The House Of Night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Mest aktive brugere
Elizabet (1664)
karakter skema. XIĒZI I_vote_lcapkarakter skema. XIĒZI I_voting_barkarakter skema. XIĒZI I_vote_rcap 
Rosa (1572)
karakter skema. XIĒZI I_vote_lcapkarakter skema. XIĒZI I_voting_barkarakter skema. XIĒZI I_vote_rcap 
Alma (1559)
karakter skema. XIĒZI I_vote_lcapkarakter skema. XIĒZI I_voting_barkarakter skema. XIĒZI I_vote_rcap 
Ciel (1525)
karakter skema. XIĒZI I_vote_lcapkarakter skema. XIĒZI I_voting_barkarakter skema. XIĒZI I_vote_rcap 
kattriona (1467)
karakter skema. XIĒZI I_vote_lcapkarakter skema. XIĒZI I_voting_barkarakter skema. XIĒZI I_vote_rcap 
Perceval (1358)
karakter skema. XIĒZI I_vote_lcapkarakter skema. XIĒZI I_voting_barkarakter skema. XIĒZI I_vote_rcap 
Wodtcagt (1326)
karakter skema. XIĒZI I_vote_lcapkarakter skema. XIĒZI I_voting_barkarakter skema. XIĒZI I_vote_rcap 
Rosiie (1000)
karakter skema. XIĒZI I_vote_lcapkarakter skema. XIĒZI I_voting_barkarakter skema. XIĒZI I_vote_rcap 
amiana (903)
karakter skema. XIĒZI I_vote_lcapkarakter skema. XIĒZI I_voting_barkarakter skema. XIĒZI I_vote_rcap 
Kayla (861)
karakter skema. XIĒZI I_vote_lcapkarakter skema. XIĒZI I_voting_barkarakter skema. XIĒZI I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 312 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Popper

Vores brugere har i alt skrevet 25733 indlæg i 790 emner
Er hun tilbage?

Fre Sep 06, 2013 7:25 am af Clary

Alle mine kære ynglinge!

Nu er det jo sådan at den sidste besked i fik fra mig var da jeg drog på efterskole, og absolut ingen tid havde til internettet længere. Nu befinder jeg mig i 2.g og har lektierne så tæt op om ørene at det er lige før jeg drukner! Men fra nu af vil jeg gøre et …

Kommentarer: 1

Seneste emner
» en ny tøs? - samera
karakter skema. XIĒZI I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:40 pm af kattriona

» Stille fægtning - Kattriona
karakter skema. XIĒZI I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:23 pm af kattriona

» Every time we meeting ~Kattriona
karakter skema. XIĒZI I_icon_minitimeOns Jul 29, 2015 12:10 pm af kattriona

» Os (et digt jeg har skrevet)
karakter skema. XIĒZI I_icon_minitimeTors Jan 29, 2015 3:43 pm af Wodtcagt

» døende side..... HJÆLP!
karakter skema. XIĒZI I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:21 pm af Hayate

» Hjælp med at redde denne fantastsike skole
karakter skema. XIĒZI I_icon_minitimeSøn Sep 21, 2014 2:13 pm af Hayate

» hvad sker der, hvad er det her for noget? Hayate
karakter skema. XIĒZI I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 2:27 pm af Hayate

» Tilbage, og søger emne
karakter skema. XIĒZI I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 1:48 pm af Hayate

» Bliver hele tiden smidt af
karakter skema. XIĒZI I_icon_minitimeLør Sep 20, 2014 12:00 pm af Hayate

Top posting users this week
Ingen bruger


karakter skema. XIĒZI

3 deltagere

Go down

karakter skema. XIĒZI Empty karakter skema. XIĒZI

Indlæg  Xiēzi Ons Dec 05, 2012 1:52 am

Navn : Xiëzi Löng Xïn

Kælenavn: han har ingen endnu

Alder : 18

Rank: 3. trin
Seksuelle Orientering: Heteroseksuel

Status : single
Køn : mand

Øjnene: hans øjne er brune, og har de samme træk som asiatere har

Højde: 171 cm

Vægt : 68 kg

Udseende: han er muskuløst bygget, selvom han ser meget spinkel ud på grund af hans meget lille størrelse. Han går for det meste i et mørkt jakkesæt med et sort slips og med 5. trins mærke over hjertet.

Mærket: halvmåne, blå yndling.

Bor: Før Oklahoma City, nu Nattens hus i Tulsa

Hvordan Han har det med andre personer: Han har det okay med andre personer, det kommeran på hvordan han bliver behandlet af dem.

Personlighed: han er stille og rolig, holder sig mest for sig selv, og undgår helst andre mennesker, men når han åbner sig op vil han selvfølgelig holde fast i hans venner og veninder

Baggrundshistorie:
fødsel
Xiëzi Löng Quán blev født på Surgical Hospital Of Oklahoma, en stormene efterårs dag. Hans forældre havde allerede inden fødslen fundet navnet til deres lille dreng. Så han kunne få et navn med det samme.
efter fødslen skulle han gennemgå nogle undersøgelser, da der var meget tvivl om hans heldbred, de mange undersøgelser havde dog ingen grundlæggende ting, andet end at de bekræftede at han var en sund og rask dreng.

Tidligere liv.
som årene var gået, og Chén/Xiëzi var blevet ældre var det hurtigt blevet slået fast, at han havde arvet hans forældres hjerner, han klarede sig fantastisk i skolen. Men et andet talent han havde fundet var at han havde en forståelse for kampsport, en utrolig forståelse for at lære, som om han kunne aflæse træk og bruge dem som om han havde indøvet teknikerne hele livet, det resulterede også i at han blev mester i mange kampsports kunster inden han var fyldt 10. Xiëzi havde også fået en søster der havde samme talent, bare med musik, de kom begge ind på privat skoler hvor de kunne udvikle deres talenter yderligere.

Livet op til mærket.
Xiëzi var kommet ind på University of oklahoma på et studie, da han ville læse til læge. Udenfor skolen, udøvede han stadig kampsport men brugte nu også hans evner til at komme hurtigt omkring i byen, hans hastighed og adræt hed var kun vokset, han var næsten umulig at fange på grund af talentet for at se ting før andre gjorde. Det havde hjulpet ham med at vinde titler i kampsport og atletik, da han på privat skolen og va begyndt til atletik som længde spring, og løb. Han kunne ikke forklare hvorfor, men det havde altid hjulpet hvis han havde problemer, så en tur i dojoen eller på stadionet havde virket beroligende.

Mærket.
Xiëzi blev mærket på en dag der startede som alle andre, han var vågnet op og havde ordnet hvad han skulle, var taget ud på hans morgenlige løbetur, inden han skulle til undervisningen. Efter løbeturen og et varmt bad, gik turen til universitetet. Han havde ingen idéer om at det hele ville ændre sig til middagsmaden, hvor han blev mærket. Efter mærket havde han valgt at tage hjem, han snakkede med hans forældre om hvad der skulle ske, og de valgte i fælles skab at indskrive ham, i nattens hus i Tulsa, så de stadig kunne ses og være sammen som de plejede.. selvom han boede på collegehjemmet ved universitetet.

Forældrenes Navne:
Mors navn: Xiǎo méiguī
Mors alder: 43
Mors erhverv: Advokat

Fars navn: Lǎohǔ léi yún.
Fars alder: 44
Fars Erhverv: professor ved University of oklahoma

Søskene:
Søsters navn: Huā léi yún.
Søsters alder: 16
Søsters erhverv: studerende

Hvad kan han lide: Han går meget op i kampsport, og parkour, og det er noget af det han kan lide mest, ellers bruger han meget tid på at studere og læse

Hvad kan han ikke lide: løgne og falske venner, selvglade mennesker (selvom han selv kan være det engang i mellem. Dobbelt moralsk ja)



Sidst rettet af Xiēzi Fre Dec 07, 2012 12:16 pm, rettet i alt 2 gange
Xiēzi
Xiēzi
Yngling

Nye navn : Xiëzi Löng Xïn
Url Alder : 18
Antal indlæg : 221
Vampyr Erfaring : 8594
Respekt : 3
Join date : 04/12/12
Geografisk sted : Oklahoma City og nu Nattens hus I Tulsa

Tilbage til toppen Go down

karakter skema. XIĒZI Empty Sv: karakter skema. XIĒZI

Indlæg  Ciel Ons Dec 05, 2012 2:25 am

Vil du ikke være venlig at bruge det rigtige skema. Tak.
Ciel
Ciel
Yngling

Nye navn : Ciel Jared Moreau
Url Alder : 18
Antal indlæg : 1525
Vampyr Erfaring : 11054
Respekt : 23
Skoleuniformen : Gudindens tegn på brystet. En almindelig sort skjorte og mørke jeans. Til tider går han dog også med sin mørke hættetrøje. Derudover har han piecings i tungen, øjenbrynet, øret og så har han snakebite.
Join date : 05/07/11
Geografisk sted : Nattens hus, Tulsa

Tilbage til toppen Go down

karakter skema. XIĒZI Empty Sv: karakter skema. XIĒZI

Indlæg  Ciel Fre Dec 07, 2012 11:45 am

Hvis han er 18 og går på 5. trin ville han have været 16, da han blev mærket. Derfor er det urealistisk, at han gik på universitetet ...
Ret det, og så kan dit skema blive godkendt.
Ciel
Ciel
Yngling

Nye navn : Ciel Jared Moreau
Url Alder : 18
Antal indlæg : 1525
Vampyr Erfaring : 11054
Respekt : 23
Skoleuniformen : Gudindens tegn på brystet. En almindelig sort skjorte og mørke jeans. Til tider går han dog også med sin mørke hættetrøje. Derudover har han piecings i tungen, øjenbrynet, øret og så har han snakebite.
Join date : 05/07/11
Geografisk sted : Nattens hus, Tulsa

Tilbage til toppen Go down

karakter skema. XIĒZI Empty Sv: karakter skema. XIĒZI

Indlæg  Xiēzi Fre Dec 07, 2012 12:21 pm

Det havde jeg ikke tænkt på da jeg, selv så ham for mig som et talent barn, hvor du kan blive rykket op, men selvfølgelig skal det rettes, hvis det ikke går.
Xiēzi
Xiēzi
Yngling

Nye navn : Xiëzi Löng Xïn
Url Alder : 18
Antal indlæg : 221
Vampyr Erfaring : 8594
Respekt : 3
Join date : 04/12/12
Geografisk sted : Oklahoma City og nu Nattens hus I Tulsa

Tilbage til toppen Go down

karakter skema. XIĒZI Empty Sv: karakter skema. XIĒZI

Indlæg  Clary Fre Sep 06, 2013 7:32 am

Hej Xiēzi!
Hvis du havde læst under emblemer og årgange står der faktisk at man maks må være 16-år på 3. trin. Jeg kan godt se at det så ikke ville passe helt ind i din historie eller plottet med ham, men vil du så ikke være venlig en anden gang at senge en besked til en Admin og bede om at få et ekstra privilegie fra os af.
Jeg kan se at du nu har bøvlet lidt længere tid med dette skema. Så jeg kan tilbyde dig to ting før det bliver 100 %: Vi kan enten flytte dig et trin op allerede nu så din karakter er på 4. trin, eller også må historien ændres (og det tvivler jeg meget på at du har lyst til ^^).

Vær velsignet
Clary
Clary
Ypperpræstninde

Nye navn : Clarissa Nightmare
Url Alder : 22, og 30 år i sindet
Antal indlæg : 245
Vampyr Erfaring : 10734
Respekt : 4
Skoleuniformen : Hun har for det meste en ypperpræstines sorte halvlange kjole på der kan ses på billedet i profilen - den hun mest går med, går normalt kun lige over knæende.
Join date : 24/02/10
Geografisk sted : Nattens Hus

http://thehouseofnight.niceboards.net

Tilbage til toppen Go down

karakter skema. XIĒZI Empty Sv: karakter skema. XIĒZI

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum