The House Of Night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Mest aktive brugere
Elizabet (1664)
Første dag, første musiktime - Til Jameelah. - Page 3 I_vote_lcapFørste dag, første musiktime - Til Jameelah. - Page 3 I_voting_barFørste dag, første musiktime - Til Jameelah. - Page 3 I_vote_rcap 
Rosa (1572)
Første dag, første musiktime - Til Jameelah. - Page 3 I_vote_lcapFørste dag, første musiktime - Til Jameelah. - Page 3 I_voting_barFørste dag, første musiktime - Til Jameelah. - Page 3 I_vote_rcap 
Alma (1559)
Første dag, første musiktime - Til Jameelah. - Page 3 I_vote_lcapFørste dag, første musiktime - Til Jameelah. - Page 3 I_voting_barFørste dag, første musiktime - Til Jameelah. - Page 3 I_vote_rcap 
Ciel (1525)
Første dag, første musiktime - Til Jameelah. - Page 3 I_vote_lcapFørste dag, første musiktime - Til Jameelah. - Page 3 I_voting_barFørste dag, første musiktime - Til Jameelah. - Page 3 I_vote_rcap 
kattriona (1467)
Første dag, første musiktime - Til Jameelah. - Page 3 I_vote_lcapFørste dag, første musiktime - Til Jameelah. - Page 3 I_voting_barFørste dag, første musiktime - Til Jameelah. - Page 3 I_vote_rcap 
Perceval (1358)
Første dag, første musiktime - Til Jameelah. - Page 3 I_vote_lcapFørste dag, første musiktime - Til Jameelah. - Page 3 I_voting_barFørste dag, første musiktime - Til Jameelah. - Page 3 I_vote_rcap 
Wodtcagt (1326)
Første dag, første musiktime - Til Jameelah. - Page 3 I_vote_lcapFørste dag, første musiktime - Til Jameelah. - Page 3 I_voting_barFørste dag, første musiktime - Til Jameelah. - Page 3 I_vote_rcap 
Rosiie (1000)
Første dag, første musiktime - Til Jameelah. - Page 3 I_vote_lcapFørste dag, første musiktime - Til Jameelah. - Page 3 I_voting_barFørste dag, første musiktime - Til Jameelah. - Page 3 I_vote_rcap 
amiana (903)
Første dag, første musiktime - Til Jameelah. - Page 3 I_vote_lcapFørste dag, første musiktime - Til Jameelah. - Page 3 I_voting_barFørste dag, første musiktime - Til Jameelah. - Page 3 I_vote_rcap 
Kayla (861)
Første dag, første musiktime - Til Jameelah. - Page 3 I_vote_lcapFørste dag, første musiktime - Til Jameelah. - Page 3 I_voting_barFørste dag, første musiktime - Til Jameelah. - Page 3 I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?

Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Kommentarer: 1

Seneste emner
» en ny tøs? - samera
Første dag, første musiktime - Til Jameelah. - Page 3 I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
Første dag, første musiktime - Til Jameelah. - Page 3 I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
Første dag, første musiktime - Til Jameelah. - Page 3 I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
Første dag, første musiktime - Til Jameelah. - Page 3 I_icon_minitimeTors Jan 29, 2015 3:43 pm af Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
Første dag, første musiktime - Til Jameelah. - Page 3 I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:21 pm af Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
Første dag, første musiktime - Til Jameelah. - Page 3 I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:13 pm af Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
Første dag, første musiktime - Til Jameelah. - Page 3 I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 2:27 pm af Hayate

» Tilbage, og søger emne
Første dag, første musiktime - Til Jameelah. - Page 3 I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 1:48 pm af Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
Første dag, første musiktime - Til Jameelah. - Page 3 I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 12:00 pm af Hayate

Top posting users this week
Ingen bruger


Første dag, første musiktime - Til Jameelah.

2 deltagere

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Go down

Første dag, første musiktime - Til Jameelah. - Page 3 Empty Sv: Første dag, første musiktime - Til Jameelah.

Indlæg  Daliah Man Aug 30, 2010 10:13 am

Daliah rørte lidt uroligt på sig, imens hun smilede over Jameelahs ord. "Ja, det har de helt sikkert. Nogle forældre er nok kede af at deres børn bliver dræbt af fægtning. Andet ville da være underligt." Hun rankede op i sin taske igen, og så sig lidt omkring i gangen.
"Ja, noget får mig bare til at ville spille videre. Musik er fængslende," sammentyggede hun og grinede. Tankene om hendes strenge mor som havde lært hende at spille på fløjte, hendes tante som havde lært hende at spille violin, og Ophelia som havde lært hende at spille guitar. Det havde været det hyggeligste timer i hendes liv.
"Jeg håber at vi får mange flere hyggelige timer sammen Jamm." Hun bakkede hen af gange, og vinkede til hende. "Vi ses i aften eller i morgen."
Daliah
Daliah
Yngling

Nye navn : Daliah Isabell.
Url Alder : 15 År.
Antal indlæg : 189
Vampyr Erfaring : 10215
Respekt : 0
Skoleuniformen : Lang, sort, blød hjemmestrikket cardigan, for det meste med mørke tilfældige t-shirts indenunder. En slidt og forvasket nedderdel, som er hendes yndlingsnedderdel. Lidt længere end lårkort. Som sko har hun et par sorte, lange, højhælede All Star sko (tro mig, det findes :D)
Join date : 23/08/10
Geografisk sted : Nattens Hus - Tulsa.

Tilbage til toppen Go down

Første dag, første musiktime - Til Jameelah. - Page 3 Empty Sv: Første dag, første musiktime - Til Jameelah.

Indlæg  Jameelah Man Aug 30, 2010 10:52 am

Jameelah nikkede. "Uanset om de smed dem ud, da de blev mærkede eller ej, så tror jeg at de vil blive kede af det" mumlede hun med et skævt smil. Sådan håbede og troede hun det var. Ellers havde man da helt klart ikke elsket sine børn højt nok. Hun rystede tankerne ud af sit hovede.
"Præcis" sammentyggede hun og nikkede ivrigt. Hun havde det på præcis samme måde. Når hun først var kommet i gang med at spille, så kunne eller ville hun slet ikke stoppe igen. En af hendes drømme var også at blive musiker, men den drøm var måske ikke så realistisk.
"Det håber jeg vi gør" sagde hun og vendte sig rundt, for at gå til sin næste time. Drejede hovedet og vinkede til hende. "Vi ses"
Jameelah
Jameelah
Yngling

Nye navn : Jameelah Murphy
Url Alder : 15 år
Antal indlæg : 135
Vampyr Erfaring : 10190
Respekt : 1
Skoleuniformen : Jameelah har skiftet skoene ud, med nogle korte, sorte Allstars. Nederdelen er sort og går til midt på lårene og har en slags folder. Trøjen er typisk en grøn, grå eller blå tanktop med en sort, blød kashmir cadigan ud over. En sort lårkort nederdel med grå, grøn eller blå knæstrømper eller strømpebukser.
Join date : 15/08/10
Geografisk sted : Skolen

Tilbage til toppen Go down

Første dag, første musiktime - Til Jameelah. - Page 3 Empty Sv: Første dag, første musiktime - Til Jameelah.

Indlæg  Daliah Man Aug 30, 2010 11:48 am

Daliah bakkede tilbage, og vinkede imens indtil hun ikke længere kunne se Jamm. Alligevel kunne hun ikke dy sig for at råbe farvel: "Ses Jamm!" Hun vendte sig om og pilede ned af gangene. Hvor var det nu at poesi lokalet lå? Med det same fik hun kolde håndflader. Shit, hun viste slet ikke hvor det var. Hun prikkede en femtetrins elev på skulderen, men fortrød det da hun så hans ansigt. Hun smilede så venligt til ham som hun kunne. "Øhm.. Undskyld mig, jeg er ny. Kan du vise mig hvor poesi lokalet ligger?" Han så på hende med et løftet øjenbryn. En af de ynglinge som stod tættest på ham, smilede til hende. "Mit navn er Thomas. Jeg skal også havde poesi, så jeg kan vise dig derhen."
"Mange tak." sagde hun og smilede venligt til ham. Han begyndte at gå, og Daliah fulgte efter ham. En af ynglingene fra hans grubbe spændte ben for hende, men hun hoppede elegant over benet, uden at se sig tilbage. "Jeg er så glad for at I er så venlige og imødekommende her på Nattens Hus."

//Over and out XD//
Daliah
Daliah
Yngling

Nye navn : Daliah Isabell.
Url Alder : 15 År.
Antal indlæg : 189
Vampyr Erfaring : 10215
Respekt : 0
Skoleuniformen : Lang, sort, blød hjemmestrikket cardigan, for det meste med mørke tilfældige t-shirts indenunder. En slidt og forvasket nedderdel, som er hendes yndlingsnedderdel. Lidt længere end lårkort. Som sko har hun et par sorte, lange, højhælede All Star sko (tro mig, det findes :D)
Join date : 23/08/10
Geografisk sted : Nattens Hus - Tulsa.

Tilbage til toppen Go down

Første dag, første musiktime - Til Jameelah. - Page 3 Empty Sv: Første dag, første musiktime - Til Jameelah.

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum