The House Of Night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Mest aktive brugere
Elizabet (1664)
Dig og mig~Rosiie~ I_vote_lcapDig og mig~Rosiie~ I_voting_barDig og mig~Rosiie~ I_vote_rcap 
Rosa (1572)
Dig og mig~Rosiie~ I_vote_lcapDig og mig~Rosiie~ I_voting_barDig og mig~Rosiie~ I_vote_rcap 
Alma (1559)
Dig og mig~Rosiie~ I_vote_lcapDig og mig~Rosiie~ I_voting_barDig og mig~Rosiie~ I_vote_rcap 
Ciel (1525)
Dig og mig~Rosiie~ I_vote_lcapDig og mig~Rosiie~ I_voting_barDig og mig~Rosiie~ I_vote_rcap 
kattriona (1467)
Dig og mig~Rosiie~ I_vote_lcapDig og mig~Rosiie~ I_voting_barDig og mig~Rosiie~ I_vote_rcap 
Perceval (1358)
Dig og mig~Rosiie~ I_vote_lcapDig og mig~Rosiie~ I_voting_barDig og mig~Rosiie~ I_vote_rcap 
Wodtcagt (1326)
Dig og mig~Rosiie~ I_vote_lcapDig og mig~Rosiie~ I_voting_barDig og mig~Rosiie~ I_vote_rcap 
Rosiie (1000)
Dig og mig~Rosiie~ I_vote_lcapDig og mig~Rosiie~ I_voting_barDig og mig~Rosiie~ I_vote_rcap 
amiana (903)
Dig og mig~Rosiie~ I_vote_lcapDig og mig~Rosiie~ I_voting_barDig og mig~Rosiie~ I_vote_rcap 
Kayla (861)
Dig og mig~Rosiie~ I_vote_lcapDig og mig~Rosiie~ I_voting_barDig og mig~Rosiie~ I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?

Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Kommentarer: 1

Seneste emner
» en ny tøs? - samera
Dig og mig~Rosiie~ I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
Dig og mig~Rosiie~ I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
Dig og mig~Rosiie~ I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
Dig og mig~Rosiie~ I_icon_minitimeTors Jan 29, 2015 3:43 pm af Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
Dig og mig~Rosiie~ I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:21 pm af Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
Dig og mig~Rosiie~ I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:13 pm af Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
Dig og mig~Rosiie~ I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 2:27 pm af Hayate

» Tilbage, og søger emne
Dig og mig~Rosiie~ I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 1:48 pm af Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
Dig og mig~Rosiie~ I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 12:00 pm af Hayate

Top posting users this week
Ingen bruger


Dig og mig~Rosiie~

2 deltagere

Go down

Dig og mig~Rosiie~ Empty Dig og mig~Rosiie~

Indlæg  kattriona Tirs Feb 26, 2013 1:03 pm

P: Skole uniform.
T: 19.00
O: Alle mulige ynglinge.
V: Sky fri himmel, Solen er på vej ned.

Kattriona sidder henne ved fjernsynet og stener de nyhedder der er. "Der er sket så mange nye ting rundt om i landet. Alle benzin priser er faldet med 1 doller, men vigtigst af alt det er i denne uge er det der stor ride stævne der foregår rundt om i hele landet. Det er i nat denne ride tunering starter, her kl. 20. i Tulsa." Kattriona flyver op fra sofaen og kigger rundt om sig for at se om Rosie. var til at se nogle seteder. "Rosie! Rosie!" Hun løb ned på hendes værelse og flår døren op. "Hey jeg kommer lige ind! Men det er ikke noget hygge besøg. Der starter en ride tunering i nat og vi skal.... eller du skal i hvert fald med!" Kattriona smilede over hele ansigtet. "Og der er ingen grund til at du ikke skal med, din hest er jo hos dine... eller vores forældre, så er der jo ingen ko på isen!" Hun begyndte at rode i Rosie's skab for at finde hendes ride tøj. "Du har selv noget dækcream ik'?" hun stoppede med at rode og kiggede på Rosie.
kattriona
kattriona
Yngling

Nye navn : Kattriona Night
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1467
Vampyr Erfaring : 10350
Respekt : 11
Skoleuniformen : det forskelligt så det vil altid stå i emnet
Join date : 17/05/12
Geografisk sted : Nattens hus Tulsa

http://newworld.danskforum.net/u88

Tilbage til toppen Go down

Dig og mig~Rosiie~ Empty Sv: Dig og mig~Rosiie~

Indlæg  Rosiie Tirs Feb 26, 2013 1:25 pm

Tøj: Nattøj! med små plyssede sutsko i pink

Hun var helt søvndrukkent da Kattriona brasede ind på hendes værelse, og fangede kun halvdelen af hvad Kattriona fablede om. Hun måtte i hvertfald være træt for hun hørte noget med en ko på noget is, men det var jo sommer! "Okay, okay, okay. Så klapper du den ko der nu end er på det der is. Og siger det hele igen, bare lige så det kan forståes!" Hun kiggede søvnigt på Kattriona. "Og hvis du fabler mere om den ko, så ender du som hakkekød!" Hun gnubbede sine øjne. En lille sur misse kat, miavede højlydt og klagende over at blive vækket så tidligt om aften, hvad bildte hun sig lige ind at ødelægge hendes søvn, katten fnyste, og vendte røven til de to piger. "Åndsvage Kat! Du er altid så træls, tidligt om aftenen!" hun kastede en pude blidt på katten, og vendte igen sin opmærksomhed tilbage på Kattriona...

Rosiie
En af Mørkets Døtre

Nye navn : Rosalie
Url Alder : 20
Antal indlæg : 1000
Vampyr Erfaring : 9791
Respekt : 12
Skoleuniformen : sort tank top og et par lyseblå cowboy bukser.
Join date : 10/06/12
Geografisk sted : for det meste i stalden eller ved ydre muren

Tilbage til toppen Go down

Dig og mig~Rosiie~ Empty Sv: Dig og mig~Rosiie~

Indlæg  kattriona Ons Feb 27, 2013 6:21 am

Hun smilede og så på lille søvnige Rosie. "Okay," hun satte sig på sengen og fortsatte. "Hør, der bliver holdt en ride tunering, så vi eller du skal..... men den starter i nat! Så vi skal se og komme igen den ligger et kvarter her fra så, se og kom op! Vi skal af sted!" hurtigt kom hun på benene. "Godt vi ses om lidt!" hun løb ud af døren og ned på sit værelse.
kattriona
kattriona
Yngling

Nye navn : Kattriona Night
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1467
Vampyr Erfaring : 10350
Respekt : 11
Skoleuniformen : det forskelligt så det vil altid stå i emnet
Join date : 17/05/12
Geografisk sted : Nattens hus Tulsa

http://newworld.danskforum.net/u88

Tilbage til toppen Go down

Dig og mig~Rosiie~ Empty Sv: Dig og mig~Rosiie~

Indlæg  Rosiie Ons Feb 27, 2013 6:52 am

Før hun kunne nå at svare var Kattriona væk. Hun fnadt sit ride tøj frem, og gik ud for at vaske sig, bagefter tog hun sit tøj på. Hun greb hendes mobil og gik hen mod Kattrionas's værelse, da hun ankom bankede hun pænt på før hun braste ind. "Hvad er der skal jeg hen efter Starlight først eller, hvordan hænger det sammen?" Hun kiggede på Kattriona, og smilede stadig lidt små søvnig, efter at hun var blevet vækket og var kommet op ret så hurtigt. Hendes mave rumlede. "Kat jeg skal have noget mad før vi skal nogen som helst steder! Jeg dør hvis jeg ikke får noget!" Hun tav og pegede på hendes mave, og i det hun gjorde det kom der en kraftig rumlen fra den. "Se!" Hun grinte og vendtede på svar fra Kattriona.

Rosiie
En af Mørkets Døtre

Nye navn : Rosalie
Url Alder : 20
Antal indlæg : 1000
Vampyr Erfaring : 9791
Respekt : 12
Skoleuniformen : sort tank top og et par lyseblå cowboy bukser.
Join date : 10/06/12
Geografisk sted : for det meste i stalden eller ved ydre muren

Tilbage til toppen Go down

Dig og mig~Rosiie~ Empty Sv: Dig og mig~Rosiie~

Indlæg  kattriona Ons Feb 27, 2013 7:20 am

"To sekunder!" hun stod med hovedet nede i hendes komode og rodede rundt mellem alle hendes sæt ride tøj. Hun tog fat i et midnatblåt sæt og sagde:"Godt, hør hvis du sætter dig og spiser så kommer jeg og så henter vi Moon og køre over til mor og far, og henter Starlight." Hun løb ud på badeværelset og skiftede tøjet.

Da hun var færdig med at skifte, løb hun op og hentede Rosie. "Har du spist?"
kattriona
kattriona
Yngling

Nye navn : Kattriona Night
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1467
Vampyr Erfaring : 10350
Respekt : 11
Skoleuniformen : det forskelligt så det vil altid stå i emnet
Join date : 17/05/12
Geografisk sted : Nattens hus Tulsa

http://newworld.danskforum.net/u88

Tilbage til toppen Go down

Dig og mig~Rosiie~ Empty Sv: Dig og mig~Rosiie~

Indlæg  Rosiie Ons Feb 27, 2013 7:46 am

Hun kiggede på Kattriona og nikkede hurtigt. Hun gik op i kantinen, og tog en kop dampende varm the, med lidt mælk i, og en grov bolle, hun satte sig henne ved et bord sammen med nogen af de andre fra mørkets døtre. Hun fik tøset snakkede lidt med dem.
Da Kattriona kom brasende havde hun lige slugt det sidste af hendes bolle og the. "Ja, klart, men hvorfor skal du have fat i Moon?" Hun trak Kattriona lidt væk. "Vi må ikke anvende skolens heste til konkurrencer uden for skolen, eller har jeg taget fejl her?" Hun kiggede uforstående på Kattriona.

Rosiie
En af Mørkets Døtre

Nye navn : Rosalie
Url Alder : 20
Antal indlæg : 1000
Vampyr Erfaring : 9791
Respekt : 12
Skoleuniformen : sort tank top og et par lyseblå cowboy bukser.
Join date : 10/06/12
Geografisk sted : for det meste i stalden eller ved ydre muren

Tilbage til toppen Go down

Dig og mig~Rosiie~ Empty Sv: Dig og mig~Rosiie~

Indlæg  kattriona Ons Feb 27, 2013 8:11 am

"Så vidt jeg har forstået er hun min hest." hun trak en kvittering frem på Moon, "Eller jeg har fået lov at bruge hende." Hun smilede stort til hende og trak hende væk, "Kan du køre en bil eller skal mor og far køre os?" Hun løftede øjenbrynene og så på hende.
kattriona
kattriona
Yngling

Nye navn : Kattriona Night
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1467
Vampyr Erfaring : 10350
Respekt : 11
Skoleuniformen : det forskelligt så det vil altid stå i emnet
Join date : 17/05/12
Geografisk sted : Nattens hus Tulsa

http://newworld.danskforum.net/u88

Tilbage til toppen Go down

Dig og mig~Rosiie~ Empty Sv: Dig og mig~Rosiie~

Indlæg  Rosiie Ons Feb 27, 2013 9:23 am

Hun kiggede på hende, om hun kunne køre bil... Nej! "ahahahahah, den var god, lad mig ordne det!" Hun gik lidt væk og ringede til en hun vidste var god til at transportere heste. Efter hun havde snakket færdigt, gik hun tilbage til Kattriona. "Sådan så er den fikset, hav Moon klar om fem minutter!" Hun smilede. "Nej seriøst vi har travlt! Men har du nogensinde været med i nogen former for ridestævner?" Hun begyndte at gå mod stalden...

Rosiie
En af Mørkets Døtre

Nye navn : Rosalie
Url Alder : 20
Antal indlæg : 1000
Vampyr Erfaring : 9791
Respekt : 12
Skoleuniformen : sort tank top og et par lyseblå cowboy bukser.
Join date : 10/06/12
Geografisk sted : for det meste i stalden eller ved ydre muren

Tilbage til toppen Go down

Dig og mig~Rosiie~ Empty Sv: Dig og mig~Rosiie~

Indlæg  kattriona Ons Feb 27, 2013 9:30 am

Hun gik efter Rosie. "Alså, jeg har været med i 3 spring, 2 dressur og 5 terring Stævner, så ja det har jeg." hun smilede og satte fra. "Ses ude foran stalden." hun smilede og løb hurtigere mod stalden. Da hun var nået der over fandt hun en ny sadel frem og et nyt hovedtøj. "er du klar Moon?" Hun trak Moon ud af båsen og gav hende hovedtøjet på og trak af med hende. Ude i gården stod hun og nussede Moon i panden.
kattriona
kattriona
Yngling

Nye navn : Kattriona Night
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1467
Vampyr Erfaring : 10350
Respekt : 11
Skoleuniformen : det forskelligt så det vil altid stå i emnet
Join date : 17/05/12
Geografisk sted : Nattens hus Tulsa

http://newworld.danskforum.net/u88

Tilbage til toppen Go down

Dig og mig~Rosiie~ Empty Sv: Dig og mig~Rosiie~

Indlæg  Rosiie Ons Feb 27, 2013 9:39 am

Hun sprintede efter Kattriona. "Det var ikke det jeg mente, har du vundet nogle store løb?" Hun smilede. "Du ved lige så godt som jeg at der er krav som skal udfyldes, før du kan være med, hvis du ikke har vundet nok kommer du i amatør gruppen!" Hun kiggede på Kattriona, da hendes mobil ringede. Hun svarede den og lagde på så. "Så er det nu hurtigt!" Hun sprintede ud til bilen der kørte med en heste trailer til to heste, i den ene side stod Starlight. "Hej smukke!" Hun kiggede tilbage efter Kattriona.

Rosiie
En af Mørkets Døtre

Nye navn : Rosalie
Url Alder : 20
Antal indlæg : 1000
Vampyr Erfaring : 9791
Respekt : 12
Skoleuniformen : sort tank top og et par lyseblå cowboy bukser.
Join date : 10/06/12
Geografisk sted : for det meste i stalden eller ved ydre muren

Tilbage til toppen Go down

Dig og mig~Rosiie~ Empty Sv: Dig og mig~Rosiie~

Indlæg  kattriona Ons Feb 27, 2013 2:03 pm

"Jeg har vundet nogle af de internationalle stævner rundt om i landet." hun smilede og føret Moon ind i traileren. Hun satte sig ind i bilen og ventede på Rosie. Hun kunne mærke at hun var nervøs, og spændt samtidig. Det hele var lidt underlidt.
kattriona
kattriona
Yngling

Nye navn : Kattriona Night
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1467
Vampyr Erfaring : 10350
Respekt : 11
Skoleuniformen : det forskelligt så det vil altid stå i emnet
Join date : 17/05/12
Geografisk sted : Nattens hus Tulsa

http://newworld.danskforum.net/u88

Tilbage til toppen Go down

Dig og mig~Rosiie~ Empty Sv: Dig og mig~Rosiie~

Indlæg  Rosiie Tors Feb 28, 2013 7:06 am

Hun rystede på hovedet og satte sig ind i bilen. "Davs farmand!" Hun kyssede ham på kinden. "Det er Kattriona der har adressen der til." Hun vendte sig om og kiggede på Kattriona. Hun vendte sig om igen og tog sikkerheds selen på. "sover du der ommer?" Hun puffede til Kattriona's ben for at få et svar.

Rosiie
En af Mørkets Døtre

Nye navn : Rosalie
Url Alder : 20
Antal indlæg : 1000
Vampyr Erfaring : 9791
Respekt : 12
Skoleuniformen : sort tank top og et par lyseblå cowboy bukser.
Join date : 10/06/12
Geografisk sted : for det meste i stalden eller ved ydre muren

Tilbage til toppen Go down

Dig og mig~Rosiie~ Empty Sv: Dig og mig~Rosiie~

Indlæg  kattriona Tors Feb 28, 2013 11:11 pm

"Nej jeg skal bare lige lægge bånd på mig selv." hun knugede sine hænder og sagde:" Ridebanevej 9 Det ligger på højre side." Hun prøvede at smile og spændte sikkerhedsselen. "Beklager at jeg ikke har været over ved jer... Men jeg har jo et lidt støre problem." hun så ned på sine hvide hænder.
kattriona
kattriona
Yngling

Nye navn : Kattriona Night
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1467
Vampyr Erfaring : 10350
Respekt : 11
Skoleuniformen : det forskelligt så det vil altid stå i emnet
Join date : 17/05/12
Geografisk sted : Nattens hus Tulsa

http://newworld.danskforum.net/u88

Tilbage til toppen Go down

Dig og mig~Rosiie~ Empty Sv: Dig og mig~Rosiie~

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum