The House Of Night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Mest aktive brugere
Elizabet (1664)
Vil du fægte Tes? - Page 3 I_vote_lcapVil du fægte Tes? - Page 3 I_voting_barVil du fægte Tes? - Page 3 I_vote_rcap 
Rosa (1572)
Vil du fægte Tes? - Page 3 I_vote_lcapVil du fægte Tes? - Page 3 I_voting_barVil du fægte Tes? - Page 3 I_vote_rcap 
Alma (1559)
Vil du fægte Tes? - Page 3 I_vote_lcapVil du fægte Tes? - Page 3 I_voting_barVil du fægte Tes? - Page 3 I_vote_rcap 
Ciel (1525)
Vil du fægte Tes? - Page 3 I_vote_lcapVil du fægte Tes? - Page 3 I_voting_barVil du fægte Tes? - Page 3 I_vote_rcap 
kattriona (1467)
Vil du fægte Tes? - Page 3 I_vote_lcapVil du fægte Tes? - Page 3 I_voting_barVil du fægte Tes? - Page 3 I_vote_rcap 
Perceval (1358)
Vil du fægte Tes? - Page 3 I_vote_lcapVil du fægte Tes? - Page 3 I_voting_barVil du fægte Tes? - Page 3 I_vote_rcap 
Wodtcagt (1326)
Vil du fægte Tes? - Page 3 I_vote_lcapVil du fægte Tes? - Page 3 I_voting_barVil du fægte Tes? - Page 3 I_vote_rcap 
Rosiie (1000)
Vil du fægte Tes? - Page 3 I_vote_lcapVil du fægte Tes? - Page 3 I_voting_barVil du fægte Tes? - Page 3 I_vote_rcap 
amiana (903)
Vil du fægte Tes? - Page 3 I_vote_lcapVil du fægte Tes? - Page 3 I_voting_barVil du fægte Tes? - Page 3 I_vote_rcap 
Kayla (861)
Vil du fægte Tes? - Page 3 I_vote_lcapVil du fægte Tes? - Page 3 I_voting_barVil du fægte Tes? - Page 3 I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?

Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Kommentarer: 1

Seneste emner
» en ny tøs? - samera
Vil du fægte Tes? - Page 3 I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
Vil du fægte Tes? - Page 3 I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
Vil du fægte Tes? - Page 3 I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
Vil du fægte Tes? - Page 3 I_icon_minitimeTors Jan 29, 2015 3:43 pm af Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
Vil du fægte Tes? - Page 3 I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:21 pm af Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
Vil du fægte Tes? - Page 3 I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:13 pm af Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
Vil du fægte Tes? - Page 3 I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 2:27 pm af Hayate

» Tilbage, og søger emne
Vil du fægte Tes? - Page 3 I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 1:48 pm af Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
Vil du fægte Tes? - Page 3 I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 12:00 pm af Hayate

Top posting users this week
Ingen bruger


Vil du fægte Tes?

2 deltagere

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Go down

Vil du fægte Tes? - Page 3 Empty Sv: Vil du fægte Tes?

Indlæg  Tessie Søn Sep 26, 2010 10:36 am

"Jeg vil da med glæde møde hr. ligeglad-med-at-piger-er-total-underlige. Zoey, måske findes den eneste ene bare ikke for mig?" foreslog Tessie.
Tessie lagde surmulene sine arme over kors og så ud af vinduet. hun kunne ikke forstår det hele. Alt det med drenge.
Hende og Zoey var kommet samme dag. Alligevel havde Zoey allerede en kæreste. Tessie havde ikke engang snakket med en dreng endnu, jo Scorpius. Men han havde jo en kæreste. Så hvad nyttede det hele? Tessie var ved at opgive håbet om en kæreste
Tessie
Tessie
Yngling

Nye navn : Tessie McBride
Url Alder : 17½
Antal indlæg : 92
Vampyr Erfaring : 10115
Respekt : 0
Skoleuniformen : hun har sorte leggins på. Hendes sko er sorte Kawasaki, og hendes nederdel er en sort lille sag, men den er anstændig. Hun har en t-shirt på, lavet af sort og blødt stof, med ærmer der minder lidt om puf-ærmer. Hun har en sjælevarmer på med 6. trins mærke
Join date : 03/09/10
Geografisk sted : Nattens hus

Tilbage til toppen Go down

Vil du fægte Tes? - Page 3 Empty Sv: Vil du fægte Tes?

Indlæg  Zoey Søn Sep 26, 2010 10:48 am

Zoey kunne mærke at vreden blusede på kogepunktet. Hun sprang op.
"Tessie McBride, Jeg tillader ikke at du opgive håbet. For hvis du gør opgiver jeg også, og det vil du fortryde jeg gjorde. Jeg vil ikke tillade det." Zoey gik frem og tilbage. Var hidsig, men det var Tessie vantil. Det skete rimelig tit. Hun kunne råbe og skrige uden det vil hjælpe. Hun havde en mani med at danse hvis hun var sur, men det ville ikke hjælpe nu. Indventig hoppede vreden og truede med at eksplodere. Zoey satte sig ned, og lukkede øjnene. Hun tog mange dybe indåninger.
"Undskyld!" hviskede hun.....
Zoey
Zoey
Yngling

Nye navn : Zoey Black Bird. Hun skiftede efternavn da hun kom til nattens hus. Hun hadede sit gamle efternavn!
Url Alder : 14
Antal indlæg : 806
Vampyr Erfaring : 10992
Respekt : 3
Skoleuniformen : Sorte Jeans med en sort stram nedringet T-shirt med et 6. trins imblem på, og et par sorte korte højhælede støvler. Sin lange sølv halskæde, med et Safir blå vedhæng - hun har arvet den af sin bedstemor.
Join date : 03/09/10
Geografisk sted : Nattens Hus - Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Vil du fægte Tes? - Page 3 Empty Sv: Vil du fægte Tes?

Indlæg  Tessie Tirs Jan 04, 2011 1:57 pm

Tessie så på Zoe.
Hun sukkede opgivende.
" Zoe, der findes ikke en på nattenshus til mig. Bare vær lykkelig med Sorpius, ikke?" sagde hun trist.
Hun havde det med meget hurtigt at skifte fra vred til trist og omvendt.
Hun så ud af vinduet igen.
Hun var ovebevist af sine egne ord om at der ikke fandtes en til hende.
Tårene pressede på men hun nægtede at give sig.
Hun var for stædig.
Tessie
Tessie
Yngling

Nye navn : Tessie McBride
Url Alder : 17½
Antal indlæg : 92
Vampyr Erfaring : 10115
Respekt : 0
Skoleuniformen : hun har sorte leggins på. Hendes sko er sorte Kawasaki, og hendes nederdel er en sort lille sag, men den er anstændig. Hun har en t-shirt på, lavet af sort og blødt stof, med ærmer der minder lidt om puf-ærmer. Hun har en sjælevarmer på med 6. trins mærke
Join date : 03/09/10
Geografisk sted : Nattens hus

Tilbage til toppen Go down

Vil du fægte Tes? - Page 3 Empty Sv: Vil du fægte Tes?

Indlæg  Zoey Tors Jan 06, 2011 1:54 pm

Zoey rystede vildt på hovedet.
"Sig det ikke!! Jeg ved der gør!! Du skal bare finde ham!! Jeg ved hvad jeg taler om!!" sagde hun stædigt. Hun ville ikke have Tess tabte modet... Hun ville snakke med Scorpius om det... Han var trods alt en dreng... Skulle hun sige det til Tess? måske? hun dumpede tilbage i sofaen.
"Jeg snakker med Pjevs om det," sagde hun, og lød som om hun havde opgivet det... Men det havde hun ikke! Tværdigmod!
Zoey
Zoey
Yngling

Nye navn : Zoey Black Bird. Hun skiftede efternavn da hun kom til nattens hus. Hun hadede sit gamle efternavn!
Url Alder : 14
Antal indlæg : 806
Vampyr Erfaring : 10992
Respekt : 3
Skoleuniformen : Sorte Jeans med en sort stram nedringet T-shirt med et 6. trins imblem på, og et par sorte korte højhælede støvler. Sin lange sølv halskæde, med et Safir blå vedhæng - hun har arvet den af sin bedstemor.
Join date : 03/09/10
Geografisk sted : Nattens Hus - Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Vil du fægte Tes? - Page 3 Empty Sv: Vil du fægte Tes?

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum