Log ind
Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugereDen sidst registrerede bruger er Popper
Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?
Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary
Alle mine kære ynglinge!
Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …
Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …
Kommentarer: 1
Seneste emner
Top posting users this week
Ingen bruger |
SHOPPING!! Åbent
4 deltagere
Side 4 af 7
Side 4 af 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Sv: SHOPPING!! Åbent
"Okay... SHIT! 2min!" hun løb hen mod stalen.
Moon vrinskede da hun kom. "Så smukke tøs." Hun trak Moon ned på ride banen så hun kunne springe højt og hurtigt.
Moon vrinskede da hun kom. "Så smukke tøs." Hun trak Moon ned på ride banen så hun kunne springe højt og hurtigt.
Hun løb efter, og gik i gang med at gøre Shelly klar, sadlede hende op og skridtede ud på den anden springbane og øvede sine spring, hun hørte klokken ringe og vidste at timen var forbi og dette havde været hendes sidste time, så nu havde hun fri resten af natten. hun steg af Shelly og sadlede hende af hun brugte lidt ekstra tid på hende hun satte sig på en halm balle og ventede på Kat.
Rosiie- En af Mørkets Døtre
- Nye navn : Rosalie
Url Alder : 20
Antal indlæg : 1000
Vampyr Erfaring : 10121
Respekt : 12
Skoleuniformen : sort tank top og et par lyseblå cowboy bukser.
Geografisk sted : for det meste i stalden eller ved ydre muren
"Kom så Kattriona! du skal kunne mærke hesten bevæge sig under dig!" Læren råbte så hun kunne høre det. hun satte i galop over i mod en af de høje spring. hun kunne mærke at Moon lættede fra jorden.
Læren løb hen mod Rosie. "Rosalie du skal komme her nu!" læren pejede hen på hende med en lang smal finger.
Læren løb hen mod Rosie. "Rosalie du skal komme her nu!" læren pejede hen på hende med en lang smal finger.
hun hørte læren råbe, hun rejste sig og gik stille hen til, åh åh nu vankede der sikkert ballade, men for hvad hun havde jo ikke rigtig gjort noget forkert og desuden hun havde jo fri. hun frygtede det værste "ja, hvad er der" hun sagde det med en meget lav mældt stemme og gjore sig klar til en kæmpe uretfærdig skide balle for, hun havde jo ikke gjort noget galt eller havde hun...
"Rosalie, Kattriona er faldet af hesten.... eller det vil sige at Kattriona sad fast på Moon og Moon faldt... så kattriona blev mast... lidt.." læren løb hen mod Kattriona.
Smærten lammede Kattriona.
Smærten lammede Kattriona.
"HVAD!!" hun løb af fulde kraft hen til Kat, "Kat du må svare mig kan du høre mig?" hun kiggede på hvordan hesten lå og så hvordan Kat's ben var viklet ind det var på en måde heldigt, det ben der var viklet ind lå op ad så det var nemt at komme til, hun viklede stille og roligt Kat's ben ud "Kat snak til mig hele tiden jeg skal være sikker på du ikke mister bevidstheden." hun fik hesten op og væk fra Kat "her tag den så sørger jeg for Kattriona" hun gav hesten til læren. hun undersøgte Kat, hun opførte sig som hendes forældre gjorde når de undersøgte deres persienter. hun tryggede på ribbenene "det her kan godt komme til at gøre ondt" hun smilede til Kat og rev hendes bluse i stykker for at under søge ribbenene bedere hun rev den kun lige op så den stoppede 5 cm. under brystet, men kunne ikke mærke at noget skulle være brækket. hun kiggede straks ned på benet, hvor hun tydeligt kunne se at skinnebendet var brækket. "Kat du er sluppet heldigt, det vil sige det er kun dit skinneben der er brækket" hun smilede til Kat "FÅ FAT I NOGET TIL AT LÆGGE UNDER HENDES BEN TO SKÅLE MED LUNKET VAND, EN SAKS, OG 3 RULLER MED GIPS OG EN RULLE STØTTE BIND!" hun ville bare have at der var en eller anden der skulle komme med det, og det skulle gå stærkt. "OG LAD DET SKE LIDT HURTIGT, TAK!" hun smilede til Kat "bare rolig det hele bliver helt fint bare hold dig i ro" hun smilede endnu engang og holdte Kat i hånden hun kunne mærke at hun strammede sit greb om hendes hånd i smerte.
Re: SHOPPING!! Åbent
Cal hørte læren råbe noget til rose om at Kat var faldet ind under Moon, hun red hen til rose og svang sig ud af sadlen, hun løb over til rose ``rose er der noget jeg kan gøre, bare et eller andet?`` hun var ikke panisk, hun var helt rolig, hun var bare bekymret for Kat, hun sang den sang som Kat havde hørt før, hun håbede at den ville få hende til at slappe af og ikke mindst at kat hold sig vågen for at lytte, hun bad en lille bøn ``åh kære nyx og ånder fra verden bag mig, hjælp Kat med at blive i denne verden, lad hende blive her hos Rose og mig, hun må ikke tage afsted`` hun mumlede den lavt på sit eget sprog så rose ikke forstod hende, hun begyndte at synge en anden sang højt nok til at Kat kunne høre det og Rose også. hun håbede det virkede.
Calla- Yngling
- Nye navn : Calla Dakrtime
Url Alder : 14
Antal indlæg : 284
Vampyr Erfaring : 9387
Respekt : 0
Skoleuniformen : sort t-shirt, yndlings nederdel, kul sort med et lille hul i, små sorte øreringe, søde små ballerinaer, mørkebrunt hår sat op i hestehale.
Geografisk sted : for det meste ved hestene,biblioteket eller ydre mur med en eller flere bøger
"ja lad være med at mumle og synge det er forstyrrende!" hun kiggede sig omkring, læren kom med det hun havde råbt efter. hun løftede stille Kat's ben op, lagde den kolde rene metal, plade under det, og vaskede stille hendes ben, hun lagde et styttebind, der startede oppe over knæet og sluttede ude ved tæerne, hun arbejded hurtigt, men konsentrere. hun lagde stykke efter stykke af gips på Kat's ben, hun blev færdig....
``ja, undskyld`` hun ville helst væk, rose skulle helst have æren af at have gjort noget godt for Kat, hvilket hun også alene skulle have ret til. *din store idiot, du snag jo kun* hun blev iriteret over den vrede tanke fra hende selv. hun gik væk derfra, hun ville meget hellere snakke med ham i tankerne end hende selv.
Calla- Yngling
Skoleuniformen : sort t-shirt, yndlings nederdel, kul sort med et lille hul i, små sorte øreringe, søde små ballerinaer, mørkebrunt hår sat op i hestehale.
Geografisk sted : for det meste ved hestene,biblioteket eller ydre mur med en eller flere bøger
hun så Calla gå og det lignede hende ikke, ikke når Kat var der... hun fik læren til at få Kat ind på deres værelse "Kat du har ordre på at ligge i din seng med dynen over dig og lave narda!" hun aede Kat på kinden og sneg sig efter Calla, men på en god afstand så hun ikke kunne se hende. hun løb i skyggerne, lignede skyggerne, var skyggerne....
"DET KAN DU SAGTEN SIGE! DET VAR JO IKKE DIG DER BLIV MAST UNDER NE HEST! er du godt klar over hvor meget sådan en vejer!!! AV!" da Rosie var gået rykkede hun lidt med sin højre arm. "AUUUUUVV!" hun skrej og håbede på at nogen hørte hende. hun så på sin arm. Rosie havde glemt og kigge på hendes arm. den så normal ud. hun sukkede og begyndte og trykke på den, hun kunne ttdeligt mærke at hendes ar m var bræket 3-4 steder. det første sted var lige over håndledet, andet sted var lidt højre oppe og 3 sted var i albugen, hun var ikke sikker på om den var brækket højre oppe.
hun hørte Kat skrige, hun løb tilbage. "Kat, åååh din arm det er jeg ked af!" hun tjekkede hurtigt, men grundigt Kat's arm. hun lagde endnu et lag gips... Calla kunne umugeligt vre noget langt væk.. "ikke bevæge dig rundt, resten af dagen, vi prøver i morgen, men ikke noget vildt der er en lærer der passer på dig. indtil jeg kommer tilbage." hun løb igen den vej Calla var løbet og hun fandt hende. var igen umugelig at spotte eller høre..
Cal havde det som om nogen iagtog hende, nå pyt hun var så vant til det at det ikke generede hende mere, hun åbnede stille munden, lukkede den og begyndte så stille at synge, efter lidt tid stoppede hun og smilede, hun kunne se ham og han kunne se hende ``hvordan går det så derovre?`` hun smilede hun glædede sig til at høre mere om hvad han gik og lavede når de ikke snakkede sammen, pludsleig begyndte hun at le. hun stoppede hurtigt igen, hun så sig omkring hun kunne mærke at Rose var der ``hvad er der nu Rose?`` hun kiggede hen mod det sted hun var og sukkede iriteret, ``jeg snakker med dig senere`` hun sendte ham et luft kys og han forsvandt, hun kiggede tilbage på Rose.
Calla- Yngling
"der sker det at du aldrig ALDRIG plejer at forlade Kat, og at de eneste måde du kunne vide at han var der, da han er menneske og den samme idiot, du sugede blod fra. er at du har præget ham" hun kiggede ondt på calla. "og jo før du spørger er jeg 100 på at det er ham jeg kan genkende stanken af ham på kilometers afstand!!" hun hvæste af ham, og kunne se at han trak sig tibage.... hun kiggede tilbage på Calla...
Cal begyndte at le, hun kiggede på Rose, og smilede ``ham som du underligt nok så, er ikke ham jeg er præget med, det er min gamle og meget savnede ven Jack Darday, han er et meneske og vi har blandet blod, det er derofr det som du siger stinker, og grunden til at jeg forlod Kat var at jeg var sikker på at du ville behandle hende ordenligt.`` hun nikkede mod Jack som stillede sig ved siden af hende.
Calla- Yngling
"ååh du godeste du er jo næsten dummere end jeg troede!" hun vendte sig om og slog ud i en hånelig latter, og gik... hun vidste at der var chancer for at enten Calla eller hendes ven ville angribe, men hun var forberedt på det væreste... hun gik stille væk, og nåede ikke længere end 25 meter væk....
Cal var ligeglad med Rose, hun vendte sig om mod Jack da Rose gik sin vej, hun rystede på hovde til Jack. hun begyndte at tale sammen med ham på det sprog som kun han forstod. hun smilede til ham, hun savnede ham utrolig meget, skulle hun fortælle ham det? hun besluttede sig for at vente.
Calla- Yngling
hun havde mærket at Jack var blevet sur, og hun havde vendt sig om mod dem igen. "lille ven du glemmer du er på privat område!" hun sagde det med hån i stemmen, og kiggede direkte på Jack. "Calla, du burde lære din ven lidt om høflighed!" hun sagde det med sin normale stemme. hun vendte sig om igen...
Cal sukked, ``rose hvornår fatter du at det er hans ånd og ikke ham selv i kød og blod`` hun var irriteret, hun nikkede til Jack, hun mærke at han forsvandt hun blev en smule trist.
Calla- Yngling
hun vendte sig ikke om. " når jeg begynder tro på dit ævl, og det bliver hmmm...... ALDRIG" hun himlede med øjnene. "forstå det Calla. jeg tror ikke på dit ævl, om hugga-bugga land" hun stod stille, da hun hørte Klokke oppe i et træ. hun tog sine ride støvler af, de var ikke lige frem skabt til at klatre i, hun kravlede op og nussede Klokke og fik hende med ned igen...
hun skrev en sms til Rosie. 'jeg keder mig kom og snak med mig!!' hun så op i loftet og smilede. *bomp* trille var hoppet op i sengen og mijavede. "Trille. kan du ikke lide min gibs?" hun så på Trille som havde pustet sig op og hvæste af den når den bevægede sig.
hun mærkede mobilen vibrere i hendes lomme det var en besked fra Kat. hun svarede. bare lig stille jeg kommer nu!!!! hun begyndte at gå hen mod deres værelse. trådte ind på deres værelse. "hej Kat keder du dig?" hun smilede til Kat....hun lo lidt af trille, da Klokke hoppede op på sengen og legede med Trille's hale!!
"Nej, jeg keder mig slet ikke! HVAD FANDEN TROR DU SELV!" hun smilede og aede Klokke. "jeg tror de to kommer rigtig godt ud af det sammen." hun grinte, og lavede så en grimase af smerte. "Har du ikke noget morfim eller noget smerte stilende?" hun så på Rosie.
hun kravlede hen til sengen og trak en KÆMPE første hjælps kasse frem "drop eller indsprøjtninger når du har smerter." hun holdte en nål frem og lagde den på sengen hvor efter hun fandt et stativ der blev kaldt trofast frem og stillede den op, hun så spørgende på Kat. "Klokke lad nu Trille være lidt." hun grinede og fandt en drop frem. "sååh hvad vølger du?"
drop! det skreg i hende. "Indsprøjtning." hun så på Rosie og smilede. "Trille kom her." trille spandt og gik op til hendes hovde og lagde sig på hendes hår. "Kom med det Rosalie." hun smilede selv-sikkert til hende.
Side 4 af 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Side 4 af 7
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
|
|
Ons Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona
» Stille fægtning - Kattriona
Ons Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona
» Every time we meeting ~Kattriona
Ons Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona
» Os (et digt jeg har skrevet)