The House Of Night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Mest aktive brugere
Elizabet (1664)
Still alive, but bearly breathing - Percie I_vote_lcapStill alive, but bearly breathing - Percie I_voting_barStill alive, but bearly breathing - Percie I_vote_rcap 
Rosa (1572)
Still alive, but bearly breathing - Percie I_vote_lcapStill alive, but bearly breathing - Percie I_voting_barStill alive, but bearly breathing - Percie I_vote_rcap 
Alma (1559)
Still alive, but bearly breathing - Percie I_vote_lcapStill alive, but bearly breathing - Percie I_voting_barStill alive, but bearly breathing - Percie I_vote_rcap 
Ciel (1525)
Still alive, but bearly breathing - Percie I_vote_lcapStill alive, but bearly breathing - Percie I_voting_barStill alive, but bearly breathing - Percie I_vote_rcap 
kattriona (1467)
Still alive, but bearly breathing - Percie I_vote_lcapStill alive, but bearly breathing - Percie I_voting_barStill alive, but bearly breathing - Percie I_vote_rcap 
Perceval (1358)
Still alive, but bearly breathing - Percie I_vote_lcapStill alive, but bearly breathing - Percie I_voting_barStill alive, but bearly breathing - Percie I_vote_rcap 
Wodtcagt (1326)
Still alive, but bearly breathing - Percie I_vote_lcapStill alive, but bearly breathing - Percie I_voting_barStill alive, but bearly breathing - Percie I_vote_rcap 
Rosiie (1000)
Still alive, but bearly breathing - Percie I_vote_lcapStill alive, but bearly breathing - Percie I_voting_barStill alive, but bearly breathing - Percie I_vote_rcap 
amiana (903)
Still alive, but bearly breathing - Percie I_vote_lcapStill alive, but bearly breathing - Percie I_voting_barStill alive, but bearly breathing - Percie I_vote_rcap 
Kayla (861)
Still alive, but bearly breathing - Percie I_vote_lcapStill alive, but bearly breathing - Percie I_voting_barStill alive, but bearly breathing - Percie I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?

Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Kommentarer: 1

Seneste emner
» en ny tøs? - samera
Still alive, but bearly breathing - Percie I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
Still alive, but bearly breathing - Percie I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
Still alive, but bearly breathing - Percie I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
Still alive, but bearly breathing - Percie I_icon_minitimeTors Jan 29, 2015 3:43 pm af Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
Still alive, but bearly breathing - Percie I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:21 pm af Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
Still alive, but bearly breathing - Percie I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:13 pm af Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
Still alive, but bearly breathing - Percie I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 2:27 pm af Hayate

» Tilbage, og søger emne
Still alive, but bearly breathing - Percie I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 1:48 pm af Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
Still alive, but bearly breathing - Percie I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 12:00 pm af Hayate

Top posting users this week
Ingen bruger


Still alive, but bearly breathing - Percie

2 deltagere

Go down

Still alive, but bearly breathing - Percie Empty Still alive, but bearly breathing - Percie

Indlæg  Elizabet Man Feb 13, 2012 9:15 am

T - omkring 22
S - Biblioteket
V - vindstille, ingen nedbør. Iskoldt.
O - To andre ynglinge, ingen hun kender.
P - sorte stramme jeans, en alt for stor t-shirt og store Duck Martin støvler.


Elizabet sad i et afsides hjørne af biblioteket og læste. Hun havde taget brillerne af, og kontaktlinserne. Hendes blodrøde øjne trådte tydeligt frem mens hun bare sad og læste.
Hun havde ikke set Percie i over en uge nu. Ikke siden episoden på hendes værelse. Men hun havde jo også med vilje undgået ham.
At se ham i øjnene var for meget for hende lige nu. Hun ville bare blive endnu mere såret af at han lod som om ingenting var sket.

I stedet for at koncentrerer sig om at læse, fandt hun sin iPod frem, og begyndte at lytte til klavermusik. Det var hendes måde at slappe af på, når Percie ikke beroligede hende.
Musikken var skruet så højt op, at når man gik ind i biblioteket kunne man straks høre det.
Elizabet
Elizabet
Yngling

Nye navn : Elizabeth Nowren
Url Alder : 23 år
Antal indlæg : 1664
Vampyr Erfaring : 11112
Respekt : 8
Skoleuniformen : Ingen uniform
Join date : 30/07/11
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Still alive, but bearly breathing - Percie Empty Sv: Still alive, but bearly breathing - Percie

Indlæg  Perceval Man Feb 13, 2012 10:52 am

Perceval havde endelig løsrevet sig fra den normale døgnrytme, og valgt at tage på biblioteket. Et sted han sjældent kom til dagligt, men hvis han havde brug for ro, var dette et glimrende sted at opholde sig.
Som sædvanligt bar han mørke jeans, en skjorte og sorte converse. Det var, hvad hans garderobe hovedsageligt bestod af. Hans kurs var sat mod den spanskprægede afdeling af biblioteket, hvor han, sjovt nok, havde tænkt sig at finde en bog på spansk. Ikke faglitteratur, nej denne gang skulle det være skønlitteratur. Han savnede det, at kunne fordybe sig i en anden verden, og glemme sin egen for en stund. Det var i hvert fald, hvad han syntes han trængte til. Elizabet havde været forsvundet, som dug for solen, hele ugen, og han vidste godt hvorfor. Det var på grund af ham. Han havde dummet sig gevaldigt!
Da de brune øjne fangede noget, som kunne ligne en mulighed. Bogens forside var brun og kedelig, og havde overskriften Caliente verano. Ikke den mest opfindsomme overskrift, men Perce valgte alligevel at tage den under armen, og bevægede sig så over mod lånecomputeren. Han nåede bare ikke så langt, da han pludselig stoppede op på grund af høj musik. Eller det vil sige, at musikken i sig selv kke var særlig høj, men siden at man kunne høre, at det kom fra høretelefoner, måtte den spille på fuld drøn. Automatisk fulgte han lyden gennnem det store, gamle bibliotek, hvor han til sidst endte i et lille hjørne. Og der sad Elizabet! Han sank en klump og overvejede kort at stikke halen mellem benene og skynde sig væk. Men så mandede han sig sammen og gik med beslutsomme skridt mod hende.
"Vi må tale sammen," sagde han bestemt, efter at have revet høretelefonerne ud. Og han ville ikke tage et nej for et nej! Han havde brug for at snakke.
Perceval
Perceval
Yngling

Nye navn : Perceval James Anderson
Url Alder : 19
Antal indlæg : 1358
Vampyr Erfaring : 10380
Respekt : 0
Skoleuniformen : Sorte converse, sorte jeans og en mørkeblå T-shirt
Join date : 23/01/12
Geografisk sted : Nattens Hus, Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Still alive, but bearly breathing - Percie Empty Sv: Still alive, but bearly breathing - Percie

Indlæg  Elizabet Man Feb 13, 2012 11:14 am

Hun følte hvordan hendes earplugs blev flået ud. Hun stirrede forskrækket op på ham.
Hendes pupiller blev mindre og mindre, som om det røde opslugte dem.
''Vi to, har intet at tale om.'' Det var tydeligt hvor såret hun egentlig var. Uden at tøve rejste hun sig, mens hun stadig så ham i øjnene.
''jeg tror at du gjorde det rimelig tydeligt sidst, at du ikke regnede med at se mig sådan mere.'' Hun lukkede den bog hun havde læst i. Typisk hende at gøre alt så dramatisk.
Hun vendte ryggen til ham da hun stillede bogen tilbage på en hylde med selvhjælpsbøger.

Hun vendte sig igen mod ham. Ikke for at sige noget, kun for at se ham i øjnene.
''Måske havde Mortimer ret. Jeg er ikke det værd.'' Hun begyndte at gå, helt roligt.
Elizabet
Elizabet
Yngling

Nye navn : Elizabeth Nowren
Url Alder : 23 år
Antal indlæg : 1664
Vampyr Erfaring : 11112
Respekt : 8
Skoleuniformen : Ingen uniform
Join date : 30/07/11
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Still alive, but bearly breathing - Percie Empty Sv: Still alive, but bearly breathing - Percie

Indlæg  Perceval Man Feb 13, 2012 11:30 am

Et højt gisp slap ud fra hans læber, da han fik øje på de røde øjne. Hvorfor var de røde igen? Efter en vis overvejelse besluttede han, at det nok var bedst at lade emnet ligge. Der var ingen grund til at bringe endnu et følsomt emne op, når hun var i det dramatiske humør, som virkelig tog livet af ham.

Som forventet var hun kold over for, hvad han sagde - det var tydeligt, at hun prøvede at holde en hardcore facade, men ærgeligt for hende at han så lige igennem den. Han kendte hende for godt. "Det svar kan jeg ikke acceptere," svarede han ærligt, og begyndte at følge efter hende. Bare hun ikke ville forlade biblioteket; så skulle han vælge mellem at lade bogen ligge, eller lade hende gå og finde hende på et andet tidspunkt. Men det ville jo være umuligt. Lige for tiden kunne hun godt sammenlignes med et stykke papir i viden; man vidste ikke, hvor man havde hende.

Da han kom op og gå ved siden af hende, forsatte han sin tale: "Du har slet ikke givet mig en mulighed for at give en forklaring. Så vil du ikke nok høre på mig? Bare i to minutter, så kan du gå." Han kiggede bedende på hende, men denne gang ville han heller ikke tage et nej for et nej. Hun blev nødt til at høre, hvad han havde at sige, selvom det nok ikke ville gøre den store forskel. Men det ville derimod lette en byrde fra hans hjerte og samvittighed.
Perceval
Perceval
Yngling

Nye navn : Perceval James Anderson
Url Alder : 19
Antal indlæg : 1358
Vampyr Erfaring : 10380
Respekt : 0
Skoleuniformen : Sorte converse, sorte jeans og en mørkeblå T-shirt
Join date : 23/01/12
Geografisk sted : Nattens Hus, Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Still alive, but bearly breathing - Percie Empty Sv: Still alive, but bearly breathing - Percie

Indlæg  Elizabet Man Feb 13, 2012 11:37 am

Hun stoppede op, mens hun skar tænder.
''Hvad er det du vil!? Du fik lettet trykket, godt for dig! Men helt ærligt, så tror jeg ikke at vi har mere at snakke om Perceval.'' Hun så lidt ned. Hun følte sig allermest sårbar når hun så på ham. Som om hun kunne bryde grædende sammen på stedet. Hun havde ikke grædt, ikke over ham ihvertfald. Over at hun havde lade det ske, helt klart. Men hun fortrød ikke. Hun ville ønske at det skete igen og igen og igen. Han havde frembragt en følelse i hende, en følelse af et begær.
Uheldigvis var han som forbuden frugt, hands off!

Hun så hjælpeløst ned, prøvede at skjule sin tvivl.
Elizabet
Elizabet
Yngling

Nye navn : Elizabeth Nowren
Url Alder : 23 år
Antal indlæg : 1664
Vampyr Erfaring : 11112
Respekt : 8
Skoleuniformen : Ingen uniform
Join date : 30/07/11
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Still alive, but bearly breathing - Percie Empty Sv: Still alive, but bearly breathing - Percie

Indlæg  Perceval Man Feb 13, 2012 11:48 am

Han sukkede og kunne virkelig ikke lide, når hun var i dét humør. Hvad var det - PMS? Det troede han nu ikke på, men det gjorde ham altid så tvivlsom og frustreret, når hun så hurtigt skiftede humør. Måske led hun af en eller anden form for humørsvingninger?

"Du skal bare lige vide... At dén morgen... Jeg har aldrig prøvet noget lignende. Det var helt ubeskriveligt," hakkede han og kiggede ned i jorden. Han skulle have forberedt sig bedre og tænkt mere over, hvad han dog skulle sige. Alligevel tog han mod til sig og forsatte forsigtigt: "Og jeg ved godt, at jeg sagde nogle dumme ting... Men jeg var bare så forvirret. Forfanden da, Eli - det var min første gang! Hvad havde du forventet? At jeg var fuldstændig afklaret med, hvad der lige var sket? Så må jeg desværre skuffe dig."

Han var røget længere og længere op i det røde felt, mens han havde snakket, og det var lige præcis, hvad der ikke måtte ske. Måske var det i virkeligheden ikke hende, der havde humørsvingninger, men ham selv. Han overvejede det kort, og troede faktisk godt, at det kunne være en mulighed. Men så rystede han på hovedet og kom tilbage til nutiden; det nyttede ikke noget at komme på sidespor. Så ville hun bare begynde at beklage sig over dét. Han sukkede.
Perceval
Perceval
Yngling

Nye navn : Perceval James Anderson
Url Alder : 19
Antal indlæg : 1358
Vampyr Erfaring : 10380
Respekt : 0
Skoleuniformen : Sorte converse, sorte jeans og en mørkeblå T-shirt
Join date : 23/01/12
Geografisk sted : Nattens Hus, Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Still alive, but bearly breathing - Percie Empty Sv: Still alive, but bearly breathing - Percie

Indlæg  Elizabet Man Feb 13, 2012 11:56 am

Hun sagde ikke noget. Hun forblev tavs mens han prøvede at forklare sig.
Så lagde han kortet med sin første gang. Hun blev mere og mere anspændt.
Hun gik hen og satte sig i et vindue og stirrede udenfor. Hun gned arrigt sine tårer væk.
Hun vidste ikke hvad hun skulle gøre. Heller ikke hvad hun skulle sige. Hun elskede ham. Hun ønskede kun at være med ham. Men hun vidste ikke engang selv hvordan.

Hun var forsat tavs. Uden at sige den mindste lyd, lod hun tårer fylde sine øjne.
Han vidste det jo ikke engang. Hun var bare endnu en pige, endnu en forbipasserende i hans liv. Hvorfor prøvede hun at holde fast i ham?
''E-er der mere du vil sige..?'' sagde hun næsten hviskende. Hun holdte sin stemme på et minimum. Hvis hun snakkede normalt ville hun bryde sammen igen.
Elizabet
Elizabet
Yngling

Nye navn : Elizabeth Nowren
Url Alder : 23 år
Antal indlæg : 1664
Vampyr Erfaring : 11112
Respekt : 8
Skoleuniformen : Ingen uniform
Join date : 30/07/11
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Still alive, but bearly breathing - Percie Empty Sv: Still alive, but bearly breathing - Percie

Indlæg  Perceval Man Feb 13, 2012 12:06 pm

Han stirrede efter hende, som troede han ikke sine egne øjne. Gik hun bare? Og græd hun?! Åh nej, han havde virkelig jokket i spinaten. Hans dårlige samvittighed forsvandt dog med ét, da hun sagde noget, som han syntes var meget uforskammet.
"Undskyld mig? Jeg har lige sagt det, jeg har på hjertet, og du får det til at lyde som om det ikke er godt nok? Jamen undskyld det ikke tilfredsstiller dig med min forklaring. Men det er alt jeg har!" udbrød han arrigt og knyttede vredt sine hænder. Nu var det hende, der ikke var fair.
Perceval
Perceval
Yngling

Nye navn : Perceval James Anderson
Url Alder : 19
Antal indlæg : 1358
Vampyr Erfaring : 10380
Respekt : 0
Skoleuniformen : Sorte converse, sorte jeans og en mørkeblå T-shirt
Join date : 23/01/12
Geografisk sted : Nattens Hus, Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Still alive, but bearly breathing - Percie Empty Sv: Still alive, but bearly breathing - Percie

Indlæg  Elizabet Man Feb 13, 2012 12:13 pm

hun så bare ned. Hun gned tårerne væk igen. Det var tydeligt a det ikke var det hun havde ment. Hun så hen på ham, denne gang mens hun snøftede.
''Perceval, jeg tror ikke at der er mere at snakke om.'' hun så på ham endnu.
''jeg ved at det er frustrerende at jeg er sådan her. Og at jeg bare gik. Men en ting må du forstå ved mig, jeg flygter. Jeg tager aldrig kampen op.'' Hun vendte sig igen, og stirrede igen ud af vinduet.
Elizabet
Elizabet
Yngling

Nye navn : Elizabeth Nowren
Url Alder : 23 år
Antal indlæg : 1664
Vampyr Erfaring : 11112
Respekt : 8
Skoleuniformen : Ingen uniform
Join date : 30/07/11
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Still alive, but bearly breathing - Percie Empty Sv: Still alive, but bearly breathing - Percie

Indlæg  Perceval Man Feb 13, 2012 12:18 pm

Hun kunne have slået ham i hovedet, og det ville have gjort mindre ondt. Og det var efter hun havde sagt de ord, at han tog en beslutning og tog et skridt tilbage.
"Jeg ser ingen grund til at kæmpe så. Vi ses vel senere," sagde han og gik hen og lånte bogen, han havde under armen. Det var tydeligt, at han talte om, at der ikke var nogen grund til at kæmpe for at få stablet et forhold på benene.
Perceval
Perceval
Yngling

Nye navn : Perceval James Anderson
Url Alder : 19
Antal indlæg : 1358
Vampyr Erfaring : 10380
Respekt : 0
Skoleuniformen : Sorte converse, sorte jeans og en mørkeblå T-shirt
Join date : 23/01/12
Geografisk sted : Nattens Hus, Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Still alive, but bearly breathing - Percie Empty Sv: Still alive, but bearly breathing - Percie

Indlæg  Elizabet Man Feb 13, 2012 12:28 pm

''d-det var der vel ikke fra starten af...'' hviskede hun stille inden hun rejste sig, og gik ned til sit afsides hjørne af biblioteket. For hvert skridt hun tog, blev det sværere og sværere for hende at få vejret. Hun krøb sammen hvor hun havde siddet før, og prøvede at holde sin hulken tilbage.
Hendes tårer begyndte at tage farve efter hendes øjne og blev en smule mere røde for hver gang en ny trillede ned.

Hun opgav. Hun havde alligevel aldrig haft lyst til at have en at elske.. Eller det var det hun sagde, når hun vidste at ingen kunne elske hende.
Hun lagde sig i fosterstilling, på siden, mens de næsten blodrøde tårer gled ned på gulvet. Hun rystede lidt.
Hun havde ikke lyst til at ligge der indtil nogen fandt hende. Derfor rejste hun sig rystende og fik sine støvler af, så hun havde bare tæer. Derefter tog hun sin iPod og løb ud af biblioteket. Ud i kulden. Hun stod lidt og stirrede på døren til pigernes opholdsstue. Hun løb op mod sit værelse mens hun hulkede. I farten tabte hun sin iPod, som landede i sneen.
Elizabet
Elizabet
Yngling

Nye navn : Elizabeth Nowren
Url Alder : 23 år
Antal indlæg : 1664
Vampyr Erfaring : 11112
Respekt : 8
Skoleuniformen : Ingen uniform
Join date : 30/07/11
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Still alive, but bearly breathing - Percie Empty Sv: Still alive, but bearly breathing - Percie

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum