sagde han grinene og trak lidt på sine skuldre. "Hhhhmm.. det ved jeg ikke, hvad laver du i din fritid?" Spurgte han nysgerrigt, og kiggede på Niroka med et smil om læberne.
Barius- Yngling
Skoleuniformen : Starme jeans, med sølv kæder på. En sort skjorte der er åben, så man kan se hans muskuløse overkrop. Han har et hundetegn af sølv, om halsen som har været hans fars.
Niroka skraldgrinede. "Haha hvor godt!" Sagde han og smilede stort til ham.
"Hmmm" Sagde han tænkede og prikkede sig på hagen. "Naturen, tegne, bøger og Andymann" Sagde han med et smil om læben da han sagde sin kærestes navn.
Han lagde hoved let på skrå og smilede til ham. "Hvad med dig?" Spurgte han og kiggde nysgerrigt på ham.
"Hmmm" Sagde han tænkede og prikkede sig på hagen. "Naturen, tegne, bøger og Andymann" Sagde han med et smil om læben da han sagde sin kærestes navn.
Han lagde hoved let på skrå og smilede til ham. "Hvad med dig?" Spurgte han og kiggde nysgerrigt på ham.
Niroka- Yngling
Barius grinte også, og nikkede for at vise at han var ening. "Ja, helt ening." Sagde han smilende, og kiggede på ham.
Barius lyttede opmærksomt til det Niroka sagde, og så tænkene ud da Niroka spurgte hvad han lavede i fritiden. "Hhhmmm... For det meste træner jeg, læser, tegner, går rundt i naturen, eller spiller på Guitar og synger lidt. Nårhh ja, og snakker jeg lidt med en pige der hedder Amiana." Sagde han smilende, og rødmede lidt da han sagde hendes navn.
Barius lyttede opmærksomt til det Niroka sagde, og så tænkene ud da Niroka spurgte hvad han lavede i fritiden. "Hhhmmm... For det meste træner jeg, læser, tegner, går rundt i naturen, eller spiller på Guitar og synger lidt. Nårhh ja, og snakker jeg lidt med en pige der hedder Amiana." Sagde han smilende, og rødmede lidt da han sagde hendes navn.
Barius- Yngling
//svare i morgen, nødt til at logge :S//
Niroka- Yngling
Side 2 af 2 • 1, 2
Lignende emner
» Åbent emne
» do it like this, åbent emne
» Fødselsdag-Åbent emne
» Ny i nattens hus (åbent emne)
» Drama (åbent emne)..
» do it like this, åbent emne
» Fødselsdag-Åbent emne
» Ny i nattens hus (åbent emne)
» Drama (åbent emne)..