The House Of Night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Mest aktive brugere
Elizabet (1664)
Stemning - Alma - Page 2 I_vote_lcapStemning - Alma - Page 2 I_voting_barStemning - Alma - Page 2 I_vote_rcap 
Rosa (1572)
Stemning - Alma - Page 2 I_vote_lcapStemning - Alma - Page 2 I_voting_barStemning - Alma - Page 2 I_vote_rcap 
Alma (1559)
Stemning - Alma - Page 2 I_vote_lcapStemning - Alma - Page 2 I_voting_barStemning - Alma - Page 2 I_vote_rcap 
Ciel (1525)
Stemning - Alma - Page 2 I_vote_lcapStemning - Alma - Page 2 I_voting_barStemning - Alma - Page 2 I_vote_rcap 
kattriona (1467)
Stemning - Alma - Page 2 I_vote_lcapStemning - Alma - Page 2 I_voting_barStemning - Alma - Page 2 I_vote_rcap 
Perceval (1358)
Stemning - Alma - Page 2 I_vote_lcapStemning - Alma - Page 2 I_voting_barStemning - Alma - Page 2 I_vote_rcap 
Wodtcagt (1326)
Stemning - Alma - Page 2 I_vote_lcapStemning - Alma - Page 2 I_voting_barStemning - Alma - Page 2 I_vote_rcap 
Rosiie (1000)
Stemning - Alma - Page 2 I_vote_lcapStemning - Alma - Page 2 I_voting_barStemning - Alma - Page 2 I_vote_rcap 
amiana (903)
Stemning - Alma - Page 2 I_vote_lcapStemning - Alma - Page 2 I_voting_barStemning - Alma - Page 2 I_vote_rcap 
Kayla (861)
Stemning - Alma - Page 2 I_vote_lcapStemning - Alma - Page 2 I_voting_barStemning - Alma - Page 2 I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?

Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Kommentarer: 1

Seneste emner
» en ny tøs? - samera
Stemning - Alma - Page 2 I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
Stemning - Alma - Page 2 I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
Stemning - Alma - Page 2 I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
Stemning - Alma - Page 2 I_icon_minitimeTors Jan 29, 2015 3:43 pm af Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
Stemning - Alma - Page 2 I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:21 pm af Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
Stemning - Alma - Page 2 I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:13 pm af Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
Stemning - Alma - Page 2 I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 2:27 pm af Hayate

» Tilbage, og søger emne
Stemning - Alma - Page 2 I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 1:48 pm af Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
Stemning - Alma - Page 2 I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 12:00 pm af Hayate

Top posting users this week
Ingen bruger


Stemning - Alma

4 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Stemning - Alma - Page 2 Empty Sv: Stemning - Alma

Indlæg  Dracio Lør Dec 03, 2011 4:15 am

Drake så hvad Alma gjorde "Alma, flyt dig fra ham, og kom her hen" sagde han roligt stadig med blikket rettet mod Patch, han ventede ikke til Alma havde flyttet sig, han knyttede hånden og inden han tænkte røg det første slag velanrettet mod Patch kæbe. Drake havde ikke tænkt sig at miste besindelsen, men det han sagde havde fået bægeret til at flyde over og spændte kæben og ligsom kæben spændtes resten af hans krop nu.
Dracio
Dracio
Yngling

Nye navn : Dracius Leonidas
Url Alder : 19
Antal indlæg : 483
Vampyr Erfaring : 9832
Respekt : 0
Join date : 02/08/11
Geografisk sted : Los Angeles / Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Stemning - Alma - Page 2 Empty Sv: Stemning - Alma

Indlæg  Patch Lør Dec 03, 2011 4:21 am

han bakkede lidt bagud af hans slag. ''av?'' grinte han lavt.
''hvis du vil slås, så kom?'' smilede han.
han så nu på Alma, og slikkede blod væk fra sin flækkede læbe.
''-den leg kan jeg også lege'' han hamrede sin fod mod hendes underliv, men stoppede dog kort fra hende. han tænkte på hvor såret Drake ville blive hvis han gjorde det.
han så på Drake, afventende
Patch
Patch
Yngling

Nye navn : Patch
Url Alder : 19 år
Antal indlæg : 103
Vampyr Erfaring : 9230
Respekt : 0
Skoleuniformen : Sorte jeans, sorte støvler og en mørkerød skjorte, med emblem lige over hans venstre bryst. Håret er aldrig sat.
Join date : 08/11/11
Geografisk sted : House Of Night

Tilbage til toppen Go down

Stemning - Alma - Page 2 Empty Sv: Stemning - Alma

Indlæg  Alma Lør Dec 03, 2011 4:31 am

Alma skyndte sig om bag Dracius så Patch ikke nåede hende. "Stop nu bare, begge to" Bad hun pg lagde en hånd mod Sin kærestes arm. "Please.." Hun så lidt på dem og rystede stadig lidt. Langsomt gik hun så over til Patch igen. "Har du tænkt på at du forsøg på at hjælpe, ikke ville hjælpe?" Spurgte hun roligt og så på hal og brugte ubevist sin affinitet på begge drenge, og fik dem til at hidse sig ned.

//Vil I ikke vente på mig? Skal ud at shoppe nu, desværre ^^'
Alma
Alma
Yngling

Nye navn : Alma Sangrienta
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1559
Vampyr Erfaring : 11470
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort bluse med V-udskæring, og 5. trins emblem, sorte bukser og sorte gummisko.
Join date : 25/11/10
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Stemning - Alma - Page 2 Empty Sv: Stemning - Alma

Indlæg  Patch Lør Dec 03, 2011 4:34 am

//vi venter//
Patch
Patch
Yngling

Nye navn : Patch
Url Alder : 19 år
Antal indlæg : 103
Vampyr Erfaring : 9230
Respekt : 0
Skoleuniformen : Sorte jeans, sorte støvler og en mørkerød skjorte, med emblem lige over hans venstre bryst. Håret er aldrig sat.
Join date : 08/11/11
Geografisk sted : House Of Night

Tilbage til toppen Go down

Stemning - Alma - Page 2 Empty Sv: Stemning - Alma

Indlæg  Dracio Lør Dec 03, 2011 4:42 am

Drake så på Alma da hun bevægede sig om bag sig, smilede kort til Patch "hvorfor gjorde du det her?" spurgte han roligt, stadig med øjne der lyste af had, han havde svært ved ikke at slå efter ham igen, men da han mærkede hendes hånd på sin arm, så han på hende "Alma bare lad ham være" sagde han roligt "han tænker ikke som andre" sagde han bare men lød fjern, og stirrede på Patch med et gennemborende blik.
Han mærkede hvad hun prøvede ved ham "Alma stop, lad os klare det her, jeg har noget jeg skal snakke med ham om, og det kræver måske lidt mere end bare stemmen" sagde han men kunne mærke han slappede af.
Dracio
Dracio
Yngling

Nye navn : Dracius Leonidas
Url Alder : 19
Antal indlæg : 483
Vampyr Erfaring : 9832
Respekt : 0
Join date : 02/08/11
Geografisk sted : Los Angeles / Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Stemning - Alma - Page 2 Empty Sv: Stemning - Alma

Indlæg  Alma Lør Dec 03, 2011 9:12 am

//Mange tak ^^' Er hjemme nu xD

Alma så på Dracius og rystede lidt på hovedet. "Han prøvede at hjælpe" Sagde hun blidt. "Selvom han ikke rigtig fattede, at havde han givet slip, ville det havde hjulpet mere end at han prøvede at holde mig fast" Hun gyste lidt. Hun kunne ikke li at sidde fast, blive holdt fanget, det fik hende, mildt sagt, til at miste kontrollen over sig selv. Det mindede alt for meget om at været spændt fast på et rundt bord og blive.. Alma's blik blev fjernt ganske kort, så hun blinkede for at komme væk fra de skrækkelige minder.
Alma
Alma
Yngling

Nye navn : Alma Sangrienta
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1559
Vampyr Erfaring : 11470
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort bluse med V-udskæring, og 5. trins emblem, sorte bukser og sorte gummisko.
Join date : 25/11/10
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Stemning - Alma - Page 2 Empty Sv: Stemning - Alma

Indlæg  Espíritu Sangrienta Fre Dec 09, 2011 2:31 am

//Vil lige gøre dit liv værre, Patch, oh jeg vil lige møde dig Drake. Håber det er okay at jeg blander mig ^^'

Espíritu kom stille gående ned ad gangen, indtil hun hørte ophidsede stemmer inde fra musiklokalet, samt den velkendte aura fra hendes søster, derfor gik hun derind. Dog stoppede hun i døren da hun så Patch. Hendes blik blev mere trist og sårbart, hun fik ondt i brystet og stod bare kort i døren, før hun gik med lette skridt over til Alma der stod bag fyren, der måtte være Dracius. Hun tog blidt fat om hendes arm og hev hende lidt væk fra drengene. Hendes blik søgte hendes og så bare trist ind i hendes søsters øjne. Hun var selv lidt højere og havde større former end Alma. Og så havde hun kort brunt hår hvor Alma havde glat skulderlangt, som jo var farvet og glattet.
Hun så ikke på Patch, eller sin søsters kæreste, kun på hende. Hun lagde en hånd mod hendes kind og kærtegnede den let, hun havde altid været stærkest fysisk og psykisk.
Espíritu Sangrienta
Espíritu Sangrienta
Yngling

Nye navn : Espíritu Sangrienta
Url Alder : 17
Antal indlæg : 176
Vampyr Erfaring : 9390
Respekt : 0
Skoleuniformen : Hun har ikke ændret så meget ved den.
Join date : 28/09/11
Geografisk sted : Nattens Hus - Tusla

Tilbage til toppen Go down

Stemning - Alma - Page 2 Empty Sv: Stemning - Alma

Indlæg  Patch Fre Dec 09, 2011 3:50 am

//din lille heks! XD

han skulede til Spirit da hun trådte ind. Uden et ord gik han mod døren, vredt.
det var tydeligt at han ikke var i humøret til også at se på hende nu. ''jeg håber du har en anden at tegne nu Espíritu'' snerrede han lavt inden han gik ud af døren og ned af gangen. det sidste han gad var at se hendes sårede blik når han i forevejen måtte håndtere hendes hysteriske søsters kæreste.
Patch
Patch
Yngling

Nye navn : Patch
Url Alder : 19 år
Antal indlæg : 103
Vampyr Erfaring : 9230
Respekt : 0
Skoleuniformen : Sorte jeans, sorte støvler og en mørkerød skjorte, med emblem lige over hans venstre bryst. Håret er aldrig sat.
Join date : 08/11/11
Geografisk sted : House Of Night

Tilbage til toppen Go down

Stemning - Alma - Page 2 Empty Sv: Stemning - Alma

Indlæg  Espíritu Sangrienta Fre Dec 09, 2011 4:34 am

//Hævnens sødme ^^

Espíritu så på ham og fik så et mere hårdt blik. Hun slap Alma og gik efter ham. Hun kom let ind foran ham og lagde en hånd mod hans bryst for at stoppe ham. Hun sagde først ikke noget, så bare ind i hans øjne mens hun nærmest undersøgte det for følelser. Hun knugede så kort om hans skjorte og slap den så. "Du min gadedreng" Sagde hun roligt, nærmest blidt.
Espíritu Sangrienta
Espíritu Sangrienta
Yngling

Nye navn : Espíritu Sangrienta
Url Alder : 17
Antal indlæg : 176
Vampyr Erfaring : 9390
Respekt : 0
Skoleuniformen : Hun har ikke ændret så meget ved den.
Join date : 28/09/11
Geografisk sted : Nattens Hus - Tusla

Tilbage til toppen Go down

Stemning - Alma - Page 2 Empty Sv: Stemning - Alma

Indlæg  Patch Fre Dec 09, 2011 6:23 am

han himlede med øjnene ''dét kan vist diskuteres lille ven.'' han bakkede en meter ud for hendes rækkevidde. ''jeg er ikke nogens. ligeså er du heller ikke.'' han så på hende med et følelsestomt blik.
''jeg troede du mente at jeg brugte dig som endnu et værktøj? men det misforstod jeg måske?'' han var kold som is. ''du må have mig undskyld, der er et slagsmål med mit navn på nede i byens lokale pub.'' han gik forbi hende og videre

//tro mig, i know the feeling//
Patch
Patch
Yngling

Nye navn : Patch
Url Alder : 19 år
Antal indlæg : 103
Vampyr Erfaring : 9230
Respekt : 0
Skoleuniformen : Sorte jeans, sorte støvler og en mørkerød skjorte, med emblem lige over hans venstre bryst. Håret er aldrig sat.
Join date : 08/11/11
Geografisk sted : House Of Night

Tilbage til toppen Go down

Stemning - Alma - Page 2 Empty Sv: Stemning - Alma

Indlæg  Espíritu Sangrienta Fre Dec 09, 2011 6:58 am

Espíritu sukkede over ham og fik roligt et skridt mod ham igen. Hun ignorere det første han sagde. "Hvordan ville du have reageret hvis den du elskede gjorde sådan?" Spurgte hun roligt og så ind i hans øjne. Hun kendte ham bedre end sin egen søster. "Hvis jeg bare brugte dig?" Spurgte hun og trådte ind foran ham da han prøvede at gå væk, hun ville ikke lade ham. "Forstår du det ikke?" Hun løftede forsigtigt hans ene hånd og lod en finger følge hans kæbes form i en blid bevægelse. "Du bekymrede dig for mig.. Gør du det stadig..?"
Espíritu Sangrienta
Espíritu Sangrienta
Yngling

Nye navn : Espíritu Sangrienta
Url Alder : 17
Antal indlæg : 176
Vampyr Erfaring : 9390
Respekt : 0
Skoleuniformen : Hun har ikke ændret så meget ved den.
Join date : 28/09/11
Geografisk sted : Nattens Hus - Tusla

Tilbage til toppen Go down

Stemning - Alma - Page 2 Empty Sv: Stemning - Alma

Indlæg  Patch Fre Dec 09, 2011 7:05 am

''som du selv sagde; du havde ikke brug for beskyttelse. Jeg vil altid være bekymret for dig..'' han tog ikke sin hånd til sig. Han stod der bare. ''og jeg brugte dig ikke.'' mumlede han opgivende. Han orkede ikke diskuterer med hende. Han ville dele nogle slag ud, og det skulle ikke være på hende.
''ryk dig nu bare Spirit.'' snerrede han lavt, nærmest brummende.
Patch
Patch
Yngling

Nye navn : Patch
Url Alder : 19 år
Antal indlæg : 103
Vampyr Erfaring : 9230
Respekt : 0
Skoleuniformen : Sorte jeans, sorte støvler og en mørkerød skjorte, med emblem lige over hans venstre bryst. Håret er aldrig sat.
Join date : 08/11/11
Geografisk sted : House Of Night

Tilbage til toppen Go down

Stemning - Alma - Page 2 Empty Sv: Stemning - Alma

Indlæg  Espíritu Sangrienta Fre Dec 09, 2011 7:18 am

Hun smilede svagt. "Fordi du lærte mig at kunne klare mig selv.." Sagde hun blidt og lidt stille. Hun lod blidt sin hånd kærtegne hans kind. Hun åndede en smule lettet op ved hans ord, og fattede egentlig ikke selv helt, hvordan hun stadig kunne stole på ham.
"Nejnej.. Først.." Sagde hun med et lille smil, stillede sig på tær og kyssede ham let, forsigtigt og prøvende. Hun slap ham igen lidt efter fuldstændig og så bare på ham med sit blide blik.

//Der skulle have stået; Hun løftede forsigtigt sin ene hånd og lod en finger følge hans kæbes form i en blid bevægelse. ^^' Er lidt i chock stadig såe.. Jah.
Espíritu Sangrienta
Espíritu Sangrienta
Yngling

Nye navn : Espíritu Sangrienta
Url Alder : 17
Antal indlæg : 176
Vampyr Erfaring : 9390
Respekt : 0
Skoleuniformen : Hun har ikke ændret så meget ved den.
Join date : 28/09/11
Geografisk sted : Nattens Hus - Tusla

Tilbage til toppen Go down

Stemning - Alma - Page 2 Empty Sv: Stemning - Alma

Indlæg  Patch Fre Dec 09, 2011 7:21 am

''jeg troede at det var min opgave at være på tværs?'' sukkede han og kyssede hende blidt inden han manøvrede sig udenom hende. ''helt ærligt, jeg skal altså ned og tæve noget. Og Drake er ikke ligefrem den jeg ønsker at tæve mest i verdenen. Nærmere din irreterende søster..'' han kyssede hendes kind. ''vi ses nok senere?'' han forsvandt ned af gangen inden hun kunne nå at stoppe ham.
Patch
Patch
Yngling

Nye navn : Patch
Url Alder : 19 år
Antal indlæg : 103
Vampyr Erfaring : 9230
Respekt : 0
Skoleuniformen : Sorte jeans, sorte støvler og en mørkerød skjorte, med emblem lige over hans venstre bryst. Håret er aldrig sat.
Join date : 08/11/11
Geografisk sted : House Of Night

Tilbage til toppen Go down

Stemning - Alma - Page 2 Empty Sv: Stemning - Alma

Indlæg  Espíritu Sangrienta Fre Dec 09, 2011 7:26 am

Espíritu smilede lidt over ham og nød at mærke hans læber mod sine. Hun rystede let på hovedet af ham og vendte sig samtidig om mod ham. "Det hjælper da ikke bare at.." Hun sukkede og kom i tanke om hvem hun snakkede til. "Rør du Alma, rør du mig" Sagde hun roligt, lukkede kort sine øjne da han kyssede hendes kind, åbnede dem, og sin mund, for at svare, men han var allerede væk. Hun stod bare lidt og så efter ham, inden hun forsigtigt gik ind til Alma og Drake inde i musikværelset igen.
Espíritu Sangrienta
Espíritu Sangrienta
Yngling

Nye navn : Espíritu Sangrienta
Url Alder : 17
Antal indlæg : 176
Vampyr Erfaring : 9390
Respekt : 0
Skoleuniformen : Hun har ikke ændret så meget ved den.
Join date : 28/09/11
Geografisk sted : Nattens Hus - Tusla

Tilbage til toppen Go down

Stemning - Alma - Page 2 Empty Sv: Stemning - Alma

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum