The House Of Night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Mest aktive brugere
Elizabet (1664)
Stjerne klar vandrer tur ~Katherine Lee - Page 4 I_vote_lcapStjerne klar vandrer tur ~Katherine Lee - Page 4 I_voting_barStjerne klar vandrer tur ~Katherine Lee - Page 4 I_vote_rcap 
Rosa (1572)
Stjerne klar vandrer tur ~Katherine Lee - Page 4 I_vote_lcapStjerne klar vandrer tur ~Katherine Lee - Page 4 I_voting_barStjerne klar vandrer tur ~Katherine Lee - Page 4 I_vote_rcap 
Alma (1559)
Stjerne klar vandrer tur ~Katherine Lee - Page 4 I_vote_lcapStjerne klar vandrer tur ~Katherine Lee - Page 4 I_voting_barStjerne klar vandrer tur ~Katherine Lee - Page 4 I_vote_rcap 
Ciel (1525)
Stjerne klar vandrer tur ~Katherine Lee - Page 4 I_vote_lcapStjerne klar vandrer tur ~Katherine Lee - Page 4 I_voting_barStjerne klar vandrer tur ~Katherine Lee - Page 4 I_vote_rcap 
kattriona (1467)
Stjerne klar vandrer tur ~Katherine Lee - Page 4 I_vote_lcapStjerne klar vandrer tur ~Katherine Lee - Page 4 I_voting_barStjerne klar vandrer tur ~Katherine Lee - Page 4 I_vote_rcap 
Perceval (1358)
Stjerne klar vandrer tur ~Katherine Lee - Page 4 I_vote_lcapStjerne klar vandrer tur ~Katherine Lee - Page 4 I_voting_barStjerne klar vandrer tur ~Katherine Lee - Page 4 I_vote_rcap 
Wodtcagt (1326)
Stjerne klar vandrer tur ~Katherine Lee - Page 4 I_vote_lcapStjerne klar vandrer tur ~Katherine Lee - Page 4 I_voting_barStjerne klar vandrer tur ~Katherine Lee - Page 4 I_vote_rcap 
Rosiie (1000)
Stjerne klar vandrer tur ~Katherine Lee - Page 4 I_vote_lcapStjerne klar vandrer tur ~Katherine Lee - Page 4 I_voting_barStjerne klar vandrer tur ~Katherine Lee - Page 4 I_vote_rcap 
amiana (903)
Stjerne klar vandrer tur ~Katherine Lee - Page 4 I_vote_lcapStjerne klar vandrer tur ~Katherine Lee - Page 4 I_voting_barStjerne klar vandrer tur ~Katherine Lee - Page 4 I_vote_rcap 
Kayla (861)
Stjerne klar vandrer tur ~Katherine Lee - Page 4 I_vote_lcapStjerne klar vandrer tur ~Katherine Lee - Page 4 I_voting_barStjerne klar vandrer tur ~Katherine Lee - Page 4 I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?

Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Kommentarer: 1

Seneste emner
» en ny tøs? - samera
Stjerne klar vandrer tur ~Katherine Lee - Page 4 I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
Stjerne klar vandrer tur ~Katherine Lee - Page 4 I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
Stjerne klar vandrer tur ~Katherine Lee - Page 4 I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
Stjerne klar vandrer tur ~Katherine Lee - Page 4 I_icon_minitimeTors Jan 29, 2015 3:43 pm af Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
Stjerne klar vandrer tur ~Katherine Lee - Page 4 I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:21 pm af Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
Stjerne klar vandrer tur ~Katherine Lee - Page 4 I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:13 pm af Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
Stjerne klar vandrer tur ~Katherine Lee - Page 4 I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 2:27 pm af Hayate

» Tilbage, og søger emne
Stjerne klar vandrer tur ~Katherine Lee - Page 4 I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 1:48 pm af Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
Stjerne klar vandrer tur ~Katherine Lee - Page 4 I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 12:00 pm af Hayate

Top posting users this week
Ingen bruger


Stjerne klar vandrer tur ~Katherine Lee

2 deltagere

Side 4 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

Stjerne klar vandrer tur ~Katherine Lee - Page 4 Empty Sv: Stjerne klar vandrer tur ~Katherine Lee

Indlæg  Katherine Lee Lør Dec 22, 2012 2:31 pm

Hun smilede stort, rødmede, og var samtidig lidt lettet over at det ikke var hende der skulle starte med indrømme, at hun var tiltrukket af ham. Hun tog forsigtigt hånden op til ansigtet og rykkede håret bag øret, "jeg.. tror også at.. jeg er tiltrukket af dig" svarede hun med lidt tøven, mellem ordene, "altså sådan virkelig tiltrukket" tilføjede hun og grinede. Hun bed sig forsigtigt i læben og smilede til ham. Hun tog en dyb indånding, grinede og kiggede ham så i øjnene igen. "tak," svarede hun efter kort tid og smilede. Hun tog endnu en dyb indånding, "du er klog og sød, det kan jeg rigtig godt lide" tilføjede hun og smilede.
Katherine Lee
Katherine Lee
Yngling

Nye navn : Katherine Lee Wilson
Url Alder : 18
Antal indlæg : 300
Vampyr Erfaring : 9362
Respekt : 5
Skoleuniformen : Sort kjole der går til knæene og med bar ryg, stropperne er tynde og skal bindes i nakken og 5.trins emblet i højre side i navlehøjde.
Join date : 02/02/12
Geografisk sted : Nattens Hus, Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Stjerne klar vandrer tur ~Katherine Lee - Page 4 Empty Sv: Stjerne klar vandrer tur ~Katherine Lee

Indlæg  Xiēzi Lør Dec 22, 2012 2:38 pm

Xiëzi så hendes rødmen og smilede over det, han fulgte hendes bevægelse da hun strøg håret om bag øret, smilede lidt og mærkede temperaturen i hans krop over hendes ord, han smilede til hende, et kærligt smil, han lagde en hånd bag nakken og kløede sig lidt der ”det er jeg faktisk glad for at høre, virkelig glad for” sagde han og smilede stadig kærligt til hende ”jeg er virkelig glad for jeg ikke kan rødme, da jeg sikkert ville være rød i hele ansigtet” sagde han så, han betragtede hende da hun bed sig i læben, han smilede til hende et skævt smil, han lyttede til hende og lukkede øjnene ”jeg er glad for at du syntes jeg er klog” sagde han venligt og vendte blikket mod hende, han så ind i hendes øjne, han kunne virkelig bare stirre sig selv blind i dem, han var virkelig vild med dem. Han var vild med hende sådan generelt.
Xiēzi
Xiēzi
Yngling

Nye navn : Xiëzi Löng Xïn
Url Alder : 18
Antal indlæg : 221
Vampyr Erfaring : 8616
Respekt : 3
Join date : 04/12/12
Geografisk sted : Oklahoma City og nu Nattens hus I Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Stjerne klar vandrer tur ~Katherine Lee - Page 4 Empty Sv: Stjerne klar vandrer tur ~Katherine Lee

Indlæg  Katherine Lee Lør Dec 22, 2012 2:48 pm

Katy smilede stort, hun var glad for at hun havde fortalt ham det. Hun løftede det ene øjenbryn "virkelig?" spurgte hun, "jeg kunne nu godt tænke mig at se dig rødme" hun gav ham et drillende blik, men fik hurtigt et tænkende ansigtsudtryk, "men det sker jo så nok aldrig når du nu siger at du ikke kan" hun kiggede på ham med et spørgene ansigtsudtryk, for at vise at hun ikke helt forstod at han ikke kunne rødme. Hendes øjne sat sig fast i hans blik, hun kunne ikke rigtig holde blikket fra hans øjne, det var som at se ind i en smuk sjæl, som hun så også var vildt tiltrukket af.
Katherine Lee
Katherine Lee
Yngling

Nye navn : Katherine Lee Wilson
Url Alder : 18
Antal indlæg : 300
Vampyr Erfaring : 9362
Respekt : 5
Skoleuniformen : Sort kjole der går til knæene og med bar ryg, stropperne er tynde og skal bindes i nakken og 5.trins emblet i højre side i navlehøjde.
Join date : 02/02/12
Geografisk sted : Nattens Hus, Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Stjerne klar vandrer tur ~Katherine Lee - Page 4 Empty Sv: Stjerne klar vandrer tur ~Katherine Lee

Indlæg  Xiēzi Lør Dec 22, 2012 2:57 pm

Xiëzi smilede tilbage til hende, han var glad for at han havde fået det ud. Han følte sig virkelig lettet over at han havde fået det sagt til hende. Han så hendes løftede øjenbryn og spørgsmål, inden han nikkede ”ja det er virkeligt” sagde han venligt og smilede stort til hende ”jeg tror ikke du får det at se, desværre søde” sagde han så han smilede til hende. ”det tror jeg ikke vi skal regne med” sagde han så og vendte blikket mod hans ene hånd i et kort sekund. Da han vendte blikket mod hende og fandt hendes øjne igen skulle han til at læne sig frem mod hende, han stoppede dog sig selv inden han fik handlet. Han betragtede bare hendes øjne, han mærkede alt omkring ham forsvinde, som om der kun var de to tilbage, han var virkelig rolig sammen med hende, det var virkelig afslappende. Det gjorde det kun bedre at han virkelig godt kunne lide hende.
Xiēzi
Xiēzi
Yngling

Nye navn : Xiëzi Löng Xïn
Url Alder : 18
Antal indlæg : 221
Vampyr Erfaring : 8616
Respekt : 3
Join date : 04/12/12
Geografisk sted : Oklahoma City og nu Nattens hus I Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Stjerne klar vandrer tur ~Katherine Lee - Page 4 Empty Sv: Stjerne klar vandrer tur ~Katherine Lee

Indlæg  Katherine Lee Lør Dec 22, 2012 3:07 pm

Hun grinede kort, "øv" svarede hun, og holdt hendes blik fast i hans øjne. Hun lagde mærke til at han lænede sig frem mod hende, og håbede at han skulle til at kysse hende. Men da han stoppede tog hun en dyb indånding og grinede, mens hun kiggede ned på hendes hænder. Hun kiggede op igen og fandt hans øjne, hun kunne nærmest bare stirre ind i dem i en uendelig tid. "Ved du godt at man ville kunne stirre i dine øjne, i en uendelighed?" spurgte hun, det røg bare ud af munden på hende, hun nåede ikke engang at tænke inden hun sagde det, hvilket fik hende til at grine og ned på hans hænder.
Katherine Lee
Katherine Lee
Yngling

Nye navn : Katherine Lee Wilson
Url Alder : 18
Antal indlæg : 300
Vampyr Erfaring : 9362
Respekt : 5
Skoleuniformen : Sort kjole der går til knæene og med bar ryg, stropperne er tynde og skal bindes i nakken og 5.trins emblet i højre side i navlehøjde.
Join date : 02/02/12
Geografisk sted : Nattens Hus, Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Stjerne klar vandrer tur ~Katherine Lee - Page 4 Empty Sv: Stjerne klar vandrer tur ~Katherine Lee

Indlæg  Xiēzi Lør Dec 22, 2012 3:13 pm

Xiëzi grinte kort af hende og smilede sødt til hende ”havde du håbet på at jeg kunne rødme da?” spurgte han så og blinkede til hende, han holdt sit blik fast til hende. Han lyttede til hendes dybe indånding og smilede så af hende. Han fulgte hendes blik ned på sine hænder ”er der noget interessant ved mine hænder?” spurgte han venligt og kærligt. Han lyttede til hendes ord og smilede ”jeg takker mange gange” sagde han venligt og smilede inden han rystede på hovedet ”jeg har det på samme måde med dine” sagde han så venligt og betragtede hende han vidste ikke, men inden han havde tænkt det til ende lænede han sig frem og pressede kort sine læber mod hende i et kys. Hans ene hånd fandt hendes kind, og begyndte at nusse hendes kindben.
Xiēzi
Xiēzi
Yngling

Nye navn : Xiëzi Löng Xïn
Url Alder : 18
Antal indlæg : 221
Vampyr Erfaring : 8616
Respekt : 3
Join date : 04/12/12
Geografisk sted : Oklahoma City og nu Nattens hus I Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Stjerne klar vandrer tur ~Katherine Lee - Page 4 Empty Sv: Stjerne klar vandrer tur ~Katherine Lee

Indlæg  Katherine Lee Lør Dec 22, 2012 3:24 pm

Hun grinede "det ved jeg ikke, måske lidt" svarede hun med et smil på læben. Hun kunne simpelthen ikke stritte i mod det faktum at hun var tiltrukket af ham, "næ.. det var bare der mit blik faldt på" svarede hun, næsten stammende, og grinede. Hun smilede stort. Da han kom tæt nok på hendes ansigt lukkede hun øjnene, og mærkede hans læber mod hendes, og hun kyssede tilbage. Hun rykkede lidt tættere på ham, løftede sin hånd og lagde den ved hans nakke. Hun kunne ikke lade være med at smile, mens de kyssede, da hun var så glad for at det skete.
Katherine Lee
Katherine Lee
Yngling

Nye navn : Katherine Lee Wilson
Url Alder : 18
Antal indlæg : 300
Vampyr Erfaring : 9362
Respekt : 5
Skoleuniformen : Sort kjole der går til knæene og med bar ryg, stropperne er tynde og skal bindes i nakken og 5.trins emblet i højre side i navlehøjde.
Join date : 02/02/12
Geografisk sted : Nattens Hus, Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Stjerne klar vandrer tur ~Katherine Lee - Page 4 Empty Sv: Stjerne klar vandrer tur ~Katherine Lee

Indlæg  Xiēzi Lør Dec 22, 2012 3:35 pm

Xiëzi lyttede til hende og smilede ganske kort over hende ”det er jeg ked af” sagde han venligt med et smil, altså at du ikke får mig at se rødme” sagde han så og smilede venligt. Han var vild med hende, for alvor, for første gang, og han havde ikke engang kendt hende særlig længe, han vidste ikke hvordan det kunne ske, men han nød det ”Kender det godt” sagde han venligt og smilede til hende. Han lukkede selv sine øjne da han mærkede hun kyssede tilbage, da han mærkede at hun rykkede sig tættere mod ham smilede han. Han nussede forsat hendes kind og lagde den anden hånd mod hendes hofte og nussede den blidt, han mærkede hendes hånd ved sin nakke, han nød virkelig det der skete lige nu.
Xiēzi
Xiēzi
Yngling

Nye navn : Xiëzi Löng Xïn
Url Alder : 18
Antal indlæg : 221
Vampyr Erfaring : 8616
Respekt : 3
Join date : 04/12/12
Geografisk sted : Oklahoma City og nu Nattens hus I Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Stjerne klar vandrer tur ~Katherine Lee - Page 4 Empty Sv: Stjerne klar vandrer tur ~Katherine Lee

Indlæg  Katherine Lee Lør Dec 22, 2012 3:43 pm

Hun begyndte at smile, så meget at hun kom til at grine lidt, da han lagde hånden på hendes hofte. Men det stoppede hende ikke fra at blive ved med at kysse. Efter et par minutter, stoppede hun langsomt, da hun havde brug for luft. Hendes ansigt var stadig tæt på hans, hun åbnede langsomt øjnene og kiggede ind i hans. Hun smilede stort og grinede kort. "wauw" hviskede hun, og grinede stadig lidt, "du er god til at kysse" sagde hun tøvende, og gav ham et kort kys på munden igen og smilede.
Katherine Lee
Katherine Lee
Yngling

Nye navn : Katherine Lee Wilson
Url Alder : 18
Antal indlæg : 300
Vampyr Erfaring : 9362
Respekt : 5
Skoleuniformen : Sort kjole der går til knæene og med bar ryg, stropperne er tynde og skal bindes i nakken og 5.trins emblet i højre side i navlehøjde.
Join date : 02/02/12
Geografisk sted : Nattens Hus, Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Stjerne klar vandrer tur ~Katherine Lee - Page 4 Empty Sv: Stjerne klar vandrer tur ~Katherine Lee

Indlæg  Xiēzi Lør Dec 22, 2012 3:53 pm

Xiëzi lyttede til hendes latter, hans øjne var stadig lukkede, men han nød stadig lyden af hendes latter, han kunne ikke beskrive hvorfor, men han nød bare lyden af hendes latter, han forsatte med at kysse hende, indtil hun stoppede det. Han trak vejret roligt og smilede bare til hende, hans lunger var stadig fyldt med ilt, det skyldte måske så også noget at gøre med at han var i fantastisk form, og med en stor lungekapacitet. Han åbnede øjnene og smilede til hende, han betragtede hendes øjne og smilede til hende ”det må du nok sige” hviskede han ”wauw” han havde fået lidt af stemmens brug tilbage ”det var faktisk mit første kys” sagde han langsomt og lavt, han mærkede da hun kyssede ham igen, og han gengældte det hurtigt.
Xiēzi
Xiēzi
Yngling

Nye navn : Xiëzi Löng Xïn
Url Alder : 18
Antal indlæg : 221
Vampyr Erfaring : 8616
Respekt : 3
Join date : 04/12/12
Geografisk sted : Oklahoma City og nu Nattens hus I Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Stjerne klar vandrer tur ~Katherine Lee - Page 4 Empty Sv: Stjerne klar vandrer tur ~Katherine Lee

Indlæg  Katherine Lee Lør Dec 22, 2012 4:02 pm

Hun smilede stort "ja?" svarede hun, "det er også mit første, ihvertfald af hvad jeg kan huske" tilføjede hun og grinede. Deres ansigter var stadig utroligt tætte på hinanden, og hænderne stadig de samme steder, men hun nød det. Hun havde aldrig prøvet at være så tæt på, og med, en person. Det bedste ved det var at hun kunne virkelig godt lide ham. Hun kiggede ham dybt i øjnene, og følte sig forelsket, selvom at hun ikke helt præcis vidste hvordan det var. "Jeg kan virkelig godt lide dig" hviskede hun uden nogen tøven, hun ville have at han skulle vide hvordan hun havde det.
Katherine Lee
Katherine Lee
Yngling

Nye navn : Katherine Lee Wilson
Url Alder : 18
Antal indlæg : 300
Vampyr Erfaring : 9362
Respekt : 5
Skoleuniformen : Sort kjole der går til knæene og med bar ryg, stropperne er tynde og skal bindes i nakken og 5.trins emblet i højre side i navlehøjde.
Join date : 02/02/12
Geografisk sted : Nattens Hus, Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Stjerne klar vandrer tur ~Katherine Lee - Page 4 Empty Sv: Stjerne klar vandrer tur ~Katherine Lee

Indlæg  Xiēzi Lør Dec 22, 2012 4:11 pm

Xiëzi nikkede og smilede til hende ”jeg er faktisk glad for at jeg fik mit første kys af dig” sagde han langsomt i en hvisken ”jeg har aldrig følt sådan her for nogen før” hviskede han og smilede hans hånd lå stadig på hendes kind, og han nussede den forsat, et smil prydrede hans læber, hans hånd ved hendes hofte nussede kun kort, inden han lod den glide op til hendes skulder. Han var virkelig glad for hende, han var sikker på at han var forelsket i hende. ”jeg kan også godt lide dig, sådan for alvor” hviskede han tilbage og smilede, der var ingen tøven at høre i hans stemme. Han så ind i hendes øjne og smilede kærligt til hende.
Xiēzi
Xiēzi
Yngling

Nye navn : Xiëzi Löng Xïn
Url Alder : 18
Antal indlæg : 221
Vampyr Erfaring : 8616
Respekt : 3
Join date : 04/12/12
Geografisk sted : Oklahoma City og nu Nattens hus I Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Stjerne klar vandrer tur ~Katherine Lee - Page 4 Empty Sv: Stjerne klar vandrer tur ~Katherine Lee

Indlæg  Katherine Lee Lør Dec 22, 2012 4:19 pm

Hun smilede stort, "jeg er også glad for at det var dig der var mit første kys" svarede hun og smilede stort. Hun tænkte ikke rigtig inden hun gav ham endnu et kys på munden og smilede "heller ikke jeg, men det er en dejlig følelse" sagde hun med et smil på læben, og smilede. Hun mærkede hans hånd rykkede sig op mod hendes skulder og hun smilede til ham, mens hun stadig havde øjenkontakt med ham. Hun smilede stort "jeg er rigtig glad for at du også kan lide mig" svarede hun og grinede
Katherine Lee
Katherine Lee
Yngling

Nye navn : Katherine Lee Wilson
Url Alder : 18
Antal indlæg : 300
Vampyr Erfaring : 9362
Respekt : 5
Skoleuniformen : Sort kjole der går til knæene og med bar ryg, stropperne er tynde og skal bindes i nakken og 5.trins emblet i højre side i navlehøjde.
Join date : 02/02/12
Geografisk sted : Nattens Hus, Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Stjerne klar vandrer tur ~Katherine Lee - Page 4 Empty Sv: Stjerne klar vandrer tur ~Katherine Lee

Indlæg  Xiēzi Lør Dec 22, 2012 4:29 pm

Xiëzi ”det er jeg glad for at høre” hviskede han og smilede stort tilbage til hende ”jeg er virkelig glad for at det endte som det gjorde” sagde han så og smilede til hende, han mærkede hendes. Han gengældte hendes kys, og nussede hendes skulder i mens. ”jeg føler jeg vil gøre alt for dig, og det er umuligt, det er et løfte der ikke kan holdes” hviskede han og smilede til hende, han holdte hendes blik fast ved sit, inden han slap hendes kind og skulder. Han rejste sig op og så ned på hende, og rakte ud efter hendes hånd, holdte den bare frem til hende med et smil. ”jeg kan virkelig godt lide dig, ikke bare en smule” hviskede han og grinte en lille smule selv over sig selv.
Xiēzi
Xiēzi
Yngling

Nye navn : Xiëzi Löng Xïn
Url Alder : 18
Antal indlæg : 221
Vampyr Erfaring : 8616
Respekt : 3
Join date : 04/12/12
Geografisk sted : Oklahoma City og nu Nattens hus I Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Stjerne klar vandrer tur ~Katherine Lee - Page 4 Empty Sv: Stjerne klar vandrer tur ~Katherine Lee

Indlæg  Katherine Lee Søn Dec 23, 2012 7:53 am

Katy kiggede på Xiëzi og smilede, "det er jeg også" svarede hun og grinede kort. Hun følte at hun var i en verden, hvor alt bare var perfekt, og ingen ville kunne komme og ødelægge noget. Det var ikke noget hun havde følt før, men det gjorde hende glad. Hun smilede stort, "hvorfor ikke?" spurgte hun nysgerrig, men fortryd at hun spurgte, "du behøver heller gøre alt for mig" sagde hun og smilede stort, "jeg allerede 'næsten' alt hvad jeg har brug for" hun grinede kort, og hendes blik fulgte ham mens han rejste sig op. Hun tog imod hans hånd og rejste sig op. Han var ikke meget højere end hende, måske et par centimeter, så hun behøvede ikke kigge meget op, for at se ham i øjnene. Hun smilede over hans kommentar og rødmede lidt. Hun tog den ene hånd op for igen at rykke hendes hår bag øret.
Katherine Lee
Katherine Lee
Yngling

Nye navn : Katherine Lee Wilson
Url Alder : 18
Antal indlæg : 300
Vampyr Erfaring : 9362
Respekt : 5
Skoleuniformen : Sort kjole der går til knæene og med bar ryg, stropperne er tynde og skal bindes i nakken og 5.trins emblet i højre side i navlehøjde.
Join date : 02/02/12
Geografisk sted : Nattens Hus, Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Stjerne klar vandrer tur ~Katherine Lee - Page 4 Empty Sv: Stjerne klar vandrer tur ~Katherine Lee

Indlæg  Xiēzi Søn Dec 23, 2012 1:18 pm

Xiëzi smilede til hende mens hans øjne var låst fast på hende ”det er jeg glad for at høre” hviskede han og smilede over dem. Han havde ikke følt sådan før, han følte sig tilpas, han havde det som om der kun var dem, og intet andet end dem, han. Han følte de ligeså godt kunne være de sidste mennesker på jorden, og han ville ikke bemærke det. Han smilede af hende ”grunden til at det ikke kan lykkedes er at der er ting der er umulige selv for mig” sagde han så og smilede blidt ”det er jeg glad for at jeg ikke behøver” sagde han venligt og kærligt ”jeg er glad for du næsten har alt, du har brug for, men hvis men der er mere må du endelig sige til, hvis der er noget jeg kan hjælpe med” sagde han så og smilede til hende, han mærkede hendes hånd i sin og smilede ned til hende, han kunne se hun næsten var ligeså høj som han selv. Han lagde en hånd under hendes hage og smilede kærligt til hende.
Xiēzi
Xiēzi
Yngling

Nye navn : Xiëzi Löng Xïn
Url Alder : 18
Antal indlæg : 221
Vampyr Erfaring : 8616
Respekt : 3
Join date : 04/12/12
Geografisk sted : Oklahoma City og nu Nattens hus I Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Stjerne klar vandrer tur ~Katherine Lee - Page 4 Empty Sv: Stjerne klar vandrer tur ~Katherine Lee

Indlæg  Katherine Lee Søn Dec 23, 2012 1:31 pm

Hun smilede da hun mærkede hans hånd ved hendes hage. Hun følte sig som den lykkeligste person på jorden. Men hun syntes godt nok at det gik stærkt med at få så mange følelser på en gang. Hun skubbede hurtigt tanken væk og blev ved med at smile. Hendes blik sad stadig fast ved hans øjne. "Tak" svarede hun efter kort tid og smilede "det skal jeg nok huske" hun grinede kort. Hun gik forsigtigt tættere på og lagde en hånd på hans skulder.
Katherine Lee
Katherine Lee
Yngling

Nye navn : Katherine Lee Wilson
Url Alder : 18
Antal indlæg : 300
Vampyr Erfaring : 9362
Respekt : 5
Skoleuniformen : Sort kjole der går til knæene og med bar ryg, stropperne er tynde og skal bindes i nakken og 5.trins emblet i højre side i navlehøjde.
Join date : 02/02/12
Geografisk sted : Nattens Hus, Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Stjerne klar vandrer tur ~Katherine Lee - Page 4 Empty Sv: Stjerne klar vandrer tur ~Katherine Lee

Indlæg  Xiēzi Søn Dec 23, 2012 1:39 pm

Xiëzi smilede til hende og kyssede hende blidt og kort inden han lagde hånden på hendes hofte. Han følte sig glad og lykkelig, men syntes selv det var gået for stærkt. Han betragtede bare forsat hendes øjne med et skævt og kærligt smil. ”det var så lidt” hviskede han venligt og betragtede hende ”jeg er glad for at du vil huske det søde” hviskede han blidt med et lille skævt smil ”tror det det er gået for hurtigt?” spurgte han venligt og langsomt, han mærkede hun gik tættere ind til ham, og han trak hende langsomt tættere til sig med sin hånd på hendes hofte. Han mærkede hendes hånd på sin skulder og betragtede bare hendes øjne.
Xiēzi
Xiēzi
Yngling

Nye navn : Xiëzi Löng Xïn
Url Alder : 18
Antal indlæg : 221
Vampyr Erfaring : 8616
Respekt : 3
Join date : 04/12/12
Geografisk sted : Oklahoma City og nu Nattens hus I Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Stjerne klar vandrer tur ~Katherine Lee - Page 4 Empty Sv: Stjerne klar vandrer tur ~Katherine Lee

Indlæg  Katherine Lee Søn Dec 23, 2012 1:48 pm

Katy's ansigtsudtryk skiftede hurtigt til et tænkende udtryk, og hun kiggede lidt ned. Kort efter kiggede hun igen i hans øjne "det ved jeg ikke" svarede hun, tog en dyb indånding og smilede "men en del af mig," hun tøvede og grinede, "en stor del af mig er ligeglad" rettede hun og smilede stadig med blikket fast ved hans øjne, "fordi at jeg er glad, og så ville jeg hellere fokusere på det" tilføjede hun. Hun kunne ikke få øjnene væk fra hans. "Hvad med dig?" spurgte hun. "syntes du det er gået for stærkt?" Hun kiggede nysgerrig på ham, men stadig med et smil på læben.
Katherine Lee
Katherine Lee
Yngling

Nye navn : Katherine Lee Wilson
Url Alder : 18
Antal indlæg : 300
Vampyr Erfaring : 9362
Respekt : 5
Skoleuniformen : Sort kjole der går til knæene og med bar ryg, stropperne er tynde og skal bindes i nakken og 5.trins emblet i højre side i navlehøjde.
Join date : 02/02/12
Geografisk sted : Nattens Hus, Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Stjerne klar vandrer tur ~Katherine Lee - Page 4 Empty Sv: Stjerne klar vandrer tur ~Katherine Lee

Indlæg  Xiēzi Søn Dec 23, 2012 2:26 pm

Xiëzi smilede til hende og betragtede hende kort og blidt inden han rystede på hovedet ”jeg kan stadig lide dig, og ja det gik måske lidt for hurtigt ”men det er dejligt, og jeg er ligeglad med om det gik for hurtigt så længe jeg er sammen med dig” hviskede han og kyssede hende på panden med et lille smil ”Han nussede hendes hofte ”jeg kan virkelig ikke beskrive mine følelser for dig” hviskede han så blidt og kyssede hendes pande igen. ”jeg kan virkelig godt lide dig søde” hviskede han blidt og smilede til hende. Han slap langsomt hendes hofte tog hendes anden hånd.
Xiēzi
Xiēzi
Yngling

Nye navn : Xiëzi Löng Xïn
Url Alder : 18
Antal indlæg : 221
Vampyr Erfaring : 8616
Respekt : 3
Join date : 04/12/12
Geografisk sted : Oklahoma City og nu Nattens hus I Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Stjerne klar vandrer tur ~Katherine Lee - Page 4 Empty Sv: Stjerne klar vandrer tur ~Katherine Lee

Indlæg  Katherine Lee Tirs Dec 25, 2012 5:46 am

Hun smilede stort "det er jeg glad for" svarede hun. Hun mærkede hans læber mod hendes pande, hun smilede skævt og betragtede ham. Hun var glad for at han var ligeglad med at det var gået lidt for hurtigt. Hun skubbede tanken væk om alt det med at det var gået hurtigt, hun ville hellere bare følge sit hjerte. Hun smilede stort "jeg har det på samme måde" svarede hun og fjernede hendes hånd fra hans skulder for igen at skubbe håret væk, der kom ind imellem en lille brise der hele tiden skubbede det ind foran hendes øjne, og lagde hånden tilbage. "jeg kan også rigtig godt lide dig" svarede hun med et stort smil.
Katherine Lee
Katherine Lee
Yngling

Nye navn : Katherine Lee Wilson
Url Alder : 18
Antal indlæg : 300
Vampyr Erfaring : 9362
Respekt : 5
Skoleuniformen : Sort kjole der går til knæene og med bar ryg, stropperne er tynde og skal bindes i nakken og 5.trins emblet i højre side i navlehøjde.
Join date : 02/02/12
Geografisk sted : Nattens Hus, Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Stjerne klar vandrer tur ~Katherine Lee - Page 4 Empty Sv: Stjerne klar vandrer tur ~Katherine Lee

Indlæg  Xiēzi Ons Dec 26, 2012 1:05 pm

Xiëzi så på hende og smilede lidt ”det er jo godt” sagde han venligt med et lille smil. Han smilede efter at han havde kysset hendes pande, Han smilede kort og så op mod himlen, han slap hende så, vendte blikket mod hende med et smil. ”hvad har du tænkt dig vi skal lave nu?” spurgte så og smilede lidt til hende, han havde spurgt for at få gang i en samtale for at de ikke skulle snakke om deres måske lidt for hurtigt voksende følelser. Han havde lyttet til sit hjerte, og det havde sagt han bare skulle lade det ske hvad der skete, og han var virkelig glad for det var gået på den måde som det var gået på. ”det er dejligt” sagde han venligt og blidt, han smilede og betragtede hende mens hun fjernede håret fra øjnene. ”jeg er virkelig glad for at du også kan lide mig” hviskede han blidt
Xiēzi
Xiēzi
Yngling

Nye navn : Xiëzi Löng Xïn
Url Alder : 18
Antal indlæg : 221
Vampyr Erfaring : 8616
Respekt : 3
Join date : 04/12/12
Geografisk sted : Oklahoma City og nu Nattens hus I Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Stjerne klar vandrer tur ~Katherine Lee - Page 4 Empty Sv: Stjerne klar vandrer tur ~Katherine Lee

Indlæg  Katherine Lee Tors Dec 27, 2012 1:25 pm

Hun smilede kort, da han slap hende, ikke fordi hun var glad for at han slap hende, hun kunne bare ikke lade være med at smile i hans selskab. Hun grinede kort, "det ved jeg ikke" svarede hun og kiggede kort ned i jorden, derefter på ham igen. "du kunne jo måske fortælle mig flere ting om universet" Hun kiggede ham i øjnene og smilede. Hun betragtede ham i et godt stykke tid, da det gik op for hende at han havde svaret. Hun rystede på hovedet og grinede, "undskyld, jeg var lige i min egen verden" sagde hun og rødmede, da hun jo havde stået og kigget på ham som en forelsket lille hundehvalp.
Katherine Lee
Katherine Lee
Yngling

Nye navn : Katherine Lee Wilson
Url Alder : 18
Antal indlæg : 300
Vampyr Erfaring : 9362
Respekt : 5
Skoleuniformen : Sort kjole der går til knæene og med bar ryg, stropperne er tynde og skal bindes i nakken og 5.trins emblet i højre side i navlehøjde.
Join date : 02/02/12
Geografisk sted : Nattens Hus, Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Stjerne klar vandrer tur ~Katherine Lee - Page 4 Empty Sv: Stjerne klar vandrer tur ~Katherine Lee

Indlæg  Xiēzi Fre Dec 28, 2012 2:10 pm

Xiëzi så på hende med et lille skævt smil og betragtede hende. Han var ekstremt glad i hendes selskab, hvilket ikke overraskede ham eller gjorde ham utilpas, som det måske burde eftersom de ikke havde kendt hinanden særlig længe. ”skal vi ikke gemme din undervisning til i morgen, så du har noget at glæde dig til” sagde han så og smilede til hende, gangske blidt og kærligt. Han gengældte hendes blik, og kiggede hende ind i hendes øjne, igen svømmede han væk i dem, han lagde automatisk en hånd på hendes kind, lod sin tommelfinger glide over hendes kindben. Han lyttede til hende og rystede på hovedet for at komme til sig selv igen, ”samme her” hviskede han så og smilede kort til hende.
Xiēzi
Xiēzi
Yngling

Nye navn : Xiëzi Löng Xïn
Url Alder : 18
Antal indlæg : 221
Vampyr Erfaring : 8616
Respekt : 3
Join date : 04/12/12
Geografisk sted : Oklahoma City og nu Nattens hus I Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Stjerne klar vandrer tur ~Katherine Lee - Page 4 Empty Sv: Stjerne klar vandrer tur ~Katherine Lee

Indlæg  Katherine Lee Tirs Jan 01, 2013 4:32 pm

Katy smilede og lagde en hånd på hans skulder, hun havde lyst til at give ham et kys, da hun stoppede sig selv for at svare, "jo det kan vi godt" hun grinede kort. Hun bed sig i læben og kiggede ham i øjnene. Hun gik langsomt tættere på for at give ham et kys, hun tøvede men samlede dog mod til endelig lige at gøre det. Hun lukkede øjnene og kyssede ham blidt. Hun trak sig lidt tilbage igen og smilede til ham. Hun mærkede hans hånd ved hendes kindben, kiggede direkte i hans øjne og smilede. Hun følte virkelig at hun svævede og intet kunne trække hende ned igen. Hun kunne ikke være mere tryg end hun var i dette øjeblik. Hun havde bare lyst til at gå helt tæt på og kramme ham.
Katherine Lee
Katherine Lee
Yngling

Nye navn : Katherine Lee Wilson
Url Alder : 18
Antal indlæg : 300
Vampyr Erfaring : 9362
Respekt : 5
Skoleuniformen : Sort kjole der går til knæene og med bar ryg, stropperne er tynde og skal bindes i nakken og 5.trins emblet i højre side i navlehøjde.
Join date : 02/02/12
Geografisk sted : Nattens Hus, Tulsa

Tilbage til toppen Go down

Stjerne klar vandrer tur ~Katherine Lee - Page 4 Empty Sv: Stjerne klar vandrer tur ~Katherine Lee

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum