The House Of Night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Mest aktive brugere
Elizabet (1664)
Stemning - Alma I_vote_lcapStemning - Alma I_voting_barStemning - Alma I_vote_rcap 
Rosa (1572)
Stemning - Alma I_vote_lcapStemning - Alma I_voting_barStemning - Alma I_vote_rcap 
Alma (1559)
Stemning - Alma I_vote_lcapStemning - Alma I_voting_barStemning - Alma I_vote_rcap 
Ciel (1525)
Stemning - Alma I_vote_lcapStemning - Alma I_voting_barStemning - Alma I_vote_rcap 
kattriona (1467)
Stemning - Alma I_vote_lcapStemning - Alma I_voting_barStemning - Alma I_vote_rcap 
Perceval (1358)
Stemning - Alma I_vote_lcapStemning - Alma I_voting_barStemning - Alma I_vote_rcap 
Wodtcagt (1326)
Stemning - Alma I_vote_lcapStemning - Alma I_voting_barStemning - Alma I_vote_rcap 
Rosiie (1000)
Stemning - Alma I_vote_lcapStemning - Alma I_voting_barStemning - Alma I_vote_rcap 
amiana (903)
Stemning - Alma I_vote_lcapStemning - Alma I_voting_barStemning - Alma I_vote_rcap 
Kayla (861)
Stemning - Alma I_vote_lcapStemning - Alma I_voting_barStemning - Alma I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?

Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Kommentarer: 1

Seneste emner
» en ny tøs? - samera
Stemning - Alma I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
Stemning - Alma I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
Stemning - Alma I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
Stemning - Alma I_icon_minitimeTors Jan 29, 2015 3:43 pm af Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
Stemning - Alma I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:21 pm af Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
Stemning - Alma I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:13 pm af Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
Stemning - Alma I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 2:27 pm af Hayate

» Tilbage, og søger emne
Stemning - Alma I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 1:48 pm af Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
Stemning - Alma I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 12:00 pm af Hayate

Top posting users this week
Ingen bruger


Stemning - Alma

4 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Stemning - Alma Empty Stemning - Alma

Indlæg  Patch Fre Dec 02, 2011 2:11 pm

t omkring 4:27
s musiklokalet
v det blæser ret så kraftigt udenfor. Måske bliver der storm?
o instrumenterne står frit fremme, alle til fri afbenyttelse. Gulvet er ret så slidt af alle de dansesko der har trampet over det gennem de sidste mange timer, og mikrofonerne er først lige blevet hevet fra.

Patch gik rundt og gjorde rent og satte på plads efter det sidste hold musikundervisning for i nat. Han trøjer var efterhånden så godt gennemblødt af sved at han var få sekunders arbejde for at flå den af. Hans jeans, der ellers normalt ville sidde nede om anklerne på ham (som hans menneskelig-ekskæreste jo mente), så de nu på ders rette plads med livremmen om hofterne.

Han faldt kort efter over en ustemt guitar, og græmmedes ved lyden af strengene der knagende. Han tog sin trøje af, og tog guitaren fra stativet. Langsomt begyndte han at stemme den til dens rigtige leje mens han lukkede øjnene af ren vane.
Patch
Patch
Yngling

Nye navn : Patch
Url Alder : 19 år
Antal indlæg : 103
Vampyr Erfaring : 9230
Respekt : 0
Skoleuniformen : Sorte jeans, sorte støvler og en mørkerød skjorte, med emblem lige over hans venstre bryst. Håret er aldrig sat.
Join date : 08/11/11
Geografisk sted : House Of Night

Tilbage til toppen Go down

Stemning - Alma Empty Sv: Stemning - Alma

Indlæg  Alma Fre Dec 02, 2011 3:27 pm

Alma gik rundt på gangene, ledte efter sin kat. Hun kaldte ikke, det behøvede hun ikke, hun ville kunne mærke hende mentalt og følelsesmæssigt hvis hun var der. Hun sukkede lidt og prøvede alligevel inde i musik lokalet, lige tids nok til at se ynglingen der var derinde til at sætte sig ned og vist begynde at stemme guitaren. Da hun så at han havde bar overkrop, rødmede hun svagt. "Undskyld jeg forstryrre" Sagde hun lavt og undskyldende og slog kort sit blik ned inden hun så på ynglingen igen med et lille smil. "Men har du set en sort kat med røde og blå øjne, som mine?" Spurgte hun så og hentydede til sine egne forskellig farvede øjne, hvor det højre var rødt som blod, og det venstre, blåt som havet.
Alma
Alma
Yngling

Nye navn : Alma Sangrienta
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1559
Vampyr Erfaring : 11470
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort bluse med V-udskæring, og 5. trins emblem, sorte bukser og sorte gummisko.
Join date : 25/11/10
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Stemning - Alma Empty Sv: Stemning - Alma

Indlæg  Patch Lør Dec 03, 2011 1:27 am

han så op da han hørte hende, og smilede undskyldende. Han fandt sin t-shirt igen, og krøb i den.
''desværre frøken. jeg har intet set til den.'' sagde han, undskyldende for sin uvidenhed. Han stillede guitaren væk, og gik hen mod hende, smilende.
da han nåede hen til hende rakte han sin hånd frem og smilede venligt. ''mit navn er Patch.'' sagde han med en blød stemme. hans stemme var dyb, dog uden at den var uhyggelig.
Patch
Patch
Yngling

Nye navn : Patch
Url Alder : 19 år
Antal indlæg : 103
Vampyr Erfaring : 9230
Respekt : 0
Skoleuniformen : Sorte jeans, sorte støvler og en mørkerød skjorte, med emblem lige over hans venstre bryst. Håret er aldrig sat.
Join date : 08/11/11
Geografisk sted : House Of Night

Tilbage til toppen Go down

Stemning - Alma Empty Sv: Stemning - Alma

Indlæg  Alma Lør Dec 03, 2011 1:36 am

Alma smilede en smule genert og nikkede lidt. "Jeg har ikke kunnet finde hende hele dagen" Sukkede hun med et lille smil. "Men katte har jo deres eget liv" Hun smilede en smule skævt og fulgte ham roligt med blikket da han kom over til hende.
Hun smilede blidt og venligt igen, rakte selv sin hånd frem og tog fat om hans underarm og hilste på den traditionelle måde. "Hyggeligt at møde Dem Patch" Sagde hun venligt og smilede til ham med svagt røde kinder. Hun brugte sin affinitet til at holde øje med hans følelsesmønster, en lille vane hun havde fået og som osse hjalp hende med at øve sig med kontrollen, så hun ikke mistede den og besvimede igen. "Jeg hedder Alma" Sagde hun blidt og smilede til ham og slap så hans underarm og tog sin egen arm til sig igen og smilede venligt til ham.
Alma
Alma
Yngling

Nye navn : Alma Sangrienta
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1559
Vampyr Erfaring : 11470
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort bluse med V-udskæring, og 5. trins emblem, sorte bukser og sorte gummisko.
Join date : 25/11/10
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Stemning - Alma Empty Sv: Stemning - Alma

Indlæg  Patch Lør Dec 03, 2011 1:40 am

''mig en ære frøken.'' smilede han. Han trak på skuldrene. ''katte med et liv? har jeg nu aldrig hørt om. men hvem ved? de små væsner skal vel også lave noget når de ikke klamrer sig til en.'' han gik tilbage til guitaren.
''spiller De guitar frøken?'' smilede han spørgende
Patch
Patch
Yngling

Nye navn : Patch
Url Alder : 19 år
Antal indlæg : 103
Vampyr Erfaring : 9230
Respekt : 0
Skoleuniformen : Sorte jeans, sorte støvler og en mørkerød skjorte, med emblem lige over hans venstre bryst. Håret er aldrig sat.
Join date : 08/11/11
Geografisk sted : House Of Night

Tilbage til toppen Go down

Stemning - Alma Empty Sv: Stemning - Alma

Indlæg  Alma Lør Dec 03, 2011 1:44 am

Alma så på ham og smilede først over det første han sagde, men det næste, frembram en let panderynken. "Det er kattene der vælger én, ikke omvendt" Sagde hun og så på ham med et let uforstående blik, da det, for hende, var almen viden.
Hun rystede let på hovedet og smilet kom frem igen. "Jeg spiller ikke noget, faktisk" Sagde hun med et lille smil.
Alma
Alma
Yngling

Nye navn : Alma Sangrienta
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1559
Vampyr Erfaring : 11470
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort bluse med V-udskæring, og 5. trins emblem, sorte bukser og sorte gummisko.
Join date : 25/11/10
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Stemning - Alma Empty Sv: Stemning - Alma

Indlæg  Patch Lør Dec 03, 2011 1:50 am

''katte er bare... jeg er ikke vild med dem.'' han smilede undskyldende.
''De ligner ellers en der ville være fænomenal til at spille guitar.'' han så helt seriøst på hende, nærmest med et borende blik ind i hendes øjne.
''kom og prøv.'' bad han blidt, da han satte sig til rette på gulvet med guitaren i skødet
Patch
Patch
Yngling

Nye navn : Patch
Url Alder : 19 år
Antal indlæg : 103
Vampyr Erfaring : 9230
Respekt : 0
Skoleuniformen : Sorte jeans, sorte støvler og en mørkerød skjorte, med emblem lige over hans venstre bryst. Håret er aldrig sat.
Join date : 08/11/11
Geografisk sted : House Of Night

Tilbage til toppen Go down

Stemning - Alma Empty Sv: Stemning - Alma

Indlæg  Alma Lør Dec 03, 2011 1:55 am

Alma så på ham som om hun ikke forstod hvad han sagde. Så rystede hun let på hovedet. "En yngling som ikke bryder sig om katte.." Sagde hun lavt. "Den var ny" Hun lo lidt og smilede let til ham.
Hun hævede sit ene øjenbryn og så på ham da hun så han borende blik. "Nej, det tror jeg nu ikke" Sagde hun venligt. Hun rystede lidt på hovedet, men gik alligevel langsomt over til ham og satte sig overfor ham. "Jeg spiller ikke" Hun lød helt rolig og smilede lidt.
Alma
Alma
Yngling

Nye navn : Alma Sangrienta
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1559
Vampyr Erfaring : 11470
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort bluse med V-udskæring, og 5. trins emblem, sorte bukser og sorte gummisko.
Join date : 25/11/10
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Stemning - Alma Empty Sv: Stemning - Alma

Indlæg  Patch Lør Dec 03, 2011 1:59 am

''tror du selv at du ikke spiller, eller ved du det helt sikkert?'' hans formelle toneleje blev nu nærmest personligt. ''prøv nu. bare nogle akkorder. Selvom din affinitet er at kende til folks følelser, kan du sagtens være musisk begavet.'' Han smilede bare venligt.
''du behøver ikke være bange for at jeg griner. tværtimod.'' smilede han og så op i loftet.
''det er ikke verdens sjoveste ting at blive leet af når man ikke får den succes man ønsker..''
Patch
Patch
Yngling

Nye navn : Patch
Url Alder : 19 år
Antal indlæg : 103
Vampyr Erfaring : 9230
Respekt : 0
Skoleuniformen : Sorte jeans, sorte støvler og en mørkerød skjorte, med emblem lige over hans venstre bryst. Håret er aldrig sat.
Join date : 08/11/11
Geografisk sted : House Of Night

Tilbage til toppen Go down

Stemning - Alma Empty Sv: Stemning - Alma

Indlæg  Alma Lør Dec 03, 2011 2:06 am

Alma rystede lidt på hovedet. "Bare en følelse jeg har.." Sagde hun stille og en smule afvigende. Det næste han sagde, fik hende til at stirre målløst på ham, hun blinkede lidt. "Hvordan kan du..?" Spurgte hun lavt og så bare på ham.
"Jeg er ikke bange for at blive grint af" Sagde hun roligt. "Selvom det ikke ville være noget, jeg ikke har prøvet før"
Alma
Alma
Yngling

Nye navn : Alma Sangrienta
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1559
Vampyr Erfaring : 11470
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort bluse med V-udskæring, og 5. trins emblem, sorte bukser og sorte gummisko.
Join date : 25/11/10
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Stemning - Alma Empty Sv: Stemning - Alma

Indlæg  Patch Lør Dec 03, 2011 2:36 am

''den måde du stirrede på mig.. det er ret så nemt at gennemskue..'' sagde han blidt og så på hende. Hans smil virkede ærligt nok.
Han smilede og rakte hende sin hånd, ''kom lige her ned. Så skal jeg vise dig hvad jeg mener.'' smilede han
Patch
Patch
Yngling

Nye navn : Patch
Url Alder : 19 år
Antal indlæg : 103
Vampyr Erfaring : 9230
Respekt : 0
Skoleuniformen : Sorte jeans, sorte støvler og en mørkerød skjorte, med emblem lige over hans venstre bryst. Håret er aldrig sat.
Join date : 08/11/11
Geografisk sted : House Of Night

Tilbage til toppen Go down

Stemning - Alma Empty Sv: Stemning - Alma

Indlæg  Alma Lør Dec 03, 2011 2:41 am

Alma rystede let på hovedet. "Jeg stirrer da ikke.." Sagde hun lettere uforstående, men hun kunne mærke at han sagde sandheden, så hun blinkede lidt og så kort ned og så på hans hånd. Hun tøvede lidt inden hun lagde sin hånd i hans, faktisk en smule bange for om han ville kunne se hendes ar eller ej, da de gik rundt overalt på hendes krop, samt hendes hænder, det eneste sted der ikke var ar, var faktisk hendes ansigt.
Alma
Alma
Yngling

Nye navn : Alma Sangrienta
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1559
Vampyr Erfaring : 11470
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort bluse med V-udskæring, og 5. trins emblem, sorte bukser og sorte gummisko.
Join date : 25/11/10
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Stemning - Alma Empty Sv: Stemning - Alma

Indlæg  Patch Lør Dec 03, 2011 2:47 am

han smilede og fik hende ned og sidde, på hans skød så hun ikke blev beskidt af gulvet.
''vi alle prøver noget vi ikke har lysten til, ikke sandt Alma? Bare prøv en smule, så skal jeg nok lade dig være.'' lovede han og smilede roligt.
han tog guitaren og placerede den i hendes arme
Patch
Patch
Yngling

Nye navn : Patch
Url Alder : 19 år
Antal indlæg : 103
Vampyr Erfaring : 9230
Respekt : 0
Skoleuniformen : Sorte jeans, sorte støvler og en mørkerød skjorte, med emblem lige over hans venstre bryst. Håret er aldrig sat.
Join date : 08/11/11
Geografisk sted : House Of Night

Tilbage til toppen Go down

Stemning - Alma Empty Sv: Stemning - Alma

Indlæg  Alma Lør Dec 03, 2011 2:52 am

Alma blev ret så overrasket og sad helt stift i hans skød, og et kort glimt af hendes fortid viste sig for hendes blik, og før hun vidste af det, havde hun boret sin albue ind i hans mave og tumlet væk fra ham. Hun rystede og havde et lettere panisk blik. "De.. Det.. Det må du ikke gøre igen" Sagde hun med en dirrende fast stemme og var tumlet nogle meter væk fra ham.
Alma
Alma
Yngling

Nye navn : Alma Sangrienta
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1559
Vampyr Erfaring : 11470
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort bluse med V-udskæring, og 5. trins emblem, sorte bukser og sorte gummisko.
Join date : 25/11/10
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Stemning - Alma Empty Sv: Stemning - Alma

Indlæg  Patch Lør Dec 03, 2011 3:04 am

han rejste sig op i samme øjeblik som hun gjorde. Han greb hendes hånd i samme bevægelse.
''Alma! Jeg gør dig ikke noget.'' lovede han, en smule forvirret over hendes reaktion. ''hvad er der galt..?'' spurgte han forsigtigt og aede hendes håndryg kort, fulgte hendes ar
Patch
Patch
Yngling

Nye navn : Patch
Url Alder : 19 år
Antal indlæg : 103
Vampyr Erfaring : 9230
Respekt : 0
Skoleuniformen : Sorte jeans, sorte støvler og en mørkerød skjorte, med emblem lige over hans venstre bryst. Håret er aldrig sat.
Join date : 08/11/11
Geografisk sted : House Of Night

Tilbage til toppen Go down

Stemning - Alma Empty Sv: Stemning - Alma

Indlæg  Alma Lør Dec 03, 2011 3:12 am

Alma stirrede bare på ham med et panisk blik. "Slip mig.. Slip mig nu" Bad hun og rystede. Da hun mærkede at han fulgte et af hendes mange ar på hendes håndryg, stivnede hun fuldstændig og trak sin hånd til sig med et hurtigt ryk og holdte den ind til sig. Hun hadede når sådan noget her skete, når hun blev mindet om hendes traumatiske fortid, og det blev hun hver dag, hver eneste gang hun så ned ad sig selv, alle de mange sirlige ar der kørte op og ned ad sin krop. Hun ville snart miste kontrollen og komme til at gøre noget hun virkelig ville fortryde, ligesom hun havde gjort ved Ciel, voldt ham en stor smerte, fordi hun stadig var halvt inde i et mareridt.
Alma
Alma
Yngling

Nye navn : Alma Sangrienta
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1559
Vampyr Erfaring : 11470
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort bluse med V-udskæring, og 5. trins emblem, sorte bukser og sorte gummisko.
Join date : 25/11/10
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Stemning - Alma Empty Sv: Stemning - Alma

Indlæg  Patch Lør Dec 03, 2011 3:18 am

''en ting jeg måske burde fortælle dig-'' han låste beskyttende sine arme om hende, så hun ikke kunne vride sig fri eller gøre skade på sig selv.
''-jeg har ingen intentioner om at gøre dig fortræd. Jeg har heller ingen intention om at tvinge dig til noget. Men én ting bør du nok forstå, Alma; Jeg er ikke typen der ser en der er skræmt, og så bare går videre.'' hans stemme var fast, og det samme var hans greb.
''det kan din Løvernes Søn bekræfte.'' de sidste ord var blot en hvisken.
Patch
Patch
Yngling

Nye navn : Patch
Url Alder : 19 år
Antal indlæg : 103
Vampyr Erfaring : 9230
Respekt : 0
Skoleuniformen : Sorte jeans, sorte støvler og en mørkerød skjorte, med emblem lige over hans venstre bryst. Håret er aldrig sat.
Join date : 08/11/11
Geografisk sted : House Of Night

Tilbage til toppen Go down

Stemning - Alma Empty Sv: Stemning - Alma

Indlæg  Alma Lør Dec 03, 2011 3:26 am

Alma så skræmt på ham. "Slip mig!" Hun knurrede det lidt og prøvede virkelig at skubbe ham væk. "Slip, slip, slip, slip" Messede hun nærmest og rystede voldsomt. Hun kunne ikke mere, hun påvirkede hans følelser og fik ham til at tro at han følte smerte ved at røre hende, det var bare kort, så meget kunne hun da beherske sig, altså lige indtil han nævnte Dracius. Hun lagde begge hænder mod hans bryst og skubbede sig bare hårdt væk fra ham.
Alma
Alma
Yngling

Nye navn : Alma Sangrienta
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1559
Vampyr Erfaring : 11470
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort bluse med V-udskæring, og 5. trins emblem, sorte bukser og sorte gummisko.
Join date : 25/11/10
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Stemning - Alma Empty Sv: Stemning - Alma

Indlæg  Patch Lør Dec 03, 2011 3:32 am

han smilede saligt ved den smule smerte hun prøvede at forvolde ham. Han så på hende, så hende direkte i øjnene.
''Alma, slap nu af. Jeg æder dig ikke.'' Hans greb løsnede sig ikke.
langsomt bredte smilet sig da hun prøvede at komme væk fra ham, men så kom han i tanke om sit løfte. Et kort øjeblik overvejede han virkelig at bryde det, men han vidste hvor mange høvl han ville få af Drake for at skræmme hans lille engel. På et punkt troede han nok ikke selv på at Drake kunne gøre ham fortræd, hverken fysisk eller psykisk.

Han så på hende igen, tilbage fra sin tankestrøm. ''træk vejret dybt.'' sagde han blidt, ''-når du slapper af, så slipper jeg dig.'' sagde han roligt
Patch
Patch
Yngling

Nye navn : Patch
Url Alder : 19 år
Antal indlæg : 103
Vampyr Erfaring : 9230
Respekt : 0
Skoleuniformen : Sorte jeans, sorte støvler og en mørkerød skjorte, med emblem lige over hans venstre bryst. Håret er aldrig sat.
Join date : 08/11/11
Geografisk sted : House Of Night

Tilbage til toppen Go down

Stemning - Alma Empty Sv: Stemning - Alma

Indlæg  Alma Lør Dec 03, 2011 3:39 am

Alma så på ham og slappede kort virkelig af, eller sådan så det ud udefra. "Slip. Mig. Nu" Sagde hun langsomt og fast og hendes øjne glødede nærmest med et lettere dyrisk blik. Mentalt, var hun ved at samle en pinefuld smerte, som hun kort efter lod gå mod ham og påvirkede hans følelser så han følte det. Samtidig nev hun ham et bestemt punkt på halsen, der sjovt nok, enten fik folk til at bukke under, eller grine.
Hun anede ikke hvorfra han kendte Dracius fra, og hun var kort osse ligeglad, lige nu, skulle hun bare væk fra Patch. Godt nok var hun lille, men ikke svag.
Alma
Alma
Yngling

Nye navn : Alma Sangrienta
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1559
Vampyr Erfaring : 11470
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort bluse med V-udskæring, og 5. trins emblem, sorte bukser og sorte gummisko.
Join date : 25/11/10
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Stemning - Alma Empty Sv: Stemning - Alma

Indlæg  Patch Lør Dec 03, 2011 3:45 am

''det hjælper dig ikke at lade som om.'' smilede han roligt. ''langtfra. slap nu af. og drop det niveri. det kilder.'' hans smil blev tydeligere.
''helt ærligt Alma, man skulle tro at du ikke kunne opfatte det''
Han smilede bare forsat og drejede hende mod væggen. ''ligemeget hvor meget smerte du påfører mig, så hjælper det dig ikke. jeg slipper ikke før du slapper af. om så jeg skal bide dig for at få dig til det.'' han så hende i øjnene. hvis hun ikke slappede af kunne hun ikke styre sine evner, og så kunne hun skade alle på hendes vej. han truede hende ikke, tværtimod, han prøvede kun at hjælpe.
Patch
Patch
Yngling

Nye navn : Patch
Url Alder : 19 år
Antal indlæg : 103
Vampyr Erfaring : 9230
Respekt : 0
Skoleuniformen : Sorte jeans, sorte støvler og en mørkerød skjorte, med emblem lige over hans venstre bryst. Håret er aldrig sat.
Join date : 08/11/11
Geografisk sted : House Of Night

Tilbage til toppen Go down

Stemning - Alma Empty Sv: Stemning - Alma

Indlæg  Alma Lør Dec 03, 2011 3:54 am

Alma knurrede og snerrede af ham og blev bare mere panisk og skræmt da han holdte hende mod væggen. Hun så på ham, fik langsomt sin ene arm fri og stak ham en lussing. "Kan du ikke fatte at det er dig der gør det her?!" Råbte hun ham op i ansigtet, og det var sandt, gav han slip på hende, ville hun få det bedre, havde han ikke holdt hende sådan, ville hun slet ikke havde reageret så voldsomt, det han gjorde lige nu, mindede hende om så meget andet hun havde været igennem før.
Alma
Alma
Yngling

Nye navn : Alma Sangrienta
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1559
Vampyr Erfaring : 11470
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort bluse med V-udskæring, og 5. trins emblem, sorte bukser og sorte gummisko.
Join date : 25/11/10
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Stemning - Alma Empty Sv: Stemning - Alma

Indlæg  Dracio Lør Dec 03, 2011 4:01 am

Dracius kom gående ned af gangen, han hørte stemmer fra musiklokalet og gik hurtigt mod det, han løb nærmest da han havde hørt og genkendt Almas stemme, han sank en klump da han trådte ind og så Alma presset op mod muren "Patch vær venlig at slippe hende som hun beder dig om." sagde han roligt, hans øjne lynede, langsomt gik han mod dem mens skridt var bestemte "hvad tror du lige du har gang i?" spurgte han og så på Patch og derefter Alma, "hvad har han gjort dig?" spurgte han roligt, selvom vreden kunne skimtes bag den rolige tone.


//blander mig lige//
Dracio
Dracio
Yngling

Nye navn : Dracius Leonidas
Url Alder : 19
Antal indlæg : 483
Vampyr Erfaring : 9832
Respekt : 0
Join date : 02/08/11
Geografisk sted : Los Angeles / Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Stemning - Alma Empty Sv: Stemning - Alma

Indlæg  Patch Lør Dec 03, 2011 4:05 am

da han så Drake smilede han yderligere inden han overvejede at slippe Alma. Han slap hende hurtigt og gik hen til Drake. ''jeg har ikke gjort hende noget, udover at jeg har holdt fast i hende mod hendes vilje.'' han smilede uskyldigt, dog med et drenget drillende snert i det.
''det er noget af en snerpet tøs du har fundet dig.'' han så mod Alma og derefter mod Drake
Patch
Patch
Yngling

Nye navn : Patch
Url Alder : 19 år
Antal indlæg : 103
Vampyr Erfaring : 9230
Respekt : 0
Skoleuniformen : Sorte jeans, sorte støvler og en mørkerød skjorte, med emblem lige over hans venstre bryst. Håret er aldrig sat.
Join date : 08/11/11
Geografisk sted : House Of Night

Tilbage til toppen Go down

Stemning - Alma Empty Sv: Stemning - Alma

Indlæg  Alma Lør Dec 03, 2011 4:10 am

Alma rystede voldsomt og kunne næsten ikke genkende Dracius. Hun var bange, men havde stadig en alt for stor lyst til bare at fare på Patch og slå ham ned. "Du fatter ikke når man skal stoppe" Knurrede hun vredt af ham. Hun havde det som om hendes ene hånd brændte, han havde rørt hendes ar med vilje, fået hende til at sætte sig ned i sit skød, og ikke taget en nej for et nej.
Pludselig rejste hun sig op, var ikke rigtig længere sig selv, men skyndte sig om bag Patch og slog sit knæ op mellem hans ben.

//Helt okay min skat
Alma
Alma
Yngling

Nye navn : Alma Sangrienta
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1559
Vampyr Erfaring : 11470
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort bluse med V-udskæring, og 5. trins emblem, sorte bukser og sorte gummisko.
Join date : 25/11/10
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Stemning - Alma Empty Sv: Stemning - Alma

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum