The House Of Night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Mest aktive brugere
Elizabet (1664)
misset alt~Rosiie  I_vote_lcapmisset alt~Rosiie  I_voting_barmisset alt~Rosiie  I_vote_rcap 
Rosa (1572)
misset alt~Rosiie  I_vote_lcapmisset alt~Rosiie  I_voting_barmisset alt~Rosiie  I_vote_rcap 
Alma (1559)
misset alt~Rosiie  I_vote_lcapmisset alt~Rosiie  I_voting_barmisset alt~Rosiie  I_vote_rcap 
Ciel (1525)
misset alt~Rosiie  I_vote_lcapmisset alt~Rosiie  I_voting_barmisset alt~Rosiie  I_vote_rcap 
kattriona (1467)
misset alt~Rosiie  I_vote_lcapmisset alt~Rosiie  I_voting_barmisset alt~Rosiie  I_vote_rcap 
Perceval (1358)
misset alt~Rosiie  I_vote_lcapmisset alt~Rosiie  I_voting_barmisset alt~Rosiie  I_vote_rcap 
Wodtcagt (1326)
misset alt~Rosiie  I_vote_lcapmisset alt~Rosiie  I_voting_barmisset alt~Rosiie  I_vote_rcap 
Rosiie (1000)
misset alt~Rosiie  I_vote_lcapmisset alt~Rosiie  I_voting_barmisset alt~Rosiie  I_vote_rcap 
amiana (903)
misset alt~Rosiie  I_vote_lcapmisset alt~Rosiie  I_voting_barmisset alt~Rosiie  I_vote_rcap 
Kayla (861)
misset alt~Rosiie  I_vote_lcapmisset alt~Rosiie  I_voting_barmisset alt~Rosiie  I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?

Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Kommentarer: 1

Seneste emner
» en ny tøs? - samera
misset alt~Rosiie  I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
misset alt~Rosiie  I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
misset alt~Rosiie  I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
misset alt~Rosiie  I_icon_minitimeTors Jan 29, 2015 3:43 pm af Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
misset alt~Rosiie  I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:21 pm af Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
misset alt~Rosiie  I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:13 pm af Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
misset alt~Rosiie  I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 2:27 pm af Hayate

» Tilbage, og søger emne
misset alt~Rosiie  I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 1:48 pm af Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
misset alt~Rosiie  I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 12:00 pm af Hayate

Top posting users this week
Ingen bruger


misset alt~Rosiie

2 deltagere

Go down

misset alt~Rosiie  Empty misset alt~Rosiie

Indlæg  Dracio Man Aug 27, 2012 1:20 pm

T: 03:50
S: spansk lokalet
V: måneskin og stjerneklart
O: de andre ynglinge og deres lærer
P: hans skole uniform en hel sort skjorte med 5. trins mærke over brystet, sorte jeans, en hvis t-shirt og hans nike freerun

Dracio sad i spansk lokalet, det var hans første spansk time efter han var kommet tilbage, og timen var ved at være ved enden, han kunne ikke forstå at han var gået glip af så meget på den tid, han følte sig virkelig langt bagud, noget han ikke var van til. Han sad og stirrede ned i bøgerne mens han læste, han var dybt optaget, og opdagede ikke da deres lærer bad dem pakke sammen fordi de havde fået fri, hans opmærksomhed var rettet direkte mod bogen han læste i, han var gået i gang fra starten og var nået gennem de første kapitler i gennem timen, uden rigtigt at følge med, det lignede slet ikke ham, ikke at vise interesse for timerne, før var in engageret i timerne og fulgte med, men han ville opsamle det tabte, og han ville være sikker på han kunne det, inden han begyndte at følge med normalt igen.
Dracio
Dracio
Yngling

Nye navn : Dracius Leonidas
Url Alder : 19
Antal indlæg : 483
Vampyr Erfaring : 9876
Respekt : 0
Join date : 02/08/11
Geografisk sted : Los Angeles / Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

misset alt~Rosiie  Empty Sv: misset alt~Rosiie

Indlæg  Rosiie Man Aug 27, 2012 1:37 pm

P: sort tank top med femte trins mærket over brystet, et par lyseblå jeans og et par sorte stiletter.

hun pakkede sine ting sammen og opdagede drengen der bare sad og stirrede ned i bogen, eller retter sagt var i gang med at læse den, hun gik over og prikkede ham på skuldrende. "Ømm timen er slut" hun smilede til ham. "Åh forresten mit navn er Rosalie, men kald mig endelig bare Rose eller Rosie!" hun strakte hånden ud til ham, for at give ham den, hun kiggede stadig på drengen, hun havde godt lagt mærke til at han havde været fra værende i timen..

Rosiie
En af Mørkets Døtre

Nye navn : Rosalie
Url Alder : 20
Antal indlæg : 1000
Vampyr Erfaring : 9789
Respekt : 12
Skoleuniformen : sort tank top og et par lyseblå cowboy bukser.
Join date : 10/06/12
Geografisk sted : for det meste i stalden eller ved ydre muren

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum