The House Of Night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Mest aktive brugere
Elizabet (1664)
Just a evening - Alma  I_vote_lcapJust a evening - Alma  I_voting_barJust a evening - Alma  I_vote_rcap 
Rosa (1572)
Just a evening - Alma  I_vote_lcapJust a evening - Alma  I_voting_barJust a evening - Alma  I_vote_rcap 
Alma (1559)
Just a evening - Alma  I_vote_lcapJust a evening - Alma  I_voting_barJust a evening - Alma  I_vote_rcap 
Ciel (1525)
Just a evening - Alma  I_vote_lcapJust a evening - Alma  I_voting_barJust a evening - Alma  I_vote_rcap 
kattriona (1467)
Just a evening - Alma  I_vote_lcapJust a evening - Alma  I_voting_barJust a evening - Alma  I_vote_rcap 
Perceval (1358)
Just a evening - Alma  I_vote_lcapJust a evening - Alma  I_voting_barJust a evening - Alma  I_vote_rcap 
Wodtcagt (1326)
Just a evening - Alma  I_vote_lcapJust a evening - Alma  I_voting_barJust a evening - Alma  I_vote_rcap 
Rosiie (1000)
Just a evening - Alma  I_vote_lcapJust a evening - Alma  I_voting_barJust a evening - Alma  I_vote_rcap 
amiana (903)
Just a evening - Alma  I_vote_lcapJust a evening - Alma  I_voting_barJust a evening - Alma  I_vote_rcap 
Kayla (861)
Just a evening - Alma  I_vote_lcapJust a evening - Alma  I_voting_barJust a evening - Alma  I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?

Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Kommentarer: 1

Seneste emner
» en ny tøs? - samera
Just a evening - Alma  I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
Just a evening - Alma  I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
Just a evening - Alma  I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
Just a evening - Alma  I_icon_minitimeTors Jan 29, 2015 3:43 pm af Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
Just a evening - Alma  I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:21 pm af Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
Just a evening - Alma  I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:13 pm af Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
Just a evening - Alma  I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 2:27 pm af Hayate

» Tilbage, og søger emne
Just a evening - Alma  I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 1:48 pm af Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
Just a evening - Alma  I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 12:00 pm af Hayate

Top posting users this week
Ingen bruger


Just a evening - Alma

2 deltagere

Go down

Just a evening - Alma  Empty Just a evening - Alma

Indlæg  James Tirs Jan 17, 2012 11:16 am

Omgivelser: Et par ynglinge.
Påklædning: Sin Uniform.
Tid: 21:01
Vejr: Stjernerne glitrer smuk.


James sad henslængt på en bænk. Han havde en kulsort, blank kat ved siden af ham. Han lod sin hånd glide over kattens blanke ryg igen og igen. Katten rejste sig pludseligt op og smuttede i en høj fart. James sukkede bare og kiggede efter den. Han tog fat i hans taske og tog en bog op. Det var den originale Dracula. Da han døde på 2.Trin havde han været bange og rædselslagen men nu var han slet ikke bange længere. Han følte sig derimod stærk og uovervindelig. Han læste i ro og mag men lod til sidst bogen lukke og smed den ned i tasken igen. Han lagde sig på ryggen og stirrede op på stjernerne..
James
James
Yngling

Nye navn : James Stark
Url Alder : 20 eller deromkring.
Antal indlæg : 47
Vampyr Erfaring : 9052
Respekt : 0
Skoleuniformen : En sort t-shirt der sidder stramt så man kan skimte hans muskuløse overkrop., et par sorte jeans og ikke mindst et par grå converse.
Join date : 16/01/12
Geografisk sted : The Night House In Tulsa.

Tilbage til toppen Go down

Just a evening - Alma  Empty Sv: Just a evening - Alma

Indlæg  Alma Tirs Jan 17, 2012 11:27 am

Alma kom stille gående ude i gårdspladsen, hun nød bare det dejlige kolde vejr og den kølige vind mod sin hud. Hun havde en sjælden gang en sort t-shirt på, med V-udskæring, et par sorte jeans og sorte converse, det eneste man rigtig kunne se i natten, var hendes blege hud og hendes nærmest lysende øjne, der havde forskellige farver. Det højre var rødt som blod og det venstre blåt som havet. En fin ring glimtrede på hendes højre ringefinger, hun havde for nylig fået den af sin kæreste, han var bare fantastisk.
Hendes blik gik lidt rundt mens hun brugte sin affinitet til at mærke andres følelser til at 'se' hvor andre var. Hun mærkede et nyt følelsesmønster og gik mod personen. Hun fik øje på drengen der lå ned på bænken, hun klukkede stille over ham og mærkede forsigtigt på hans følelser, en vane hun havde fået, som osse hjalp hende med at få mere styr på hendes affinitet, og ikke miste kontrollen som sidst.. Det var ikke endt særlig godt.
Alma
Alma
Yngling

Nye navn : Alma Sangrienta
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1559
Vampyr Erfaring : 11494
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort bluse med V-udskæring, og 5. trins emblem, sorte bukser og sorte gummisko.
Join date : 25/11/10
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Just a evening - Alma  Empty Sv: Just a evening - Alma

Indlæg  James Tirs Jan 17, 2012 11:55 am

James følelses-mæssige område var dækket af sorg, kærlighed og ikke mindst længsel efter hvad han ikke kunne nå. Han havde næsten lyst til at række hånden ud og gribe fat i en af stjernerne. Han lod sit sind blive mere frit og følelserne flød ud, som saft i et glas vand. Han satte sig op da han mærkede at han blev betragtet. Han mødte en ung piges blik. ” Godaften ” Sagde Han, Hans stemme var kold som altid men den manglede den forførende klang. Hans øjne betragtede hende vagtsomt og hans mærke lyste nærmest op..
James
James
Yngling

Nye navn : James Stark
Url Alder : 20 eller deromkring.
Antal indlæg : 47
Vampyr Erfaring : 9052
Respekt : 0
Skoleuniformen : En sort t-shirt der sidder stramt så man kan skimte hans muskuløse overkrop., et par sorte jeans og ikke mindst et par grå converse.
Join date : 16/01/12
Geografisk sted : The Night House In Tulsa.

Tilbage til toppen Go down

Just a evening - Alma  Empty Sv: Just a evening - Alma

Indlæg  Alma Tirs Jan 17, 2012 12:02 pm

Alma mærkede bare hans følelser og smilede svagt over ham, da hun kunne mærke lidt af grunden til dem. "Godaften," Sagde hun og smilede sødt og venligt til ham. "Kigger De på stjernerne helt alene?" Hun smilede stadig og lagde sit hoved lettere på skrå. Hun havde stadig ikke helt vænnet sig til at få sit gamle lange, tykke brune hår igen, men det var nu engang rart. Hendes øjne lyste op i mørket, det gjorde de altid, og hendes mærke var osse svagt synligt her i mørket.
Alma
Alma
Yngling

Nye navn : Alma Sangrienta
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1559
Vampyr Erfaring : 11494
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort bluse med V-udskæring, og 5. trins emblem, sorte bukser og sorte gummisko.
Join date : 25/11/10
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Just a evening - Alma  Empty Sv: Just a evening - Alma

Indlæg  James Tirs Jan 17, 2012 9:46 pm

James hørte trin nærme sig men lod sig ikke irretere af det. Det var sikkert på nogle af de andre ynglinge der var ude på at drille med hans røde mærke. Han satte sig dog op ved lyden af en pigestemme. Han betragtede Hende roligt med sit undersøgende blik før han sagde noget. ” Godaften ” Svarede Han roligt med hans tykke engelske accent. Han betragtede hende igen, hendes øjne var mærkværdige, ikke normale. ” Jep, stjernerne er vidunderlige uanset om man kigger på dem med nogen ” Sagde Han og en svag antydning af et smil plantede sig på hans læber. ” Må jeg få æren af dit navn? ” Spurgte Han roligt...
James
James
Yngling

Nye navn : James Stark
Url Alder : 20 eller deromkring.
Antal indlæg : 47
Vampyr Erfaring : 9052
Respekt : 0
Skoleuniformen : En sort t-shirt der sidder stramt så man kan skimte hans muskuløse overkrop., et par sorte jeans og ikke mindst et par grå converse.
Join date : 16/01/12
Geografisk sted : The Night House In Tulsa.

Tilbage til toppen Go down

Just a evening - Alma  Empty Sv: Just a evening - Alma

Indlæg  Alma Tirs Jan 17, 2012 11:57 pm

Alma smilede blidt og venligt til ham, lagde ikke noget ondt i hans røde mærke, han var jo bare en rød yngling, og hun en blå, han kunne ikke gøre for hvad der var sket for ham, og så dømte hun ikke ud på mærke, udseende eller tro, men på hvordan de var.
En lille klukken kom over hendes læber. "Der må jeg give dig ret, stjernerne er smukke uanset hvad," Sagde hun blidt og sammenstemmigt og smilede til ham.
Hun mærkede stadig blidt og nænsomt på hans følelser, gik ikke for langt ind i dem, men hun var heller ikke helt ude i ydrekanten af hans følelsesmønster.
"Ære?" Spurgte hun og smilede skævt. "Mit navn er Alma Sangrienta." Hun smilede til ham og sagde sit navn med en mærkelig spansk accent. Hun rakte ham samtidig sin hånd så de kunne hilse ordenligt. "Må jeg have lov til at få Deres?" Spurgte hun så blidt og venligt og betragtede ham roligt med sine forskellig farvede øjne.
Alma
Alma
Yngling

Nye navn : Alma Sangrienta
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1559
Vampyr Erfaring : 11494
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort bluse med V-udskæring, og 5. trins emblem, sorte bukser og sorte gummisko.
Join date : 25/11/10
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Just a evening - Alma  Empty Sv: Just a evening - Alma

Indlæg  James Lør Jan 21, 2012 4:55 am

James lyttede roligt til hendes stemme, hun lignede Spirit en del ( Espiritu ). Han betragtede hende men undlod at sige et ord.” Alma ” Han smagte På navnet, lod det glide igennem munden. Han nikkede roligt ” James, James Stark ” Sagde Han, en gentagelse af hvad han havde sagt så mange gange. Han tog hendes hånd men slap den hurtigt, han begyndte at føle blodrusen glide ind i hans formørkede sind og rejste sig hurtigt og trådte et par skridt væk. Hans ellers glødende blå øjne blev en farlig og dyb afgrund af sort, mørket. Hans mærke glødede kraftigt og han lukkede øjnene og koncentrerede sig kraftigt, han lod sit sind skubbe til blodrusen, skubbe den så langt væk som muligt, ind i en dør der kunne låses..
James
James
Yngling

Nye navn : James Stark
Url Alder : 20 eller deromkring.
Antal indlæg : 47
Vampyr Erfaring : 9052
Respekt : 0
Skoleuniformen : En sort t-shirt der sidder stramt så man kan skimte hans muskuløse overkrop., et par sorte jeans og ikke mindst et par grå converse.
Join date : 16/01/12
Geografisk sted : The Night House In Tulsa.

Tilbage til toppen Go down

Just a evening - Alma  Empty Sv: Just a evening - Alma

Indlæg  Alma Man Jan 23, 2012 12:32 pm

Alma smilede blidt og venligt til ham og nikkede lidt. "Hyggeligt at møde Dem, James," Sagde hun blidt og bemærkede godt en ændring i hans følelsesmønster. Hun trak sin hånd let tilbage til sig selv. "Jeg kan hjælpe dig, hvis du vil have det," Forslog hun blidt. "Jeg har fået en affinitet af Nyx. Jeg kan mærke dine følelser og påvirke dem. Blodrus er en af dem, en af de stærkeste, men jeg ville kunne dæmpe den. Men det er kun hvis du vil have det, James." Alma så på ham med et lettere bekymret blik. Hun kendte selv lidt til blodrus, havde selv følt den, men aldrig særlig stærk. Hun havde aldrig drukket fra et menneske, kun fra hendes kæreste.
Alma
Alma
Yngling

Nye navn : Alma Sangrienta
Url Alder : 17
Antal indlæg : 1559
Vampyr Erfaring : 11494
Respekt : 2
Skoleuniformen : Sort bluse med V-udskæring, og 5. trins emblem, sorte bukser og sorte gummisko.
Join date : 25/11/10
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Just a evening - Alma  Empty Sv: Just a evening - Alma

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum