The House Of Night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Mest aktive brugere
Elizabet (1664)
Julian "Jules" Edward Lorienze's skema I_vote_lcapJulian "Jules" Edward Lorienze's skema I_voting_barJulian "Jules" Edward Lorienze's skema I_vote_rcap 
Rosa (1572)
Julian "Jules" Edward Lorienze's skema I_vote_lcapJulian "Jules" Edward Lorienze's skema I_voting_barJulian "Jules" Edward Lorienze's skema I_vote_rcap 
Alma (1559)
Julian "Jules" Edward Lorienze's skema I_vote_lcapJulian "Jules" Edward Lorienze's skema I_voting_barJulian "Jules" Edward Lorienze's skema I_vote_rcap 
Ciel (1525)
Julian "Jules" Edward Lorienze's skema I_vote_lcapJulian "Jules" Edward Lorienze's skema I_voting_barJulian "Jules" Edward Lorienze's skema I_vote_rcap 
kattriona (1467)
Julian "Jules" Edward Lorienze's skema I_vote_lcapJulian "Jules" Edward Lorienze's skema I_voting_barJulian "Jules" Edward Lorienze's skema I_vote_rcap 
Perceval (1358)
Julian "Jules" Edward Lorienze's skema I_vote_lcapJulian "Jules" Edward Lorienze's skema I_voting_barJulian "Jules" Edward Lorienze's skema I_vote_rcap 
Wodtcagt (1326)
Julian "Jules" Edward Lorienze's skema I_vote_lcapJulian "Jules" Edward Lorienze's skema I_voting_barJulian "Jules" Edward Lorienze's skema I_vote_rcap 
Rosiie (1000)
Julian "Jules" Edward Lorienze's skema I_vote_lcapJulian "Jules" Edward Lorienze's skema I_voting_barJulian "Jules" Edward Lorienze's skema I_vote_rcap 
amiana (903)
Julian "Jules" Edward Lorienze's skema I_vote_lcapJulian "Jules" Edward Lorienze's skema I_voting_barJulian "Jules" Edward Lorienze's skema I_vote_rcap 
Kayla (861)
Julian "Jules" Edward Lorienze's skema I_vote_lcapJulian "Jules" Edward Lorienze's skema I_voting_barJulian "Jules" Edward Lorienze's skema I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?

Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Kommentarer: 1

Seneste emner
» en ny tøs? - samera
Julian "Jules" Edward Lorienze's skema I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
Julian "Jules" Edward Lorienze's skema I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
Julian "Jules" Edward Lorienze's skema I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
Julian "Jules" Edward Lorienze's skema I_icon_minitimeTors Jan 29, 2015 3:43 pm af Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
Julian "Jules" Edward Lorienze's skema I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:21 pm af Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
Julian "Jules" Edward Lorienze's skema I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:13 pm af Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
Julian "Jules" Edward Lorienze's skema I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 2:27 pm af Hayate

» Tilbage, og søger emne
Julian "Jules" Edward Lorienze's skema I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 1:48 pm af Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
Julian "Jules" Edward Lorienze's skema I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 12:00 pm af Hayate

Top posting users this week
Ingen bruger


Julian "Jules" Edward Lorienze's skema

2 deltagere

Go down

Julian "Jules" Edward Lorienze's skema Empty Julian "Jules" Edward Lorienze's skema

Indlæg  Jules Fre Jul 15, 2011 6:54 am

Navn : Julian Edward Lorienze
kælenavn : Jules
Alder : 15 år
Rank : elev - 3. trin
Seksuelle Orientering : Bi, men hælder mest til piger
Status : Single
Køn : Ung mand
Øjnene : Jules' øjne er safirgrønne og han har naturligt rimeligt store øjne, der på sin egen måde er ret charmerende
Højde : Ca. 1.78
Vægt : 58 kg

Udseende (Inkl. tøj) : Jules har en gennemsnitshøjde i forhold til sin alder og vejer også hvad han skal - men trods det ser han uhyggeligt tynd ud. Han er skræmmende bleg, trods hvor lang tid han før i tiden brugte ude i solen, men det tilføjer på en eller anden måde til hans lidt sære charme. Hans hår er rimelig kort, en beskidt brund farve og oftest er det utroligt pjusket. Han har næsten altid et skævt smil på læberne, der viser hans selvtillid og en afslappet holdning. Oftest ser man ham i nogle løse bukser der er i hvert fald 3 størrelser for store til hans smalle hofter og derfor er der også et bælte. Han elsker sin grønne hoodie, hvor der er lynlås helt op - altså så hætten også kan lynes op - hvor der også er noget lignende et ansigt, og han går næsten altid med den, og sine grønne converse, samt et par brune læder-handsker, der giver ham et street-agtigt udseende.


Mærket : Ikke udfyldt
Bor : Han boede i London før han blev flyttet til Nattens Hus
Hvordan Han/hun har det med andre personer : Jules elsker at snakke med andre og møde nye mennesker. Han er meget imødekommen og dømmer ikke folk på førstehåndsintrykket, men på personen som en helhed og hænger sig ikke i detaljer

Personlighed : Jules er alt i alt en venlig person - til tider ret rapkæftet og flabet, men positiv (med mindre han har en dårlig dag). Han er ikke en man ser tude i et hjørne, men nok nærmere en man ser slår vejrmøller på gangene fordi at han kan. Han elsker at vise sig selv frem og skille sig ud fra andre, samt vise hvad han selv kan. Derudover er han en meget hyber person at snakke med, da han nærmest ikke kan sidde stille. Nogle tror at det er fordi at han fejler noget, eller bare vil have opmærksomhed, men sådan er han bare. Han er ligeså glad og rapkæftet indeni som han er udenpå.
Men der er en ting han ikke er positiv overfor - og det er at skulle være vampyr. Han tager det med sig, men han ville hellere sidde derhjemme og snakke med sin højtelskede storebror. Derfor er han heller ikke altid helt positiv ved andre på skolen, men gør sit bedste, da hans elsker at se folk grine over de sære påfund han har til tider.

Fortid/Baggrundshistorie : Som sagt boede Jules i London med sin mor, far og storebror; Markus. Hans storebror er 3 år ældre end Jules og også mere voksen i sin opførsel, men de to havde det nu meget sjovt. Men da han var 6 år døde hans far i en bilulykke, hvilket tog ret hårdt på ham i starten, men han kom sig ovenpå forskrækkelsen og lærte at leve med det uden at græde. Mest for sin brors skyld, da han var meget påpasselig og overbeskyttende overfor Jules. Så da han blev 13 år måtte han ikke tage med til koncerter uden en voksen, hvis han skulle ud efter det var mørkt skulle der være en til at passe på ham, hvilket bare pissede ham af. Han sneg sig ud om aftenen, mest for at drille sin bror og gik imod reglerne der ellers så fint var blevet sat op for hans egen sikkerhed. Hurtigt blev Jules lidt af en vovehals der skulle vise sin bror at han godt kunne klare sig selv, uden at blive passet på. Han blev aldrig fanget i det, så hans bror havde ikke et eneste bevis for at han gjorde det. Kort efter sin 15 års fødselsdag blev han mærket, imens han var ude om aftenen - noget han fortryder noget så grusomt den dag idag.

Forældrenes Navne : Cecilya Lorienze og Edward Lorienze

Mors Job : Optiker

Fars Job : han var i politiet

Søskene evnt. : Markus Lorienze

Hvad kan han/hun lide : Snakke på livet løs, vise sig frem, venlig "mobning"(altså at personen er indforstået med dette) og chokolade

Hvad kan han/hun ikke lide : Akavet tavshed, sidde stille i for lang tid af gangen, seriøs mobning, at skulle være vampyr og hvidkål.
Jules
Jules
Yngling

Nye navn : Jules
Url Alder : 15 år
Antal indlæg : 81
Vampyr Erfaring : 9473
Respekt : 1
Skoleuniformen : Han elsker som sagt sin hoodie/trøje så meget at han tager den ud over skole uniformen, men har den åben så man stadig kan se hvad man skal kunne se Ö
Join date : 15/07/11
Geografisk sted : Nattens hus? XD

Tilbage til toppen Go down

Julian "Jules" Edward Lorienze's skema Empty Sv: Julian "Jules" Edward Lorienze's skema

Indlæg  Maybell Lør Jul 16, 2011 3:22 am

Vi mødes i glæde, Jules. - Velkommen til siden. Jeg håber du vil nyde dit ophold her!
Dit skema er godkendt. (:
Maybell
Maybell
En af Mørkets Døtre

Nye navn : Maybell Night
Url Alder : 17
Antal indlæg : 46
Vampyr Erfaring : 9536
Respekt : 0
Skoleuniformen : Hvis du ser mig rende rundt i gangene, ser du mig typisk iført min skoleuniform. Lårkort nederdel, en sort bluse med V udskæring og sorte højhælede sko. Af tilbehør bærer jeg runde sølvøreringe og et læderarmbånd. På mit venstre bryst finder du 4.trins emblemet.
Join date : 29/05/11
Geografisk sted : Nattens Hus

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum