The House Of Night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Mest aktive brugere
Elizabet (1664)
Zombie-bruden. {[Novelle]} I_vote_lcapZombie-bruden. {[Novelle]} I_voting_barZombie-bruden. {[Novelle]} I_vote_rcap 
Rosa (1572)
Zombie-bruden. {[Novelle]} I_vote_lcapZombie-bruden. {[Novelle]} I_voting_barZombie-bruden. {[Novelle]} I_vote_rcap 
Alma (1559)
Zombie-bruden. {[Novelle]} I_vote_lcapZombie-bruden. {[Novelle]} I_voting_barZombie-bruden. {[Novelle]} I_vote_rcap 
Ciel (1525)
Zombie-bruden. {[Novelle]} I_vote_lcapZombie-bruden. {[Novelle]} I_voting_barZombie-bruden. {[Novelle]} I_vote_rcap 
kattriona (1467)
Zombie-bruden. {[Novelle]} I_vote_lcapZombie-bruden. {[Novelle]} I_voting_barZombie-bruden. {[Novelle]} I_vote_rcap 
Perceval (1358)
Zombie-bruden. {[Novelle]} I_vote_lcapZombie-bruden. {[Novelle]} I_voting_barZombie-bruden. {[Novelle]} I_vote_rcap 
Wodtcagt (1326)
Zombie-bruden. {[Novelle]} I_vote_lcapZombie-bruden. {[Novelle]} I_voting_barZombie-bruden. {[Novelle]} I_vote_rcap 
Rosiie (1000)
Zombie-bruden. {[Novelle]} I_vote_lcapZombie-bruden. {[Novelle]} I_voting_barZombie-bruden. {[Novelle]} I_vote_rcap 
amiana (903)
Zombie-bruden. {[Novelle]} I_vote_lcapZombie-bruden. {[Novelle]} I_voting_barZombie-bruden. {[Novelle]} I_vote_rcap 
Kayla (861)
Zombie-bruden. {[Novelle]} I_vote_lcapZombie-bruden. {[Novelle]} I_voting_barZombie-bruden. {[Novelle]} I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?

Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Kommentarer: 1

Seneste emner
» en ny tøs? - samera
Zombie-bruden. {[Novelle]} I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
Zombie-bruden. {[Novelle]} I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
Zombie-bruden. {[Novelle]} I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
Zombie-bruden. {[Novelle]} I_icon_minitimeTors Jan 29, 2015 3:43 pm af Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
Zombie-bruden. {[Novelle]} I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:21 pm af Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
Zombie-bruden. {[Novelle]} I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:13 pm af Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
Zombie-bruden. {[Novelle]} I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 2:27 pm af Hayate

» Tilbage, og søger emne
Zombie-bruden. {[Novelle]} I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 1:48 pm af Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
Zombie-bruden. {[Novelle]} I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 12:00 pm af Hayate

Top posting users this week
Ingen bruger


Zombie-bruden. {[Novelle]}

4 deltagere

Go down

Zombie-bruden. {[Novelle]} Empty Zombie-bruden. {[Novelle]}

Indlæg  Ciel Lør Jul 09, 2011 5:36 am

Det her er en novelle jeg skrev sidste Haloween for en ven ... Jeg vil gerne høre om hvad i synes? Den ligger også på min forfatter-blog sammen med en hel del uafsluttede noveller.
Ris og ros er velkommen.



Zomebie bruden
"Du går ikke derind!” kommanderede min storebror, med et fast blik. Han pegede mod huset, jeg var på vej imod. Men hvorfor sagde han det? Det var jo halloween, og vi skulle rasle! Min bror var ved at blive gammel -han kaldte det teenager-, så han ville ikke rasle med mig mere. Dette var den sidste gang, og han havde lovet, vi kunne gøre lige hvad JEG ville.
”Men de har altid så meget slik derinde!!!” Brokkede jeg mig stædigt. Min bror satte sig på knæ foran mig, og så mig i øjnene, med et fast blik.
”Ved du hvad der er sket derinde? Gør du? Deres datter døde sidste år... Huset er hjemsøgt!” Hans blik flakkede, så jeg ikke var sikker på om han løj, eller var bange.
Jeg kunne godt huske hvad der var sket sidste år. Samantha´s forældre havde arrangeret en halloween fest, og et spøgelses hus, og Samantha havde været helt oppe at køre.
I spøgelseshuset skulle Samantha have hvid sminke på, og en forreven hvid kjole, så hun kom til at ligne en zombie-brud. Hun skjulte sig i en trækiste, så hun kunne springe op når nogen kom forbi. Men en lille dreng på omkring 4 var gået fra sin gruppe, og gik tilbage til 'zombie-brudens grav'. Han satte sig op på kisten, uden at ligge mærke til, at den ikke var helt lukket. Samantha havde sat noget i klemme, så hun nemmere kunne åbne kisten, men det 'noget' faldt ud, da drengen satte sig. Samantha havde skreget, så drengen fór sammen, og løb sin vej. Senere havde man fundet Samantha død i kisten. Luftmanglen havde gjort det af med hende.

Jeg så på min bror. ”Løgner! Der findes ikke spøgelser!” Jeg rev mig løs og løb mod huset. Jeg er sikker på, at han løb efter mig, men min bror var tyk og langsom, så jeg var hurtigt inde i huset. Festen var i fuld gang, i det store, fint dekorerede hus. Græskar med lygter, sorte katte statuer. Lyset var dæmpet, men et grønt skær sivede fra loftet. Da jeg kom ind af døren, lød et højt hekse grin, så jeg fór sammen. Samantha´s mor smilede til mig.
”Du kommer vel, for spøgelseshusets skyld. Godt, du er den første” grinede hun venligt, og viste mig vej til kælderen, da jeg nikkede. Et sted indeni, var jeg stolt over at være den første hernede.
Jeg gik ned af den store trappen, mens jeg mærkede de behårede plastik edderkoppe-ben glide over mine bare arme. Rødt slim dryppede fra loftet, og en lav knurren hørtes ved siden af mig. En ulvemaske sprang frem af skyggen, og af chok sprang jeg tilbage, og stødte ind i væggen. Samanthas far rev masken af, og spurgte om jeg var okay. Jeg nikkede, og han forsvandt ind i skyggen igen. Som en tiger ventede han på sit bytte.
Jeg fortsatte gennem gangen af rådnende zombi lig, og indtørrede flagermus kadavere, indtil en hvid skikkelse fløj mig i møde. Det lange lyse hår og de skinnende blå øjne bag den hvide sminke, var ikke til at tage fejl af. Kjolen kunne jeg også genkende, som om det var i går jeg sidst så den. Samanthas kjole. De smukke blå øjne, blev langsomt hvide og døde mens hun nærmede sig. Sminken begyndte at skalle af, og afslørede den grøn-brune rådnende hud. Hendes hår faldt af i tjavser, og kjolen blev mere og mere mølædt jo tættere hun kom på mig. Hun rakte armene frem mod mig. Et par knoglede fingre med blodige røde negle greb fat om min hals. Jeg ville skrige, men det var for sent. Hun trak mig med ind i skyggen. Alt blev sort.


Sidst rettet af Ciel Lør Jul 09, 2011 6:11 pm, rettet 1 gang
Ciel
Ciel
Yngling

Nye navn : Ciel Jared Moreau
Url Alder : 18
Antal indlæg : 1525
Vampyr Erfaring : 11074
Respekt : 23
Skoleuniformen : Gudindens tegn på brystet. En almindelig sort skjorte og mørke jeans. Til tider går han dog også med sin mørke hættetrøje. Derudover har han piecings i tungen, øjenbrynet, øret og så har han snakebite.
Join date : 05/07/11
Geografisk sted : Nattens hus, Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Zombie-bruden. {[Novelle]} Empty Sv: Zombie-bruden. {[Novelle]}

Indlæg  Kajina Lør Jul 09, 2011 7:22 am

Wooow. Den er jo vildt god Ö Det er nemt at leve sig ind i novellen fordi du beskriver, hvad der sker så utrolig godt Very Happy

Kajina
Kajina
Yngling

Nye navn : Kajina Lin
Url Alder : 16
Antal indlæg : 373
Vampyr Erfaring : 9795
Respekt : 3
Skoleuniformen : Helt sort, men hun prøver på at gøre den mere spændende at se på.
Join date : 05/07/11
Geografisk sted : Nattens hus, måske ?

Tilbage til toppen Go down

Zombie-bruden. {[Novelle]} Empty Sv: Zombie-bruden. {[Novelle]}

Indlæg  Ciel Lør Jul 09, 2011 7:26 am

Takker xD
Ciel
Ciel
Yngling

Nye navn : Ciel Jared Moreau
Url Alder : 18
Antal indlæg : 1525
Vampyr Erfaring : 11074
Respekt : 23
Skoleuniformen : Gudindens tegn på brystet. En almindelig sort skjorte og mørke jeans. Til tider går han dog også med sin mørke hættetrøje. Derudover har han piecings i tungen, øjenbrynet, øret og så har han snakebite.
Join date : 05/07/11
Geografisk sted : Nattens hus, Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Zombie-bruden. {[Novelle]} Empty Sv: Zombie-bruden. {[Novelle]}

Indlæg  Wodtcagt Lør Jul 09, 2011 9:29 am

Mega sejt novelle du har lavet.
Wodtcagt
Wodtcagt
Yngling

Nye navn : Wodtcagt Dark Moon
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1326
Vampyr Erfaring : 11431
Respekt : 7
Skoleuniformen : Hun har ikke en bestemt stil. Mrn hun har et 6. Trin imblem på sit tøj.
Join date : 29/09/10
Geografisk sted : Nattens Hus ¤ Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Zombie-bruden. {[Novelle]} Empty Sv: Zombie-bruden. {[Novelle]}

Indlæg  Ciel Lør Jul 09, 2011 9:32 am

Takker ... Ingen der har ris? xD FEDT!
Ciel
Ciel
Yngling

Nye navn : Ciel Jared Moreau
Url Alder : 18
Antal indlæg : 1525
Vampyr Erfaring : 11074
Respekt : 23
Skoleuniformen : Gudindens tegn på brystet. En almindelig sort skjorte og mørke jeans. Til tider går han dog også med sin mørke hættetrøje. Derudover har han piecings i tungen, øjenbrynet, øret og så har han snakebite.
Join date : 05/07/11
Geografisk sted : Nattens hus, Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Zombie-bruden. {[Novelle]} Empty Sv: Zombie-bruden. {[Novelle]}

Indlæg  Kajina Lør Jul 09, 2011 5:20 pm

Skal jeg så lige være lidt nedern ? xD Der var et par stavefejl hist og her .. Sådan, der har du lidt ris :b
Kajina
Kajina
Yngling

Nye navn : Kajina Lin
Url Alder : 16
Antal indlæg : 373
Vampyr Erfaring : 9795
Respekt : 3
Skoleuniformen : Helt sort, men hun prøver på at gøre den mere spændende at se på.
Join date : 05/07/11
Geografisk sted : Nattens hus, måske ?

Tilbage til toppen Go down

Zombie-bruden. {[Novelle]} Empty Sv: Zombie-bruden. {[Novelle]}

Indlæg  Ciel Lør Jul 09, 2011 5:23 pm

Gider du sige hvor, så jeg kan rette det inde på min blog`?... Eller, nej, den fucker jo bare ... Men sig det alligevel! >.<
Ciel
Ciel
Yngling

Nye navn : Ciel Jared Moreau
Url Alder : 18
Antal indlæg : 1525
Vampyr Erfaring : 11074
Respekt : 23
Skoleuniformen : Gudindens tegn på brystet. En almindelig sort skjorte og mørke jeans. Til tider går han dog også med sin mørke hættetrøje. Derudover har han piecings i tungen, øjenbrynet, øret og så har han snakebite.
Join date : 05/07/11
Geografisk sted : Nattens hus, Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Zombie-bruden. {[Novelle]} Empty Sv: Zombie-bruden. {[Novelle]}

Indlæg  Kajina Lør Jul 09, 2011 5:37 pm

Linje 9 - Løg(skal være med j)
Zombi (Ligesom i overskriften skal der være e på)
Linje 19 - Fald (mangler t)
Linje 16 fra bunden - trappen (minus n)

There you go ^^ Ikke nogen seriøse fejl ^^
Kajina
Kajina
Yngling

Nye navn : Kajina Lin
Url Alder : 16
Antal indlæg : 373
Vampyr Erfaring : 9795
Respekt : 3
Skoleuniformen : Helt sort, men hun prøver på at gøre den mere spændende at se på.
Join date : 05/07/11
Geografisk sted : Nattens hus, måske ?

Tilbage til toppen Go down

Zombie-bruden. {[Novelle]} Empty Sv: Zombie-bruden. {[Novelle]}

Indlæg  Ciel Lør Jul 09, 2011 6:08 pm

Til mit forsvar vil jeg sige, at stavekontrollen ikke ville acceptere Zombie! xD
Men jeg retter. Tak.
Ciel
Ciel
Yngling

Nye navn : Ciel Jared Moreau
Url Alder : 18
Antal indlæg : 1525
Vampyr Erfaring : 11074
Respekt : 23
Skoleuniformen : Gudindens tegn på brystet. En almindelig sort skjorte og mørke jeans. Til tider går han dog også med sin mørke hættetrøje. Derudover har han piecings i tungen, øjenbrynet, øret og så har han snakebite.
Join date : 05/07/11
Geografisk sted : Nattens hus, Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Zombie-bruden. {[Novelle]} Empty Sv: Zombie-bruden. {[Novelle]}

Indlæg  Kajina Lør Jul 09, 2011 6:22 pm

HaHa, så i orden xD

Så lidt ^^
Kajina
Kajina
Yngling

Nye navn : Kajina Lin
Url Alder : 16
Antal indlæg : 373
Vampyr Erfaring : 9795
Respekt : 3
Skoleuniformen : Helt sort, men hun prøver på at gøre den mere spændende at se på.
Join date : 05/07/11
Geografisk sted : Nattens hus, måske ?

Tilbage til toppen Go down

Zombie-bruden. {[Novelle]} Empty Sv: Zombie-bruden. {[Novelle]}

Indlæg  Stephen Fre Aug 05, 2011 7:00 pm

Nice novelle :'3
Stephen
Stephen
Yngling

Nye navn : Stephen Eric Christopher Tristan
Url Alder : 19
Antal indlæg : 102
Vampyr Erfaring : 9812
Respekt : 0
Skoleuniformen : Sort skjorte, sorte jeans og et sort kors omkring halsen. Måske har han lige kort sat ærmerne op til albuerne eller noget.
Join date : 18/02/11

Tilbage til toppen Go down

Zombie-bruden. {[Novelle]} Empty Sv: Zombie-bruden. {[Novelle]}

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum