The House Of Night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Mest aktive brugere
Elizabet (1664)
En lang dag ( Jules ) I_vote_lcapEn lang dag ( Jules ) I_voting_barEn lang dag ( Jules ) I_vote_rcap 
Rosa (1572)
En lang dag ( Jules ) I_vote_lcapEn lang dag ( Jules ) I_voting_barEn lang dag ( Jules ) I_vote_rcap 
Alma (1559)
En lang dag ( Jules ) I_vote_lcapEn lang dag ( Jules ) I_voting_barEn lang dag ( Jules ) I_vote_rcap 
Ciel (1525)
En lang dag ( Jules ) I_vote_lcapEn lang dag ( Jules ) I_voting_barEn lang dag ( Jules ) I_vote_rcap 
kattriona (1467)
En lang dag ( Jules ) I_vote_lcapEn lang dag ( Jules ) I_voting_barEn lang dag ( Jules ) I_vote_rcap 
Perceval (1358)
En lang dag ( Jules ) I_vote_lcapEn lang dag ( Jules ) I_voting_barEn lang dag ( Jules ) I_vote_rcap 
Wodtcagt (1326)
En lang dag ( Jules ) I_vote_lcapEn lang dag ( Jules ) I_voting_barEn lang dag ( Jules ) I_vote_rcap 
Rosiie (1000)
En lang dag ( Jules ) I_vote_lcapEn lang dag ( Jules ) I_voting_barEn lang dag ( Jules ) I_vote_rcap 
amiana (903)
En lang dag ( Jules ) I_vote_lcapEn lang dag ( Jules ) I_voting_barEn lang dag ( Jules ) I_vote_rcap 
Kayla (861)
En lang dag ( Jules ) I_vote_lcapEn lang dag ( Jules ) I_voting_barEn lang dag ( Jules ) I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?

Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Kommentarer: 1

Seneste emner
» en ny tøs? - samera
En lang dag ( Jules ) I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
En lang dag ( Jules ) I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
En lang dag ( Jules ) I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
En lang dag ( Jules ) I_icon_minitimeTors Jan 29, 2015 3:43 pm af Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
En lang dag ( Jules ) I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:21 pm af Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
En lang dag ( Jules ) I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:13 pm af Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
En lang dag ( Jules ) I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 2:27 pm af Hayate

» Tilbage, og søger emne
En lang dag ( Jules ) I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 1:48 pm af Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
En lang dag ( Jules ) I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 12:00 pm af Hayate

Top posting users this week
Ingen bruger


En lang dag ( Jules )

2 deltagere

Go down

En lang dag ( Jules ) Empty En lang dag ( Jules )

Indlæg  Samera Søn Sep 11, 2011 4:36 am

Tid: 16:48
Sted: templet og gårdspladsen
Vejr: lige efter regn
Omgivelser: næsten ingen ynglinge kun ganske få
Tøj: Et par sorte bukser, en sort Tunika og nogen sorte gummysko

Julie kom gående ud at døren til gårdsplasen det hade været en lang dag og hun var lidt træt men det var hun tit så det gjore hende ikke noget, hun satte sig ned og så rundt det var ikke rat mange elever. Hunrejste sig op lidt efter og kravlede op i et træ og satte sig til ratte på en gren og så rundt.
Samera
Samera
Yngling

Nye navn : Samera Alexandra rosewood
Url Alder : 17
Antal indlæg : 65
Vampyr Erfaring : 9365
Respekt : 0
Skoleuniformen : http://assets-s3.usmagazine.com/uploads/assets/article_photos/annasophia-robb-bongo-ad-inline-2.jpg mærket på hendes bluse er det mærke som hør til hendes trin.
Join date : 01/09/11
Geografisk sted : på skolen

Tilbage til toppen Go down

En lang dag ( Jules ) Empty Sv: En lang dag ( Jules )

Indlæg  Jules Tirs Sep 13, 2011 4:55 am

Jules havde besluttet sig for at nu hvor regnen var stoppet, ville han gå sig en laaang tur. Han havde ikke været ude siden skyerne begyndte at true med regn og nu ville han altså have sig noget frisk luft! Men hans trøje havde han ikke haft med sig hele dagen - for første gang meget længe - og egentlig følte han sig lidt nøgen, da det var den eneste trøje han havde, uden at det blev en jakke. Og jakker var føj-bøj i hans hovede, så ingen jakke heller. Derfor var han blot iført en sort t-shirt der sad løst på hans tynde overkrop - på trods af at det kun var en small, aww - et par bukser som han faktisk kunne passe, med hans sædvanlige nittebælte i regnbuefarver og selvfølgelig hans limegrønne converse som aldrig slap af med ham.
"Nyeh, koldt" peb han og lagde straks armene om sig selv for at holde varmen om sine arme der normalt var pakket ind ærmerne fra hans trøje. Men fast besluttet på at ville have frisk luft gik han målrettet over mod et træ, hvor der ikke var specielt vådt - ikke så det var mudret i alt fald - og dumpede ned og sidde. Han kunne ikke ligefrem løbe rundt, så nu blev det bare til at sudere sine sko, uden at vide at der faktisk sad nogen i det træ han sad under.
Jules
Jules
Yngling

Nye navn : Jules
Url Alder : 15 år
Antal indlæg : 81
Vampyr Erfaring : 9475
Respekt : 1
Skoleuniformen : Han elsker som sagt sin hoodie/trøje så meget at han tager den ud over skole uniformen, men har den åben så man stadig kan se hvad man skal kunne se Ö
Join date : 15/07/11
Geografisk sted : Nattens hus? XD

Tilbage til toppen Go down

En lang dag ( Jules ) Empty Sv: En lang dag ( Jules )

Indlæg  Samera Tirs Sep 13, 2011 11:47 am

Julie så rundt og kunne se en dreng der satte sig nede for det træ hun sad i. Julie så på ham han så ud til at frøse lidt." Hej." sagde hun og så ned på ham* gad vide om han er som de andre eller han er som de drenge fra igår* tænkte Julie og så rundt for at se om der kom nogen andre, det gjorde de ikke det var hun glad for. Hun kunne ikke li dem der slå på andre eller drillede andre. Julie var på vej ned men gled med sine glate sko og faldt ned på græsset ved siden ad Jules.
Samera
Samera
Yngling

Nye navn : Samera Alexandra rosewood
Url Alder : 17
Antal indlæg : 65
Vampyr Erfaring : 9365
Respekt : 0
Skoleuniformen : http://assets-s3.usmagazine.com/uploads/assets/article_photos/annasophia-robb-bongo-ad-inline-2.jpg mærket på hendes bluse er det mærke som hør til hendes trin.
Join date : 01/09/11
Geografisk sted : på skolen

Tilbage til toppen Go down

En lang dag ( Jules ) Empty Sv: En lang dag ( Jules )

Indlæg  Jules Tirs Sep 13, 2011 11:54 am

Jules så straks op da han hørte en stemme og så til sin overraskelse op på en pige. Han grinede fjoget og vinkede til hende. "Halløj~" halvsang han og ventede på at hun kom ned igen, så han ikke skulle ligne en idiot... i hvert fald ikke mere end han allerede gjorde med det der utroligt filtrede hår der virkelig ikke gad ham og derved strittede til alle sider, mere end normalt. Da hun faldt lavede Jules store øjne og sprang nærmest over til hende, men kun for at flyve lige over hende og lave en kolbøtte. "Av?" han så kort ned af sig selv. Lidt mudder på tøjet, men ellers ikke noget. Det kunne trods alt vaskes. Han kravlede over til pigen. "Kom du noget til, Craig?" spurgte han med store øjne. Han anede ikke hvad pigen hed, så han fandt bare på et eller andet at kalde hende, indtil han fandt ud af det.
Jules
Jules
Yngling

Nye navn : Jules
Url Alder : 15 år
Antal indlæg : 81
Vampyr Erfaring : 9475
Respekt : 1
Skoleuniformen : Han elsker som sagt sin hoodie/trøje så meget at han tager den ud over skole uniformen, men har den åben så man stadig kan se hvad man skal kunne se Ö
Join date : 15/07/11
Geografisk sted : Nattens hus? XD

Tilbage til toppen Go down

En lang dag ( Jules ) Empty Sv: En lang dag ( Jules )

Indlæg  Samera Tirs Sep 13, 2011 12:11 pm

." nej det gjore jeg ikke kun lidt mudder i håret." sagde hun og så på ham med et smil." Hvad med dig?" spurgte hun og så på ham. En lille ting var faldet ud ad hendes lomme og lå i græset." jeg hedder for resten Julie." sagde hun og så på ham mens hun smilte hun kunne godt li at møde ny mennesker, hun kende ikke så mange inu men det ville hun komme til. Hun så sig om og fik øje på den lille ting hun hade tabt, hun tog den op det viste sig at være en medaljon.
Samera
Samera
Yngling

Nye navn : Samera Alexandra rosewood
Url Alder : 17
Antal indlæg : 65
Vampyr Erfaring : 9365
Respekt : 0
Skoleuniformen : http://assets-s3.usmagazine.com/uploads/assets/article_photos/annasophia-robb-bongo-ad-inline-2.jpg mærket på hendes bluse er det mærke som hør til hendes trin.
Join date : 01/09/11
Geografisk sted : på skolen

Tilbage til toppen Go down

En lang dag ( Jules ) Empty Sv: En lang dag ( Jules )

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum