The House Of Night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Mest aktive brugere
Elizabet (1664)
En dag vil jeg komme hjem. I_vote_lcapEn dag vil jeg komme hjem. I_voting_barEn dag vil jeg komme hjem. I_vote_rcap 
Rosa (1572)
En dag vil jeg komme hjem. I_vote_lcapEn dag vil jeg komme hjem. I_voting_barEn dag vil jeg komme hjem. I_vote_rcap 
Alma (1559)
En dag vil jeg komme hjem. I_vote_lcapEn dag vil jeg komme hjem. I_voting_barEn dag vil jeg komme hjem. I_vote_rcap 
Ciel (1525)
En dag vil jeg komme hjem. I_vote_lcapEn dag vil jeg komme hjem. I_voting_barEn dag vil jeg komme hjem. I_vote_rcap 
kattriona (1467)
En dag vil jeg komme hjem. I_vote_lcapEn dag vil jeg komme hjem. I_voting_barEn dag vil jeg komme hjem. I_vote_rcap 
Perceval (1358)
En dag vil jeg komme hjem. I_vote_lcapEn dag vil jeg komme hjem. I_voting_barEn dag vil jeg komme hjem. I_vote_rcap 
Wodtcagt (1326)
En dag vil jeg komme hjem. I_vote_lcapEn dag vil jeg komme hjem. I_voting_barEn dag vil jeg komme hjem. I_vote_rcap 
Rosiie (1000)
En dag vil jeg komme hjem. I_vote_lcapEn dag vil jeg komme hjem. I_voting_barEn dag vil jeg komme hjem. I_vote_rcap 
amiana (903)
En dag vil jeg komme hjem. I_vote_lcapEn dag vil jeg komme hjem. I_voting_barEn dag vil jeg komme hjem. I_vote_rcap 
Kayla (861)
En dag vil jeg komme hjem. I_vote_lcapEn dag vil jeg komme hjem. I_voting_barEn dag vil jeg komme hjem. I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?

Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Kommentarer: 1

Seneste emner
» en ny tøs? - samera
En dag vil jeg komme hjem. I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
En dag vil jeg komme hjem. I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
En dag vil jeg komme hjem. I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
En dag vil jeg komme hjem. I_icon_minitimeTors Jan 29, 2015 3:43 pm af Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
En dag vil jeg komme hjem. I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:21 pm af Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
En dag vil jeg komme hjem. I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:13 pm af Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
En dag vil jeg komme hjem. I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 2:27 pm af Hayate

» Tilbage, og søger emne
En dag vil jeg komme hjem. I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 1:48 pm af Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
En dag vil jeg komme hjem. I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 12:00 pm af Hayate

Top posting users this week
Ingen bruger


En dag vil jeg komme hjem.

Go down

En dag vil jeg komme hjem. Empty En dag vil jeg komme hjem.

Indlæg  Jessie Tors Apr 28, 2011 6:00 am

Sted: I poesi lokalet.
Tid: 13.46
Omgivelser: 4. Trins elever
Vejr: Ukendt.

Vejret udenfor var ukendt. Men en kold brise sad i lokalet. Alle 4. trins eleverne sad stille og kiggede. Oppe på en slags scene skulle vampyrer gå op og læse deres poesi. En hvid håret pige sad i mængden. Hendes navn var Milane. Hun betragtede sig selv som klog og smuk. Ikke overfladisk ment selvfølgelig. Milane drømmer om at kome med i Mørkets Søstre. Altså af vampyr drøm. Når hun bliver voksen vil hun enden være lære i Poesi eller Drama.

Da et par stykker havde været oppe råbte Max "Jones, Milane!" Hun rejste sig op. Med faste skridt gik Milane op. Hendes papir sad i tasken. Hun havde lært det udenad.
"Inderst inde er jeg glad.
Min mor, Min far, Min bror & Min søster...
Holder af mig for den jeg er.
Selv hvis vi levede uden mad
Ville vi være en familie. Far, Mor, Bror & søster!
Nu kan jeg ikke forlange mer'!"

Som alle andre fik hun en klpsalver. Hun klappede sin mund sammen og satte sig ned. Hun havde armene over kors. Det lettere krøllede hvide hår sad fint. Ud af øjenkrogen skimtede hun en masse skikkelser.
Jessie
Jessie
Yngling

Nye navn : Jessie McWalker
Url Alder : 15. (:
Antal indlæg : 9
Vampyr Erfaring : 9549
Respekt : 0
Skoleuniformen : En sort Cardigan kort om bagved, og lang foran.
Join date : 27/04/11
Geografisk sted : Fra Toronto i Canada.

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum