The House Of Night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Mest aktive brugere
Elizabet (1664)
faretvild (Åbent) - Page 9 I_vote_lcapfaretvild (Åbent) - Page 9 I_voting_barfaretvild (Åbent) - Page 9 I_vote_rcap 
Rosa (1572)
faretvild (Åbent) - Page 9 I_vote_lcapfaretvild (Åbent) - Page 9 I_voting_barfaretvild (Åbent) - Page 9 I_vote_rcap 
Alma (1559)
faretvild (Åbent) - Page 9 I_vote_lcapfaretvild (Åbent) - Page 9 I_voting_barfaretvild (Åbent) - Page 9 I_vote_rcap 
Ciel (1525)
faretvild (Åbent) - Page 9 I_vote_lcapfaretvild (Åbent) - Page 9 I_voting_barfaretvild (Åbent) - Page 9 I_vote_rcap 
kattriona (1467)
faretvild (Åbent) - Page 9 I_vote_lcapfaretvild (Åbent) - Page 9 I_voting_barfaretvild (Åbent) - Page 9 I_vote_rcap 
Perceval (1358)
faretvild (Åbent) - Page 9 I_vote_lcapfaretvild (Åbent) - Page 9 I_voting_barfaretvild (Åbent) - Page 9 I_vote_rcap 
Wodtcagt (1326)
faretvild (Åbent) - Page 9 I_vote_lcapfaretvild (Åbent) - Page 9 I_voting_barfaretvild (Åbent) - Page 9 I_vote_rcap 
Rosiie (1000)
faretvild (Åbent) - Page 9 I_vote_lcapfaretvild (Åbent) - Page 9 I_voting_barfaretvild (Åbent) - Page 9 I_vote_rcap 
amiana (903)
faretvild (Åbent) - Page 9 I_vote_lcapfaretvild (Åbent) - Page 9 I_voting_barfaretvild (Åbent) - Page 9 I_vote_rcap 
Kayla (861)
faretvild (Åbent) - Page 9 I_vote_lcapfaretvild (Åbent) - Page 9 I_voting_barfaretvild (Åbent) - Page 9 I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?

Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Kommentarer: 1

Seneste emner
» en ny tøs? - samera
faretvild (Åbent) - Page 9 I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
faretvild (Åbent) - Page 9 I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
faretvild (Åbent) - Page 9 I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
faretvild (Åbent) - Page 9 I_icon_minitimeTors Jan 29, 2015 3:43 pm af Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
faretvild (Åbent) - Page 9 I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:21 pm af Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
faretvild (Åbent) - Page 9 I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:13 pm af Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
faretvild (Åbent) - Page 9 I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 2:27 pm af Hayate

» Tilbage, og søger emne
faretvild (Åbent) - Page 9 I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 1:48 pm af Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
faretvild (Åbent) - Page 9 I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 12:00 pm af Hayate

Top posting users this week
Ingen bruger


faretvild (Åbent)

3 deltagere

Side 9 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Go down

faretvild (Åbent) - Page 9 Empty Sv: faretvild (Åbent)

Indlæg  Kayla Man Sep 03, 2012 12:32 pm

Hun bed sig i læben og kiggede væk. Seb var forsvundet ud af syne. Kayla sukkede og så på Kat. "Ja det gør jeg," sagde hun oprigtigt. "Jeg er ikke stolt af det, men jeg elsker ham. Han var en stor del af mit liv, og han kan godt være sød, hvis han altså vil," tilføjede hun og så på Kat med et roligt blik. Hun smilede svagt.
Kayla
Kayla
Yngling

Nye navn : Kayla Marnie
Url Alder : 17
Antal indlæg : 861
Vampyr Erfaring : 9730
Respekt : 3
Skoleuniformen : Sort stram kjole med 4. trins emblement over venstre bryst, sorte leggins og sorte stilletter
Join date : 16/04/12
Geografisk sted : Nattens hus

Tilbage til toppen Go down

faretvild (Åbent) - Page 9 Empty Sv: faretvild (Åbent)

Indlæg  kattriona Man Sep 03, 2012 12:41 pm

"Så er jeg ked af at jeg truede ham." hun så skamfuldt i jorden og bed sig hårdt i læben. "Undskyld." hun så hen på porten han var forsvundet ud af. hun gav Kayla et kram og sagde: "Du skal ikke være ked af at elske ham. han forbinder dig med dit gamle liv. det er okay." hun smilede varmsindet.
kattriona
kattriona
Yngling

Nye navn : Kattriona Night
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1467
Vampyr Erfaring : 10308
Respekt : 11
Skoleuniformen : det forskelligt så det vil altid stå i emnet
Join date : 17/05/12
Geografisk sted : Nattens hus Tulsa

http://newworld.danskforum.net/u88

Tilbage til toppen Go down

faretvild (Åbent) - Page 9 Empty Sv: faretvild (Åbent)

Indlæg  Kayla Man Sep 03, 2012 12:44 pm

Hun kunne ikke lade være med at grine. "Det er helt i orden! Han fortjente det," sagde hun og krammede Kat. Hun gav også Rosiie et kram. "Og tak til dig Rose," sagde hun med et stort smil. "I to er virkelig de bedste!" sagde hun og krammede begge piger endnu en gang. "Jeg er nød til lige at ringe til min bror," mumlede hun og løb ind på sit værelse. Hun ringede til sin bror og forklarede ham om Sebastian. Ryan beroligede hende og fik hende som altid til at slappe af igen.
Kayla
Kayla
Yngling

Nye navn : Kayla Marnie
Url Alder : 17
Antal indlæg : 861
Vampyr Erfaring : 9730
Respekt : 3
Skoleuniformen : Sort stram kjole med 4. trins emblement over venstre bryst, sorte leggins og sorte stilletter
Join date : 16/04/12
Geografisk sted : Nattens hus

Tilbage til toppen Go down

faretvild (Åbent) - Page 9 Empty Sv: faretvild (Åbent)

Indlæg  kattriona Man Sep 03, 2012 12:50 pm

Hun smilede svagt og gik efter Kayla, men drejede af kort efter. hun åbnede en dør og så sit lille en mandsværlse findt og rent. hun tog sin kniv op af bukserne og lagde den på det lille sengebord. hun smed tøjet, tog en t-shirt på og hoppede i seng det sidste hun tænkte på var: Hvordan hun ville klare sig i skolen og i hendes kærligheds liv. ligesom en rigtig teenager.
kattriona
kattriona
Yngling

Nye navn : Kattriona Night
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1467
Vampyr Erfaring : 10308
Respekt : 11
Skoleuniformen : det forskelligt så det vil altid stå i emnet
Join date : 17/05/12
Geografisk sted : Nattens hus Tulsa

http://newworld.danskforum.net/u88

Tilbage til toppen Go down

faretvild (Åbent) - Page 9 Empty Sv: faretvild (Åbent)

Indlæg  Kayla Tirs Sep 04, 2012 3:38 am

Hun lagde på med et smil og gik ud på badeværelset. Hun gjorde sig klar til at gå i seng og kravlede ned under dynen. Hun tænkte på dagens begivenheder, og kunne ikke sove. Hun lå længe vågen, men tilsidst faldt hun i søvn og havde mareridt. Hun skreg i søvne, men vågnede ikke.
Kayla
Kayla
Yngling

Nye navn : Kayla Marnie
Url Alder : 17
Antal indlæg : 861
Vampyr Erfaring : 9730
Respekt : 3
Skoleuniformen : Sort stram kjole med 4. trins emblement over venstre bryst, sorte leggins og sorte stilletter
Join date : 16/04/12
Geografisk sted : Nattens hus

Tilbage til toppen Go down

faretvild (Åbent) - Page 9 Empty Sv: faretvild (Åbent)

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 9 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum