The House Of Night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Mest aktive brugere
Elizabet (1664)
Jules, this is for you. I_vote_lcapJules, this is for you. I_voting_barJules, this is for you. I_vote_rcap 
Rosa (1572)
Jules, this is for you. I_vote_lcapJules, this is for you. I_voting_barJules, this is for you. I_vote_rcap 
Alma (1559)
Jules, this is for you. I_vote_lcapJules, this is for you. I_voting_barJules, this is for you. I_vote_rcap 
Ciel (1525)
Jules, this is for you. I_vote_lcapJules, this is for you. I_voting_barJules, this is for you. I_vote_rcap 
kattriona (1467)
Jules, this is for you. I_vote_lcapJules, this is for you. I_voting_barJules, this is for you. I_vote_rcap 
Perceval (1358)
Jules, this is for you. I_vote_lcapJules, this is for you. I_voting_barJules, this is for you. I_vote_rcap 
Wodtcagt (1326)
Jules, this is for you. I_vote_lcapJules, this is for you. I_voting_barJules, this is for you. I_vote_rcap 
Rosiie (1000)
Jules, this is for you. I_vote_lcapJules, this is for you. I_voting_barJules, this is for you. I_vote_rcap 
amiana (903)
Jules, this is for you. I_vote_lcapJules, this is for you. I_voting_barJules, this is for you. I_vote_rcap 
Kayla (861)
Jules, this is for you. I_vote_lcapJules, this is for you. I_voting_barJules, this is for you. I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?

Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Kommentarer: 1

Seneste emner
» en ny tøs? - samera
Jules, this is for you. I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
Jules, this is for you. I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
Jules, this is for you. I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
Jules, this is for you. I_icon_minitimeTors Jan 29, 2015 3:43 pm af Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
Jules, this is for you. I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:21 pm af Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
Jules, this is for you. I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:13 pm af Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
Jules, this is for you. I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 2:27 pm af Hayate

» Tilbage, og søger emne
Jules, this is for you. I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 1:48 pm af Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
Jules, this is for you. I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 12:00 pm af Hayate

Top posting users this week
Ingen bruger


Jules, this is for you.

2 deltagere

Go down

Jules, this is for you. Empty Jules, this is for you.

Indlæg  Geraldine Man Aug 08, 2011 12:18 pm

Tid: Sent på natten, efter alle har fået fri.
Sted: Gangen, i nærheden af biblioteket.
Vejret udenfor: Overskyet, månen er desværre forsvundet bag skyerne, der er helt mørkeblå.
Omgivelser: Err.. Gangen?


En kort, hurtig, lettere hvæsende vejrtrækning fyldte den stillelagte gang. Der var ingen der fyldte gangen med lykkelig teenagesnak, der kunne få Geraldines øre til at eksplodere. Alle var udenfor, og lod som om at de godt kunne lide at være her, her, på dette sted, der var langt fra gudsforladt. Nyx overvågede det hele.
Og Nyx stod ikke højt på listen, over folk, som var tomme for Geraldine. Hun var allerøverst oppe på hadelisten, hun havde slået Geraldine ihjel og havde fået hende til at glemme alt, der gav hende den mindste form for identitet, men alligevel, så blev hun der, hun blev i Nattens Hus, hun blev, det eneste sted, hvor hun havde en chance for at få en identitet. En identitet, et håb, som hun klamrede sig til, det eneste hun eksisterede for, et håb om at få en ny hukommelse, og glemme at hun ikke vidste noget om den gamle, om hendes "familie", eller noget som helst andet.
Geraldine var iklædt sin sædvanlige uniform, de kobolt blå bukser med lodrette, ret brede striber, der nærmest skinnede i mørket, der omfavnede disse gange. Hun havde den sædvanlige sorte trøje på, dog var der noget ualmindeligt ved hendes uniform i dag. I stedet for at have de sædvanlige lysebrune converse på, der var overmalet med dødningehoveder og bloddråber, så bar hun et par lange, skotskternede Doc Martens, der gik til lige midt på knæet.
"Hrm.." brummede hun og rettede blikket mod Isobel, der var iklædt det samme tøj, dog var hendes sorte makeup og sorte tøj en klar forskel fra Geraldine, der virkede så anspændt. Hun burde gå tilbage til sit værelse, hun burde gå ned og læse Byron, hun burde være alle andre steder end lige her, lige her i Nattens Hus.
"Åh." sukkede hun lettere irriteret og lagde hovedet tilbage mod væggen. Øjnene gled i og hun gled væk og alting blev fjernt, stemmerne trådte tydeligt frem og fyldte hende med en form for beroligelse, der gjorde hendes krop mindre anspændt.

//Sorry for shortness. :c//
Geraldine
Geraldine
Yngling

Nye navn : Geraldine Christabel Byron
Url Alder : 15 år. Geraldine døde på 3. trin, i en alder af fjorten år.
Antal indlæg : 3
Vampyr Erfaring : 9365
Respekt : 0
Skoleuniformen : Geraldine går med en sort trøje, hvorpå mærket sidder ved venstre side af taljen. Trøjen har korte ærmer og er med firkantet halsudskæring, der er meget nedringet. Trøjen er formet efter kroppen og sidder meget stramt. Derudover består skoleuniformen også af et par stramme bukser, der har sorte og koboltblå, lodrette striber.
Join date : 08/07/11
Geografisk sted : Nattens hus.

Tilbage til toppen Go down

Jules, this is for you. Empty Sv: Jules, this is for you.

Indlæg  Jules Man Aug 08, 2011 1:27 pm

Som sædvanligt sad Jules ikke på sin flade og læste en bog eller bare hørte musik, som en normal møgunge ville gøre. Istedet hørte han ganske vist musik og havde derfor et headset på, så han ikke behøvede at høre på andre folk, eller i det her tilfælde, stilheden. Han var iført et par mørkegrå bukser med hængerøv, samt en sort t-shirt, samt sit elskede regnbue-nittebælte og havde sine grønne converse på, som han plegede. Hans specielle trøje havde han dog ikke på, men istedet en sort/hvid-ternet skjorte, hvor ærmerne var trukket op over albuen ved hans venstre hånd og det andet gik næsten ned over hans fingre. Som sædvanligt havde han et afslappet udseende, men det her var usædvanligt afslappet. Mere end normalt. Nok fordi at han var ret træt. Men alligevel så var han på sin vis stadig frisk. I hvert fald frisk nok til at slå en fin vejrmølle og gå videre igen.
Hans øjne var lukkede, da han var ret komfortabel på gangene og vidste hvor han skulle dreje efterhånden, da han spændte ret lang tid derude. Dog åbnede han øjnene igen ved et hvis punkt, men så til sin overraskelse at der var andre ude end ham. En pige til og med. Han tog headsettet ud af ørerne og svang dem om halsen istedet, så han stadig svagt kunne høre "Panda Hero" køre, da det var rimeligt høj volume på.
Jules
Jules
Yngling

Nye navn : Jules
Url Alder : 15 år
Antal indlæg : 81
Vampyr Erfaring : 9441
Respekt : 1
Skoleuniformen : Han elsker som sagt sin hoodie/trøje så meget at han tager den ud over skole uniformen, men har den åben så man stadig kan se hvad man skal kunne se Ö
Join date : 15/07/11
Geografisk sted : Nattens hus? XD

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum