The House Of Night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Mest aktive brugere
Elizabet (1664)
Hvem skal jeg fægte med? (Åben) I_vote_lcapHvem skal jeg fægte med? (Åben) I_voting_barHvem skal jeg fægte med? (Åben) I_vote_rcap 
Rosa (1572)
Hvem skal jeg fægte med? (Åben) I_vote_lcapHvem skal jeg fægte med? (Åben) I_voting_barHvem skal jeg fægte med? (Åben) I_vote_rcap 
Alma (1559)
Hvem skal jeg fægte med? (Åben) I_vote_lcapHvem skal jeg fægte med? (Åben) I_voting_barHvem skal jeg fægte med? (Åben) I_vote_rcap 
Ciel (1525)
Hvem skal jeg fægte med? (Åben) I_vote_lcapHvem skal jeg fægte med? (Åben) I_voting_barHvem skal jeg fægte med? (Åben) I_vote_rcap 
kattriona (1467)
Hvem skal jeg fægte med? (Åben) I_vote_lcapHvem skal jeg fægte med? (Åben) I_voting_barHvem skal jeg fægte med? (Åben) I_vote_rcap 
Perceval (1358)
Hvem skal jeg fægte med? (Åben) I_vote_lcapHvem skal jeg fægte med? (Åben) I_voting_barHvem skal jeg fægte med? (Åben) I_vote_rcap 
Wodtcagt (1326)
Hvem skal jeg fægte med? (Åben) I_vote_lcapHvem skal jeg fægte med? (Åben) I_voting_barHvem skal jeg fægte med? (Åben) I_vote_rcap 
Rosiie (1000)
Hvem skal jeg fægte med? (Åben) I_vote_lcapHvem skal jeg fægte med? (Åben) I_voting_barHvem skal jeg fægte med? (Åben) I_vote_rcap 
amiana (903)
Hvem skal jeg fægte med? (Åben) I_vote_lcapHvem skal jeg fægte med? (Åben) I_voting_barHvem skal jeg fægte med? (Åben) I_vote_rcap 
Kayla (861)
Hvem skal jeg fægte med? (Åben) I_vote_lcapHvem skal jeg fægte med? (Åben) I_voting_barHvem skal jeg fægte med? (Åben) I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?

Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Kommentarer: 1

Seneste emner
» en ny tøs? - samera
Hvem skal jeg fægte med? (Åben) I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
Hvem skal jeg fægte med? (Åben) I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
Hvem skal jeg fægte med? (Åben) I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
Hvem skal jeg fægte med? (Åben) I_icon_minitimeTors Jan 29, 2015 3:43 pm af Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
Hvem skal jeg fægte med? (Åben) I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:21 pm af Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
Hvem skal jeg fægte med? (Åben) I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:13 pm af Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
Hvem skal jeg fægte med? (Åben) I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 2:27 pm af Hayate

» Tilbage, og søger emne
Hvem skal jeg fægte med? (Åben) I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 1:48 pm af Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
Hvem skal jeg fægte med? (Åben) I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 12:00 pm af Hayate

Top posting users this week
Ingen bruger


Hvem skal jeg fægte med? (Åben)

2 deltagere

Go down

Hvem skal jeg fægte med? (Åben) Empty Hvem skal jeg fægte med? (Åben)

Indlæg  Wodtcagt Fre Apr 08, 2011 2:40 am

Tid ¤ Tid til fægtning.
Vejr ¤ Det ved jeg ikke.
Sted ¤ Fægtelokalet.
Omgivelser ¤ Læreren Asmodaeus og andre elever.
På ¤ Sin skoleuniform+vest og en kårde. Og håret satte op i en stram hestethale.
_____________________________________________________________________

Wodtcagt så sig rundt i lokalet, hun kunne ikke se hvem af elever der skulle være hendes nye makke, for hendes makke hun havde før var død. Så nu ventede hun på at få vide hvem hun der er hendes makke nu, vampyrer havde sagt at de måske måtte tag en 3.Trin, 4.Trin eller måske en på 6.Trin. Men hun håbede mest på bare få en. Imens hun ventede, begynde øve på nogle svær bevægelser med kården. Det gik rigtig godt, men det var ikke perfekt inu.


Sidst rettet af Wodtcagt Fre Apr 08, 2011 3:58 pm, rettet 1 gang
Wodtcagt
Wodtcagt
Yngling

Nye navn : Wodtcagt Dark Moon
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1326
Vampyr Erfaring : 11413
Respekt : 7
Skoleuniformen : Hun har ikke en bestemt stil. Mrn hun har et 6. Trin imblem på sit tøj.
Join date : 29/09/10
Geografisk sted : Nattens Hus ¤ Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Hvem skal jeg fægte med? (Åben) Empty Sv: Hvem skal jeg fægte med? (Åben)

Indlæg  Zoey Fre Apr 08, 2011 2:57 pm

Zoey kom forsent til fægtning. Hun Kom ind, og så de var begyndt. Hun fik øje på Wodt, der tydeligvis øvede sig på de værre trin, og metoder. Hun gik hen til hende. "Hej Wodt" smilte hun. Hun kørte en hånd gennem sit vilde, tykke, ustyrelige hår, før hun samlede det sammen til en hestehale. Hun snoede sin tykke sorte ellerstik om den, og strammede. Hun rystede på hovedet, og smilte. Hun så rundt, og så alle havde en makker. Hun sukkede tungt. Selv havde hun ingen. "Mangler du også en makker?" spurgte hun stille, og så på Wodt. Hun lagde sit hoved lidt på skrå, og frem tvang et spørgende smil.

//Håber jeg måtte hoppe ind Smile
Zoey
Zoey
Yngling

Nye navn : Zoey Black Bird. Hun skiftede efternavn da hun kom til nattens hus. Hun hadede sit gamle efternavn!
Url Alder : 14
Antal indlæg : 806
Vampyr Erfaring : 10994
Respekt : 3
Skoleuniformen : Sorte Jeans med en sort stram nedringet T-shirt med et 6. trins imblem på, og et par sorte korte højhælede støvler. Sin lange sølv halskæde, med et Safir blå vedhæng - hun har arvet den af sin bedstemor.
Join date : 03/09/10
Geografisk sted : Nattens Hus - Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Hvem skal jeg fægte med? (Åben) Empty Sv: Hvem skal jeg fægte med? (Åben)

Indlæg  Wodtcagt Fre Apr 08, 2011 3:58 pm

Wodtcagt smilede glad da hun hørt Zoeys stemme. *Hej Zoey. Du kommer en smule for sent.* Det var ikke for at lege lærer, da hun sagde det. *Jo, jeg mangler en makke.. Mangler du osse en makke?* spurgte hun overrasket, hun havde altid troet der var lige antal elever, men det var der åbenbart ikke. *Måske skal vi være makke nu. Eller hvad tror du?* Hun kunne ikke lade med at tænke på, om altid har været ulige antal elever til fægtning. Wodtcagt så sig rundt igen, det så ud til at alle har en makke, så måske skulle de to være makke. *Zoey. Er du godt til at fægte?* Hun så spørgende på Zoey.
Wodtcagt
Wodtcagt
Yngling

Nye navn : Wodtcagt Dark Moon
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1326
Vampyr Erfaring : 11413
Respekt : 7
Skoleuniformen : Hun har ikke en bestemt stil. Mrn hun har et 6. Trin imblem på sit tøj.
Join date : 29/09/10
Geografisk sted : Nattens Hus ¤ Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Hvem skal jeg fægte med? (Åben) Empty Sv: Hvem skal jeg fægte med? (Åben)

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum