The House Of Night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Mest aktive brugere
Elizabet (1664)
Gamle bekendtskaber - Dracio I_vote_lcapGamle bekendtskaber - Dracio I_voting_barGamle bekendtskaber - Dracio I_vote_rcap 
Rosa (1572)
Gamle bekendtskaber - Dracio I_vote_lcapGamle bekendtskaber - Dracio I_voting_barGamle bekendtskaber - Dracio I_vote_rcap 
Alma (1559)
Gamle bekendtskaber - Dracio I_vote_lcapGamle bekendtskaber - Dracio I_voting_barGamle bekendtskaber - Dracio I_vote_rcap 
Ciel (1525)
Gamle bekendtskaber - Dracio I_vote_lcapGamle bekendtskaber - Dracio I_voting_barGamle bekendtskaber - Dracio I_vote_rcap 
kattriona (1467)
Gamle bekendtskaber - Dracio I_vote_lcapGamle bekendtskaber - Dracio I_voting_barGamle bekendtskaber - Dracio I_vote_rcap 
Perceval (1358)
Gamle bekendtskaber - Dracio I_vote_lcapGamle bekendtskaber - Dracio I_voting_barGamle bekendtskaber - Dracio I_vote_rcap 
Wodtcagt (1326)
Gamle bekendtskaber - Dracio I_vote_lcapGamle bekendtskaber - Dracio I_voting_barGamle bekendtskaber - Dracio I_vote_rcap 
Rosiie (1000)
Gamle bekendtskaber - Dracio I_vote_lcapGamle bekendtskaber - Dracio I_voting_barGamle bekendtskaber - Dracio I_vote_rcap 
amiana (903)
Gamle bekendtskaber - Dracio I_vote_lcapGamle bekendtskaber - Dracio I_voting_barGamle bekendtskaber - Dracio I_vote_rcap 
Kayla (861)
Gamle bekendtskaber - Dracio I_vote_lcapGamle bekendtskaber - Dracio I_voting_barGamle bekendtskaber - Dracio I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?

Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Kommentarer: 1

Seneste emner
» en ny tøs? - samera
Gamle bekendtskaber - Dracio I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
Gamle bekendtskaber - Dracio I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
Gamle bekendtskaber - Dracio I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
Gamle bekendtskaber - Dracio I_icon_minitimeTors Jan 29, 2015 3:43 pm af Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
Gamle bekendtskaber - Dracio I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:21 pm af Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
Gamle bekendtskaber - Dracio I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:13 pm af Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
Gamle bekendtskaber - Dracio I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 2:27 pm af Hayate

» Tilbage, og søger emne
Gamle bekendtskaber - Dracio I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 1:48 pm af Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
Gamle bekendtskaber - Dracio I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 12:00 pm af Hayate

Top posting users this week
Ingen bruger


Gamle bekendtskaber - Dracio

2 deltagere

Go down

Gamle bekendtskaber - Dracio Empty Gamle bekendtskaber - Dracio

Indlæg  Emilly Søn Aug 10, 2014 9:45 am

Sted: Spisesalen
Tid: Frokostpausen
Vejr: Stjerneklart
Omgivelser: Mange ynglinge

Kaos. Det var, hvad der herskede i spisesalen i hver eneste frokostpause. Ynglinge var alle ivrige efter at få tankerne og fokus væk fra skolearbejdet og catche up med de venner, som de ikke havde stødt på i løbet af dagen.
Det var ikke nogen hemmelighed, at alle ynglingene omkring sig, gjorde Emilly utilpas. Hun var generelt dårlig til at håndtere store grupper, så hun havde været heldig, da hun fandt et bord i det bagerste hjørne af spisesalen, hvor hun kunne sidde nogenlunde isoleret fra de andre, som sad ved den anden ende af bordet.
Med et suk stak hun til sin lasagne, imens hun mental forberedte sig på sine eftermiddagslektioner.
Emilly
Emilly
Yngling

Nye navn : Emilly Parker
Url Alder : 17
Antal indlæg : 61
Vampyr Erfaring : 7452
Respekt : 0
Join date : 21/03/14
Geografisk sted : Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Gamle bekendtskaber - Dracio Empty Sv: Gamle bekendtskaber - Dracio

Indlæg  Dracio Søn Aug 10, 2014 10:25 am

Dracio havde fundet noget Kylling og pastasalat, Han havde hans skulder taske med sig, mest fordi han foretrak at læse mens han spiste, så kunne de andre ikke rigtigt komme igennem til ham. Han søgte efter en ledig plads, hvor der ikke sad så mange yndlinge. Dog som altid var der fyldt med dem, et kort irriteret suk slap hans læber.
Han fandt en plads og begyndte at sno sig gennem mængden af yndlinge ind til han nåede bordet da han så det var Emelly smilte han ”er der en ledig plads?” spurgte han med hans rolige stemmeføring, selvom irritationen over alle de andre yndlinge, hvorfor kunne de ikke vente med at komme il der var færre, men ak, han kunne nok ikke have fået læst under alle omstændigheder i den larm der kom. Drake havde ikke sat sig ned, Han ventede høfligt på at der ville blive givet grønt lys for at han måtte sætte sig.



//undskyld det noget korte svar, der kommer lidt mere når hovedet vil arbejde med. Smile //
Dracio
Dracio
Yngling

Nye navn : Dracius Leonidas
Url Alder : 19
Antal indlæg : 483
Vampyr Erfaring : 9834
Respekt : 0
Join date : 02/08/11
Geografisk sted : Los Angeles / Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle bekendtskaber - Dracio Empty Sv: Gamle bekendtskaber - Dracio

Indlæg  Emilly Søn Aug 10, 2014 11:16 am

Lasagnen var ikke just spændende, og Emilly sad og sukkede efter noget andet. Selvom hun bildte sig selv ind, at trangen var noget ukendt, virkede det selvfølgelig ikke. Omkring hende stod mange røde glas foran de ældste ynglinge, og Emilly måtte bide sig i tungen for ikke at gå op og hente et glas selv. Men nej, det gik ikke. Hvis hun først begyndte at tage for sig af det røde guld, havde hun svært ved at stoppe igen. Hendes selvkontrol når det kom til blod, var næsten ikke-eksisterende.
Hun havde lige fået taget hul på den tørre lasagne, da det gik op for hende, at der var nogen, der snakkede til hende. Med et desorienteret blik, kiggede hun op og fik øje på et velkendt ansigt. Dracio. Synet fik et imødekommende smil frem på hendes læber. Af en eller anden grund havde hun registreret hans spørgsmål, selvom hun mentalt ikke havde været til stede, da det blev stillet.
"Ja, værsgo," nikkede hun med et smil mod den tomme plads foran sig. Pigens nysgerrige blik hvilede på Drake, imens han fik sat sig ned og stillet sin frokost på kantinebordet.
Emilly og Dracio havde ikke snakket sammen i lang tid, og hun vidste faktisk ikke hvorfor. Han havde været en af de få personer, der havde taget hende til sig, dengang hun lige var ankommet til Nattens Hus, og de plejede at snakke sammen på daglig basis. Hun betragtede faktisk personen foran sig som en ven.
"Hvordan går det med dig, Drake?" Spurgte hun med et genert smil, da han havde fået sat sig.
Emilly
Emilly
Yngling

Nye navn : Emilly Parker
Url Alder : 17
Antal indlæg : 61
Vampyr Erfaring : 7452
Respekt : 0
Join date : 21/03/14
Geografisk sted : Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Gamle bekendtskaber - Dracio Empty Sv: Gamle bekendtskaber - Dracio

Indlæg  Dracio Søn Aug 10, 2014 11:43 am

Kyllingen på hans tallerken var mest en del af hans diet, men han var efterhånden van til at følge den samme rytme som han havde gjort inden han var blevet mærket, men nu havde han ikke de samme trænere, nu var de bedre, nu havde han modstand når han konkurrerede eller trænede, noget han var glad for, hvilket gjorde han elskede mærkningen. Det havde dog også sine minusser, hans lærere fra hans tid som menneske var blevet familie, de havde været der det meste af hans liv, mere end hans egne forældre. Det havde han bare lært at leve med.
Dreka ventede egentlig på hendes svar, men da hun desorienteret vendte blikket, da smilede han kort, og en blid og venlig latter slap lavt hans læber. ”Hold da fast mand, hvor har du været hende Emilly” sagde han stadig lettere grinende. Da han så hendes imødekommende smil, smilede han kort tilbage og ventede stadig hendes svar.
”Mange tak” sagde han så og satte sig ned overfor hende, han skubbede tallerkenen lidt ind, lænede sig frem, lagde sine hænder under sin hage og betragtede hende.
Egentlig havde han savnet hende, men der havde bare været så meget rod, den ekstra træning han havde været igennem og det havde jo sine minusser, fritiden var blevet mindre, og det havde kostet på vennefronten.
”jeg har det fint, men du ved træning og lektier på samme tid, man bliver let presset” sagde han og smilede undskyldende til hende. ”Hvad med dig Em?” spurgte han så
Dracio
Dracio
Yngling

Nye navn : Dracius Leonidas
Url Alder : 19
Antal indlæg : 483
Vampyr Erfaring : 9834
Respekt : 0
Join date : 02/08/11
Geografisk sted : Los Angeles / Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle bekendtskaber - Dracio Empty Sv: Gamle bekendtskaber - Dracio

Indlæg  Emilly Man Aug 11, 2014 12:28 pm

Emilly kunne mærke hans blik på sig, da han nu sad på bænken overfor hende. Utilpas i spotlightet, kiggede hun ned i bordet og nippede til lasagnen.
Men da han begyndte at fortælle hende, hvor livet havde bragt ham, glemte hun hurtigt hans blik og løftede sit hoved med et interesseret og nysgerrigt blik. En invitation til at uddybe. Hun kunne godt huske, at han gik meget op i sin træning. Rigtig meget. Og selvom man ikke havde fået det af vide på førstehånd, var det rimelig nemt at gætte sig til; Drakes krop havde i den grad tilpasset sig den hårde træning, som den så ofte blev udsat for. Emilly gøs næsten. Det var ikke nogen hemmelighed, at motion ikke var hendes favoritaktivitet. Nej, så hellere noget mere afslappende som f.eks. læsning. Det fik hun stortset al sin tid til at gå med.
"Jeg håber ikke, at presset bliver al for stort," kommenterede hun iagttagende. "Det er lidt bekymrende ikke at høre fra dig så længe." Hun smilte og slog en lille latter op. "Ikke at det kun er din skyld, at vi ikke har set hinanden så længe." Hun tav et øjeblik og kiggede på venneflokken, der havde siddet for enden af bordet, forlade bordet. En kort pause for at samle sine tanker og finde på en god undskyldning for hendes fravær. Den var vel bare ikke-eksisterende.
"Jeg har... Ja, jeg ved for at være ærlig ikke, hvad jeg har fået min tid til at gå med. Jeg tror bare, at jeg har haft en periode, hvor jeg ikke har haft lyst til at have selskab." Hun kiggede forsigtigt på ham; bange for at have fornærmet drengen foran sig. "Kender du den følelse?"
Emilly
Emilly
Yngling

Nye navn : Emilly Parker
Url Alder : 17
Antal indlæg : 61
Vampyr Erfaring : 7452
Respekt : 0
Join date : 21/03/14
Geografisk sted : Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Gamle bekendtskaber - Dracio Empty Sv: Gamle bekendtskaber - Dracio

Indlæg  Dracio Man Aug 11, 2014 1:16 pm

Drake smilede kort da han så hun vendte blikket ned mod bordet, en lille venlig latter slap hans læber igen, det var noget han nød ved hendes selvskab, hun forventede ikke at være midtpunktet som så mange gerne ville have, det gjorde hende interessant.
Han havde altid trænet, det var en del af ham, og han elskede det, motivationen var ikke svær at finde, han havde et talent for fægtning. Han blik gled over hende. Han elskede hans krop, nok mest fordi at den fik ham til at virke mere atletisk. Men smerterne det havde kostet, og den mangel på fritid, kunne han have undværet, men alligevel kunne han ikke undvære det. Selvom han ikke talte om sin fortid vidste han at hans fortid havde gjort ham til en topatlet.
”Hey… Du glemmer da hvem det er du snakker med Em” sagde han og grinte kort ”presset fra træningen gør mig da kun mere motiveret” sagde han blidt og venligt med et smil. ”jeg ved det godt, og bekalger virkelig dybt, det er minusset ved træningen, man mister lidt fritid” mumlede han kort og sukkede ”Hvis jeg kunne finde mere tid, så ville jeg gøre det om, men har fået et lettere program, de vil ikke have jeg presser mig selv for hårdt” sagde han langsomt med et smil. ”Det havde jeg heller ikke forventet at du ville sige, at det kun var min skyld.. For vi er to der gerne vil holde kontakten” sagde han så og betragtede hende venligt. ”Der er vel ingen undskyldning fra nogen af os, træningen burde ikke komme mellem os” mumlede han som slut.
”Det har vi alle sammen en gang i mellem” sagde han venligt og smilede et kort smil. ”Du behøver ikke finde en undskyldning skal vi ikke bare sige sket er sket, og så se om vi kan få det til at hænge sammen igen?” spurgte han så venligt inden han nikkede til hendes spørgsmål

Dracio
Dracio
Yngling

Nye navn : Dracius Leonidas
Url Alder : 19
Antal indlæg : 483
Vampyr Erfaring : 9834
Respekt : 0
Join date : 02/08/11
Geografisk sted : Los Angeles / Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle bekendtskaber - Dracio Empty Sv: Gamle bekendtskaber - Dracio

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum