The House Of Night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Mest aktive brugere
Elizabet (1664)
Gamle vaner I_vote_lcapGamle vaner I_voting_barGamle vaner I_vote_rcap 
Rosa (1572)
Gamle vaner I_vote_lcapGamle vaner I_voting_barGamle vaner I_vote_rcap 
Alma (1559)
Gamle vaner I_vote_lcapGamle vaner I_voting_barGamle vaner I_vote_rcap 
Ciel (1525)
Gamle vaner I_vote_lcapGamle vaner I_voting_barGamle vaner I_vote_rcap 
kattriona (1467)
Gamle vaner I_vote_lcapGamle vaner I_voting_barGamle vaner I_vote_rcap 
Perceval (1358)
Gamle vaner I_vote_lcapGamle vaner I_voting_barGamle vaner I_vote_rcap 
Wodtcagt (1326)
Gamle vaner I_vote_lcapGamle vaner I_voting_barGamle vaner I_vote_rcap 
Rosiie (1000)
Gamle vaner I_vote_lcapGamle vaner I_voting_barGamle vaner I_vote_rcap 
amiana (903)
Gamle vaner I_vote_lcapGamle vaner I_voting_barGamle vaner I_vote_rcap 
Kayla (861)
Gamle vaner I_vote_lcapGamle vaner I_voting_barGamle vaner I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?

Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Kommentarer: 1

Seneste emner
» en ny tøs? - samera
Gamle vaner I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
Gamle vaner I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
Gamle vaner I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
Gamle vaner I_icon_minitimeTors Jan 29, 2015 3:43 pm af Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
Gamle vaner I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:21 pm af Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
Gamle vaner I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:13 pm af Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
Gamle vaner I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 2:27 pm af Hayate

» Tilbage, og søger emne
Gamle vaner I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 1:48 pm af Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
Gamle vaner I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 12:00 pm af Hayate

Top posting users this week
Ingen bruger


Gamle vaner

2 deltagere

Side 1 af 8 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Go down

Gamle vaner Empty Gamle vaner

Indlæg  Alma Fre Sep 23, 2011 11:19 am

Sted: Fægtings klasseværelset.
Omgivelser: Ret tomt.. heldigvis!
Vejr: Køligt
Tid: Ret sent aften for os, men tidlig morgen for mennesker.
Påklædning: En sort tanktop, sorte shorts og hendes pentagram halskæde, men har en sort kjole udenover jeg sjældent bruger.

Alma kom listende ind i fægtningens klasseværelse. Hun så lidt rundt og sukkede lettet da der ikke var nogen og trak så sin kjole over hovedet og smed den på gulvet så hun stod i sin sorte tanktop og sorte shorts. Hun lagde lidt armene om sig selv, ikke fordi hun frøs eller noget, men fordi at hun ikke var vant til at folk kunne se hendes arme og alle hendes fine små ar hun havde på sine arme. Hun sukkede lidt inden hun slap grebet om sig selv og gik over til en armløfter (Aner virkelig ikke hvad den rigtig hedder), så sig kort rundt og begyndte så at løfte sig selv op og ned mens man kunne se at musklerne i hendes arme spændtes. Det lignede hun var en svag lille pige, men det var hun ikke. Hun kunne forsvare sig selv selvom hun godt kunne virke svag nogengange, både fysisk og psykisk, men hun havde sine stærkere sider. Hun var ikke trænet som Dracius.. Hun røg ud af sine tanker bare ved at tænke på ham. Hun begyndte at smile stort og fjollet og rødmede. Hun rystede let på hovedet for at komme af med de tanker, men han var ikke helt let at slippe. Hun smilede af sig selv og løftede sig hurtigere op og ned og nød det. Hun havde ikke trænet i evigheder og var lidt ude af form. Hun smilede lidt og nød anstrengelserne og hørte ikke engang at der var skridt der nærmede sig.
Alma
Alma
Yngling

Nye navn : Alma Sangrienta
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1559
Vampyr Erfaring : 11410
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort bluse med V-udskæring, og 5. trins emblem, sorte bukser og sorte gummisko.
Join date : 25/11/10
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Dracio Lør Sep 24, 2011 3:32 am

Drake kom gående mod fægtnings lokalet, hans skridt var beviste, som om han vidste hvad han var på vej hen til, men han vidste det ikke. Han bar en sort undertrøje, og et pr. joggingbukser i sort. Han vidste ikke hvorfor han var på vej til lokalet, men det var han altså. Han havde ligget og læst oppe på sit værelse, da han Tænkte på Alma, det gjorde han egentlig ofte efterhånden, han gled hele tiden ind og ud af hans tanker, som det passede, mest når han slappede af.
Under undertrøjen kunne hans kropsmuskulatur tydeligt ses, musklerne var senet og hårde, som om huden bare var sat uden over musklerne og senerne, som om alt fedet bare var undgået at blive sat på hans krop, hans hår var ulet, det var tydeligt at se at han lige havde rejst sig fra sengen, håret var stadig lidt fugtigt efter det bad han havde taget inden han havde lagt sig i sengen. Da han nåede døren til fægtningslokalet var der et lykkeligt smil på hans læber, men da han fik døren op og gik ind forsvandt smilet, og hans ansigt lagde sig i en skuffet mine, ”jeg troede ellers hun ville være her” mumlede han skuffet, han havde ikke lagt mærke til at hun trænede. Stemmen gav genlyd i lokalet, den var ikke til at tage fejl af, hvis man kendte ham. Han så rundt men kunne ikke få øje på hende, han opdagede kjolen og løftede et øjenbryn, da han gik hen mod den, og løftede den op, fik han bekræftet hvad det var og så rundt for at få øje på ejeren til kjolen. Han undrede sig meget over hvorfor der lå en kjole sådan et sted.

Dracio
Dracio
Yngling

Nye navn : Dracius Leonidas
Url Alder : 19
Antal indlæg : 483
Vampyr Erfaring : 9772
Respekt : 0
Join date : 02/08/11
Geografisk sted : Los Angeles / Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Alma Lør Sep 24, 2011 4:10 am

Alma slap armløfteren med et sæt da hun hørte hans stemme, og landede lydløs på jorden. Hun blinkede lidt med sine øjne, bare for at være sikker på at det var ham. Hun kunne ikke holde et lille fnis inde da han vist havde fået øje på hendes kjole. Hun gik lidt mere ud i lyset og så helt hen til ham. Hun var bag ham og lagde sine hænder blidt mod hans skuldre, stillede sig lidt på tær og hviskede i hans øre; "Jeg håber da det er mig du snakker om, Løvernes Søn"
Hun mærkede de små stød hun fik ved at røre hans bare hud og kom til at se på hendes egne arme hvor man nu tydeligt kunne se hendes mange fine ar på hendes arme, skuldre og osse nogle få på hendes ben.
Alma
Alma
Yngling

Nye navn : Alma Sangrienta
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1559
Vampyr Erfaring : 11410
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort bluse med V-udskæring, og 5. trins emblem, sorte bukser og sorte gummisko.
Join date : 25/11/10
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Dracio Lør Sep 24, 2011 4:29 am

Dracius hørte der var noget der landede og hans instinkter satte ind, men denne gang følte han at det ikke var noget der ville gøre ham ondt, han smilede lidt, håbede det var hende, han så ned på kjolen og hørte fniset og så mod lyden inden han så mod kjolen igen, da han mærkede hænderne på hans skuldre var det som han frøs til is, men han vidste hvem det var, han smilede for sig selv, lukkede øjnene da han hørte hendes stemme i hans øre ”nej det er en anden pige jeg elsker.. Jo det er dig jeg håbede på at finde her” hviskede han blidt og smilede inden han vendte sig og så på hende, han opdagede hendes ar. Fjernede hendes hænder fra sine skuldre og tog fat i hendes ene hånd, og lod en finger køre op af armen og undgik alle de små ar ”hvad er der sket der?” spurgte han da vidste jo hun havde nogen på ryggen dem havde han kunne mærke.
Dracio
Dracio
Yngling

Nye navn : Dracius Leonidas
Url Alder : 19
Antal indlæg : 483
Vampyr Erfaring : 9772
Respekt : 0
Join date : 02/08/11
Geografisk sted : Los Angeles / Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Alma Lør Sep 24, 2011 4:47 am

Alma lo blidt i hans øre og kyssede ham kærligt lige under. Hun mærkede godt hvordan han stivnede og lod blidt sine hænder køre ned ad hans muskuløse overarme. "Dejligt" Hviskede hun kærligt. Hun sukkede da han vendte sig om og så alle hendes ar. "Det er forskelligt" Hviskede hun med en lidt dirrende stemme på grund af hans berøring af hendes arm. Hun tog blidt fat i hans hånd og stoppede samtidig hans finger. "Jeg blev mobbet i skolen og nogle har jeg selv påført mig" Hun mumlede stadig lavt og slap så hans hånd da hun jo havde mindst lige så mange ar på den anden arm. Hun så ned og turde ikke helt møde hans blik. Hun var varmere end normalt og svedte let, men håbede ikke at han bemærkede det.
Alma
Alma
Yngling

Nye navn : Alma Sangrienta
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1559
Vampyr Erfaring : 11410
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort bluse med V-udskæring, og 5. trins emblem, sorte bukser og sorte gummisko.
Join date : 25/11/10
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Dracio Lør Sep 24, 2011 5:04 am

Dracius smilede og nød da hun kyssede ham lige under øret. Han smilede og gøs ved hendes berøring men nød hendes berøring, ned af hans muskuløse arme, ”ja det er dejligt” sagde han da han troede hun mente hans arme.. Da han hørte hendes stemme så han ind i hendes øjne, han så på hendes hænder da hun tog hans hænder og fik ham til at stoppe ”så du har altså de ar her på grund af din barndom?” spurgte han forsigtigt og lagde hans venstre hånd på hendes kind ”Alma, at de var nogen idioter, det ændre ikke på nogen af mine følelser” hviskede han da han kyssede hendes pande, han kunne smage hun smagte af salt fra hendes sved, og han mærkede også hun var varmere end normalt ”træner du?” spurgte han blidt og smilede mens hans højre hån lagde sig på hendes hofte.
Dracio
Dracio
Yngling

Nye navn : Dracius Leonidas
Url Alder : 19
Antal indlæg : 483
Vampyr Erfaring : 9772
Respekt : 0
Join date : 02/08/11
Geografisk sted : Los Angeles / Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Alma Lør Sep 24, 2011 5:18 am

Alma nikkede lidt. "Bland andet, jah.." Sagde hun lavt og så op da hun mærkede hans hånd mod hendes kind. Hun smilede let af ham og mere taknemmeligt. "Tak.." Hviskede hun blidt.
Hun så på ham og lo lavt og blidt. "Jah.." Sagde hun rødmende. "En smule.." Hun rodede forlegent op i sit hår. Hun smilede lidt af hans hænder og lænede sig blidt ind til ham mens hun lagde sine hænder mod hans bryst og så på det. "Du har i hvert fald ikke brug for det.." Sagde hun næsten helt åndeløs. Hun vidste at han var muskuløs, men så meget?
Hun lod blidt og forsigtigt sine fingre tegne små mønstre på hans bryst med et lille smil og lidt røde kinder.
Alma
Alma
Yngling

Nye navn : Alma Sangrienta
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1559
Vampyr Erfaring : 11410
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort bluse med V-udskæring, og 5. trins emblem, sorte bukser og sorte gummisko.
Join date : 25/11/10
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Dracio Lør Sep 24, 2011 5:29 am

Dracius så på hende og inden han lukkede øjnene ”du er bare fantastisk Alma” hviskede han blidt og kærtegnede hendes kind med et blidt smil. Ha så hun smilede taknemligt og han nikkede ”hvad gør man ikke for den person man elsker” sagde han blidt og lukkede øjnene med et smil ”de er ude af dit liv nu, og hvis nogen lægger en hånd på dig, så kommer de til at betale for det.” mens han sagde det var hans muskler blevet spændte og endnu hårdere.
Da han hørte det hun sagde. smilede han og grinte ”nu kan jeg så være sammen med dig mens du træner” sagde han blidt og mærkede hun lagde hendes hænder mod hans bryst lukkede han nydende øjnene ”jeg ved nu ikke så stor er jeg da heller ikke… er jeg?” spurgte han blidt og smilede varmt til hende.
han nød hendes fingre der tegnede på hans bryst, hans hjerte slog vildt igen ved hendes berøring og han stønnede lavt ”det er dejligt” hviskede han og så ned på hendes fingre og derefter søgte han hendes blik.

Dracio
Dracio
Yngling

Nye navn : Dracius Leonidas
Url Alder : 19
Antal indlæg : 483
Vampyr Erfaring : 9772
Respekt : 0
Join date : 02/08/11
Geografisk sted : Los Angeles / Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Alma Lør Sep 24, 2011 5:43 am

Alma rødmede over hans ord og smilede kærligt til ham og kyssede ham let og mærkede straks sit hjerte sætte farten op til et højt tempo. Hun smilede blidt af ham og mærkede osse at hans krop spændes, hun lod sine hænder glide op og ligge sig på hans skuldre og massere ham blidt. "Tak.." Sagde hun kærligt. Hun smilede. "Det ville da være dejligt" Sagde hun blidt. Hun lo blidt, tog fat i hans ene arm og løftede den let. "Har du set dig selv i spejlet for nylig?" Spurgte hun drillende og smilede varmt til ham.
Hun smilede af hans støn og nussede ham blidt i nakken og på hans muskuløse overarm. Hun så op da hun mærkede at han søgte hendes blik, og mødte kærligt hans blik og smilede varmt og forelsket til ham.

//har virkelig ingen krea så er noget langsomt til begge vores emner ^^'//
Alma
Alma
Yngling

Nye navn : Alma Sangrienta
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1559
Vampyr Erfaring : 11410
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort bluse med V-udskæring, og 5. trins emblem, sorte bukser og sorte gummisko.
Join date : 25/11/10
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Dracio Lør Sep 24, 2011 5:55 am

Drake smilede og grinte blidt og kærligt til hende, han gengældte let hendes kys og smilede og lagde sine arme om hende og mærkede hendes hjerte der slog. Han mærkede hendes hænder der gled op til hans skuldre, og han slappede af da hun masserede ham blidt ”som jeg sagde jeg vil gøre alt for dig” hviskede han blidt og kærtegnede hendes ryg, undgik hvert eneste af hendes ar. ”jeg er bare dejlig” hviskede han drillende og nikkede ”ja så kan vi jo være lidt mere sammen” sagde han blidt og mærkede hun tog fat i hans arm, han smilede over hendes spørgsmål ”ja det har jeg da, jeg var i bad, inden jeg lagde mig til at læse” sagde han og smilede varmt til hende ”og jeg er slet ikke stor, jeg er bare muskuløs” smilede han blidt.
han nød at mærke hendes kærtegn i nakken og på hans arme, han slappede meget af sammen med hende. Da han fik øjenkontakt med hende smilede han varmt og kærtegnede hendes kind med den ene hånd, hans læber fandt kort efter hendes og han smilede glad da han kyssede hende blidt.



//det er helt i orden (: er jo også selv lidt langsom//
Dracio
Dracio
Yngling

Nye navn : Dracius Leonidas
Url Alder : 19
Antal indlæg : 483
Vampyr Erfaring : 9772
Respekt : 0
Join date : 02/08/11
Geografisk sted : Los Angeles / Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Alma Lør Sep 24, 2011 6:11 am

Alma smilede kært af ham og kunne se at han slappede helt af. "Jah du er bare dejlig" hviskede hun drillende igen. "Mmmhhh... Det ville være virkelig dejligt at være mere sammen med dig" Hviskede hun blidt og lokkende og nød hans kærtegn. Hun lo blidt. "Præcis. Mine muskler kan man ikke se.." Sagde hun blidt og smilede varm til ham.
Hun smilede varmt og forelsket igen og gengældte kysset i det øjeblik hun kunne mærke hans læber mod sine egne og hun smilede lykkeligt bag det. Hun blev igen beruset af hans følelser og sukkede blidt da hun virkelig nød at kunne mærke det. Hun lod begge sine hænder ligge så mod hans muskuløse bryst igen og kærtegne det langsomt og kærligt og mærkede det velkendte stød da hendes hud og kroppe rørte hinanden.

//Takker x3//
Alma
Alma
Yngling

Nye navn : Alma Sangrienta
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1559
Vampyr Erfaring : 11410
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort bluse med V-udskæring, og 5. trins emblem, sorte bukser og sorte gummisko.
Join date : 25/11/10
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Dracio Lør Sep 24, 2011 6:39 am

Dracius smilede kært til hende med lukkede øjne, han slappede virkelig bare af sammen med hende, han nød hendes krop mod sin ”jaah jeg ved jeg er dejlig min skat. Men du er dejligere end jeg er” hviskede han ”mmmhhh. Det er dejligt at være sammen med mig altid, men du er nu også dejlig at være sammen med” hviskede han blidt og kærtegnede hende forsat med et smil ”nej du er jo heller ikke særlig stærk” hviskede han blidt og grinte sødt til hende ”jo du er sikkert stærkere end du ser ud til” sagde han blidt og kyssede hende blidt.
Han så forelsket på hende og kyssede hende intenst og inderligt, mens han kærtegnede hendes kind, han var lykkelig over at være sammen med hende og mærkede varmen brede sig rundt i kroppen. Han nød at mærke hende mod sig og kyssede hende bare inderligt og hans læber skiltes lidt, han lukkede øjnene og stønnede mod hendes læber da hun kærtegnede hans bryst, han nød at mærke hende hud mod sin, han elskede det lige som meget som han elskede hende.


//så lidt (: //

Dracio
Dracio
Yngling

Nye navn : Dracius Leonidas
Url Alder : 19
Antal indlæg : 483
Vampyr Erfaring : 9772
Respekt : 0
Join date : 02/08/11
Geografisk sted : Los Angeles / Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Alma Lør Sep 24, 2011 7:08 am

Alma smilede af ham og kunne godt li at han kaldte hende sin dejlige skat. Hun slappede af i hans arme og kunne ikke have det bedre. "Det tror jeg gerne" Drillede hun ham. Hun fik et drillende og udfordrende glimt i sine øjne. "Du skulle bare vide, søde skat" Hviskede hun blidt.
Hun smilede forelsket og kyssede intenst og inderligt igen og nød at hendes hjerte satte farten mere op. Hun mærkede at han læber skildtes lidt og hun åbnede selv sine læber lidt og lod forsigtigt sin tunge kærtegne hans underlæbe og stønnede blidt. Hun elskede virkelig at være sammen med ham, at mærke hans læber mod sine egne og hans krop mod hendes. Hun kærtegnede hans bryst blidt og langsomt ned ad brystet. Hun havde lukket sine øjne og stønnede blidt af nydelse.

//Er ved at spise lidt x3//
Alma
Alma
Yngling

Nye navn : Alma Sangrienta
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1559
Vampyr Erfaring : 11410
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort bluse med V-udskæring, og 5. trins emblem, sorte bukser og sorte gummisko.
Join date : 25/11/10
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Dracio Lør Sep 24, 2011 7:37 am

Drake smilede strøg hendes hår og kærtegnede hans kind, han var forelsket i hende, og håbede han kunne kalde hendes sin kæreste, for hun betød alt for ham, den tid hvor de havde været skilt var forfærdelig, han længtes efter hendes selskab ”nemlig for du er dejligst” hviskede han blidt og strøg hendes krop da han havde fjernet hænderne fra hendes hoved, han smilede udfordrende til hende ”hvad er der at vide min lille skat?” spurgte han blidt og så ind i hendes øjne med den dybeste forelskelse, han kyssede hende intenst, da han mærkede hendes læber også skiltes, sukkede han af nydelse, og stønnede mod hendes læber da han mærkede hendes tunge mod sine læber lod han sin tunge glide ud og legede så med hendes tunge, hans stønnen blev højere og højere mod hendes kæber jo længere ned hendes hænder de kom og hans øjne var lukkede af nydelse.

//helt i orden (: //
Dracio
Dracio
Yngling

Nye navn : Dracius Leonidas
Url Alder : 19
Antal indlæg : 483
Vampyr Erfaring : 9772
Respekt : 0
Join date : 02/08/11
Geografisk sted : Los Angeles / Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Alma Lør Sep 24, 2011 7:55 am

Alma smilede drillende og udfordrende til ham. "Mmmmhhhh.. Der er stadig meget du ikke ved.." Hviskede hun. "Men bare spørg så fortæller jeg dig hvad du vil vide" Hun så ham i øjnene med et ærligt og kærligt blik. Hun ville ikke lyve for ham, nogensinde, men der var nogle ting hun ikke fortalte. Nogen ting hun aldrig ville fortælle nogen.
Hun stønnede lavt af nydelse og smilede lidt da hun mærkede hans tunge finde hendes. Hun legede intenst med hans tunge og nød hans stønnen mens hun kærtegnede ham.
Hendes hænder var mod hans hårde mave, men hun fortsatte forsigtigt længere ned mens hun kærtegnede ham blidt. Hun var ikke helt sikker på hvor hans grænse var, men hun stoppede lidt over hans joggingbuksers kant og nussede ham bare blidt der mens hun stadig legede intenst med hans tunge. Hun kunne mærke varmen brede sig i sin krop og hun nød at han rørte ved hende, den måde deres tunger legede med hinanden, hans varme hud mod hendes kolde fingre.. Bare ham generelt.
Alma
Alma
Yngling

Nye navn : Alma Sangrienta
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1559
Vampyr Erfaring : 11410
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort bluse med V-udskæring, og 5. trins emblem, sorte bukser og sorte gummisko.
Join date : 25/11/10
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Dracio Lør Sep 24, 2011 8:12 am

Drake smilede til hende og lukkede øjnene, men åbnede dem da han trak sig tilbage for at kunne spørge hende, han havde lagt sine hænder på det nederste af hendes ryg, smilede til hende og kærtegnede hendes len under tanktoppen og smilede ”okay hvordan kan det være dine øjne er så smukke, jeg mener at de er forskellige?” han havde undret sig over det, og ville gerne vide om det lå i hendes gener, eller om det bare var noget der var sket, og håbede lidt han ville få et svar for det, han smilede blidt til hende og nussede forsat hendes len. Han smilede til hende og nussede hendes len forsat mens han ventede på svar, han var blevet nød til at stoppe kysset for at kunne spørge hende, og ville gerne give hende en mulighed for at svare på spørgsmålet, og tænke over hendes svar, så hun kunne formulere det som hun ville, allerede nu havde han bestemt ikke at ville presse hende, for det elskede han hende for højt til, han var vild med alt hendes kærtegn, hans muskler i hans mave var spændte men de slappede af jo længere hendes hænder nåede, han ville ikke stoppe hende, håbede hun selv kendte sin grænse og hvis det blev for meget ville han stoppe hende, men det hun lavede føltes fantastisk, han nød hvert sekund sammen med hende, han mærkede varmen fra deres kroppe og smilede blidt til hende. Han nød og elskede alt ved hende.
Dracio
Dracio
Yngling

Nye navn : Dracius Leonidas
Url Alder : 19
Antal indlæg : 483
Vampyr Erfaring : 9772
Respekt : 0
Join date : 02/08/11
Geografisk sted : Los Angeles / Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Alma Lør Sep 24, 2011 8:26 am

Alma så på ham, åbnede sin mund for at svare, men lukkede den så igen samtidig med at hun rystede let på hovedet. "Det kan jeg ikke svare på" Sagde hun med et undskyldende smil. "Jeg har ingen i min familie med forskellig farvede øjne og slet ikke nogen med røde øjne" Hun lo blidt. "Vi har været til lægen, genforskere og alle mulige andre, men alle siger at det bare er et spring, en gen fejl" Hun smilede lidt skævt og trak lidt på skuldrene. "Men jeg kan nu godt li det" Tilføjede hun med et lille smil. Hun smilede mere forelsket og nød de små stød hun fik af hans hånd der rørte hendes bare hud på ryggen og nød det da han nussede hende der. Hun smilede noget større og mere kærligt da hun havde mærkede at hans mavemuskler slappede mere af jo længere ned hun kom med sine hænder og hun nussede ham blidt længere nede, men kun til at hun nåede hans hans joggingbuksers start, længere ned ville hun ikke, i hvert fald ikke lige nu.
Hun kyssede ham let. "Er der ellers andet du er nysgerrigt om?" Spurgte hun blidt og så på ham med et forelsket blik. "Jeg skal nok være ærlig" Tilføjede hun, *Men der er ting jeg ikke vil fortælle om* Afsluttede hun i sine tanker. De ting de fleste ikke ville tro på.
Alma
Alma
Yngling

Nye navn : Alma Sangrienta
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1559
Vampyr Erfaring : 11410
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort bluse med V-udskæring, og 5. trins emblem, sorte bukser og sorte gummisko.
Join date : 25/11/10
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Dracio Lør Sep 24, 2011 8:38 am

Drake nikkede så og smilede til hende ”okay.. nej det er også en sjælden ting og det er en gen fejl når du har to forskellige farvede øjne” smilede han blidt ”men røde øjne har jeg aldrig set før” tilføjede han lavt og smilede blidt ”du er ikke den eneste der er vild med dem” sagde han blidt og smilede, han elskede hendes øjne, de gjorde hende smukkere, og mere unik. Han forsatte med at kærtegne hendes ryg, mens han overvejede hvad han skulle spørge hende om ”hvis du vil være ærlig overfor mig, må du vide om vi kan kalde os for kærester” sagde han så og smilede forelsket til hende. Da han mærkede hvor hendes hænder var lagde han hovedet tilbage og stønnede kort og nydende, hun var fantastisk det kunne han ikke komme udenom, og han elskede hende, det kunne han heller ikke komme uden om. Efter han havde mødt hende var det som om livet gav en mening. Han lukkede øjnene og smilede kort og forelsket for sig selv, inden han så på hende og kærtegnede hendes len igen. ”hvor stærk er du, når det kommer til vægte og sådan?” spurgte han så og smilede lidt udfordrende til hende. Han lod sine hænder falde ned på hendes bag lår og løftede hende så igen, hurtigt og pressede hende ind til sig, mens han kærtegnede hendes bag lår
Dracio
Dracio
Yngling

Nye navn : Dracius Leonidas
Url Alder : 19
Antal indlæg : 483
Vampyr Erfaring : 9772
Respekt : 0
Join date : 02/08/11
Geografisk sted : Los Angeles / Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Alma Lør Sep 24, 2011 9:04 am

Alma lo blidt af ham og rødmede. "Hmm.. Hvem mon ellers er vild med dem..?" Sagde hun drillende og blinkede frækt til ham. Da han spurgte om det næste blev hun helt mundlam så det eneste hun kunne gøre var at nikke ret ivrigt og så fnise lidt. "Jah!" Sagde hun lidt højt og storsmilende da hun fik talens brug igen. Hun kastede sig nærmest om halsen på ham og grinede lykkeligt og blev så noget flov over hendes opførsel og slap ham, men først pressede hun sine læber mod hans i en langt lidenskabeligt kys. Hun var helt ståkandet da hun trak sig tilbage med en blid kærligt fnisen.

Hun hvinede højt da han løftede hende op igen. Hun lagde sine ben hårdt om hans liv og sine arme om hans hals for at hjælpe ham lidt med vægten og smilede kært til ham. Hun var begyndt at nyde at han bar hende, selvom hun hvinede hver gang. Hun smilede kærligt og kyssede ham langsomt og kærligt og nød at han kærtegnede hendes baglår.
Alma
Alma
Yngling

Nye navn : Alma Sangrienta
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1559
Vampyr Erfaring : 11410
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort bluse med V-udskæring, og 5. trins emblem, sorte bukser og sorte gummisko.
Join date : 25/11/10
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Dracio Lør Sep 24, 2011 9:38 am

Drake smilede kærligt og varmt til hende ”det gør jeg min lille ven” hviskede han blidt og smilede frækt til hende ”det er noget der gør dig speciel, helt unik, og jeg elsker det” hviskede han endnu frækkere. Han smilede da han så hun blev hel mundlam, grinte da han så hvor ivrigt hun nikkede og smilede glad da hun svarede ja til spørgsmålet ”det var godt at høre” smilede han men nåede ikke engang at tale færdigt inden hun havde kastet sig over ham han smilede lykkeligt og kyssede hende da hendes læber blev presset mod hans. Han var så glad for hendes svar at han pressede hende helt ind til sig ikke hårdt, men så hans kropsstruktur tydeligt kunne mærkes gennem tøjet.

Han smilede da hun hvinede, det lød så sødt, han smilede da han mærkede hendes ben om hans liv og hendes arme om hans nakke, igen kom følelsen af at han kunne klare alt når han var sammen med hende, han smilede da han mærkede hendes læber mod sine og gengældte kysset, mens han forsat kærtegnede hendes baglår mens hans læber skiltes igen ”undskyld, men hvor dan blev du egentlig mærket?” spurgte han mod hendes læber, han fortrød lidt at han havde spurgt efter han havde gjort det, for han nød at de stod på den måde de gjorde.




//skal i byen ): //
Dracio
Dracio
Yngling

Nye navn : Dracius Leonidas
Url Alder : 19
Antal indlæg : 483
Vampyr Erfaring : 9772
Respekt : 0
Join date : 02/08/11
Geografisk sted : Los Angeles / Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Alma Lør Sep 24, 2011 9:53 am

Alma smilede og nød at kunne mærke hans krop mod sin egen og hun stønnede lavt i nydelse.
Hun smilede og nød virkelig kysset og sukkede lidt da han stoppede det og spurgte lige om netop det der bragte minderne om en hun helst ikke ville tænke på da det stadig gjorde ondt. Hun sukkede lavt og begyndte. "Sammen med ham jeg fortalte om i tunellen. Ham.. ham der blev kørt ned.." Hviskede hun lavt med en lidt dirrende stemme. "Vi var ude at gå en tur, der var Fuldmåne og alt var perfekt.. Han.." Hun rømmede sig let. "Han skulle til at kysse mig lige da udsendingen kom" Hviskede hun hæst og næsten uhørligt mod hans læber og havde lukkede øjne. Hun ville ikke se hans reaktion. "Mine forældre fortalte senere at han havde båret mig hjem da jeg havde besvimmet af smerten.. Han hadede Vampyrer, mens jeg elskede dem og altid har ønsket at blive en.." Hun sank en gang og havde stadig lukkede øjne. "Da jeg vågnede igen.. Han ville ikke se på mig.. Det var først da jeg var kommet på 4. trin han snakkede med mig igen.. Han kom på en forældre dag og kyssede mit mærke, for at vise at han havde accepteret.. Men han fik aldrig kysset mig.. Ikke en eneste gang.." Hvisker det lavt og ser stadig ikke på ham, holder mig bare oppe og ind til ham. Er lidt bange for hans reaktion.

//Jeg venter ^^//
Alma
Alma
Yngling

Nye navn : Alma Sangrienta
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1559
Vampyr Erfaring : 11410
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort bluse med V-udskæring, og 5. trins emblem, sorte bukser og sorte gummisko.
Join date : 25/11/10
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Dracio Lør Sep 24, 2011 2:50 pm

Drake smilede og mærkede hendes krop mod sin og elskede det, han stønnede af længsel og kyssede hende, han kunne mærke hun ikke var tryg ved at han havde spurgt, men han var blevet nysgerrig efter at høre hvordan hun kom til nattens hus, han sukkede og holdte hende ind til sig for at vise hende, at hans følelser ikke ville ændres på nogen måde. ”din ven” hviskede han forstående og nussede hendes baglår, hun skulle forstå at han ikke ville blive sur eller trist over noget, der var sket, men kun var her får at være sammen med hende, og trøste hende hvis hun havde brug for det, han ville beskytte hende mod alt hvis hun bad ham om det. ”det lyder hyggeligt, at vi var ude at gå, og det er imponerende at han ikke brød sig om det du var ved at blive til, og bar dig hele vejen hjem til dig selv,” sagde han blidt og satte hende ned så han kunne kærtegne hendes kind ”men han burde have levet med, at du var blevet udvalgt.” sagde han lavt og sukkede ”og ikke vente til der var gået et år” han kærtegnede hendes kind og hævede hendes ansigt, hans øjne strålede stadig af kærlighed, men samtidig var der sorg at spore også, nu fortrød han at han havde spurgt, og håbede ikke det ville ødelægge deres aften sammen ”men det var godt at han accepterede hvad du var ved at blive til” hviskede han og kyssede den kind han ikke kærtegnede, ”der er intet at være bange for min ven, jeg er hos dig, og jeg føler den smerte du har” hviskede han. Han følte sig virkelig forenet med hende, og han elskede det.

//sorry at det tog så lang tid//
Dracio
Dracio
Yngling

Nye navn : Dracius Leonidas
Url Alder : 19
Antal indlæg : 483
Vampyr Erfaring : 9772
Respekt : 0
Join date : 02/08/11
Geografisk sted : Los Angeles / Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Alma Lør Sep 24, 2011 3:12 pm

Alma smilede noget lettet over at han ikke blev sur eller noget, men St han faktisk forstod. Hun smilede lidt og åbnede sine øjne igen da han satte ende ned. Hun så op på ham og vidste St hendes øjne strålede af kærlighed til ham, præcis som hans, og de indholdte osse sorg og smerte over netop de minder. "Tak" Hviskede hun lidt hæst og alle hendes 'mørke' tanker forsvandt som dig for solen da hun mærkede hans læber mod hendes kind. Hun sukkede en smule længselsfuldt. Hun lagde en håbd mod hans kind, førte blidt hans ansigt bed mod hendes og kyssede ham så blidt og kærligt. "Tusind tak min elskede" Hviskede hun mod hans læber. Hun kunne ikke forstå St han kun e forstå hende så godt, hun havde aldrig troet det muligt, men her stod han og hun kunne fuldt ud mærke at han forstod hende som ingen anden. Hun søgte nu kærligt hans blik.

//Helt okay ^^ Er noget langsomt til St svare, chatter på en anden side osse og et på iPhone ^^'//
Alma
Alma
Yngling

Nye navn : Alma Sangrienta
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1559
Vampyr Erfaring : 11410
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort bluse med V-udskæring, og 5. trins emblem, sorte bukser og sorte gummisko.
Join date : 25/11/10
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Dracio Lør Sep 24, 2011 3:21 pm

Drake smilede kærligt og sødt til hende, hans blik var varmt og kærligt, sorgen fra blikket drev væk i takt med han kunne se hun fik det bedre ”det var så lidt min elskede, jeg er her for dig, og det vil jeg altid være, aldrig mere skal du være ’alene’” sagde han og mente at hun altid kunne komme til ham hvis hun havde problemer han ville med glæde hjælpe hende. Han smilede da hun sukkede. Mærkede hendes hånd mod sin kind, gengældte kysset da hun kyssede ham og lod den anden hånd lægge sig om hendes talje, ”det var så lidt min ven, vil altid være her hos dig min skat” hviskede han blidt mod hendes læber, han smilede da han kunne mærke hun vidste han forstod hende. Hans hænder gled begge ned på hende hofter, og hans blik fandt hendes. Han begyndte at kysse hende væk fra munden, ud på kinden, op mod øret, kyssede hende kort på øreflippen og derefter ned mod halsen mens han hviskede hendes navn hver gang han kyssede hende et nyt sted, alt sammen for at få hende til at tænke på noget andet.


//det er helt okay... kender det godt//
Dracio
Dracio
Yngling

Nye navn : Dracius Leonidas
Url Alder : 19
Antal indlæg : 483
Vampyr Erfaring : 9772
Respekt : 0
Join date : 02/08/11
Geografisk sted : Los Angeles / Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Alma Lør Sep 24, 2011 3:34 pm

Alma smilede varmt og kærligt igen og så på ham led et ømt blik. Hin kunne tydeligt mærke hvad han mente og følte ved det og blev igen så glad over St have mødt ham.
"Jeg kunne ikke ønske mig mere end bare sit nærvær" Hviskede hun blidt og kærligt mod hans læber. Hun nød at han kaldte hende skat og begyndte St nusse ham blidt i nakken. Hun smilede af han og begyndte at småstønne lidt i nydelse over hans kys. "Du må ikke stoppe.." Stønnede hun lavt og lukkede sine øjne og nød den måde han Hviskede hendes navn på.


//Takker ^^//
Alma
Alma
Yngling

Nye navn : Alma Sangrienta
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1559
Vampyr Erfaring : 11410
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort bluse med V-udskæring, og 5. trins emblem, sorte bukser og sorte gummisko.
Join date : 25/11/10
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Gamle vaner Empty Sv: Gamle vaner

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 8 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum