The House Of Night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Mest aktive brugere
Elizabet (1664)
One step at a time - Perceval - Page 2 I_vote_lcapOne step at a time - Perceval - Page 2 I_voting_barOne step at a time - Perceval - Page 2 I_vote_rcap 
Rosa (1572)
One step at a time - Perceval - Page 2 I_vote_lcapOne step at a time - Perceval - Page 2 I_voting_barOne step at a time - Perceval - Page 2 I_vote_rcap 
Alma (1559)
One step at a time - Perceval - Page 2 I_vote_lcapOne step at a time - Perceval - Page 2 I_voting_barOne step at a time - Perceval - Page 2 I_vote_rcap 
Ciel (1525)
One step at a time - Perceval - Page 2 I_vote_lcapOne step at a time - Perceval - Page 2 I_voting_barOne step at a time - Perceval - Page 2 I_vote_rcap 
kattriona (1467)
One step at a time - Perceval - Page 2 I_vote_lcapOne step at a time - Perceval - Page 2 I_voting_barOne step at a time - Perceval - Page 2 I_vote_rcap 
Perceval (1358)
One step at a time - Perceval - Page 2 I_vote_lcapOne step at a time - Perceval - Page 2 I_voting_barOne step at a time - Perceval - Page 2 I_vote_rcap 
Wodtcagt (1326)
One step at a time - Perceval - Page 2 I_vote_lcapOne step at a time - Perceval - Page 2 I_voting_barOne step at a time - Perceval - Page 2 I_vote_rcap 
Rosiie (1000)
One step at a time - Perceval - Page 2 I_vote_lcapOne step at a time - Perceval - Page 2 I_voting_barOne step at a time - Perceval - Page 2 I_vote_rcap 
amiana (903)
One step at a time - Perceval - Page 2 I_vote_lcapOne step at a time - Perceval - Page 2 I_voting_barOne step at a time - Perceval - Page 2 I_vote_rcap 
Kayla (861)
One step at a time - Perceval - Page 2 I_vote_lcapOne step at a time - Perceval - Page 2 I_voting_barOne step at a time - Perceval - Page 2 I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?

Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Kommentarer: 1

Seneste emner
» en ny tøs? - samera
One step at a time - Perceval - Page 2 I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
One step at a time - Perceval - Page 2 I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
One step at a time - Perceval - Page 2 I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
One step at a time - Perceval - Page 2 I_icon_minitimeTors Jan 29, 2015 3:43 pm af Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
One step at a time - Perceval - Page 2 I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:21 pm af Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
One step at a time - Perceval - Page 2 I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:13 pm af Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
One step at a time - Perceval - Page 2 I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 2:27 pm af Hayate

» Tilbage, og søger emne
One step at a time - Perceval - Page 2 I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 1:48 pm af Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
One step at a time - Perceval - Page 2 I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 12:00 pm af Hayate

Top posting users this week
Ingen bruger


One step at a time - Perceval

2 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

One step at a time - Perceval - Page 2 Empty Sv: One step at a time - Perceval

Indlæg  Perceval Ons Okt 30, 2013 3:35 am

Han smilede bredt, da hun fortalte, at hun havde valgt musik - måske ville de have time sammen så? Det fandt han vel ud af i overmorgen, hvor han havde musik.

"Det lyder som om du ved, hvad du vil," sagde han og kunne ikke lade være med at bemærke, hvor styr hun virkelig havde på sig selv. Der var virkelig sket noget.

Han gik hurtigt op med sin tallerken og glas. Da han kom tilbage, spurgte han: "Vil du med ud herfra eller noget?" Der var efterhånden kommet mange.
Perceval
Perceval
Yngling

Nye navn : Perceval James Anderson
Url Alder : 19
Antal indlæg : 1358
Vampyr Erfaring : 10392
Respekt : 0
Skoleuniformen : Sorte converse, sorte jeans og en mørkeblå T-shirt
Join date : 23/01/12
Geografisk sted : Nattens Hus, Tulsa

Tilbage til toppen Go down

One step at a time - Perceval - Page 2 Empty Sv: One step at a time - Perceval

Indlæg  Elizabet Ons Okt 30, 2013 3:40 am

Hun smilede over hans reaktion.
"Ja, vi har musik sammen." Grinte hun drillende.
"Jeg havde nu ikke regnet med, at dit smil ville forsvinde på grund af det." Smilede hun.
"Og ja, vi må nok hellere smutte. Jeg hader mange mennesker, og Ciel er måske på runde." Sagde hun og rejste sig.
Hun orkede ikke Ciel. Hun var forsat præget med ham, og havde ikke drukket fra andre for at undgå at forvolde ham for meget smerte. Han ville være rasende, over st hun rejste. Hun havde hørt hans desperate tanker, for at følge efter hende. For at tvinge hende tilbage til sig. Hun sukkede.
Hun tog sine ting, guitartasken og rygsækken, og fulgte efter Percie.
Elizabet
Elizabet
Yngling

Nye navn : Elizabeth Nowren
Url Alder : 23 år
Antal indlæg : 1664
Vampyr Erfaring : 11124
Respekt : 8
Skoleuniformen : Ingen uniform
Join date : 30/07/11
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

One step at a time - Perceval - Page 2 Empty Sv: One step at a time - Perceval

Indlæg  Perceval Ons Okt 30, 2013 3:47 am

Hans smil forsvandt brat, da hun nævnte Ciel, og stedet for at svare eller overhovedet sige noget, vendte han sig brat og forlod rummet.

/undskyld længden og kvaliteten/
Perceval
Perceval
Yngling

Nye navn : Perceval James Anderson
Url Alder : 19
Antal indlæg : 1358
Vampyr Erfaring : 10392
Respekt : 0
Skoleuniformen : Sorte converse, sorte jeans og en mørkeblå T-shirt
Join date : 23/01/12
Geografisk sted : Nattens Hus, Tulsa

Tilbage til toppen Go down

One step at a time - Perceval - Page 2 Empty Sv: One step at a time - Perceval

Indlæg  Elizabet Ons Okt 30, 2013 4:05 am

Hun sukkede over hans reaktion. Han ville være sur, fint. Det måtte han da selv om.
Hun begyndte at gå, uden egentlig at have et mål. Måske skulle hun se sit nye værelse an nu, inden hun gik ud til Scarlett.
Men hans reaktion nagede i hendes samvittighed. Skulle hun nu gå, resten af sin skoletid, og enten holde mund om Ciel, eller undgå Percie.
Hun ville ingen af delene.
Roligt, værdigt, gik hun ud på plænen og hen mod de to bygninger der rummede soveværelser. Så måtte hun vel bare snakke med ham til musik?

Velkommen tilbage-skiltet hang over døren. Man kunne se at det var vampyrerne der havde sat det op. Ingen ynglinge savnede hende, udover Ciel og Percie. Hun sukkede kort, og gik op på hendes værelse. Mange så efter hende, specielt de nye. Hun måtte hellere indse det nu, hun lignede en rockstjerne.

Værelset var et eneværelse, heldigvis. Ciel havde lagt et godt ord ind for hende åbenbart.
Det mørke gulvtæppe, de lyse vægge. Det lystætte gardin.
Forstærkeren til hendes guitar stod perfekt, og hendes nodehæfte lå på bordet. En bog, en gave fra Ciel, landede i skraldespanden.

Hun satte sig på sengen, opgivende. Hn var hjemme igen, men nu... Nu var det igen ondt mellem hende og Percie. Han havde ikke tilgivet hende, forståeligt nok. Det forventede hun heller ikke..
Elizabet
Elizabet
Yngling

Nye navn : Elizabeth Nowren
Url Alder : 23 år
Antal indlæg : 1664
Vampyr Erfaring : 11124
Respekt : 8
Skoleuniformen : Ingen uniform
Join date : 30/07/11
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

One step at a time - Perceval - Page 2 Empty Sv: One step at a time - Perceval

Indlæg  Perceval Ons Okt 30, 2013 4:07 am

/Out//
Perceval
Perceval
Yngling

Nye navn : Perceval James Anderson
Url Alder : 19
Antal indlæg : 1358
Vampyr Erfaring : 10392
Respekt : 0
Skoleuniformen : Sorte converse, sorte jeans og en mørkeblå T-shirt
Join date : 23/01/12
Geografisk sted : Nattens Hus, Tulsa

Tilbage til toppen Go down

One step at a time - Perceval - Page 2 Empty Sv: One step at a time - Perceval

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum