The House Of Night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Mest aktive brugere
Elizabet (1664)
En fisk blandt muslingeskaller - til Ciel. I_vote_lcapEn fisk blandt muslingeskaller - til Ciel. I_voting_barEn fisk blandt muslingeskaller - til Ciel. I_vote_rcap 
Rosa (1572)
En fisk blandt muslingeskaller - til Ciel. I_vote_lcapEn fisk blandt muslingeskaller - til Ciel. I_voting_barEn fisk blandt muslingeskaller - til Ciel. I_vote_rcap 
Alma (1559)
En fisk blandt muslingeskaller - til Ciel. I_vote_lcapEn fisk blandt muslingeskaller - til Ciel. I_voting_barEn fisk blandt muslingeskaller - til Ciel. I_vote_rcap 
Ciel (1525)
En fisk blandt muslingeskaller - til Ciel. I_vote_lcapEn fisk blandt muslingeskaller - til Ciel. I_voting_barEn fisk blandt muslingeskaller - til Ciel. I_vote_rcap 
kattriona (1467)
En fisk blandt muslingeskaller - til Ciel. I_vote_lcapEn fisk blandt muslingeskaller - til Ciel. I_voting_barEn fisk blandt muslingeskaller - til Ciel. I_vote_rcap 
Perceval (1358)
En fisk blandt muslingeskaller - til Ciel. I_vote_lcapEn fisk blandt muslingeskaller - til Ciel. I_voting_barEn fisk blandt muslingeskaller - til Ciel. I_vote_rcap 
Wodtcagt (1326)
En fisk blandt muslingeskaller - til Ciel. I_vote_lcapEn fisk blandt muslingeskaller - til Ciel. I_voting_barEn fisk blandt muslingeskaller - til Ciel. I_vote_rcap 
Rosiie (1000)
En fisk blandt muslingeskaller - til Ciel. I_vote_lcapEn fisk blandt muslingeskaller - til Ciel. I_voting_barEn fisk blandt muslingeskaller - til Ciel. I_vote_rcap 
amiana (903)
En fisk blandt muslingeskaller - til Ciel. I_vote_lcapEn fisk blandt muslingeskaller - til Ciel. I_voting_barEn fisk blandt muslingeskaller - til Ciel. I_vote_rcap 
Kayla (861)
En fisk blandt muslingeskaller - til Ciel. I_vote_lcapEn fisk blandt muslingeskaller - til Ciel. I_voting_barEn fisk blandt muslingeskaller - til Ciel. I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?

Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Kommentarer: 1

Seneste emner
» en ny tøs? - samera
En fisk blandt muslingeskaller - til Ciel. I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
En fisk blandt muslingeskaller - til Ciel. I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
En fisk blandt muslingeskaller - til Ciel. I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
En fisk blandt muslingeskaller - til Ciel. I_icon_minitimeTors Jan 29, 2015 3:43 pm af Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
En fisk blandt muslingeskaller - til Ciel. I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:21 pm af Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
En fisk blandt muslingeskaller - til Ciel. I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:13 pm af Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
En fisk blandt muslingeskaller - til Ciel. I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 2:27 pm af Hayate

» Tilbage, og søger emne
En fisk blandt muslingeskaller - til Ciel. I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 1:48 pm af Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
En fisk blandt muslingeskaller - til Ciel. I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 12:00 pm af Hayate

Top posting users this week
Ingen bruger


En fisk blandt muslingeskaller - til Ciel.

2 deltagere

Go down

En fisk blandt muslingeskaller - til Ciel. Empty En fisk blandt muslingeskaller - til Ciel.

Indlæg  Rei Tors Jul 14, 2011 3:44 pm

S: Naturområdet omkring museet.
V: Det er koldt og der er en kølig brise.
T: Kort efter solnedgang - museet er netop lukket.
O: De smukt udskårne planter, små lysthuse, pyntestatuer, uden særlig værdi. (Stedet man hører om i første bog, ikke at jeg har læst den.)

Han sad op ad af en af de mindre statuer. Så træt. Alt energien havde forladt hans krop. Igen. Han orkede ikke en gang gå hjem. Hverken hjem til sine forældre eller tilbage til skolen. Et suk slap hans læber. Maven gjorde ondt. Havde ikke spist i lang tid. "Mhhh." Han lagde nakken lidt tilbage og så op på statuens ansigt. Han løftede hånden op til halskæden og lukkede hånden om smykket.
Han var så træt.

(Btw, jeg er ny her, så hvis jeg gør noget forkert, må du meget gerne fortælle mig det, så retter jeg op på det hurtigst muligt.)
Rei
Rei
Yngling

Nye navn : Drei-Len Sorata Gin
Url Alder : Femten
Antal indlæg : 4
Vampyr Erfaring : 9405
Respekt : 0
Skoleuniformen : Jeg foretrækker, at den sorte skjorte er knappet op i halsen, så man kan se min halskæde. Ellers har jeg trukket de lange ærmer op til albuen, så mine underarme er bare. Jeg har forskellige nitte- og læderarmbånd på begge håndled. Der hænger en enkelt sølv kæde i mine bukser, og så sidder emblemet selvfølgelig på mit venstre bryst på skjorten.
Join date : 08/07/11
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

En fisk blandt muslingeskaller - til Ciel. Empty Sv: En fisk blandt muslingeskaller - til Ciel.

Indlæg  Ciel Tors Jul 14, 2011 4:15 pm

Han bandede lavt for sig selv. Han ville så gerne gå rundt på museet, men når de endelig kunne forlade Nattens Hus, var museet allerede lukket. Han rystede lidt på hovedet og forsøgte at ryste det af sig. Han kunne jo altid bare gå lidt rundt ude i haven ... og det var præcis hvad han havde tænkt sig at gøre.
Den mørkehårede skikkelse med den lysende blege hud gik roligt mod haven. De smukke blomstrende buske fik det til at ligne en scene fra Alice in Wonderland. Med den sorte skjorte og de mærke jeans virkede han for mørk og unaturlig til scenariet. Som om en romantisk film var blevet til en gyser ...
Han rystede kort på hovedet og forsøgte af alle kræfter at få alle tankerne væk. Bare væk. Han ville være fri for bekymringer og ligegyldige grublerier. Han havde ikke boet i Tulsa særligt længe. Hans første to år som yngling havde han nemlig levet i Nattens Hus i Frankrig. Efter en frygtelig oplevelse havde han nød til at lade sig forflytte. Og Tulsa var det eneste Nattens Hus, der gladeligt ville tage ham til sig.

Ciel stoppede pludseligt op, da hans blik faldt på en dreng længere henne. Han skyndte sig at mærke efter, om cremen i hans pande stadig dækkede hans mærke. Det endnu ikke udfyldte halvmåne-mærke. Han hadede at de blev nød til at dække deres mærker, når de skulle ud fra Nattens Hus, men han forstod udemærket hvorfor det ver nødvendigt.
Han tog en dyb indånding og besluttede så at ignorere drengen. Han regnede med at det var en af de lokale drenge, der havde drukket sig i hegnet og bare var faldet om et sted. Han gik videre blandt de høje, udskårne bukse og stoppede op foran et smukt oplyst springvand. Han smilede svagt men ud af øjenkrogen så han stadig på drengen der sad lidt væk - helt opslugt af sin ejen verden.

// Rolig, Rei-chan. Du kender mig jo xP
Ciel
Ciel
Yngling

Nye navn : Ciel Jared Moreau
Url Alder : 18
Antal indlæg : 1525
Vampyr Erfaring : 11068
Respekt : 23
Skoleuniformen : Gudindens tegn på brystet. En almindelig sort skjorte og mørke jeans. Til tider går han dog også med sin mørke hættetrøje. Derudover har han piecings i tungen, øjenbrynet, øret og så har han snakebite.
Join date : 05/07/11
Geografisk sted : Nattens hus, Tulsa

Tilbage til toppen Go down

En fisk blandt muslingeskaller - til Ciel. Empty Sv: En fisk blandt muslingeskaller - til Ciel.

Indlæg  Rei Lør Jul 16, 2011 12:18 pm

Trods hans træthed, var hans sanser ikke svækkede nok til, at han ikke fik øje på den anden dreng, der lige pludselig gik rundt i haven omkring ham. Hvem var han? ... Som Rei bare sad her, kunne han ikke rigtigt se ham. Han var vel et menneske, bare et menneske. Eller hvad? Rei syntes han udsendte en meget mørk aura, lidt ligesom han selv. Det kunne mennesker også. Måske ville han have sagt noget, hvis det ikke var fordi, han var så forbandet træt. Han lod hånden falde til jorden, så smykket ramte mod hans bryst. Lyset fra en stadig tændt gadelampe spejlede sig i sølvet, så det gav et lysskær fra sig. Rei lukkede sine øjne for ikke at blive blændet af lyset i det korte sekund, det varede.
"... nnn." Han vendte hånden lidt og så på sine sorte fingernegle og kastede derefter et blik op på drengen. Var han bare kommet for at se på museet? Rei forstod ikke, hvorfor han ikke bare gik ind med det samme. Åh, det var jo rigtigt. Det var allerede lukket.
Men hvad lavede han selv her? Tankerne var et stort rod. Ikke noget nyt. Han ønskede, at Tsuki sad foran ham. At de var tilbage på værelset, at hun fortalte ham om livet udenfor. I stedet sad han her og blev slugt af natten. Der skete for meget. Hans hjerne kunne ikke holde til det. Det sidste halve år havde han trods alt ikke kendt til andre mennesker, end dem han boede sammen med. Og Tsuki var den eneste, der kunne snakke med ham. Den lille pige med de lange blonde krøller.
Et suk slap hans læber, og han så op på himlen.

(Hvis nu en anden skulle komme og skælde mig ud Q.Q)
Rei
Rei
Yngling

Nye navn : Drei-Len Sorata Gin
Url Alder : Femten
Antal indlæg : 4
Vampyr Erfaring : 9405
Respekt : 0
Skoleuniformen : Jeg foretrækker, at den sorte skjorte er knappet op i halsen, så man kan se min halskæde. Ellers har jeg trukket de lange ærmer op til albuen, så mine underarme er bare. Jeg har forskellige nitte- og læderarmbånd på begge håndled. Der hænger en enkelt sølv kæde i mine bukser, og så sidder emblemet selvfølgelig på mit venstre bryst på skjorten.
Join date : 08/07/11
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

En fisk blandt muslingeskaller - til Ciel. Empty Sv: En fisk blandt muslingeskaller - til Ciel.

Indlæg  Ciel Man Jul 18, 2011 12:48 pm

Med et svagt chok stoppede Ciel op. Der var kommet en reaktion fra den fremmede skikkelse. Om det var et udbrud eller om det var af smerte, var ikke til at bedømme. Han lagde kun mærke til, at der var et eller andet ...
Roligt vendte han sig mod drengen og tog de første skridt mod ham.
"Er du okay?" Hans stemme var ikke særlig høj, men han var sikker på, at drengen opfangede at det var ham, han snakkede til. Han stoppede op lidt foran ham og bed sig svagt i læben uden at kunne få et ord mere ud. Den Franske accent var tyk, men man kunne da forstå ham sådan nogenlunde. Han lagde hovedet lidt på skrå og det bekymrede blik borede sig ned i drengen.

//SORRY, men jeg kan ikke skrive meget idag.
Ciel
Ciel
Yngling

Nye navn : Ciel Jared Moreau
Url Alder : 18
Antal indlæg : 1525
Vampyr Erfaring : 11068
Respekt : 23
Skoleuniformen : Gudindens tegn på brystet. En almindelig sort skjorte og mørke jeans. Til tider går han dog også med sin mørke hættetrøje. Derudover har han piecings i tungen, øjenbrynet, øret og så har han snakebite.
Join date : 05/07/11
Geografisk sted : Nattens hus, Tulsa

Tilbage til toppen Go down

En fisk blandt muslingeskaller - til Ciel. Empty Sv: En fisk blandt muslingeskaller - til Ciel.

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum