The House Of Night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Mest aktive brugere
Elizabet (1664)
Første rite - Demetri I_vote_lcapFørste rite - Demetri I_voting_barFørste rite - Demetri I_vote_rcap 
Rosa (1572)
Første rite - Demetri I_vote_lcapFørste rite - Demetri I_voting_barFørste rite - Demetri I_vote_rcap 
Alma (1559)
Første rite - Demetri I_vote_lcapFørste rite - Demetri I_voting_barFørste rite - Demetri I_vote_rcap 
Ciel (1525)
Første rite - Demetri I_vote_lcapFørste rite - Demetri I_voting_barFørste rite - Demetri I_vote_rcap 
kattriona (1467)
Første rite - Demetri I_vote_lcapFørste rite - Demetri I_voting_barFørste rite - Demetri I_vote_rcap 
Perceval (1358)
Første rite - Demetri I_vote_lcapFørste rite - Demetri I_voting_barFørste rite - Demetri I_vote_rcap 
Wodtcagt (1326)
Første rite - Demetri I_vote_lcapFørste rite - Demetri I_voting_barFørste rite - Demetri I_vote_rcap 
Rosiie (1000)
Første rite - Demetri I_vote_lcapFørste rite - Demetri I_voting_barFørste rite - Demetri I_vote_rcap 
amiana (903)
Første rite - Demetri I_vote_lcapFørste rite - Demetri I_voting_barFørste rite - Demetri I_vote_rcap 
Kayla (861)
Første rite - Demetri I_vote_lcapFørste rite - Demetri I_voting_barFørste rite - Demetri I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?

Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Kommentarer: 1

Seneste emner
» en ny tøs? - samera
Første rite - Demetri I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
Første rite - Demetri I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
Første rite - Demetri I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
Første rite - Demetri I_icon_minitimeTors Jan 29, 2015 3:43 pm af Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
Første rite - Demetri I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:21 pm af Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
Første rite - Demetri I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:13 pm af Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
Første rite - Demetri I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 2:27 pm af Hayate

» Tilbage, og søger emne
Første rite - Demetri I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 1:48 pm af Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
Første rite - Demetri I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 12:00 pm af Hayate

Top posting users this week
Ingen bruger


Første rite - Demetri

2 deltagere

Go down

Første rite - Demetri Empty Første rite - Demetri

Indlæg  Kajina Ons Jul 13, 2011 5:33 pm

Sted: Udenfor Nyx' tempel
Omgivelser: elever på vej væk fra templet
Vejr: En let vind, men ikke koldt som sådan
Tid: Lidt før aftensmad

Kajina stod udenfor Nyx' tempel og så forbløffet på det. Hun havde netop deltaget i sit første rite på stedet. Det var ikke det helt store, men alligevel var det ligeså fantastisk og afslappende som det havde været i Kina. Dog på et andet sprog.
Hun rettede sit blik mod himlen over templet og så månen lyse natten op.


//Sorry, det er lidt kort, men at starte et emne er jeg ikke specielt god til >.<
Kajina
Kajina
Yngling

Nye navn : Kajina Lin
Url Alder : 16
Antal indlæg : 373
Vampyr Erfaring : 9761
Respekt : 3
Skoleuniformen : Helt sort, men hun prøver på at gøre den mere spændende at se på.
Join date : 05/07/11
Geografisk sted : Nattens hus, måske ?

Tilbage til toppen Go down

Første rite - Demetri Empty Sv: Første rite - Demetri

Indlæg  Demetri Ons Jul 13, 2011 5:44 pm

Demetri Trådte ud af templet. Alle riter var ligeså gode som den første, ifølge ham. En ny rite var aldrig helt magen til det tidligere. Han kunne ikke undgå at bemærke pigens Paf ansigt, og det fik ham kun til at smile. Han tog de korte skridt der var hen til hende "Jeg håber endelig ikke at jeg forstyrre dig. Ret mig nu hvis jeg tager fejl men, er det her din første rite?" Han havde aldrig set hende til de andre riter.



//Det helt iorden som du kan se er jeg heller ikke helt i form Wink//
Demetri
Demetri
En af Mørkets Sønner

Nye navn : Demetri Dyer
Url Alder : 17 år
Antal indlæg : 97
Vampyr Erfaring : 10392
Respekt : 1
Join date : 05/04/10
Geografisk sted : Nattens Hus ?

Tilbage til toppen Go down

Første rite - Demetri Empty Sv: Første rite - Demetri

Indlæg  Kajina Ons Jul 13, 2011 5:51 pm

Kajina så på drengen der var på vej imod hende. Han så ikke ud til at være meget ældre end hende selv, men han var sikkert længere i forvandlingen end hende, i hvert fald ud fra hans mærke i panden at dømme. Hun sendte ham et skævt smil. At møde andre for første gang var en ting hun ikke var god til at håndtere. Hun blev oftest genert.
"Så tillad mig at rette dig: det er ikke min første rite. Eller jo, her på stedet er det."
Kajina
Kajina
Yngling

Nye navn : Kajina Lin
Url Alder : 16
Antal indlæg : 373
Vampyr Erfaring : 9761
Respekt : 3
Skoleuniformen : Helt sort, men hun prøver på at gøre den mere spændende at se på.
Join date : 05/07/11
Geografisk sted : Nattens hus, måske ?

Tilbage til toppen Go down

Første rite - Demetri Empty Sv: Første rite - Demetri

Indlæg  Demetri Ons Jul 13, 2011 6:05 pm

Han smilte charmerende og imødekommende til hende "Hvor har du ellers prøvet det henne?" Spurgte han oprigtigt nysgerrig. De eneste Riter han nogensinde havde været til havde foregået her. "Og undskyld min dumhed men er du så også helt ny her i nattens hus?"


//Sry, lidt kreasvigt.//
Demetri
Demetri
En af Mørkets Sønner

Nye navn : Demetri Dyer
Url Alder : 17 år
Antal indlæg : 97
Vampyr Erfaring : 10392
Respekt : 1
Join date : 05/04/10
Geografisk sted : Nattens Hus ?

Tilbage til toppen Go down

Første rite - Demetri Empty Sv: Første rite - Demetri

Indlæg  Kajina Tors Jul 14, 2011 7:18 am

"Kina." svarede hun kort og smilede venligt. Han virkede nu okay. Måske lidt langsom i optrækket, men det var hun jo også selv det meste af tiden. "Ja, jeg begyndte her for nogen dage siden." Det kom bag på hende, hvor lidt hun egentlig savnede Nattens Hus i Kina. Selvfølgelig havde der været imødekommende ynglinge og vampyrer, men ikke nogen hun følte der virkelig havde lyst til at være venner med hende og omvendt.
Kajina
Kajina
Yngling

Nye navn : Kajina Lin
Url Alder : 16
Antal indlæg : 373
Vampyr Erfaring : 9761
Respekt : 3
Skoleuniformen : Helt sort, men hun prøver på at gøre den mere spændende at se på.
Join date : 05/07/11
Geografisk sted : Nattens hus, måske ?

Tilbage til toppen Go down

Første rite - Demetri Empty Sv: Første rite - Demetri

Indlæg  Demetri Fre Jul 15, 2011 5:24 pm

"Kina.. Jeg har aldrig været der før, men jeg har nu alligevel altid syntes at det virkede som et spændende land.. Med alle de myter, legender og hvad det nu ellers byder på" Smilte han og gav hende hurtigt elevatorblikket som for at vurdere hende lidt.
"Men føler du dig så allerede godt tilpas her, ved os? Eller har du stadig ikke helt vendet dig til idéen om at være et anden sted end kina?"
Demetri
Demetri
En af Mørkets Sønner

Nye navn : Demetri Dyer
Url Alder : 17 år
Antal indlæg : 97
Vampyr Erfaring : 10392
Respekt : 1
Join date : 05/04/10
Geografisk sted : Nattens Hus ?

Tilbage til toppen Go down

Første rite - Demetri Empty Sv: Første rite - Demetri

Indlæg  Kajina Fre Jul 15, 2011 5:39 pm

"Tja.." Hun trak let på sin ene skulder. For hende var Kina ikke rigtig noget specielt, da hun jo havde boet der i størstedelen af sit liv.
Hun så at han gav hende et elevatorblik, hvilket gjorde hende en anelse utilpas, men hun slog tanken til side og smilede bare.
"Naah, her er da okay. Det er stort set det samme bare på et andet sprog."
Kajina
Kajina
Yngling

Nye navn : Kajina Lin
Url Alder : 16
Antal indlæg : 373
Vampyr Erfaring : 9761
Respekt : 3
Skoleuniformen : Helt sort, men hun prøver på at gøre den mere spændende at se på.
Join date : 05/07/11
Geografisk sted : Nattens hus, måske ?

Tilbage til toppen Go down

Første rite - Demetri Empty Sv: Første rite - Demetri

Indlæg  Demetri Fre Jul 15, 2011 5:48 pm

"Mm.. Må jeg spørge hvordan du endte i kina? Fordi for mig, ligner du ikke en kineser pige, og jeg syntes heller ikke du har problemer med engelsk?" Smilte han og kiggede sig kort rundt omkring. De var nu det eneste udenfor Gudindenes Tempel, Nyx. "Men skal vi gå imens du forklarer historien?" Spurgte han og slog armen til siden så hun kunne komme forbi. Han kunne godt lide at hører om andre folks livhistorier, men for det meste når det kom til ham lukkede han i som en østers. Ikke fordi han havde nogen trakisk opvoksning eller noget. Han fandt det bare ikke intresandt.
Demetri
Demetri
En af Mørkets Sønner

Nye navn : Demetri Dyer
Url Alder : 17 år
Antal indlæg : 97
Vampyr Erfaring : 10392
Respekt : 1
Join date : 05/04/10
Geografisk sted : Nattens Hus ?

Tilbage til toppen Go down

Første rite - Demetri Empty Sv: Første rite - Demetri

Indlæg  Kajina Fre Jul 15, 2011 6:00 pm

Hun smilede og begyndte at gå. "Jeg blev født i Kina og har boet der hele mit liv indtil jeg kom hertil." Han havde vel egentlig ret. Hun lignede ikke en kinesisk pige. "Min mor er ikke oprindeligt fra Kina, så jeg har vel bare arvet mit udseende fra hende." Hendes mor havde mødt hendes far da hun var med i et udvekslingsprogram da hun var ung og lige siden havde hendes forældre været sammen. Kajina elskede at høre om hvordan hendes forældre havde mødt hinanden.
"Og med hensyn til det engelske.. Min mor er fra England, så hun lærte mig det."
Kajina
Kajina
Yngling

Nye navn : Kajina Lin
Url Alder : 16
Antal indlæg : 373
Vampyr Erfaring : 9761
Respekt : 3
Skoleuniformen : Helt sort, men hun prøver på at gøre den mere spændende at se på.
Join date : 05/07/11
Geografisk sted : Nattens hus, måske ?

Tilbage til toppen Go down

Første rite - Demetri Empty Sv: Første rite - Demetri

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum